Kirjoittaja Aihe: Ruutupaitoja, maustepähkinöitä ja indigonsinisiä haaveita | K-11 | slash, hömppädraama | raapalesarja 100/100  (Luettu 45766 kertaa)

night eagle

  • Imperfect
  • ***
  • Viestejä: 117
Ja nyt vasta huomaan tän?  :o Päivität niin usein, että tässä tulee itelle jo laiska olo. Mutta ei haittaa, ihanaa vaan saada näin usein jatkoa~

Yritän tässä taas koota ajatuksia pienen kohtauksen jälkeen. Ensinnäkin, Jooa olet ihana! Se, että se kuulee heti, kun Eetulla on joku huonosti, osottaa kuinka paljon se siitä välittää. Nyt Eetunkaan ei tarvi enää itkeä, kun sen prinssi saapuu varastetun polkupyörän selässä ;w; No, hätä ei lue lakia ja naapureiden pitää olla ymmärtäväisiä nuoren rakkauden edessä.

Ottaisin lainauksia, mutta kumpikin, joita mietin, oli jo lainattu. Voin tiivistää ne yhdellä sanalla: awww!! Ja vielä kerran: Jooa on niin ihana! Mistä noita saa? Haluan oman Jooan, joka tulee paikalle, kun on paha mieli ja itkettää. Mutta niin, onneks se näyttää Eetulle, että sen pelot on ihan turhia. Tuskin Jooa on sitä ihan heti jättämässä, toivottavasti ei koskaan. Tai sitten tulen manipuloimaan sua, jotta ne tulis olee forever together, kunnes ne on kumpikin vanhoja ja kurttusia.
"Olen unohtanut mistä tähän kuljin,
verhoudun unohduksen kaapuun."



Orenji

  • ***
  • Viestejä: 1 387
Mun piti lukea huomiseen fysiikankokeeseen ja mennä aikaisin nukkumaan, mutta kun löysin tämän turmiollisen tarinan. Mun elämä on vaan niin hankalaa välillä, kun sä päätät kirjoitella liian ihania tekstejä ja koukuttaa viattoman lukijakunnan täysin. Tai siis, tämä on kuitenkin tiedostamaton valinta ja tarkoitus oli oikeasti nukkua univelkaa pois!
...Oikeasti olen vaan iloinen, kun jaksat kirjoitella vielä raapaleitakin, Apollon/Hermestä alkaa korkeintaan olemaan ikävä. :') Mahtavan sarjan olet taas luonut, et taida säästyä tälläkään kertaa ylisanoilta mun puolestani!

Hahmot ovat rakkauteni kohde numero yksi. Kun vetäisee tällä tavalla kaikki osat putkeen, havaitsee hyvin luonteiden kehittymisen. Aluksi huomasin yhteneväisyyksiä Tinoon, nyt en enää ollenkaan. Sinänsä hahmot valtaavat tilaa vaikkapa juonelta, mutta tällaisessa tekstissä se ei taida olla oleellista. Kuvailu on ainakin kunnossa, Kaapo on kehunut juurikin niitä mun suosikkikohtiani varsin aktiivisesti, hyvä. Pointti oli se, että Jooa ja Eetu ovat moniulotteisia, kiinnostavia ja samaistuttavia henkilöitä vieläkin vain, ehdotonta plussaa. <3 Sivuhenkilöt ovat hekin ihania, Hanna on täydellisyyttä ja Tino sopivan epämääräinen, Markuksesta puhumattakaan.

Hitto kun en osaa sanoa mitään järkevämpää, koska väsyttää ja kahdenkymmenen osan tapahtumien tiivistäminen olisi turhan vaivalloista. Jään vaikkapa odottelemaan seuraavia osia ja laitan totta kai kommenttia jatkossakin. ^^
"Älkää luulko että pelastatte ihmisiä ottamalla heitä kädestä kiinni.
Mutta ottakaa heitä kädestä kiinni."

Wisteria

  • peilipallo
  • ***
  • Viestejä: 202
Opiskelua pakoilen täällä minäkin, ja mikäpä olisikaan parempi pakopaikka kuin tällainen sokerinen tarina ihanista poitsuista (toisin sanoen iloitsen ihan mielettömästi tämän tekstin olemassaolosta, kun haluan unohtaa taas hetkeksi pöydällä lojuvan koulutehtäväpinon).

Mutta itse asiaan, ensinnäkin tuota ensitapaamista oli kyllä odotettu ja Eetun kleptomaanin piirteet valottuivat taas vähäsen enemmän. Tuollaiset kengät kelpaisi kyllä varastaa, pakko sanoa näin ohimennen. Jooa suhtautui asiaan oikein kivasti, hyvä ettei alkanut mitään ilmoituksia tekemään.

Tuon yhdeksännentoista kohdalla alkoi melkein itkettämään Eetu ja sen ajatukset. Tekis mieli halata sitä ja kertoa sille, että se on kaikkea muuta kuin naiivi idioottipaskaluuseri. Voi toista ): Mutta tavallaan toi on kyllä niin suloista, kun se tuolla tavalla vatvoo tunteitaan ja ajatuksiaan ja Jooaa.

Toi kahdeskymmenes sitten herätti mukavasti kysymyksiä. Mitä ihmeen pillereitä ja ennen kaikkea, miksi? Mikä Eetulla on, miksi sitä ahdistaa ja itkettää? Liittyisikö se jotenkin tuohon yhdeksänteentoista? Ja miksi se ei halua Jooaa luokseen? Näihin toivottavasti löytyy vastauksia tulevissa osissa.

Kiitokset taas <3

- Wisteria
​det mørke vi har gør himlen klar, et andet sted

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 041
Kiitos kaikille jälleen ihanista kommenteista! ♥ (vastaisin jokaiselle erikseen, jos olisi aikaa ja energiaa, mutta nyt näyttää olevan vakava puute molemmista, suokaa anteeksi)

21. Houkanrakkaus
S
angst
300 sanaa


Eetu

Jooa soitti ovikelloa kuusi kertaa ennen kuin mä viimein menin avaamaan oven ja päästin sen sisään. Senkin vain siksi, kun se alkoi paukuttaa ovea ja huutaa mun nimeä niin lujaa, että varmaan koko C-rappu kuuli sen. Koska hiljaisuus alkoi kymmeneltä, päätin päästää Jooan sisään. Muutoin mun vieressä asuva himouskovainen, psykoottinen Pelle Hermanni saattaisi havahtua ja tulla antamaan ”nykyajan nuorisolle” kuritusta oikein isän kädestä. Me oltiin yhdessä muiden asukkaiden kanssa anottu sille häätöä, mutta ilmeisesti Jumalakin halusi pitää sen hyvässä tallessa täällä eristyskammiossa eikä isännöitsijä lotkauttanut korvansakaan meidän puheille.

Jooa ei ollut enää kovin hellällä päällä päästessään sisään.

