Kirjoittaja Aihe: Ruutupaitoja, maustepähkinöitä ja indigonsinisiä haaveita | K-11 | slash, hömppädraama | raapalesarja 100/100  (Luettu 45789 kertaa)

Kaapo

  • Vieras
NO MITÄ NYT SOKRU! Asdfghj. ♥

Ensinnäkin, mistä mie löytäisin tuollaisen ihmisen kuin Jooa. Se on niin höntti ja tuollainen superi. Tarviin tuollaisen ugh. Ja toisekseen! Eep! :3 Hattaran yliannostus mutta haittaako se miuta? Ei todellakaan.

Voisin taas tällein sniikisti ylistää siuta koska geez. Paperihaavat ja pehmeää savua, sie ilmaset asioita niin hiton nätisti että melkein itkettää. Mie vaan kurisen täällä onnessani koska sie oon mahtavuutta ja siun tekstit hymyilyttää miuta liikaa. Tai juuri sopivasti.

Mie tykkäsin tässä monesta asiasta! Siittä, miten Eetu otti puheeksi sen, että missä mennään ja aaaaAAA Jooan juhlallisesta ilmoituksesta ja jfc Eetun nimi. Niin normaali ja niin kiva. Sie osaat näiden normaalien nimien kaunistamisen, en ymmärrä. Jos siulla ois hahmo jonka nimi ois Jorma, niin mie varmaan päättäisin, että Jorma on miun uusin lempparinimi. :D

Plus kuka sanoo olen aivan järjettömän ihastunut suhun? Pliis hei. Miusta tulee surullinen kun oon niin sinkku. :'D Oot kyllä niin ♥ Kiitos taas illanyön piristyksestä, sie vaan osaat tämän lajin, enkä varmaan selvisi päivistäni ilman siuta ja siun rapsuja. Pus!

- Kaapo

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 067
Kaapo: Jooa on aika aarre :3 Tämä sarja kyllä varmaan tekee aivoista mössöä, kun tämä on niin onnetonta rakkaushömppää :D Eetun nimi on kyllä aika kiva, vaikka itse sanonkin ^^ Ja Jooa sanoo. Kaikki on Jooalle mahdollista. Ei siitä ikinä tiiä yhtään, mitä se seuraavaksi sanoo (se taitaakin olla hirmuinen piiloromantikko) mutta se sulattaa Eetun kyllä ihan täysin <3 Kiitos kommentista!

A/N: Rapsu päivässä, tuntuu olevan nykyinen tahti, mutta tää tarina on nyt vaan semmoisessa pisteessä, että pakko kirjoittaa. Pysyykö kukaan vauhdissa mukana? :D

13. Ufoja taivaalla ja tähtivaloa silmissä
S
fluffy
300 sanaa


Eetu

Jooa oli ylivoimaisesti kummallisin ihminen, jonka tunsin. Sen kotipaikka ei takuulla ollut planeetta Maa, koska se teki jatkuvasti kaikkia ufoja juttuja, kuten nyt tämäkin absurdi tilanne hyvin osoitti. Kun se nosti kätensä mun poskelle, kaikki järkevät ajatukset sanoivat morjens eikä mun päässä ollut mitään. Jos joku olisi koputtanut mun otsaa, se olisi varmaan kuullut kaiun koputtavan takaisin, niin ontto mun kallo tuntui olevan. Kun Jooa teki ilmoituksensa – kuka puhuu tuolla tavalla, ihmettelinpä vain – tuskin edes ymmärsin sen sanomaa, niin hiton tyrmistynyt olin.

Ensimmäinen ajatus, josta sain kiinni, oli: voi luoja, voi luoja, mitä se sanoi? Kumpi meistä on hullu, Jooa vai mä? Mitä vitun vittua?
Toinen oli jo paremmin messissä: jätkä kusettaa sua niin täydellisesti, älä usko sanaakaan.
Kolmas sai mut melkein polvilleen: Jooa katsoo mua, se koskee mua, se puhuu mulle ja sanoo ihania asioita. Tää on unta, Eetu. Älä herää. Oo tässä koko ilta, joohan? Tee unelmista totta edes unissasi.

Kun mä en sanonut mitään, Jooa veti kätensä pois ja tunsin, miten mun iho leimahti liekkeihin tismalleen siitä kohti, missä se oli sitä pitänyt. Sen toiveikkaat silmät sammuivat ja kasvoilla oli nöyrä, satutettu ilme. Se käänsi katseensa pois musta posket hehkuen ja tarkasteli liioitellun kiinnostuneesti puulattian virheitä. Jooa luuli, etten vastannut sen tunteisiin (sillä on tunteita mua kohtaan!) Se kuvitteli mun vaikenemisen olevan torjunta, vaikka oikeasti olin vain mykistynyt siitä käsittämättömästä onnenpurkauksesta, jonka Jooan ilmoitus oli laukaissut. Se ei ollut vitsi, se ei ollut kusetusta vaan totta.

”Jooa”, sanoin ääntäen sen nimen hyvin huolellisesti. Jooa ei halunnut katsoa muhun, pelkäsi kai haukkuja. Kuka olisi osannut arvata, että se oli tunteidensa kanssa tuollainen suloinen reppana? Muuten niin vilkas, huoleton ja suutaan soittava mies kääntyi saman tien itseensä, kun tunnusti ihastuneensa. Ei voinut olla valloittavampaa.

”Mäkin suhun”, kuiskasin. Mun sydän melkein petti, kun Jooa kääntyi ja sen silmät syttyivät taas.
« Viimeksi muokattu: 14.02.2015 00:13:58 kirjoittanut Sokerisiipi »

Wisteria

  • peilipallo
  • ***
  • Viestejä: 202
Whii, aww, ihanaa! Onhan nuo raapaleet kyllä aikamoista sokerimössöä, mutta aivan ihania juuri tuollaisina. <3

Tatu oli niin hyvä tuossa yhdeksännessä, kun se yritti saada Jooaa tekemään jotain, ehdotteli ratkaisuja ja muuta, koska Jooan oli tosiaan korkea aika tehdä jotain. Vähän menoa tähän, ettei kaikki vaan jatku sellaisena suloisena ja hömppänä hattarana. Vaikka toki se hattarakin on ihanaa ja tervetullutta.

Lainaus
”Jooa pieni, ei yksi suukko vielä sänkyyn vie”
Eikä, aivan mahtava lausahdus! Hyvä Tatu!

Hanna sitten vaikuttaa ihan mahdottoman symppikseltä ja kiinnostavalta immeiseltä. On tosi kiva, kun toit mukaan enemmän hahmoja Jooan ja Eetun lisäksi. Eetun koko nimi on muuten ihana kaikessa yksinkertaisuudessaan, olematta liian tylsä ja sellainen mitäänsanomaton. Se sopii siis todella hyvin hänelle. Muutenkin kiva, kun olet valinnut sellaisia suht tavallisia nimiä hahmoillesi, ne tuovat tavallaan sitä aitouden tunnelmaa tähän.

Ja sitten sieltä tuli lopulta se paljastus, voi että! En malta odottaa, mihin suuntaan tämä alkaa kehittyä nyt, kun pojat (/miehet?) ovat nyt vihdoin paljastaneet tunteensa toisiaan kohtaan.

