Kirjoittaja Aihe: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all  (Luettu 155704 kertaa)

Larjus

• チェリーブロッサム
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #700 : 17.07.2021 19:27:17 »
Tämän vuoden Go Festin eka päivä ohi! Mites muut, ostitteko tapahtumalippua vai osallistuitteko vain ilmaisjuttuihin (jos niihinkään)?

Itse päätin tänä vuonna hankkia tuon lipun (viime vuonna en), kun oli huomattavasti halvempi tällä kertaa. Ja ihan on sellainen tunne, että hyvin olen saamassa vastinetta rahalleni. Vietin koko kahdeksantuntisen Helsingin keskustassa siskon kanssa pelatessa ja oijoi mitkä apajat siellä oli! Pikachuista valitsin itselleni Pop Starin, koska se oli mielestäni kivemman näköinen :D Tehtäväsarjaa en kyllä vielä onnistunut saamaan valmiiksi, kun tehtävänä olisi lähtellä kavereille lahjoja ja yhdellekään en voinut niitä enää lähettää 😅 Huomenna toivottavasti niin ei jää roikkumaan.

Shinytuuri mulla oli kohtalainen. Sain shinyina kaksi Scytheria, Roggenrolan, Sableyen, Dratinin, Chimechon ja Medititen (joka kyllä tuli munasta). Dexi täyttyi ainakin Chatotilla ja Throh'lla, ja sain myös viimein karkkeja kehittää Deinon ja Tynamon vikoihin muotoihinsa (ja Vanillitelle ja Sewaddlellekin hyvin karkkivaraston täydennystä vaikka vielä ei riitäkään vikoihin muotoihin). Toivon, että huomenna en ole jo heti aamusta ihan poikki, sillä haluan napata legeraideilta mukaan muutaman dexistä puuttuvan ja ehkä myös karkkivaraston täydennystä jo olemassaoleville yksilöille. Ja jos löytäis lisää shinyja niin... En valita :D

// Toinenkin päivä taputeltu kokoon, ja ihan mukavastihan toi meni. Sain raideista dexiin puuttuvat (ne mitä Suomesta pystyi saamaan, kun vaikka mulla jokunen kaveri Amerikassa ja Aasiassa pelaa niin eivät taida olla enää aktiivisia...), runsaasti expaa ja karkkeja legeille (sekä rareja että lajien omia), ja tuli vastaan yksi uusi shiny: Alomomola. Sen lisäksi löysin yhden shinyn Snivyn ja kaksi shinya Lotadia, mikä vähä harmitti, ku sellainen mulla oli jo entuudestaan, mutta minkäs teet. Shinylegetkin jäi saamatta, mutta sentään noita normeja sain (ja sisko sai Terrakionin shinyna mistä oon kade 😅)

Nyt on kyllä hirveen väsyny olo ja huomenna lihakset varmasti anelee apua, mutta onneksi mulla loma jatkuu niin voin lepäillä rauhassa.
« Viimeksi muokattu: 18.07.2021 19:27:54 kirjoittanut Larjus »

でもな、俺たちはひとりぼっちじゃない

Violetu

• Winter Soldier
« Vastaus #701 : 18.08.2021 17:43:07 »
Minulla on ikuisuuden kummitellut tehtävissä joku pokestopin "air mapping" - tehtävä. Osaako joku neuvoa, miten sellaisen saa suoritettua?
Peli neuvoo, että liiku ympäriinsä ja ota kuvia, mutta tuo ei yhtään auta sen palkinnon saamisessa, kun missään ei kerrota, miten se sitten tapahtuu... 🙄 Mainittua tehtäväkuvaketta klikkaamalla saa esiin vaan nuo epämääräiset "kuljeskele ja ota kuvia" -ohjeet.
Vai pitäisikö tässä taas nähdä jotain extravaivaa ja mennä nettiin johonkin sivuille submittaamaan niitä kuvia tms... Muuten olisin jo heittänyt koko tehtävän roskiin, mutta  kun palkinto on ihan kiva😅

Mites muut, nappailitteko Eeveitä viikonloppuna? Itse sain aika monta shinya, nyt kun vielä voisi jotenkin kehittää niitä silleen, ettei tule kahta samanlaista.
(Kyllä, kiinnostukseni pelin huijauskoodien selvittämiseen on hyvin alhainen, saa vinkata😅🙈)
« Viimeksi muokattu: 18.08.2021 17:45:54 kirjoittanut Violetu »

Aggressive... but I like it.

Fiorella

• Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
« Vastaus #702 : 18.08.2021 22:04:27 »
Lainaus
Mites muut, nappailitteko Eeveitä viikonloppuna? Itse sain aika monta shinya, nyt kun vielä voisi jotenkin kehittää niitä silleen, ettei tule kahta samanlaista.
(Kyllä, kiinnostukseni pelin huijauskoodien selvittämiseen on hyvin alhainen, saa vinkata😅🙈)
En tiedä miten siinä voi huijata muuta kuin nimien avulla yhden kerran (ja sekään ei ole huijaamista vaan virallinen tapa saada edes yksi kutakin).