”Eetu, jumalauta”, se ärisi mulle. ”Tajuatko, mitä mä ehdin jo kuvitella, kun et tullut heti avaamaan?”

”Luulin olleeni aika selvä puhelimessa”, sanoin sille kylmäkiskoisesti ja kuulostelin, että oliko naapuri havahtunut, mutta oli hiljaista. Kai se oli sitten sammunut. Olihan se rukoilu melko rankkaa puuhaa, kun ei sieltä toisesta päästä ikinä edes vastattu.

Jooa katsoi mua pitkään ja huoli oikein säteili sen koko olemuksesta. Se inhotti mua ja halusin, että se lähtisi pois ja antaisi mun olla yksin. En jaksanut Jooaa enää tänä iltana, mutta koska oli tuollainen kuuro idiootti, niin tietty se oli ängennyt itsensä tänne enkä mä tiennyt, miten pääsisin siitä eroon.

”Eetu, mikä on?” Jooa kysyi ja sen ääni pehmeni suostutellen ja yritti koskea muhun, mutta vetäydyin äkkinäisesti, koska Jooa olisi ihan hyvin voinut kantaa tappavaa sairautta. Sillä oli nimikin: houkanrakkaus enkä mä halunnut sairastua siihen enää koskaan.

”Lähde”, käskin sitä. ”Ehkä tää meidän juttu oli sittenkin virhe. Me ei ajateltu tätä loppuun asti.”

Jooa näytti siltä kuin olisin iskenyt sitä veitsellä. Musta tuntui pahalta, mutta halusin sen vain ulos mun asunnosta keinolla millä hyvänsä.

”Mutta kun mä – ” Jooa yritti, mutta en halunnut kuulla. Menin ovelle, avasin sen ja katsoin sitä silmiin.

”Häivy. Nyt. Mä en pyydä enää kolmatta kertaa.”
« Viimeksi muokattu: 14.02.2015 00:17:28 kirjoittanut Sokerisiipi »

Wisteria

  • peilipallo
  • ***
  • Viestejä: 202
Eih, mitähän ihmettä oikeasti? Nyt kyllä tuli tämä käänne niin puskista kuin olla ja voi, enkä oikein tiedä miten siihen suhtautua. Tietysti kiva sinänsä, kun jotain tosi yllättävää tapahtuu, mutta en yhtään osannut odottaa tuota, että poitsut tällä tavalla menevät käyttäytymään (tai, no lähinnä Eetu). Mietityttää, mikä on hänen mahdollinen motiivinsa.

Lainaus
”Häivy. Nyt. Mä en pyydä enää kolmatta kertaa.”
Tuo loppu oli jotenkin niin pysäyttävä. Onko se oikeasti noin lopullista nyt, vai oliko Eetulla vain joku hetkellinen juttu, mikä sai sen tekemään noin? Oon vaan niin surullinen tän takia ja käy sääliksi varsinkin Jooaa.

Tää oli kyllä niin yllättävää, etten osaa sanoa oikein mitään muuta. Elättelen salaa toivoa, että Eetu ja Jooa saavat asiat kuntoon ja palaavat siihen ihanaan sokerisuuteen. Mutta saapi nähdä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Kai tää oli ainakin hyvä muistutus siitä, ettei elämä oo kyllä sitä hattaraa ja sokeria, ja että negatiivisilta yllätyksiltä ei voi välttyä.

- Wisteria
​det mørke vi har gør himlen klar, et andet sted

Hilla

  • ***
  • Viestejä: 840
Eetu oli sitten ihan oikeasti paniikissa. En tainnut lainkaan tajuta, että noin poissa tolaltaan. Eetu joutuu kyllä menemään itseensä ja miettimään tarkkaan omia ajatuksiaan ja tunteitaan, että osaa selittää käytöksensä ymmärrettävästi Jooalle. Kylmää kyytiä.

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 041
Wisteria: Eetulla on päällä todellinen breakdown ja se yrittää selvitä siitä parhaansa mukaan. Se ei oikein ajattele järjellä vaan yrittää kaikin keinoin pitää itsensä kasassa Jooan edessä. Menneisyys on palannut kummittelemaan eikä Eetu oikein kestä sitä. Hyvä, että yllätti :> se oli vähän tarkoituskin. Ravistella ja pistää homma uuteen uskoon. Hajottaa ja särkeä söpö idylli. Eetun tunteet jylläävät vailla kontrollia ja tämä on sitä, mitä siitä seuraa, mutta ehkä nyt saadaan ilmaa puhdistettua ja myrsky kesytettyä. Kiitos kommentista! <3

takkuinen: Kyllä vain. Eetu on tosiaan paniikissa ja tilinteko on vielä edessä. Kiitos kommentista!

A/N: Hyvä tapa aloittaa tämäkin, erityislaatuinen päivä. My special day, profiilista voi kurkata, että mikä ;) mutta haluan saada pojat lähemmäksi ratkaisua ja selvittelyä, että mikä hitto Eetua vaivaa. Have fun (or not)

22. Aikuisten oikeasti
S
angst
350 sanaa


Jooa

Mä kuuntelin Eetua, mutta en ymmärtänyt sen sanoja. En ymmärtänyt yhtikäs mitään. Katsoin ovea, mutta tiesin, etten ikimaailmassa astuisi kynnyksen ylitse. En, vaikka Eeli uhkaisi soittaa poliisin tai hakea jotakin kättä pidempää. Ehkä mun pitäisi lähteä. Ehkä mä en tajunnut, että missä raja oikein kulki, mutta samalla tiesin, etten voisi elää itseni kanssa, jos nyt kävelisin tuosta ovesta. Niinpä mä jäin, pudistin päätäni ja kohtasin Eetun. Tietysti mua pelotti ja hirvitti, että mikä Eetulla oikein oli, mutta samalla mä välitin siitä niin lujaa. Siksi mun piti jäädä ja kuunnella.

”Ensiksi kerrot, että mikä sulla on”, sanoin niin tyynesti kuin ikinä pystyin. En vaatinut, käskenyt tai anellut. Sanelin vain ehtoni. Ei Eetu ollut ainoa, joka sai päättää, vaikka me oltiinkin nyt sen reviirillä. Siitä huolimatta meitä oli tässä kaksi, ja mä aioin pitää kynsin ja hampain kiinni omasta tilastani ja oikeuksistani. Mulla oli oikeus puhua, kysyä ja saada tietää, että mistä sen käyttäytyminen oikein kumpusi.

”Jooa, sä et voi – ” Eetu aloitti vaaralliseen sävyyn, mutta mä astuin lähemmäs.

”Se ei ollut ehdotus, Eetu”, sanoin sille vakavana. ”Sä olet selityksen velkaa. Nyt sä panet ton oven kiinni ja puhut mun kanssa. Eikö me olla kumpikin aikuisia?”