Lainaus
”Mäkin suhun”, kuiskasin. Mun sydän melkein petti, kun Jooa kääntyi ja sen silmät syttyivät taas.
Ihan mahtava lopetus tuolle kolmannelletoista, pakko sanoa. Sun kuvailu on niin eläväistä ja mä oon oikeestaan aika sanaton näitä lukiessani, koska nää on niin ihania ja sokerisia <3

Kiitos c:

- Wisteria
​det mørke vi har gør himlen klar, et andet sted

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 067
Wisteria: No hyvä, että sokeriannos on juuri sopiva :3 Vähitellen tämä tarina alkaa laajeta ja henkilöitä tulee enemmän mukaan. Ja sitten poikien historiaa sun muuta mukavaa. Suht tavalliset nimet on mun lemppareita. Kohottelen aina vähän kulmiani, kun ihmiset nimeävät hahmojaan erikoisilla tavoilla kuin ne eivät voisi olla niin ainutlaatuisia muuten, mutta kukin tyylillään :) Kiva että Hanna ja Tatu vaikuttavat miellyttävän ^^ Suurkiitos ihanasta kommentista!

14. Turvassa sun kanssa
S
draama, fluffy
300 sanaa


Eetu

Mulla oli jo selkeä visio mielessä siitä, mitä seuraavaksi tapahtuisi. Mulla oli hyvä, turvallinen olo, vaikka ihon alla kihelmöikin jännityksensekainen odotus. Pidin jotenkin ihan kamalasti tästä rauhallisuudesta, hellyttävästä haparoinnista ja siitä, että kumpikin oli niin läsnä tässä nimenomaisessa hetkessä. Yleensä mä vaan syöksyin ja takerruin kiinni johonkin ihmiseen, joka sillä hetkellä kelpasi. Eikä niistä hetkistä jäänyt lopulta käteen paljon paskaakaan. Vika ei aina ollut edes niissä ihmisissä, joiden kanssa olin ollut. Mä en vaan jotenkin osannut olla ja antaa niiden päästä lähelle. Oli yksinkertaisempaa hakea hetken helpotusta kuin todella sitoutua, tutustua ja antaa toisen nähdä muutakin kuin huoliteltu ja tarkkaan hiottu ulkokuori. Ei Jooakaan musta kauhean paljon tiennyt, mutta se oli Hannan lisäksi yksi niitä harvoja ihmisiä, jotka voisinkin päästää lähemmäs ja katsoa, mitä siitä seuraa.

Jooan silmien tuike toi mieleen kynttilänliekin pehmeän loimun. Katsahdin sen huuliin ja tunsin, miten mun sisällä vavahti lähes raju kaipuu päästä sitä lähelle, suudella ja hengittää sen lämmintä tuoksua. Jooa nojautui lähemmäs ja mä suljin silmäni, mutta suudelman sijaan sainkin jotain ihan muuta.

Jokin kova pamahti ulko-ovea vasten niin lujaa ja ennalta varoittamatta, että tarrasin kiinni Jooasta, kun säikähdys ja refleksit sanelivat, miten toimia ennen kuin järki alkoi ilkkua akkamaisesta käytöksestä. Se kuitenkin vaimeni, kun Jooa kietoi kätensä suojelevaisesti mun ympärille.

”Mä asun mielenkiintoisessa naapurustossa”, se selitti. ”Ei hätää.”

Tuskin Jooa oli saanut sanat suustaan, kun ovea alettiin jyskyttää ja joku tuntui karjuvan keuhkojensa pohjasta:

”Ovi auki, pitää päästä sisään hetinyt! Jooa, perkele, mikä maksaa?!”

Uusi pamaus, huutaja oli potkaissut ovea ja kiroillut vähän lisää. Tuijotin Jooaa epäuskoisena. Se huokaisi raskaasti ja näytti haluttomalta päästää aggressiivista miestä sisään. Ymmärsin miksi, mutta mistä Jooa tunsi tuonkin hullun?

”Kuka helvetti tuolla on?” tivasin siltä.

”Markus”, Jooa mutisi. ”Mun pitää katsoa, mitä se haluaa tai se jyskyttää tuolla koko yön.”

Ja mun tyrmistykseksi Jooa todella avasi oven.
« Viimeksi muokattu: 14.02.2015 00:15:00 kirjoittanut Sokerisiipi »

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 067
A/N: Laitetaan nyt toinenkin, niin Markus avautuu vähän paremmin :3

15. Punaparta valtaa keittiön
S
draama
sanalla punainen
350 sanaa


Jooa

Tiedostaen erittäin hyvin, että Eetu katsoi mua kuin tärähtänyttä, naksautin lukon auki ja päästin punaisen pyörremyrskyn sisään. Takkia tai kenkiä riisumatta Markus syöksähti meidän ohitse luomatta edes yhtä katsetta muhun tai Eetuun.

”Jo oli aikakin!” Markus mylvähti ja rymisteli keittiöön, missä se alkoi availla kaappeja. ”Hetken ajattelin jo, että jätkä on delannut ja ruuat vaan mätänee sisällä. Anteeksiantamatonta tuhlausta semmoinen.”

”Tärkeysjärjestyksesi liikuttaa mua syvästi”, ilkuin sille. Markus murahti vastaukseksi ja perehtyi tutkimaan, millaiset ruokavarastot mulla oikein oli.

Viittasin Eetua seuraamaan mua makkariin, missä ojensin sille kuivat vaatteet sen märkien tilalle. Se vaikutti yllättyneeltä mun huolenpidosta, mutta miten Eetu nyt voisi olettaa mun vaan katselevan vierestä, kun se hytisee? Eetu oli mua vähän pidempi, mutta mä olin sitä harteikkaampi ja kai hitusen rotevampikin, vaikkei Eetukaan ollut mikään poikamaisen hontelo, joten mun vaatteet voisivat olla sille vähän isoja. Kyllä se silti hyvältä näyttäisi. Voisi olla aika söpökin näky. Ajatus hymyilytti mua.
 
Hetken mä emmin, mutta lopulta kosketin varovasti sen jumalattoman pehmeää tukkaa ja pujotin sormeni hellävaraisesti sortuvien lävitse. Eetu nojautui kosketusta kohti ja olisin voinut jäädä siihen paijaamaan sitä koko illan, mutta me ei oltu yksin.

”Helvetin Markus”, mutisin itsekseni ja jätin Eetun vaihtamaan vaatteita, kun itse palasin katsomaan, mitä tuhoja se mies oli päässyt tekemään.

Keittiössä Markus oli jo vauhdissa kuorimassa perunoita ja porkkanoita. Liedellä odotti vedellä täytetty kattila. Katsoin sen touhottamista hetken.

”Oot sitten hankkinut oikein kunnon risuparran”, totesin, kun katselin sen vallatonta punaista kuontaloa, joka peitti pään, puolet kasvoista ja rehotti kuin jollakin katupummilla. Näytti vähän siltä, että sillä saattoi olla seuraakin siellä karvapöheikössä. ”Onko elämä kohdellut kaltoin vai ryhdyitkö hipiksi?”

”Jääkö sun kaveri syömään?” Markus kysyi jättäen kysymyksen omaan arvoonsa.

”Et sä vain voi – ” yritin, mutta Markus keskeytti mut.

”Näinkö sä kohtelet omia sukulaisiasi?” se tuhahti. ”Kerron kaiken, kunhan saan murua rinnan alle. Niin, siitä sun kaverista?”