Minä kehitin melkoisen määrän Glaceonia ja Leafeonia luren avulla, sekä yhden randomisti, mutta tahtoisin minäkin tietää, onko jotain virallista keinoa saada muita mitenkään varmasti? Yritin joskus saada sen mustan kissan evolvaamalla Eeveen yöaikaan, mutta ei tuottanut tulosta. ;)

Minulla ei varmaan ole edes ollut mitään air mapping -tehtävää, sen sijaan en päässyt läpi ajoissa sitä, missä piti saada seitsemän hyvää kierreheittoa putkeen. Viimeistään kuudes tai seitsemäs meni aina mönkään.  :'( Toinen, mikä jumittaa yhä, on tehtävä, jossa pitäisi saada se Giovanni päihitettyä. Olen saanut sen aiemmissa tehtävissä useammankin kerran läpi, mutta enpä saa enää. Olen yrittänyt jo neljään kertaan ja joka kerta monesti, niin tympiinnyin koko hommaan. Onko jotain vinkkejä, miten sille oikein pärjäisi? Netistä olen lukenut, mitkä pokemonit olisivat parhaita, mutta eivät riitä.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Larjus

• チェリーブロッサム
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
« Vastaus #703 : 18.08.2021 22:10:43 »
Auttasko Violetu tämä video AR mappingin kanssa?
Ite oon huomannut, että tehtävän saa suoritettua vasta sitten, kun kuvaamansa videon lähettää (ite oon aina lähettänyt heti, kerran kokeilin sitä et lähetä myöhemmin, eikä mitään tapahtunut, enkä tiiä mistä sen ois ees saanu lähetettyy enää sen jälkeen :D), ja kuten tollakin videolla näkyy, pientä viivettä voi olla.

Mulla ei ollut kauheesti aikaa Eevee-jahtiin viikonloppuna, mut toisaalta ei haitannutkaan, kun edellisenä Eevee Community Dayna olin kerännyt shinyja runsaasti varastoon, et kaikki mulla jo olikin. Hyödynsin kyllä mahdollisuuden kehittää Sylveonin vain 7 sydämellä, niin nyt mulla on myös Sylveon, jolla on kukka päässä ;D (aiemmin oli ihan tavallinen + shiny)

Jokaisen Eeveen kehitysmuodon voi nimikikalla kehittää kerran. Sen jälkeen ne ei enää toimi, vaan täytyy käyttää niitä tavallisia kehityskeinoja: sokkokehitys Vaporeonille, Jolteonille ja Flareonille; buddy + 10 kilsan kävelytys Espeonille (kehitä päivällä) ja Umbreonille (kehitä yöllä); jäälure Glaceonille, sammallure Leafeonille; 70 buddysydäntä Sylveonille. Nois on se hyvä kyllä, että jos Eeveestä olis kehittymässä joku muu kuin yksi noista kolmesta arvalla tulevista, sen (varjo)kuva näkyy evolve-napin vierellä (jos on tulossa Jolteon, Vaporeon tai Flareon, näkyy kysymysmerkki).

Nimet:
Vaporeon - Rainer
Flareon - Pyro
Jolteon - Sparky
Umbreon - Tamao
Espeon - Sakura
Leafeon - Linnea
Glaceon - Rea
Sylveon - Kira

// Fiorella väliin. Yksi kikka, joka voi auttaa Giovannin (ja muiden noiden rakettiryhmäläisten kanssa) on että heti kun taistelu alkaa, vaihtaakin oman pokemoninsa toiseen. Silloin tulee pieni viive, ettei vastustaja tee iskuja, mutta oma pokemon tekee jos vain ruutua naputtelee, että saa vähän etumatkaa. Toki se estää hetkeksi oman pokemonin vaihdon, mutta kannattaakin valita siksi tokaksi (eli siihen mihin ekan vaihtaa) sellainen pokemon, jolla saa nopeasti kilvet alas (ja jonka voi sitten tarvittaessa "uhrata"). Mä yleensä käytän siinä Machampia, jolla on Cross Chop (kilpien kaatamiseen, jos oon tuhoa tekemässä niin sit käytän Dynamic Punchia). Jos ei ekalla kerralla saa vastustajaa kaadettua niin kannattaa ottaa muistiin, mitä pokemoneja se käytti ja valita oma tiimi sen mukaan. Giovanni aloittaa aina Persianilla, että siihen Machamp on tyypityksen vuoksikin hyvä (varsinkin jos Persianin isku on dark-tyyppiä).
« Viimeksi muokattu: 18.08.2021 22:17:35 kirjoittanut Larjus »

でもな、俺たちはひとりぼっちじゃない