Eetu tuijotti mua ja mä näin, miten lujasti se puristi ovenlaitaa. Sen kasvot olivat ihan valkeina ja savunsinisissä silmissä välähti paniikki. Lopulta se painoi oven kiinni, nojasi siihen ja sulki silmänsä. Näin, miten rajusti Eetu tärisi ja sen olkapäät nytkähteli, kun se murtui mun edessä. Toinen vaisto huusi mulle, että se piti ottaa syliin, kannatella ja lohduttaa, mutta toinen, jostakin syvemmältä kuiskasi, että mun piti antaa Eetulle hetki olla ihan palasina. Että se oli ihan okei enkä mä tuominnut, kauhistellut tai pitänyt sitä heikkoutena.

”Voi luoja”, Eetu vaikeroi ja hakkasi päätään oveen niin lujaa, että mun teki oikeasti pahaa katsoa, kun se halusi satuttaa itseään. ”Et sä halua munkaltaista sotkua taakaksesi, uskoa mua, Jooa…”

”Lopeta!” kivahdin sille ja viimein menin, vedin Eetun syliin ja heijasin sitä. ”Älä puhu mun puolesta tuohon sävyyn. Ihan sama, mitä sä sanot, mä pysyn tässä ja rakastan sua, vaikka tahtoisit miten säästää mua itseltäsi.”

Kumma kyllä, sen kuullessaan Eetu viimein vaikeni.
« Viimeksi muokattu: 14.02.2015 00:17:26 kirjoittanut Sokerisiipi »

Kaapo

  • Vieras
Nää pojat. On niin. Tyhmiä. (♥)

Eetu muistuttaa niin hiton paljon miuta, että melkein pelottaa. :-----D ootko varma ettei tämä kerrokaan meistä eiku miusta? Lol, if i'm your Eetu, will you be my Jooa? Toimii. c;

EN TIEDÄ MITÄ SANOA (mut haluan sinun roikkuvan mukana, mitä nyt taas). Oikeasti olin jo niin depiksissä koska Eetu the fuck voisitko ryhdistäytyä, mutta lakjd oon vaan niin onnellinen siittä, että Jooa on noin jääräpäinen typerys, että se aikoo taistella itsensä Eetun omaksi vaikka väkisin. Tuhat pointsia siittä, koska no. Ily, Jooa. Keep on fighting. PLUS OIKIASTI!

Lainaus
Ihan sama, mitä sä sanot, mä pysyn tässä ja rakastan sua, vaikka tahtoisit miten säästää mua itseltäsi.
miumiumiumiuuu asdfghjkl Jooa oikiasti.

Arrararrr tässä on nyt niin paljon kaikkea mitä sie et ole kertonut! Jooan jokusairausjuttu ja Eetun superpaska itsetunto ja mistä se johtuu ja uliuli, miusta tuntuu, että sie meet tämän kanssa yli NuuJoosta ja tästä tulee joku 100-osainen. :c ily tho, jos näin käy. Ja muutenkin, eipä sillä. :D

JEE TYKKÄÄN oot lllloistavuutta! pusi ♥

- Kaapo

night eagle

  • Imperfect
  • ***
  • Viestejä: 117
Katsoin ovea, mutta tiesin, etten ikimaailmassa astuisi kynnyksen ylitse. En, vaikka Eeli uhkaisi soittaa poliisin tai hakea jotakin kättä pidempää.
Hyvä Jooa! Juuri noin! Oli pakko aloittaa tällä lainauksella, koska löin täällä heti nyrkkiä ilmaan. Jooa olis saattanut tehdä elämänsä virheen, jos se olis antanut Eetun olla kusipää sitä kohtaan ja lähtenyt. Mutta se ei tehnyt niin vaan jäi kuuntelemaan ja sanoi vielä tämän:

”Lopeta!” kivahdin sille ja viimein menin, vedin Eetun syliin ja heijasin sitä. ”Älä puhu mun puolesta tuohon sävyyn. Ihan sama, mitä sä sanot, mä pysyn tässä ja rakastan sua, vaikka tahtoisit miten säästää mua itseltäsi.”
Ihan vain, koska aww. Nyt edes Eetu (hups, kirjotin aluksi vahingossa Eeli :'D) ei voi tulkita tota mitenkään muuten.

Loistavaa, että Jooa päätti pitää pintansa ja vaati selitystä. Ja että Eetullakin oli syynsä kiukutteluun. Vaikka eihän se syy itsessään tietenkään hieno juttu ollut, mutta you know. Tätä edeltävän raapaleen aikana oli kyllä aika epätoivonen olo.
"Olen unohtanut mistä tähän kuljin,
verhoudun unohduksen kaapuun."



Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 041
Kaapo: Ne on. Tyhmiä kuin vanhat saappaat eikä ne edes tajuu sitä itse XD Hölmöä hölmöä. Aika masentavaa menoahan tämä nyt on, mutta hei tällä tarinalla on pointti! Tässä on jotain sisältöä, ihmiset. Vautsi. Tyhjäpäisestä hötöstä kehittyi jotain tällaista. Aika hurjaa, eh? Ja Jooa on taistelija! Kyllä se vaan pysyy Eetun luona, vaikka se miten raivoisi ja itkisi. Varsinkin, jos ja kun itkisi, yhyy <3 Ihanaa, että tykkäät eikä varmana tulee sata osaa, en kestäis XD Kiitos kommentista!

night eagle: Eetu ja Eeli menee välillä mullakin sekaisin, mutta pitkä ee on vaan niin kiva juttu nimessä <3 Ja Jooa fules the fucking world. Hienoa, että oot vielä matkassa mukana, vaikka meno onkin ollut aika ikävää. Kiitus kommentista!

A/N: Yötrollauksen aika. Lol, kello on puoli kolme, mutta POJAAAT <3 olen koukussa enkä häpeä sitä. That's my excuse tonight, oh yeaah~

23. Haamu nimeltä Jussi
S
fluffyangst
300 sanaa


Jooa

Me istuttiin sohvalla sylikkäin ja Eetulla oli hikka. Silitin sen pehmeää tukkaa ja selkää. Eetu oli rauhoittunut ja sen kuuma poski lepäsi mun rintakehällä. Annoin sen olla siinä ja hengittää. Kyllä me puhua ehdittäisiin. Halusin vain, että Eetu tuntisi olonsa mukavaksi ja turvalliseksi. Sen ei tarvitsisi pelätä kertoa mulle sitä jotakin, mikä oli saanut sen niin pois tolaltaan.

”Sä olet niin ihana”, Eetu mumisi hiljaa. ”Miten ihminen voi olla noin ihana ja hyvä?”

”Mä yritän parhaani”, vastasin. ”Oot säkin aika ihana.”

”Enkä oo”, Eetu mumisi ja hautasi kasvonsa mun paitaan kuin piiloutuakseen. ”Oon ihan kamala.”

”Hyss nyt”, kuiskasin sille ja hyväilin sormillani sen lämmintä niskaa. ”Joko sä haluat puhua?”