”Sen nimi on Eetu”, sanoin kärttyisenä.

”Mitä musta?” Eetun ääni sanoi mun takaa. Se tapitti Markusta vähän epäluuloisen näköisenä, mutta mä en piitannut, koska taivas, se näytti rikollisen suloiselta mun vaatteissa, vähän isoissa ja hihat olivat hivenen liian pitkät.

”Jäisiksä syömään?” pyysin ja toivoin, että se suostuisi ylimääräisestä seurasta huolimatta.
« Viimeksi muokattu: 14.02.2015 00:15:02 kirjoittanut Sokerisiipi »

Kaapo

  • Vieras
Hsjafh. Miun piti kommentoida heti kun luin, mutta sitten kind of nukuin koko päivän ja nojoo no long story short - olen täällä nyt.

Voi mie niin odotin että NYT pääsen jonnekin superhattaraan mutta mitä, ei sitten :D Oot aika ilkeä ♥ Joka tapauksessa siis, olin samaan aikaan niin huojentunut ja ehkä vähän yllättynyt siitä, kuinka Eetu meni ja vastasi Jooan tunteisiin noin helposti (siis mitä, siis sanoi ne ääneen? mitä on tämä suomi) ja okei, ehkä ois pitänyt arvata, ettei se voi loppua söpöyteen ja helppouteen.

Markus, kuka hiton Markus? Onko se Jooan veli? Serkku? Veli? Oli mikä vaan, niin tykkään siitä. Mut mikset voinut vaan jättää noita hipsuttelemaan toisiaan ja olemaan onnellisesti ihastuneita :D tarviin Sokeria (pun intended).

Jee, olipa turha kommentti, mutta halusin vain ilmoittaa, että i'm still here vaikka oonkin vähän kuollut. Jee. ♥ olet parhautta.

- Kaapo

Crescen

  • ***
  • Viestejä: 674
  • looking for a romance
Ihihi luin näitä taas monta monta monta peräkkäin ja olen ihan sokerihumalassa! Oon ollut tänään tosi fluffinnälkäinen ja tää oli kyl ihan täydellistä mun karkkihampaalle. Hymyilen täällä ihan typerästi kun nää on liian suloisia.

Vaikka vähän oon kyllä katkera kun Markus paukahti paikalle just kun oltiin pääsemässä ekstaasiin. Onneks äijä sentään alkoi väsäämään oikeaa ruokaa ihan omatoimisesti, ja tarjoaa vieraillekin :D Jotain käytöstapoja, näköjään.

Ja oikeesti omfg sun kielikuvat on paikoitellen jotain niin täydellistä että itken verta, miksen itse osaa. Baby you got some talent for this shit. Niistä tulee niin prikulleen oikea fiilis ja damn, ei voi vaan kuin ihastella.

Lainaus
Jooan silmien tuike toi mieleen kynttilänliekin pehmeän loimun.
Jotenkin mä tähän lisäks kuvittelen Jooan tuoksuvan joululta ja mausteilta, mut se tuskin ketään haittaa. Jotenkin aa, tää oli ihan perfect enkä ees tiedä miksi.

Lainaus
Jos joku olisi koputtanut mun otsaa, se olisi varmaan kuullut kaiun koputtavan takaisin, niin ontto mun kallo tuntui olevan.
Hymyilin ääneen! Vähän nerokas.

Lainaus
Kohotin käteni ja vein sen Eetun viileälle poskelle. Se hengähti, kun silitin sen ihoa peukalollani. Juhlallisesti mä ilmoitin:

”Eetu Juhani Kaarna, olen aivan järjettömän ihastunut suhun.”
Tää ihan vaan siks, koska tuitui mun sydän suli ♥ ja btw tykkään Eetun nimestä todella paljon.

Sunnuntai yö ja kommenttien laatu on timanttii, mutta voi että. Oot valinnut nimimerkkis kyllä niin oikein, senkin sokeri! ♥ Kiitos näistä taas.
We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit.
- Aristotle

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 067
Kaapo: Ehkä seuraavassa osassa tulee tarpeeksi hattaraa? ;) Nää on aikuisia ja nää sanoo juttuja ääneen (yeah right, that's the reason) mutta tämän ei kuulukaan olla kovin vaikea tarina toisin kuin siun, köh Olihan se aika ilmeistä, että ne kumpikin on ihan in lööv toisiinsa :3  Saat Sokeria. Ehkä vielä yliannostuksen (tuo seuraava on aika Sokeripommi :D) Jee, olet edelleen täällä (etkä saa karata!) ♥ Kiitos kommentista!

Crescen: Sokerihumala on hyvä, juuri oikea mielentila näihin kahteen ^^ Markus on vähän tuollainen iso nallekarhu, joka tykkää (ja osaa!) laittaa ruokaa, mutta kyllä ne pojatkin pääsevät vielä söpöilemään. Aww, oi hurja, punastun! Kielikuvat on kyllä ihania ja taidan viljellä niitä liikaakin, muttakun! Jooalla itse asiassa on lämmin, mausteinen ominaistuoksu, joten mielikuva meni täysin nappiin, purr, olet aika taitava :3 Kiitos kommentista.

A/N: Ei muumitaloa lukita yöksi... Eikä tätäkään rapsusarjaa. Joten, täällä taas ja nyt pilaan teidän hampaat fluffypuffyllla. Teitä on varoitettu.

16. Kaksi höpöä Muumilaaksossa
S
höttöhattara
350 sanaa


Eetu

Mä, Jooa ja sen karvaturriserkku istuuduttiin pöydän ääreen syömään. Markuksen tekemä makkarakeitto oli tosi hyvää, perinteikästä ja herkullista kotiruokaa. Jooa ja Markus puhua pälpättivät, vaihtoivat kuulumisia ja piikittelivät toisiaan. Oli ihan selvä juttu, että ne olivat sukua. Kumpikaan ei osannut olla hiljaa, ei edes silloin, kun ne söivät. En ollut kauhean nuiva käytöstapojen suhteen, mutta kyllä mua vähän ällötti, kun aikuiset miehet sössöttivät ruoka suussa. Yh.

Ajauduin mieleni avomerelle ja huomasin väsyväni. Ilman Markustakin olisin varmaan jo kaivannut kotiin. Työt väsyttivät eikä erikoiskahvissa ollut ollut tarpeeksi kofeiinia pitämään mua tolpillaan. Koti ja sänky kutsuivat. Ruoka sai ramaisemaan vielä enemmän. Tätä vauhtia nukahtaisin bussiin ja sitten elämä olisi hyvin kurjaa.

Kiitin ruuasta ja sanoin Jooalle, että lähtisin. Jätkä oikein hohkasi pettymystä ja ikävää.

”Älä vielä mee, Eetu kiltti”, se aneli, kietaisi kätensä mun vyötäisille ja puoliksi halasi ja puoliksi roikkui mussa. En tiennyt ärsyyntyisinkö vai ilahtuisinko Jooan eleistä ja sanoista. Se oli vähän niin ja näin. Taustalla tiskaava Markus häiritsi sekin enkä kokenut voivani olla vapaasti.

”Vastahan sä tulit.”

”Oon ollut täällä jo melkein kaksi tuntia”, sanoin äkäisemmin kuin olin tarkoittanut. ”Mua väsyttää.”

Jooa mutristi suutaan, mutta mä vaan katsoin sitä tiukasti. Että se osasi olla joskus niin rasittava kakara. Ei sitten uskonut millään, ellei sitä ravistellut samalla. Jooa seurasi mua eteiseen ja katsoi hiljaa ja vakavana, kun mä puin ulkovaatteet ja kengät. Avatessani oven Jooan tarttui mua kädestä.

”Et kyllä lähde ilman suukkoa”, Jooa murisi ja mun sydän jätti lyönnin väliin. Se kietoi kätensä mun ympärille, veti itseään vasten ja suuteli oikein kunnolla. Musta tuli Muumien vaaleanpunainen taikapilvi ja melkein leijailin katosta läpi, niin höttöisen hyväksi tunsin oloni. Sulin sen syliin, unohdin ärtymykseni ja Markuksen. Oli vain Jooa, mä ja me suudeltiin.

Mä hymyilin, kun erkanin ja hengitin ehkä hiukkasen nopeammin.

”Heippa”, hymähdin sille.

”Toinen vielä”, Jooa pyysi eikä sille voinut vaan vastata kieltävästi. Mä naurahdin ja suutelin sitä taas, nyt vähän kevyemmin. Me pussailtiin varmaan useamman minuutin siinä ovensuussa ja mä leikin sen pikkunutturalla. Jestas, että me oltiin höpöjä.

”Nyt mä meen”, henkäisin, kun vielä kykenin. ”Nähdään.”

Sitten melkein juoksin karkuun, mutta ei hitto, kun mun askel oli kevyt.
« Viimeksi muokattu: 14.02.2015 00:15:04 kirjoittanut Sokerisiipi »

Kaapo

  • Vieras
Oh god syytäks miuta vaikeudesta? How rude. ♥ plus en karkaa minnekään.

En tiedä mistä aloittaa! Ehkä aloitan siitä, että höttöhattara on paras genre ikinä. Sen voisi melkein vaihtaa vaaleanpunaiseksi muumitaikapilveksi. Koska sitähän tää oli, täydellistä ja vaaleanpunaista ja varmaan vähän painavampikin muumipeikko nousisi ilmaan. Plus jiihaa, Markus oli serkku! I knew it! Plus voi tätä hymyilyn määrää. Siis miulla. Ja ehkä varmaan Eetullakin. Ja Jooalla. Aijai.

Naurahdin ääneen tälle:
Lainaus
Tätä vauhtia nukahtaisin bussiin ja sitten elämä olisi hyvin kurjaa.
Jotenkin pystyin kuulemaan sellaisen äärimmäisen sarkastisen äänensävyn tuossa ja sitten elämä olisi hyvin kurjaa. :D Oijoi, tyksin.

Jooan pussausvaatimusmurina oli jotain.. niin hattaraa. Myös mielenkiintoinen (ja aika kuuma??) mielikuva, jos tuollainen muristaan. Suukko on äärimmäisen suloinen sana, voi hitsi. Ja sit ne pussaili. Jee! ♥ Olin ihan pelkkää hymyä ja hihitystä ekalla lukukerralla. Ja tokalla ja vielä kolmannellakin. Tätä sokerin määrää, mutta en valita, voi en todellakaan valita! Mie oon vaan niin onnellinen, että edes joku on hattaramössöä ja taikapilviä. (Jooan pikkunuttura does things to me.)

Jos jotain kitistävää pitäisi sanoa, niin voisin väittää, että karvaturriserkku tulisi kaikki yhteen ilman väliviivoja. Mutta siinäpä se kitinä sitten olikin. Sie oot miun pelastajani. Kiitos tästä sokerista, Sokruni ♥

- Kaapo

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 067
Kaapo: Ihan pokkana syytän, kyllä vaan. Kyllä sen näkee Pukurin pojistakin! Murh. Höttöhattara ftw! Kyllä, nyt me kaikki hymyillään, kun kaikki onnellista, kivaa ja höttöistä ^^ Eetu on kyllä vähän sarkastinen ja pisteliäs, kun se sitä haluaa olla. Olepa hyvä vain ja kiitus taas kommentista, suloinen! ♥


17. Kerran varas, aina varas
S
hömpänpömppä
150 sanaa


Jooa

”Jätkä on ihan rakastunut”, Markus naureskeli mulle, kun palasin keittiöön. Mun kasvoille oli jähmettynyt ikionnellinen hymy ja mun teki mieli kihertää, kun Eetu sai mut vaan niin hemmetin sekaisin.

”Voipi olla”, hymähdin, koska oli turha kieltääkään. Mun pitäisi tarjota Tatulle lounas, koska sen vinkki oli ollut silkkaa kultaa. Mun teki mieli oikeastaan soittaa kaikille ja hypettää Eetusta, kunnes ne löisivät luurin korvaan, mutta mua ei haittaisi pätkääkään, koska Eetu tykkäsi musta.

”Ai hittolainen”, älähdin, kun muistin jotain. Vaikka ei mua kyllä tosissaan harmittanut.

”Mitä?” Markus kysyi.

”Se roisto vei mun vaatteet.”

Eikä Markus käsittänyt ollenkaan, että miksi mä nauroin. Miksi se oli niin erityisen ihanaa, että Eetu oli varastanut multa jotakin, mutta eihän Markus voinut tietää.

Sitenhän me oltiin tavattukin. Se oli ehdottomasti mun kummallisten ensitapaamisten listan kärkipäässä. Eetu mun kengissä, ilme niin pahuksen pokkana ja suupielessä varkaan hymy.

”Noi on mun kengät.”

”Ai? Ei niissä kyllä sun nimeä lukenut.”




A/N: Keksin omia genrejä :D ja nyt muisteloita! Ensitapaaminen, huu. Jotkut (tai sitten vaan Kaapo) on ehkä sitä jo odotelleetkin :3
« Viimeksi muokattu: 14.02.2015 00:15:07 kirjoittanut Sokerisiipi »

nannu

  • ***
  • Viestejä: 510
Öh, kai mun nyt on pakko sanoa jotain, kun tuommoisen kivan koukun tuohon lopun aaännään jätit :D Vaikka siis järki ei just nyt riitä kasaamaan tän setin arvosta kommenttia.

Aivan ihania pätkiä, kivasti tuovat esiin monenlaisia hetkiä ja elämän pätkiä monesta näkökulmasta jättäen samalla sopivia aukkoja ja epävarmuustekijöitä.
En mää ensitapaamista niinkään ole odotellut (kyllä, olen lukenut näitä alusta asti ja nyt vasta kommentti, ouch…) mutta varkauksia kyllä! Pölliminen on niin erikoinen ja kiva juttu Eetussa, että siitä lukee mielellään. Ja osaat näköjään yhdistää asian vielä söpöilyyn. Voi hellanlettas <3

Anti mennä vaan.

Aijuu, Tatu rocks.

Wisteria

  • peilipallo
  • ***
  • Viestejä: 202
Luin näitä taas monta putkeen ja voi apua tätä sokerin määrää. Yliannostukseen asti ei ole vielä päästy, mutta jotenkin nämä ovat niin ihanan makeita ja elämäntäyteisiä pätkiä, että pistää väkisinkin hymyilyttämään c:

Tykkäilen aivan mahdottomasti tapahtumien kulusta ja siitä, että ne tuntuvat etenevän juuri sopivaan tahtiin. Eetu ja Jooa ovat molemmat niin suloisia kaikkien tunteidensa kanssa, ja seitsemännentoista kleptomania(?)maininta oli myös just hyvä, kun se on niin sellainen piirre, joka ei ihan jokaisella tule vastaan. Ja vielä nuo sun kielikuvat, aivan mahtavia! Kyllä näitä kelpaa lukea.