”En haluaisi ikinä puhua siitä”, Eetu mutisi ja nousi ylös polviensa varaan, ”mutta kai se on pakko.”

”Jos sä haluat olla tosissaan mun kanssa, niin kyllä se vähän pakko on”, mä vastasin ja nousin itsekin ryhdikkäämpään asentoon. Eetu katsoi mua ja kallisti päätään.

”Sä haluat olla mun kanssa ihan tosissaan? Sä, Jooa Rautio, joka ei ikinä kulje saman ihmisen kanssa kolmea kuuta kauempaa?” Eetu kysyi.

”Sä saat mut kuulostamaan tosi häiriintyneeltä tuohon tapaan ilmaistuna”, valitin sille. ”Ja minkä mä sille voin, kun kukaan niistä ei ole ollut se oikea ihminen?”

Eetu hymyili. Olin kuollakseni kaivannut sen hymykuoppia, vaikka näinkin niitä vain hetken aikaa, kun Eetu vakavoitui jälleen.

”Okei”, se kuiskasi, jauhoi alahuultaan hetken ja katsoi sohvanpäällisiä. ”Mä en oo puhunut tästä moneen vuoteen. Edes Hanna ei tiiä tästä ja tää on… no, vaikeeta. Tosi, tosi vaikeeta.”

”Kuuntelen silti”, vakuutin sille. ”Ihan rauhassa vain.”

Eetu hengitti syvään ja otti mua kädestä. Mä puristin sen tiukasti omaani ja katsoin sitä kärsivällisesti, vaikkakin odottaen.

”Mä oon rakastunut elämässäni vain yhden kerran”, Eetu sanoi ja nosti sormen pystyyn. ”Yhden hirveän ja kohtalokkaan kerran. Sen nimi oli Jussi ja yhtään sen liioittelematta se pilasi mun elämän.”
« Viimeksi muokattu: 14.02.2015 00:17:26 kirjoittanut Sokerisiipi »

Kaapo

  • Vieras
ITKIN ENSIMMÄISELLE LAUSEELLE voi hyvää yötä. Eetulla oli hikka. Pliis hei pliis nyt pliiiiiiiis. Päästin ihan oikeasti sellaisen äänen, jota en edes yritä saada kirjoitettua ylös, koska se oli jostain ihan toisesta maailmasta. Hullua.

ANYGAYS, minä = Eetu on nyt niin vaarallisilla vesillä, että huhhuh. Tosin poitsun nimi ei ollut Jussi, mutta silti. Itkettää nyt vähän. Voisin melkein sanoa (melkein? siis todellakin) että Eetu-rakas, i feel you sm.

Taaaaas kerran pakko vähän ylistää siuta koska
Lainaus
Eetu hengitti syvään ja otti mua kädestä.
itq. YHYY tää on vaan niin hyvä, voisit melkein kirjoittaa ne sata ja voisin vaan itkeä täällä sataan kertaan.

#Jooa4President ja silleen, en kestä tota poitsua, mutta tämä on hyvää ei-kestämistä. Ooi voivoi. Myös Jooankin nimi rakkautta, vaikkakin sitten kun nuo menee naimisiin, niien ois parempi ottaa kuitenkin Kaarna sukunimeksi, koska no. Kaarna.

Helou 3am!kommentti, meen nyt itkemään yksin jonnekin koska alksjf. ♥

- Kaapo

Hilla

  • ***
  • Viestejä: 840
22. Aikuisten oikeasti:
Lainaus
--mun piti antaa Eetulle hetki olla ihan palasina. Että se oli ihan okei enkä mä tuominnut, kauhistellut tai pitänyt sitä heikkoutena.
Antaa olla palasina. Niinpä. Ei tarvitse aina heti olla tarjoamassa tukea. Yllättävää kyllä, sekin voi olla oivallus heikon hetken kokijalle, kun toinen voi katsoa häntä silloinkin, säälimättä tai pyrkimättä heti neutralisoimaan tunnelmaa. Tukea voi kauempaakin, kun toisen läheisyyden kuitenkin tuntee. Kaunis osa.

Tykkäsin Jooan peräänantamattomuudesta, siitä, ettei hän ollutkaan niin ihastumisen höperö, että olisi lähtenyt säikkyen karkuun. Miehessä on munaa. Rakastamisen tunnustaminen Jooalta tuli silti puskista, vastahan hän puhui ihastumisesta? Ehkä hän ei ollut halunnut säikäyttää Eetua aluksi, mutta tähän tilanteeseen rakkauden peliin vetäminen toimi kyllä, Eetukin alkaa palata elävien kirjoihin. Toivon niin.

23. Haamu nimeltä Jussi: Näin tämän tilanteen silmieni edessä, kuin omalla sohvallani tapahtuvaksi. Tuttu tapahtuma. Eetun syvälle piilotettua pelkoa odotellessa.


Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 041
Kaapo: Se on mustakin aika helkutin söpö aloitus ^^ Eetun ja sun yhtäläisyydet ovat kyllä aika huimia ja täysin tahattomia. Toivottavasti ei raasta liikaa lukea samoissa teemoissa liikkuvaa stooria. Jooa on aarre ja Eetu alkaa vasta vähitellen näkemään sen kunnolla. Kiitos kommentista! ♥

takkuinen: Ei Jooa lähde karkuun, vaikka Eetu yrittikin niin kovasti sysiä sitä ulos asunnostaan. Jääräpäisyys kuitenkin palkittiin ja Eetukin saa viimein avautua kokemuksistaan. Jooa puhui rakastumisesta vakuuttaakseen Eetun, että nyt on tosi kyseessä, että se todella on hyvin, hyvin tärkeä Jooalle. Vaikka se ei olisikaan samanlaista rakkautta ja kiintymystä kuin vaikka mitä parin vuoden kuluttua voisi olla, voivat tunteet olla omalla tavallaan vahvat ja aidot näinkin aikaisessa vaiheessa. Joihinkin ihmisiin on helpompi rakastua ja Jooan kiintymyksentaso on varmaan tullut ainakin lukijoille esille. Nyt oli Eetun vuoro kuulla osuutensa. Kiitos kommentista!

A/N: Raapaleisiin mahduttaminen on joskus aikamoinen haaste. Toivon syvästi, että tämä ei vaikuta niin sekavalta ja pintapuoliselta kuin mitä pelkään sen olevan. Sanojen puitteissa kuitenkin mennään ja toivon tosiaan, että ikäraja käy edelleen, vaikka tässä onkin aika rankkaa tavaraa.