Markuskin vaikuttaa olevan mainio lisäys hahmokatraaseesi. Ensivaikutelma hänestä oli jotain aivan muuta, kuin millaiseksi hän tuntuu paljastuvan ja pakko sanoa, että tuon neljännentoista kohdalla lähes pelästyin, että mitäköhän sieltä oikein on tulossa. Onneksi Markus tuntuu olevan ihan mukava tyyppi.

Eipä mulla oikein taida enää olla muuta, kuin että tykkäilen tästä todella paljon ja odotan innolla tulevia osia. Ja hei muuten, noi sun genrenimitykset on ihan mahtavia <3

- Wisteria
​det mørke vi har gør himlen klar, et andet sted

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 067
nannu: Oi, kivaa nähdä uusiakin kasvoja! Noh, ensitapaaminen liittyy varkauteen hyvinkin vahvasti (eli pohjustuu kokonaan sille) joten taidat saada haluamasi kummin päin vain :3 Ja Tatuuu <3 Ihanaa kun tyksit ja kiitos kommentista!

Wisteria: Aww, mäkin hymyilen täällä sun kommentille! ^^ Markus on vähän ronski, mutta ei se pahaa tarkoita. Jeii, kiva ettei oo liian hidasta, koska välistä mietin, että jaksaakohan näitä lukea kun mitään sen suurempaa ei ikinä tapahdu :D mutta hyvä kuulla, että toimii just näin. Kiitos älyttömästi kommentista!

A/N: Erityiskiitos night eaglelle (en osaa taivuttaa sun nimimerkkiä!) joka auttoi mua suunnittelemaan Jooan supermegamahtavat kengät ja nimesi kaupan päälle vielä Tanelinkin ^^ Kiitti, että uhrasit yöstäsi hetken mun mitättömiin ongelmiin :D Ja sniikkarit on siis sneakers, koska mun suomi on tällaista ja en tiedä käytetäänkö sitä yleisesti, mutta tässäpä käytetään. Ja ajallisesti tämä tapahtui vuosi sitten. Eli pojut/miehet/jätkät/söpöliinit ovat tunteneet toisensa vuoden :3

18. Kenkävaras
S
draama
200+300+250 sanaa


Jooa

”Riisukaa kenkänne ennen kuin tulette saliin!” nainen kuulutti ja seisoi barrikadina oven edessä, ettei kukaan kengällinen ihmisolento voinut livahtaa saliin. Mä ymmärsin miksi, koska ulkona oli uusinta tapauksesta Nooa ja arkki – ilman arkkia. Mutaa ja kuraa oli senkin edestä. Kadut lainehtivat ja kangaskenkäisillä oli suru puserossa. Alkusyksystä niitä oli edelleen paljon ja talvenkin yli kaduilla käveli aina jokunen urhoollinen sielu. Mä olisin ollut kai yksi niistä, ellen olisi saanut poikaystävältäni – iki-ihanalta Tanelilta – vastikään uusia, supercooleja kenkiä, jotka olivat vertaansa vailla, ja just eikä melkeen mun näköiset.

Toinen, oikeanpuoleinen kenkä oli värjätty liukuvärjäystekniikalla indigonsinisellä ja violetilla. Siinä oli hopeiset nauhat ja hohtavanvalkoinen pohja. Vasen kenkä taas oli marjanpunainen mustalla pohjalla ja turkooseilla nauhoilla. Ne kengät oli tuunattu tylsistä, tavallisista valkoisista sniikkareista enkä halunnut päästää niitä silmistäni, mutta ei auttanut itku eikä raivarit. Yliopiston ekaa infotilaisuutta ei sopinut jättää kuulematta, ja jos ne vaati sisäänmenoa ilman kenkiä, niin pakko kai siihen oli alistua.

Mustin mielin riisuin mun kengät ja asettelin ne seinän viereen, paikkaan, josta varmasti löytäisin ne. Tuskin täällä kukaan kenkiä olisi pöllimässä, edes tällaisia taideteoksia. Kaikki olisivat kuuntelemassa tiedotteita. Mä luotin siihen ja ihmisten yleiseen moraalintajuun.

”Isi tulee takaisin ihan kohta”, lupasin kengille ja menin sukkasillani muiden vanavedessä peremmälle saliin.

*

Neljänkymmenen minuutin jälkeen mun oli pakko karata kuselle. Livahdin käytävälle ja aloin tähyillä vessaa, kunnes jokin kiinnitti mun huomion käytävän päässä. Mun kengät olivat lähteneet toisen miehen matkaan. Mitä helvettiä? Katsahdin seinän viereen ja sain varmistuksen – jep, ne todellakin olivat mun kengät. Oli jollakulla sitten otsaa vain tulla ja viedä jonkun jalkineet. Vieläpä tällaisella säällä. Onneksi kenkävarkaalla ei näyttänyt olevan kiire ja mä pystyin pinkaisemaan sen perään.

Oli ehkä hyväkin, ettei mulla ollut kenkiä. Sukkasillaan mun juoksuaskeleet olivat niin pehmeät, ettei varas kuullut mun tulevan ennen kuin oli liian myöhäistä. Tarrasin jätkää käsivarresta ja säikäytin sen pahanpäiväisesti. Olin melkein pahoillani, kun näin sen kasvot, koska se oli aika hyvännäköinen sellaisessa suloisella, vähän naapurinpoikatyyppisellä tavalla. Sillä oli haaleansiniset silmät, ruskea tukka, suora nenä ja kivat kasvot. Ne eivät olleet yhtään epäilyttävät tai epärehelliset vaan suorastaan viattomat, mutta tosiasioita ei voinut kiistää. Se oli häpeilemättä ottanut mun kengät ja mulla oli oikeus olla sille vihainen.

”Noi on mun kengät”, ilmoitin sille tylysti. Siihen tapaan, etten todellakaan katsonut hyvällä sen röyhkeää varkautta. Päästessään yli säikähdyksestään poika – olisikohan jotakin kahdenkympin paikkeilla, vuosi sinne tai tänne – katsoi mua silmiin ja kohotti kulmiaan. Hämmennyin siitä, miten rennosti se otti koko tilanteen.

”Ai? Ei niissä kyllä sun nimeä lukenut.”

”Aikamoinen asenne”, kommentoin. ”Mutta sä saat valita. Riisut noi kengät joko itse tai mä revin ne sun jalasta.”

”Ota iisisti. Jäin jo kiinni”, poika hymyili, ihan tosissaan hymyili. ”Mutta ne oli vaan niin makeet, ymmärrätkö?”

”Enpä voi sanoa ymmärtäväni varkaita”, tokaisin ja ihmettelin vilpittömästi, miten sennäköinen jätkä saattoi ollakin niin häikäilemätön söpön ulkokuorensa alla.

”Ymmärrän”, poika huokaisi ja riisui mun kengät. ”Mutta makeet kengät joka tapauksessa. Oli kiva omistaa ne edes pari minuuttia.”

Jätkä hymyili taas ja oli jo menossa – ilman kenkiä.

”Oota!” huusin sen perään. Jätkä kääntyi ja jossakin hetken mielenhäiriössä mä sanoin:

”Tuutko mun kaa kahville?”

*

Olin kenkävarkaan kanssa kahvilla. Nyt senkin tyyni ulkokuori rakoili ja jätkä vaikutti hyvin hämmentyneeltä. Silti se vain siemaili kahviaan, vilkuili mua kysyvänä ja näin miten se nytkytti jalkojaan. Sitä taisi hermostuttaa, että mitä mä tekisin sen kanssa.

”Shoppailetko sä useinkin tällä lailla?” tiedustelin. En pitänyt varkaista, mutta sellaisen kohdatessani olin auttamatta kiinnostunut, että miten moiseen elämäntyyliin oikein päädyttiin. Varsinkin, kun jätkä oikein huokui kokemusta ja varmuutta. Se ei todellakaan tehnyt tätä ensimmäistä kertaa.

”Aina tilaisuuden tullen joo”, se vastasi ja mä olin ihan ymmyrkäisenä sen tyyneydestä. Tyyppi ei todellakaan hävennyt tai anellut multa, että oli tapahtunut väärinkäsitys. Se tiesi olevansa varas ja kantoi manttelia lähes ylpeänä.

”Miksi? Eikö sulla ole ihan oikeasti rahaa vai onko kleptomaanikärpänen purrut?”

”Oon köyhästä perheestä”, se vastasi äänessään todellista kylmyyttä ja katse muuttui kovaksi. ”Enkä ole kleptomaani. Varastan vain sen, minkä tarvitsen. Kleptomaani ei voi hillitä itseään ja se on tuhoisa ominaisuus, jos haluaa olla hyvä.”

”Et säkään kauhean hyvä oo, kun jäit kiinni”, mutisin. Mun yllätykseksi poika nauroi. Mun vatsassa hypähti, kun huomasin sen hymykuopat. Ei hitto, kun se oli söpö.

”Näh, sulla kävi vaan tuuri”, se hymähti. ”Mutta etkö ihan totta tuomitse ton enempää? Etkö aio tehdä musta ilmoitusta?”

”Ehkä mun pitäisi”, sanoin hitaasti, ”mutta jostain syystä en halua.”

”Tosi kilttiä”, se sanoi eikä ivannut yhtään vaan näytti vilpittömän ilahtuneelta ja tiesin jo silloin, että meistä tulisi kavereita.

”Mä olen Jooa”, esittelin itseni ja ojensin käteni pöydän ylitse. Se tarttui siihen varmalla otteella.

”Eetu”, poika sanoi ja mä sain taas nähdä sen hymykuopat.
« Viimeksi muokattu: 22.11.2015 16:23:22 kirjoittanut Sokerisiipi »

Kaapo

  • Vieras
Lainaus
Ensitapaaminen, huu. Jotkut (tai sitten vaan Kaapo) on ehkä sitä jo odotelleetkin :3
:D ai.

Hurisen onnessani täällä. Mie ehkä rakastan siuta. Kurrrrr ♥
Ei miul sit muuta ollutkaan. :D Tiet, et odotin tätä, ja koska oot sie ja nää poitsut on just nää poitsut nii ei miul oikeasti ole mitään sanottavaa. :'----D Tykkäsinnnnn ja olen onnellinen.

Lainaus
Mun kengät olivat lähteneet toisen miehen matkaan.
kurrkurr little did Jooa know et ei menis ku vuosi ja se lähtis sen saman miehen matkaan. Oijoi. Plus tyksin siittä, miten Jooa on heti ollu sillein Eetusta et oh god mikä söpöys se on (ja onkin, joten ymmärrettävä ensireaktio).

Eipä tässä hirveästi mitään uutta tullut, kun kaikki on silleen tullut esiin jo aikaisemmissa. Et Eetu vie Jooan kengät ja Jooa pyytää sitä kahville ja sit ne alkaa hengailla. Jooa/Jooan kengät tuli vähän yllätyksenä kyllä :D

Myös edellinen oli kivaisa, mut kyl nyt tää kenkäepisodi on ehkä miun lemppari. Oot parhautta, pus ♥

- Kaapo

night eagle

  • Imperfect
  • ***
  • Viestejä: 117
Et jätä mulle muuta vaihtoehtoa kuin kommata tätä  ;D Ei siinä mitään, näitä sun juttujas kommentoi oikein mielellään~ Ja oli ilo auttaa (tunnen olevani osa jotain suurta)! Oot mulle muuten Jooan kengät velkaa, että mistäs sellaset mulle hankit vai teetkö ite? xD

Oi oi, tästä tuli pari kohtaa heti mieleen, jotka täytyy mainita! Kaapo mainitsikin niistä yhden.
Mun kengät olivat lähteneet toisen miehen matkaan.
Ai kengät minkä teitte. :o Naureskelen tätä vieläkin  :D Ihana kuvailu! Niin Jooalle sopiva. Ja niin söpöä, kun se puhuu kengilleen kuin rakkaille lapsilleen ja sanoo itseään isiksi (no, rakkaathan ne varmasti onkin).

Niin! Ja tietenkin iki-ihana Taneli <3 Oon ehkä puolueellinen, mutta tykkään siitä jo, vaikken tiiä koko tyypistä vielä paljon mitään.

Voi vitsi, etsiskelen tässä Eetulle sopivaa adjektiivia, mutta en nyt saa sitä oikeaa millään päähän. Hmm, ihanan röyhkeä kenties? Hymyilee vaan, kun Jooa saa sen kiinni itseteossa. Mutta sitten Jooa vetääkin sen pidemmän korren ja ottaa varkaaltakin sanat suusta kera kahvin. Voin hyvin kuvitella sen hämmästyksen määrän Eetun mielessä. ^^

Mutta ihana jälleen kerran~ Jatkoa ja Jooan kenkiä odotellessa :3
"Olen unohtanut mistä tähän kuljin,
verhoudun unohduksen kaapuun."



Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 067
Kaapo: Baww, kiitos. Hyvä, että huriset ^^ That makes me very happy. Eipä tiennyt Jooa ei, että senkin Eetu nappaisi mukaansa, höhöö :3 Kiitos kommentista! ♥

night eagle: Jee, kommentti sultakin! Ekan kerran tänne, jee, jee :3 Olen tumpelo käsitöissä. Jos multa tilaa kengät, ei kannata toivoa mitään, koska pieleen menee kumminkin. Ja Eetu on röyhkeä rosmo <3 Haha. Saatkin jatkoa saman tien, koska olen inspiroitunut otus :3 (eli toisin sanoen välttelen opiskelua :D)

A/N: Sokerikulhon pohja paistaa...

19. Tuhat tyhjää arpaa
S
angst
200 sanaa


Eetu

Olin ihastunut, onnellinen hölmö. Istuin sohvalla teemuki kädessä ja hengitin Jooan tuoksua sen tummansinisestä ruutupaidasta. Olisin voinut vaikka kehrätä, kuten sen kissa Pahvilaatikko teki, kun rapsutin sen vaaleanruskeaa vatsaa. Muistelin Jooan helliä huulia ja lämmintä otetta vyötäisilläni. Mä oikein hyrisin mielihyvästä enkä muistanut, että ihminen – ainakaan sellainen kuin minä – voi olla näin käsittämättömän onnellinen. Tahdoin jäädä tähän vaaleanpunaisuuteen koko loppuviikoksi, koska se tuntui vain niin autuaalta olotilalta.