24. Irti muistoista, vapaaksi kahleista
K-11
angst
300+300+300+200 sanaa


Eetu

Yritin kertoa kaiken mahdollisimman yksinkertaisesti ja neutraalisti. Se kuitenkin osoittautui mahdottomaksi, koska se ajanjakso itsessään oli ollut niin sekopäistä säätöä ja poukkoilua. Niinpä mä vaan puhuin ja kerroin Jooalle kaiken sen, mistä olin kerran vannomalla vannonut vaikenevani. Rikoin kaikki lupaukseni ja helvetti, miten hyvältä se tuntui. Puhua, kertoa ja jakaa kaikki niistä kahdesta hirveästä vuodesta, joina Jussi oli mua riepotellut. Jooa oli siinä ja kuunteli. Sitä kiinnosti tietää. Se välitti ja ehkä mä saatoinkin luottaa siihen. Jooa ei ollut lähdössä ja jättämässä mua, koska siihen sillä oli ihan liian vankka selkäranka ja omanarvontunto.

Kun mä ja Jussi oltiin tavattu, olin ollut 16-vuotias ja Jussi 20-vuotias. Me tutustuttiin mua pari vuotta vanhemman kaverin kautta. Se oli ottanut mut mukaan ”isojen poikien” illanistujaisiin. Eli siellä kitattiin kaljaa ja pelattiin biljardia. Se kaveri oli ollut kai vähän ihastunut muhun silloin ja meille olisi voinut ehkä tullakin jotain, mutta sen illan jälkeen mä en nähnyt muita kuin Jussin. Enkä mä vieläkään oikein tajunnut, mikä siinä oli iskenyt muhun niin lujaa. Se ei ollut ollut porukan komein tai äänekkäin. Suurimman osan ajasta se vain oli istunut hiljaa ja tarkkaillut kaikkea tummilla silmillään.

Kun Jussi oli sanonut jotain, porukka oli hiljennyt kuuntelemaan nasevia sanoja, joissa oli aina ollut jokin nokkela kommentti tai huomio. Tyypit olivat joko nauraneet tai käskeneet sen juoda lisää rentoutuakseen, ettei se olisi ollut niin kova ja teräväkulmainen. Kukaan ei halunnut kuulla totuuksia siihen tyyliin, miten Jussi niitä oli laukonut. Silloin olin ihaillut sitä sen takia. Myöhemmin kironnut, itkenyt ja vihannut, mutta eikö nämä jutut aina menneet sillä tavoin? Ensin ihastui ja näki vian erikoislaatuisena piirteenä. Vika paljastui vasta, kun se iski itseen henkilökohtaisella tavalla. Satutti, yhä uudestaan ja uudestaan. Jussin sanomina mikään ei ollut ikinä samantekevää. Kaikki oli iskenyt yhtä lujaa kuin ensimmäisellä kerralla.

Mun virhe oli ollut jäädä laskemaan niitä kertoja.

*

Jussi oli ollut ailahtelevainen. Joskus sulava, pehmeä ja lähes hellä. Silloin se oli vetänyt mut syliinsä, silitellyt ja kuiskaillut kauniita asioita. Mä olin rakastanut sitä niin paljon. Ne hetket olivat muistuttaneet mua yhä uudelleen, että miksi jaksoin olla sen kanssa. Paskimpinakin päivinä mä olin muistanut sen puolen Jussista, mutta mitä enemmän aikaa oli kulunut, sitä lujemmin mulle oli varmistunut, että hellyys oli ollut Jussille pelkkä mielenhäiriö.

Kaikki muu paska oli ollut sen todellista itseä. Kun Jussi oli pettänyt tai haukkunut mua, sen kasvot olivat olleet vakaammat ja rehellisemmät kuin ikinä sen hyväillessä ja helliessä mua. Kun mä olin löytänyt sen kourimassa muiden jätkien perseitä, Jussi oli vain kohottanut kulmiaan vähät välittämättä. Se oli jättänyt mut ja etsinyt uudestaan käsiinsä. Se oli sanonut rakastavansa ja pyydellyt anteeksi. Mä olin antanut, ja hetken se oli käyttäytynyt hyvin, hyvitellyt ja  kehunut mua ja sanonut, että sillä oli ollut ikävä. Jussi oli osannut puhua niin kauniisti. Kun se valehteli, se oli ollut hellimmillään. Totuudessa se oli aina ollut karu, kova ja kylmä. Ja armoton, kerta toisensa jälkeen.

Kahden vuoden ajan Jussi puhui musta paskaa, oltiin me yhdessä tai ei. Se oli väittänyt huoraksi ja siipeilijäksi. Mä olin menettänyt kavereita niiden puheiden takia. Musta oli tullut riippuvainen, liian särkynyt seisoakseni omilla jaloillani ja vähitellen mä olin alkanut uskoa niitä puheita. Jussin suustahan oli kuullut aina totuuden, eikö niin? Kaikista kamaluuksista huolimatta en ollut osannut olla ilman sitä. Se oli alistanut mut ja kieputtanut tiukasti pikkusormensa ympärille. Olin ollut loukussa. Liian nuori, naiivi ja alistettu tajuamaan, miten paljon pahaa se oli mulle tehnyt ja miten paljon se oli mua satuttanut. Ottanut vaan eikä ikinä antanut mitään vastineeksi. Se oli piitannut vaan mun ruumiista, ei mielestä eikä tunteista. Se oli ollut kamala, vääristynyt ja sairas todellisuus, mutta sitä Jussi oli aina ollut eikä se ikinä ollut katunut.

*

Mun piina oli päättynyt, kun mun kaveri – se sama, joka oli meidät esitellytkin – ja sen kaverit olivat hakanneet Jussin sairaalakuntoon. Sitten se oli napannut mut itselleen kuin palkinnon ja ilmeisesti kuvitellut, että mä suunnattoman kiitollisuudenvelan valtaamana rakastun siihen korviani myöten. Se oli pitänyt mua hyvänä, hellinyt ja hoivannut. Pahoitellut, että oli seurannut näin kauan vierestä ja antanut Jussin satuttaa mua yhä uudelleen. Mä en ollut juuri kuunnellut. Olin ikävöinyt Jussia, kaikkia sen kamalia sanoja ja asioita, mitä se oli musta sanonut. Olin uneksinut sen kylmästä ja kovasta naurusta ja toisen miehen käsi mun ympärillä oli saanut mut voimaan pahoin. Mun piti päästä pois ja olin päässytkin, mutta en tyhjin käsin.

Olin varastanut mun kaverilta kaiken, mitä siltä olin saanut. Rahat, pari arvoesinettä ja vaatteita. Sitten olin häipynyt keskellä yötä ja melkein palannut Jussin luo, mutta taivaan kiitos, olin tullut järkiini ja mennyt punkkaamaan mun isosiskon luo. Sen, joka ei tuominnut mua, vaikka olisin murhannut jonkun. Jussista kertoessani se oli ollut itse valmis siihen kylmäveriseen murhaan. Kumpikaan meistä ei ollut mennyt päästämään Jussia hengestään. Joku oli hoitanut sen homman meidän puolesta.