”Lopeta”, mutisin itselleni. ”Sä oot jo nolostuttavan retkussa.”

Join teetä ja toivoin, että kaikki menisi hyvin jatkossakin. Halusin tän kestävän. Tietty se kestää, vakuuttelin itselleni. Ei Jooa mua jätä.

Sitten kaikki romahti alas ja mä tajusin kelluvani tyhjän päällä.

Mua alkoi itkettää. Rinta kohoili vavahtavista, ahdistuneista henkäyksistä ja näkökenttä suttaantui. Höperö hymy kuoli mun kasvoilta ja teemuki alkoi täristä käsien välissä. Mitä helvettiä mä oikein mietin? Pari suukkoa ja oletin Jooan olevan tosissaan mun kanssa? Ihan naurettavaa. Olin naiivi idioottipaskaluuseri. Pitäisi jo tietää paremmin. Ei tässä ollut mitään varmaa. Ihan yhtä veitsenterällä tässä oltiin kuten aina, koska sitä mun elämä oli. Vitun arpapeliä enkä mä ikinä voittanut.

Olin niin helvetin rakastunut, että pelotti. Pelkäsin ihan vitusti, että muhun sattuisi taas.

”Jumalauta, etkö sä ikinä opi?” kuiskasin itselleni, halasin polviani ja halusin Jooan syliin.
« Viimeksi muokattu: 14.02.2015 00:17:31 kirjoittanut Sokerisiipi »

Kaapo

  • Vieras
Pariisin kevät viittaus otsikossa, oijoivoi! (siis ei nyt ole todellista, miun silmä on vuotanut kaksi päivää ja nyt siihen sattuukin :---D pliis silmä pliis en näe mitään)

Eeetuuuuuuu, voi miun vauvaa, miksi olet tyhmä poika? Vitut nämä mitään miehiä on, kun Eetu ainakin on ihan vauva vielä. Uliuliuuliii, voisko se nyt ryhdistäytyä. Noei. Tbh I feel you, Eetuska, enkä tuomitse, koska tiedän tunteen ja silleen. Haha. HAHAHA. Nojoo. :'D Toivottavasti nyt sitten se Jooa näyttäis mahdollisimman nopsaan et hei, Eetu-rakas, olet nyt ihan väärässä ja kyllä se Jooa siittä oikeasti tykkää ja todellakin ois paree olla ihan kunnon vakavuutta ja sormuksia koska muuten en ala!

Mie vaan niin tykkään siusta näistä. Plus mitä sanoja taas! Retkussa, vaaleanpunaisuus ja ehdoton lempparini:
Lainaus
Olin naiivi idioottipaskaluuseri.
idioottipaskaluuseri

Voivoi, hukuttaisitko meidät taas sokeriin, Sokruni, koska angsti saa meidät surulliseksi. (t. vasen silmäni, joka on itkenyt paidanrintamuksen jo aivan märäksi.)

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 067
Kaapo: Pariisin Kevät on <3 Voi ei, kauheeta kun silmä vuotaa eikä sille voi mitään :/ Noh, miehet on vauvoja, eiks se näin oo? No eikä vaan. Eetu on muuten melko aikuismainen, mutta tunneasioissa se on vielä poikanen. Sitä on vaan kohdeltu kaltoin eikä se edes tiedä miltä tuntuu, kun joku rakastaa, mutta Jooa opettaa :3 Kyllä tästä noustaan vähitellen. Kiitos kommentista!

20. Kestä vielä hetki
S
angst
350 sanaa


Jooa

Mä tipauttelin kaksi valkoista peukalonkynnen kokoista soikeaa tablettia kämmenelleni ja niiden seuraksi vielä pyöreän ja pikkuruisen vaaleankeltaisen tabletin. Heitin kaikki kolme suuhun ja join vettä runsain kulauksin. Tabletit liukuivat vaivattomasti ruokatorven kautta vatsaan eivätkä takertuneet matkalla mihinkään. Oliko olemassa häijympää tunnetta kuin huonosti nielaistu tabletti? Ei mun mielestä. Siksi sitä kai käytettiin kirjallisuudessakin. Sanotaan, että jollakin oli pala kurkussa, kun tuntui niin vitun inhottavalta. Mä onneksi olin aina saanut tabletit vaivattomasti alas. Hulluksihan tässä tulisi, jos joka päivä pitäisi kuusi tablettia jauhaa erikseen.

Kello oli vartin yli kymmenen, kun aattelin käydä nukkumaan. Mulla olisi aikaisin aamulla yksi tentti, johon mun oli pakko mennä. Halusin, että muistaisinkin jotain, joten kunnon yöunet olivat tarpeen. Ennen peiton alle kömpimistä mä halusin kuitenkin soittaa Eetulle. Silläkin uhalla, että se kärttyilisi mulle takertuvuudesta, mutta tahdoin vaan sanoa sille hyvää yötä. Valitsin sen numeron ja kävelin edestakaisin huoneessani kuunnellen tuuttauksia.

Eetu.

”Hei”, sanoin sille hiljaa. ”Ethän sä ollut vielä nukkumassa?”

En nyt sentään. En mä ikinä mee ennen yhtätoista”, Eetu sanoi. Sen ääni oli kummallisesti painoksissa, ihan kuin flunssan tai itkemisen jäljiltä. Lopetin kävelemisen, kun ajatus iskostui mun tajuntaan: Eetu itkemässä yksin jossakin pimeällä kadulla jonkun satutettua sitä. Mielikuva sai mun rinnan räjähtämään pelonsekaisesta kivusta.

”Ootko sä kotona? Mikä hätänä?” kysyin huolissani.

Joo, oon kotona. Ei mikään”, Eetu sanoi, mutta sen ääni oli pakotettu.

”Anteeksi, mutta mä en usko sua”, sanoin ja aloin vetää toisella kädellä vaatteita päälleni. ”Mä tuun sinne.”

Etkä tule!” Eetu ärähti. ”Jooa, nyt pysyt siellä tai mä –

Sen ääni katkesi ja mä kuulin, kuinka se pinnisteli pitääkseen itsensä kasassa ja hengitti liian nopeasti.

”Koita kestää”, sanoin sille niin hellästi kuin osasin ja vedin eteisessä kengät jalkaan. Ei hitto, miksei mulla ollut autoa?

Jooa, mikset sä kuuntele mua?” Eetu kysyi ja niiskaisi. Mun sydän oli ihan palasina, kun kuulin miten pahalta Eetusta tuntui.

”Koska sä oot mulle niin helvetin tärkeä, etten voi vain istua täällä, kun tiedän, että sulla on paha olla”, sanoin lujasti. ”Eetu, mä lopetan nyt, mutta oon ihan kohta siellä, okei? Älä tee mitään.”

Ulos päästessäni juoksin, nappasin naapurin lukitsemattoman fillarin ja poljin vittu tuhatta ja sataa Eetun luokse.
« Viimeksi muokattu: 14.02.2015 00:17:29 kirjoittanut Sokerisiipi »

Kaapo

  • Vieras
Itken vähän, koska Jooa on hiton unelma (ja koska tää silmä on nyt ihan hullu :----D syytän sua ♥). OKEI MUT SIT TAAS mitä hiton pillereitä se vetää tai siis mitä onko miulla mennyt jotain ohi?? Onks sillä joku? YHY! Onko miulla ihan oikeasti mennyt jotain ohi vai kerrotko ihan oikeasti vasta 20. osassa, et Jooa joutuu vetelemään kuusi tablettia päivässä? Semi-ilkeetä, Sokruni.