Se oli se mun kaveri, joka oli varmaan niin murtunut mun tempusta, että oli vetänyt päänsä täyteen ja pumpannut suoniinsa ties mitä piristeitä. Se oli etsinyt Jussin, ne olivat tapelleet ja pudonneet hyiseen, tammikuiseen mereen. Tiedä sitten, mitä Jussi oli satamassa tehnyt. Jussi hukkui. Mun kaveri selvisi, vaikkakin sai hypotermian ja tuomion törkeästä kuolemantuottamuksesta, mutta se oli päästänyt Jussin päiviltä eikä se ikinä syyttänyt mua mistään. Olisinpa rakastunut siihen Jussin sijaan. Ehkä me oltaisiin nyt onnellisia eikä mulla olisi näitä arpia kannettavana tunne-elämässäni. Eikä tarvitsisi selittää Jooalle, miksi sen hellyys ja läheisyys saivat mut paniikin partaalle. Olin tuntenut viimeksi jotain tällaista Jussia kohtaan. Pelkäsin historian toistavan itseään, vaikka Jooa oli niin kaukana Jussista kuin toinen ihminen voi olla, suorasukaisuudestaan huolimatta.

*

Kerroin Jooalle kaiken tämän ja lopetettuni en halunnut sanoa enää sanaakaan. Jooan kasvoilla oli vilissyt tunteiden kirjo: kauhua, pahaa oloa, raivoa, surua ja epätoivon säväyttämää voimattomuutta. Loppujen lopuksi sen ei tarvinnut sanoa paljon mitään. Jooa oli pahoillaan, taisi se sen sanoa ääneenkin.

”Mä en tiiä, pystytkö sä suhtautumaan tähän vakavasti, niin, että uskoisit mua”, Jooa sanoi hiljaa ja otti mun kasvot käsiensä väliin. Ne olivat lämpimät, vankat, mutta myös hellät. ”Mutta mun on pakko yrittää vakuuttaa sut, että mä en ikinä – ”

”Kyllä mä tiiän”, keskeytin sen. ”Aikaisemmin en tiennyt, mutta kun sä jäit, vaikka mä käyttäydyin kuin kusipää. Se avasi mun silmät. Sä ihan oikeasti välität.”

”Totta kai välitän”, Jooa puhahti melkein vihaisesti. ”Mä en vaan halunnut, että sä luulet mun olevan seksin perässä. Siksi yritin ottaa iisisti, en siksi, etten olisi varma tunteistani, koska kyllä mä oon. En muista, että olisin ollut näin varma mistään. Haluun sut, Eetu enkä ketään muuta. Jos sä vaan kelpuutat tällaisen sählärin ja hölösuun.”

Mun poskilla kirvelsivät kyyneleet, mutta Jooan nöyryys ja vilpittömyys saivat mut taas hymyilemään. Silitin sen leijonanvaaleaa tukka ja suutelin sitä pehmeästi. Jooa veti mut takaisin syliinsä enkä mä vastustellut. Antauduin sen hellittäväksi ja vähitellen luovuin mua vuosia kahlinneesta pelosta.
« Viimeksi muokattu: 14.02.2015 00:17:22 kirjoittanut Sokerisiipi »

Wisteria

  • peilipallo
  • ***
  • Viestejä: 202
Lueskelin näitä taas muutaman putkeen, ja kyllä taas täyttyi pää kaikilla ajatuksilla näistä. Erityisesti tuo viimeisin oli kokonaisuudessaan melko pysäyttävä. Tuntuu hassulta, että vaikka kyse on kuitenkin fiktiivisistä hahmoista ja tapahtumista, niin tavallaan tässä koko ajan lukija elää mukana ja ainakin mä tunnen jonkinlaista samaistumista aina ajoittain. Kai mä tällä selityksellä yritän ajaa takaa sitä, että sä kirjoitat todella aidosti ja uskottavasti.

Aikuisten oikeasti oli mukavan ajatuksenjuoksumainen. Mä olin oikeastaan aika yllättynyt Jooan reaktiosta, mutta samaan aikaan tuntui todella ihanalta, että se teki juuri niin. Antoi toisaalta Eetulle omaa tilaa, mutta pysyi myös lujana ja lopussa sitten vihdoin otti sen syliin ja lohdutti. Eetun murtumisesta teki kyllä aika pahaa lukea, kun pystyin niin elävästi kuvittelemaan nuo tapahtumat.

Haamu nimeltä Jussi yllätti sokerisuudellaan, ja tuo ensimmäinen lause sai mussa aikaan aika samanlaisen reaktion, kuin Kaapolla. Koska siis ihan oikeasti, voi hyvää päivää, Eetu ja hikka. Keskittyminenhän siinä meni, kun jumitin niissä ensimmäisissä lauseissa. Oli vaan pakko lukea ne moneen kertaan. (Okei, no koska suklaa on loppu ja pitää sitä sokeria jollain tapaa saada.) Toi niiden keskustelu oli myös todella hyvä, ei yhtään niin vakava kuin edellisessä pätkässä, ja oikeastaan aika yllättävää, miten pehmeästi siinä kuvattiin samoja teemoja, kuin näissä parissa muussa.

Irti muistoista, vapaaksi kahleista ei vaikuttanut yhtään sekavalta, vaikka sanoit sitä pelkääväsi. Jussi vaikuttaa kyllä todella ristiriitaiselta tyypiltä, ja muutenkin nuo tapahtumat olivat kyllä aikamoista pyöritystä ja aivothan siinä pääsi töihin, kun niitä tarkemmin mietti. Hienoa, että Eetu uskaltautui vihdoin avautumaan jollekin menneisyydestään, koska yleensähän se on se paras tapa päästää irti ja jatkaa elämää. Kiva, kun olit ujuttanut tuohon loppuun vielä vähän sokerisuutta ♥

Lainaus
Ensin ihastui ja näki vian erikoislaatuisena piirteenä. Vika paljastui vasta, kun se iski itseen henkilökohtaisella tavalla. Satutti, yhä uudestaan ja uudestaan.
Nämä lauseet tuntuvat ihan liian tutuilta. Voi Eetu, mitä oletkaan joutunut kokemaan.

Jään taas odottelemaan, mitä seuraavat osat tuovat tullessaan. Kiitos näistä c:

-Wisteria
​det mørke vi har gør himlen klar, et andet sted

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 041
Kiitos kommentista, Wisteria! ^^


A/N: Jeees, palataas näihin hurmaaviin miekkosiin. En edes tiedä miksi lopetin kirjoittamisen. Kai vain kadotin inspiksen ja sitten se jotenkin jäi. No eipä jää enää. Onhan tuo Fluffy10:kin kesken, niin on syytä jatkaa tätäkin rapsusarjaa. Toivottavasti joku vielä muistaa :3 //ja 900. viesti, ihan vain tämän kunniaksi :---D

25. Mukillinen toivoa
S
fluffy
300 sanaa


Jooa

Mä ja Eetu nukuttiin tiukasti sylikkäin seuraava yö. Saatuaan trauman ulos mun korville, Eetun kylmyys oli kokonaan poissa. Silmät olivat pehmeää, eloisaa utua. Katse saattoi olla hauras, mutta näin myös rauhaa. Aivan kuin kertominen olisi antanut sille jonkinlaisen mielenrauhan. Kertomisen jälkeen Eetu oli vain halaillut mua eikä puhunut juuri mitään. Mua ei haitannut. Olin niin onnellinen kuin vain kykenin olemaan juuri siinä Eetun turvana ja tukena.