En oikeasti enää tiedä kummasta pojasta tykkään enemmän! Eetu on välillä vähän turhan mie ja siihen on helppo samaistua, mutta Jooa on tuollainen... mister täydellisyys! En kestä noita nyt taas.

Tykkään kyl niin hulluna tuosta kun Jooa on tuollainen noin suorasanainen ja miusta tuntuu, että se aina sanoo asiat just niinko ne on. Tai siis se, miten suoraan se ilmoitti Eetulle olevansa ihastunut siihen ja sitten tämä
Lainaus
”Koska sä oot mulle niin helvetin tärkeä, etten voi vain istua täällä, kun tiedän, että sulla on paha olla”
jonka takia vähän itkin, koska voi apuaa voisko Jooa olla oikeasti olemassa? :c välillä vaan tarvisin tuollaista ihmistä, huhhuh.

Alussa näistä vähän näkyi se, että vedit nämä ihan tyhjästä, mutta nää on alkanut mennä niin hienoiksi hahmoiksi, että kauhistuttaa (ja vähän harmittaa kun osaaaaaat, alemmuuskompleksi täällä, heippa). Ja vaikka välillä mennäänkin vähän taikapilvisfääreihin, niin ei haittaa. Fiktio on fiktiota ja ihmiset tykkää, kun on hahmoja, joihin voisi oikeasti rakastua. Hitto mie oisin niin kusessa Jooaan oikeasti. :'D

Hohhoijaa oikeasti, tuollaisia ihmisiä, jotka uhraavat yöunensa toisten puolesta, on kyllä niin harvassa. Toivon, että Jooa menee ja iskee järkeä Eetun junttiin päähän ja sitten kaikki on taas söpöä Sokeria (pun intended). Huokailen täällä vain, koska salkjflh tykkään tästä niin paljon nyt. ♥ siusta myös.

- Kaapo

Hilla

  • ***
  • Viestejä: 840
10. Seurusteluetiketti, niin mikä oli?: Jokaisella meistä kuuluisi olla oma Hanna. Kun voi vain olla toisen seurassa, ilman sen suurempia vaatimuksia toisen seuran suhteen. Helpottavan helppoa. Toimintaa vaativat ihmiset taas antavat valtavasti, mutta heidän jälkeensä on pakko hetkeksi mennä kuoreen ja kerätä hetki voimia. Jotkut vain elävät niin täysillä joka minuutti, että happi välillä tuntuu itseltä loppuvan.  :)

11. Aisti kerrallaan: Ääniin keskittyminen on muuten yllättävän terapeuttista. Avaa ihan uusia maailmoja. Talvella hangella ja kesällä nurmella maaten silmät kiinni ja vain fiilistelemään. Hermolepoa.  :-*
Lainaus
”Hei, Eetu”, Jooan ääni vastasi ja mun hengitys katkesi. Suloinen lämpö läikähti mun rinnassa ja suljin silmät äänetön mielihyvän huokaus huulilta karaten. Mulla oli ollut tietämättäni ihan sairaan ikävä sen ääntä. Kuunnellessani Jooaa nyt, en halunnut sen koskaan vaikenevan.
Joku on hieman retkussa.  :D Ihanasti kuvattu!

12. Rautalankaversio: Auts, auts. Eetu todella päästi tympääntyneisyyden, turhautuneisuuden ja tunteiden piilottamisesta johtuneen pahan mielen pintaan. Ei ihme, että Jooa oli ensin ihmeissään kyselemässä ja lopulta melkein pakeni pahoillaan, kun sai vain pelkkää ankeutta vastaukseksi. Ensimmäinen tärkeä kerta, kun Jooan kiinnostus mitattiin. Sen sijaan, että hän olisi suuttunut Eetun kiukuttelusta, hän päätti vastata omalla, odottamattomalla, tavallaan. Jooa sai satamiljoonaa hellyyspistettä tilannetajustaan.  :-* Kaarna, kateuttava herättävän kaunis nimi.

13. Ufoja taivaalla ja tähtivaloa silmissä: Ihastuttavaa kerrontaa, kun saa kuulla jotain täysin puun takaa, eikä oikeasti osaa vastata. Ehkä tahattomasti jää hieman herkuttelemaankin uutisella, kunnes tajuaa, että toinen odottaa jossakin määrin tuskissaan vastausta. Tunsin niin Eetun fiilikset, kun hän kävi kaikki vaihtoehdot läpi, saatuaan kuulla Jooan tunnustus. Ja tajusi lopulta päästää Jooa piinasta.*huokaa*

14. Turvassa sun kanssa: Alkoi pelottaa Eetu. Toivottavasti mies ei luovuta alkuunsa, jaksaisi uskoa. Itseensä ja Jooaan.

15. Punaparta valtaa keittiön: Markuksesta tuli mieleen jokin tuttavallinen naapurin rouva, joka saattaa tulla käymään, kun häntä huvittaa ja alkaa vain tehdä ruokaa kuin kotonaan.  ;D Sulatti hänen mutkaton asenne Eetuun, "Jääkö syömään?" Ihastus omissa vaatteissa, voi luoja..  :-*

16. Kaksi höpöä Muumilaaksossa: On muuten kamala tunne, kun seurassa alkaa väsyttää armottomasti. Varsinkin, jos muilla juttu lentää ja tilanne on "kesken", mutta itse on totaalisen aivokuolleessa tilassa. Sänkyyn selviäminen toisia loukkaamatta, pinna valmiiksi kireällä, on haaste. Ui, ihana ovisuudelma, joka ei vain meinaa loppua. Suloista!

17. Kerran varas, aina varas & 18. Kenkävaras: Pala historiaa, kiitos! Juuri tuollaiset itselle kaikista hienoimmat kengät ovat usein muille vähemmän mielenkiintoisia, mutta selkeästi Eetulla oli yhtä hyvä maku kuin Jooalla. Sulin täysin spontaanilla teolle pyytää varas kahville. Se on sitä tunteiden mukana elämistä, "tuota ei kannata ihan heti päästää otteestaan".

19. Tuhat tyhjää arpaa: Voi Eetu.. Kun voisin hänet ottaa syliin, lohduttaa ja näyttää maailman olevan oikeasti parempi paikka, kuin hänen pahimmissa kauhuskenaarioissaan.. Toivon hänen kovasti jaksavan uskoa, eikä ryssivän juttua ennakkoluulojen takia. Jaksaisi uskoa! Ja nauttia.  :-*

20. Kestä vielä hetki:
Lainaus
”Koska sä oot mulle niin helvetin tärkeä, etten voi vain istua täällä, kun tiedän, että sulla on paha olla”, sanoin lujasti. ”Eetu, mä lopetan nyt, mutta oon ihan kohta siellä, okei? Älä tee mitään.”

Ulos päästessäni juoksin, nappasin naapurin lukitsemattoman fillarin ja poljin vittu tuhatta ja sataa Eetun luokse.
Go Jooa, go! Mitähän Eetu tuumaa, ahdistuksensa keskellä?