Aamulla heräsin kännykän armottomaan herätykseen. Irvistin sen vaateille, mutta paremmin mut sai hereille se, että huomasin koisivani yksin Eetun sängyssä. Kun olin vaimentanut vanhan Nokian, kuulin keittiöstä radion äänen ja lusikan kilinän mukia vasten. Laskin paljaat jalkani kylmälle lattialle. Sävähdin ja nostin ne takaisin. Kaivoin farkkujeni lahkeista sukat ja suojauduin kylmää vastaan. Kellonajan jo täysin unohtaneena, vaikka ihan vastikään sen katsoin, tassuttelin keittiöön, jossa hääräsi Eetu virkeänä ja täysissä pukeissa.

”Huomenta”, se hymähti mulle. Sen savunsiniset silmät tarkastelivat mua huvittuneesti. Näytin ilmeisesti erittäin hauskalta aamupöhnäisenä silmät ristissä ja tukka pörrössä.

”Huomenta”, sanoin. Mun ääni oli edelleen unesta painoksissa ja vähän käheä. ”Mitä kello on?”

”Puoli kahdeksan”, Eetu sanoi. ”Sulla on reilusti aikaa syödä aamupala ennen sitä tenttiä.”

Mun aivot löivät avuttomasti tyhjää pari sekuntia, kunnes ne poimivat sen liukkaan informaatiopalan mun muistin syövereistä.

”Miten sä siitä tiedät?” hämmästelin. Eilen en ollut puhunut tentistä ja koulusta mitään. Eetu pyöritteli silmiään.

”Tuskailit sitä mulle jo viime viikolla”, se tokaisi. ”Haluutsä kahvia vai teetä?”

Eetu jätti huomioimatta mun ihmettelevän katseen ja hyysäsi mua enemmän kuin oli edes tarpeen. Touhu vaikutti hyvittämiseltä. Koska se vaikutti helpottavan Eetun oloa, annoin sen hyöriä. Enkä mä voinut kieltää, että Eetun täysivaltaisen huomion keskipisteenä oleminen tuntui mielettömän ihanalta. Me puhuttiin tavallisista asioista, koulusta, töistä, kavereistamme ja mitä oli tapahtunut kenellekin. Puhe soljui vaivattomasti, ja Eetun kirkkaista silmistä tiesin, että sekin oli aidosti onnellinen. Mun sisällä väreili lämpö ja teemuki oli kukkuroillaan toivoa.
« Viimeksi muokattu: 14.02.2015 00:17:20 kirjoittanut Sokerisiipi »

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 041
26. Ihan yhtä pahoja
S
fluffy
300 sanaa


Jooa

Hyvissä ajoin Eetu sai mut eteiseen. Kun olin lähtövalmis, me vaan katseltiin toisiamme. Eetu liikahteli kiusaantuneena.

”Jooa, mä – ” se yritti, mutta vaikeni ja lauseenpuolikas jäi roikkumaan ilmaan. Aavistelin, että se halusi vielä pyytää anteeksi tai selventää eilistä. Mun mielestä sille ei ollut tarvetta. Ei kaikkia mutkia tarvinnut väkisin vetää suoriksi. Mutkat ja niiden rosot ja halkeamat kuuluivat elämään. Tärkeintä oli, ettei kaatunut niiden takia.

”Hys”, suhahdin lempeästi ja kurottauduin sitä kohti. Kietaisin käteni Eetun vyötäisille ja suutelin sitä syvään. Eetu takertui muhun ja raotti huuliaan hitaasti. Uppouduin siihen hetkeen, hitaaseen ja rauhalliseen syysaamuun Eetun pienessä eteisessä. Suurimmat murheet oli kukistettu ja nyt me kumpikin tiedettiin, mitä me haluttiin. Onneksi meillä oli ollut rohkeutta selvittää se. Muuten olisi voinut tapahtua ties mitä kamalaa. En tohtinut edes ajatella.

”Hmm”, Eetu ynähti, kun suudelma päättyi. ”Sun kantsii mennä, ettet myöhästy bussista.”

”Ainii”, äännähdin, kun muistin millä olin tullut Eetun luokse. Pahankurisuus heräsi mussa. ”En mä taida ottaa bussia.”

Eetu kohotti kulmiaan.

”Taidan vaan mennä fillarilla, jonka nyysin eilen, että pääsin sun luo”, sanoin rennosti. Eetu tuijotti mua. Sitten se tyrskähti ja painoi mut vaativasti ovea vasten. Kaikki nokkelat ajatukset karkasivat mun mielestä, kun Eetu painautui koko vartalonmitalta mua vasten ja varasti mun huulet itselleen.

Aamun raukeus muuttui joksikin kutkuttavaksi ja pyörryttäväksi, kun me takerruttiin toisiimme. Hellyys sakeni haluksi ja kuumat väreet mun alavatsassa saivat mun ajatukset ihan sekaisin. Suutelin Eetua kuin hypnoosissa, täysin irrallani todellisuudesta enkä laskeutunut maahan edes silloin, kun Eetu vetäytyi.

”Ymh”, ynähdin ja olin aivan pökerryksissä. Eetu nauroi hellästi ja tönäisi mut ovesta ulos.

”Onnea tenttiin”, se paskiainen kehtasi toivottaa kepein äänin.

”Haista paska”, huokaisin hymyillen. Hyvästeltyäni Eetun rämistelin portaat alas. Aamu oli viileä, mutta raikas. Hengitin syvään lokakuista ilmaa enkä muistanut tenttikirjoistani sanaakaan. En silti muistanut olleeni itsevarmempi kuin nyt hypätessäni varastetun pyörän selkään ja polkiessani vaivatta yliopistolle.
« Viimeksi muokattu: 14.02.2015 00:17:18 kirjoittanut Sokerisiipi »

Kaapo

  • Vieras
OI SOKRUSOKRU. ♡♡ (Tämä on oikeasti miun lempiasia ikinä, siis tämä. Nämä.)

Nämä on niin fluffyisia että oksettaa. Ollut ikävä tosin. Hhnngg. En edes tiedä mitä sanoa kun samaan aikaan itken ja hyrrään, ei tästä tule taas mitään. Ihanaa, ettet ole unohtanut tätä. Ihanaa, että kirjoitat tällaista ällöä siirappihöttöä, joka saa parisuhde-epäonnistuja!Kaapon itkemään. Ihanaa, että nuo on niin typeriä. Tykkään vain niin niin niin kovin kun tämä on tällaista good vibes -tekstiä josta tulee iloiseksi ja hymyilyttää. Sellaista, että ei tästä voi kuin tykätä. Hurrrrurr.

Lainaus
Mun sisällä väreili lämpö ja teemuki oli kukkuroillaan toivoa.
♡ HYI.

Aaaah seinääovea vasten pussailu on ehkä kamalinta koskaan (miksi aina kun mie kirjoitan siitä, se on jotain vitutuspaskaa että vitun idiootti nyt olet siinä ja mie runnon sinut tapettiin) ja enkestä kuinka ällöttävää.

Lainaus
”Onnea tenttiin”, se paskiainen kehtasi toivottaa kepein äänin.
”Haista paska”, huokaisin hymyillen.
Kamalaa.

Tämä on vähän tällainen... #relationshipgoals. :-----D En ihan oikeasti kestä, tykkään näistä poitsuista niin paljon (ja jostain ehkä huomaa, etten ole kommentoinut vähään aikaan kun tämä on niin tällaista vaikeaa ja kökköä).

Oon superonnellinen tästä, kiitos. Taas.

- Kaapo

Hilla

  • ***
  • Viestejä: 840
Herttaista, hyvän mielen tekstiä! Kiitos paljon, tästä jäi suloisen hömelö "uskon taas rakkauteen" -olo.

Orenji

  • ***
  • Viestejä: 1 387
Aaäää asdf apua khh <3

Vetäsin tässä varsin antoisan Jooa/Eetu -maratonin ihan vain siitä ilosta etten muistanut tämän tekstin ihanuutta. En tiedä voiko tätä parempaa iltaa ollakaan, lukea hömppää, juoda kaakaota ja katsoa kun ulkona on pimeää plus kamala sää. Multa oli jäänyt aika monta osaa tästä lopusta kahlaamatta läpi, mutta nyt on huolella tiirattu kyseiset kohdat jo moneen kertaan. Vasta nyt alkaa olla sellainen olo, että olen päässyt takaisin niille kärryille, joilta tipahdin reilu vuosi sitten! Yllättävän paljon sisältöä tämä originaali on kerännyt tässä ajassa, saa oikeasti keskittyä, että kumpi on kumpi ja mitä asia koskee.

Nyt kaikki pahin draama on ilmeisesti (ehkä hetkellisesti...) ohi ja mä saan keskittyä tähän suloisuuden ja sokerisiirapin multihuipentumaan. Asetelma kun sattuu olemaan sen verran mahtava ja enemmän mahtava, etten saa sisäistettyä sitä ikinä.
Lainaus
Mun sisällä väreili lämpö ja teemuki oli kukkuroillaan toivoa.
Jos joisin teetä, haluaisin, että munkin mukissani olisi paljon toivoa, mielellään yliannostus. Ylipäätään sulan aina tuollaisille simppeleille kohdille, en saa niistä ikinä tarpeekseniiiii...
Lainaus
Uppouduin siihen hetkeen, hitaaseen ja rauhalliseen syysaamuun Eetun pienessä eteisessä.
Eteisromantiikka on ilmiselvästi sekin yksi mun sadoista heikkouksistani, oh god kuinka ihastuttava kohta. :'3

Ehei eieieieiii kun on vaan niin söpöä en kestä en lainkaan ollenkaan. Kiitos ja sitä jatkoa saa kirjoittaa!
"Älkää luulko että pelastatte ihmisiä ottamalla heitä kädestä kiinni.
Mutta ottakaa heitä kädestä kiinni."

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 041
Kaapo: Joo, tää rapsusarja on kamala ja ällöttävä, kyllä :D Ja noiden tyhmyydestä saa kyllä oivallista hupia, hihhei. Ihanaa, että silti tyksit ja kiitos kommentista! ♥

takkuinen: Sitä tämä kyllä on! Tulen itsekin aina hyvälle tuulelle, kun kirjoitan näistä poitsuista ^^ Kiitos kommentista!

Orenji: Vedin itsekin maratonin ennen kuin jatkoin tätä. Olin itsekin unohtanut yhtä sun toista oleellista, hupsis :'D Pahin draama on luuuultavasti takana. Ainakin hetkeen ei ole mitään kovin dramaattista tulossa. Tää on niin siirappia, koska joskus pitää olla tällaisia ylisöpöjäkin tarinoita koska miksei? Kivaa, että siirapille löytyy lukijoita :3 Kiitos, kiitos kommentista!

A/N: Nyt on paljon Jooaa, mikä on ihan kivaa, kun Eetun ongelmat on vähäksi aikaa puitu. Ja Tatu tekee comebackin! Kiitos herran sukunimestä kuuluu night eaglelle, joka ehkä vielä joskus löytää tiensä takaisin finiin :--D

27. Herra Hanipöö
S
kaverihömppä
200 sanaa


Jooa

”Näytät edelleen oksettavan onnelliselta”, Tatu voihkaisi, kun saavuin aamuluennolle hymyissä suin. ”Ja vielä tähän aikaan. Mene pois, en kestä katella sua.”

En voinut muuta kuin nauraa sen murhaavalle ilmeelle. Mulla oli hyvä, kevyt olo eikä edes aamuluento poliittisesta filosofiasta saanut mua lannistumaan.

”Oot mulle velkaa muistiinpanot”, Tatu päätti hieroessaan kaksin käsin silmiään. ”Onks sulla tulitikkuja?”

”Ei”, sanoin ihmeissäni, että se edes kysyi. En mä polttanut. ”Kui?”

”Olisin tökännyt ne silmääni”, Tatu sanoi masentuneena. ”Tarvitsen kahvia. Pari pannullista. Ehkä viisi.”

”Älä nyt, kyllä sä pärjäät”, rauhoittelin sitä, mutta sain palkaksi mulkaisun.

”Herra Hanipöö pitää nyt turpansa kiinni ja antaa eräiden kärsiä, kun kerta on oivat olosuhteet sellaiseen”, Tatu puuskahti. ”Kuinka kauan mä vielä joudun katselemaan tota sun päätöntä virnuilua?”

”Ikuisesti?” mä ehdotin. Eihän me oltu Eetun kanssa oltu kuin vasta kaksi ja puoli viikkoa kunnolla yhdessä, mutta Tatu oli jo nyt naulaamassa mua seinälle liiasta onnellisuudesta. Kai sen pessimistinen aura kärsi vakavia vahinkoja sen takia.

”Ikuisuus on liian absurdi käsite ihmismielelle”, Tatu vastasi. ”Mutta toisaalta niin olet säkin, Jooa Rautio.”

”Kiitos kohteliaisuudesta, Tatu Vuorinen”, sanoin ja kumarsin suurin elkein.

”Se nyt oli vain surullinen fakta”, Tatu huokaisi ennen kuin työnsi mut luentosaliin.

”Nyt kuollaan.”

Ja jotenkin mä pystyin suhtautumaan aurinkoisesti siihenkin.
« Viimeksi muokattu: 14.02.2015 00:17:17 kirjoittanut Sokerisiipi »