Kirjoittaja Aihe: Aamunavausraapaleet S  (Luettu 2036 kertaa)

Larppa

  • Vieras
Aamunavausraapaleet S
« : 22.08.2014 07:02:54 »
En halua roskata Finiä, joten laitan tänne jokaisen aamun raapaleen... Ideaa riittää kuin roskaa uskokaa vain. Ainoa ongelma on aika... Joka on sattumoisin ensimmäisen rapsun nimi.

Ikäraja: S
// Ikärajoitettu julkaisuhetkellä korkeimman materiaalin mukaan. :> - Renneto

Mutta, lukekaa!

//tänään ei tullut rapsua koska unohdin :<
« Viimeksi muokattu: 26.08.2014 14:35:33 kirjoittanut Syvä Miete »

Larppa

  • Vieras
Vs: Aamunavausraapaleet S-K-7
« Vastaus #1 : 22.08.2014 07:09:35 »
S

Aika. Heräät aamulla ja toteat ehtiväsi töihisi. Suljet silmäsi vielä hetkeksi ja painat pään lämpimään tyynyysi. Peitto on vierähtänyt päältäsi, mutta vedät sen. Huomaat hetken päästä olevasi nukahtanut. Katsot kelloa. Se on melkein seitsemän. Sinulla on puoli tuntia aikaa. Ehtisitkö vai etkö? Se riippuu sinusta. Älä kiirehdi liikaa, ota rennosti. Ei stressiä.

Nouset sängystäsi rytinällä ja puet nopeasti vaatteet päällesi. Juokset alakertaan ja laidat veden kiehumaan samalla kun harjaat hiuksiasi. Juot teesi ja katsot kelloa. Kaksikymmentä yli. Peset hampaat ja puet ulkotakin päällesi. On talvi. Pukemisessasi kestää. Avaat oven viimeisellä vilkaisullasi kelloon. Puoli. Käynnistät auton ja olet unohtanut avaimet. Läpsäiset tseäsi päähän. Et siis käynnistänyt autoasi. Kiiruhdat ulko-ovelle ja rikot ikkunan. Otat avaimet naulasta ja levität maton ikkunan päälle, ettei se näy. Lähdet töihin. On se aika riippuvaa...

Magneto

  • Vieras
Vs: Aamunavausraapaleet S-K-7
« Vastaus #2 : 22.08.2014 13:26:38 »
Joka aamu? Aikamoinen työ.. Mutta hieno raapale sinulta taas. Kommentoin tässä nyt jokaiseen, hienoja ja tunteellisia. Asiat tulevat selville. Lisää vain :)

Larppa

  • Vieras
Vs: Aamunavausraapaleet S-K-7
« Vastaus #3 : 23.08.2014 09:39:52 »
Mua väsyttää - laulupohjainen...

Mua väsyttää, aamusta iltaan. Mua väsyttää, kun yritän nukahtaa. Mua väsyttää, kun haluan juosta. Mua väsyttää, aamusta iltaan.

Aamulla kun aurinko paistaa, lupaan kokea sen, tuulenvireen kasvoillani, nokkosen pistot jaloillani.
Pilvet peittää mun pään, koska mua väsyttää. Vasta kun olen hereillä, aurinko mulle suo säteensä.

Älä suotta ajattele minua, sinua, ketään, jos he eivät ole mitään. Vihreät silmät, siniset ja ruskeat, kuultavat ne valkoisina. Nukun sängyssäni pommiin, kukaan ei välitä. Käännän päätäni kelloani kohti, nään sen olevan aivan liikaa.

Mua väsyttää, aamusta iltaan. Mua väsyttää, kun yritän nukahtaa. Mua väsyttää, kun haluan juosta - mua väsyttää, aamusta iltaan.

Magneto

  • Vieras
Vs: Aamunavausraapaleet S
« Vastaus #4 : 24.08.2014 09:12:36 »
Rupean näemmä seuraamaan sinua todella. Hieno raapale taas - eikä olisi aika kirjoittaa uusi €:

Larppa

  • Vieras
Vs: Aamunavausraapaleet S
« Vastaus #5 : 24.08.2014 09:21:08 »
Magneto, no voi että unohdin melkein kokonaan kirjoittaa teille rakkaille pikku Mietteille rapsun  :-*

Tässä tulee Talven enkelit ja suklaakeksit

Aamu sarastaa ja nousen sängystäni. Kello on vasta kuusi. Vilkaisen ikkunasta ulos ja riemuitsen, koska on satanut lunta. Sitä on kuitenkin vain kaksikymmentä senttiä, mutta se kelpaa minulle. Maassa on myös läpipääsemätöntä usvaa. Puen talvivaatteet päälleni ja astun ulos. Hengitän syvään jääkylmää pakkasilmaa, lumi narskuu kenkieni alla. Kävelen takapihalleni ja heittäydyn selälleni maahan. Tunnen tärskyn selkärangassani. En välitä, vaan alan tekemään lumienkeliä. On vapaapäivä, lauantai. Marraskuu. Rakastan lunta niin paljon.

Nousen tunnin päästä läpimärkänä kylmästä lumesta täristen. Teen vielä lumiukon pari tuntia. Varpaani tuntuvat jäätyvän. Kävelen talooni sisään riisuen vaivalla märät vaatteet päältäni. Jopa sisävaatteeni ovat märät. Huoneessa laitan uudet asusteet ja asetan vedenkeittimen kiehumaan. Kaivan kaapista kaakaota ja suklaakeksejä. Keitin piippaa ja lasken siitä vettä mukiini. Lisään lusikan ja sekoitan ainekset kaakaoksi. Istun tuolille villasukat jaloissa ja nappaan keksin suuhuni ryystäen kaakaota. On talvi.

Larppa

  • Vieras
Vs: Aamunavausraapaleet S
« Vastaus #6 : 25.08.2014 06:42:54 »
Tässä tulee.... Um.... Syksy

Talvella tulee lunta, ja on kylmä. Keväällä ne sulavat pois, ja ruoho alkaa kasvaa. Kesällä on kuuma, ja kasvit kasvavat.

Syksy on monipuolinen. Silloin omenat kypsyvät, lehdet putoavat ja on lämmin tai kylmä. Syksyllä voi aistia rauhan, loman ja hauskuuden. Minä pidän syksystä. Moni valitsee kesän, koska on pitkä loma ja kuuma. Ajatellaanpa siten, että jos aina olisi kuuma ja loma, olisiko kesä enää merkityksessä? Se olisi sama vuodenaika kuin kaikki muutkin. Parasta on hyväksyä jokainen vuodenaika ja olla puolueeton. Jos sanot elämän olevan puolueetonta, sitten ovat vuodenajatkin. Ei tarvitse olla lempparia, jos elää kaikki läpi.

Larppa

  • Vieras
Vs: Aamunavausraapaleet S
« Vastaus #7 : 27.08.2014 05:40:42 »
Ja nyt vaikka... Valo

Se heijastuu peilin kautta, tulee auringosta ja kasvattaa. Kukat kukkivat, ilman sitä mitään ei olisi. Pidän, miten se leikkii huonekaluilla sisällä asunnossani. Vihaan sitä, kuinka se paistaa silmääni. Rakastan, kun se näyttää minulle oikean tien. En näkisi mitään ilman sitä. En olisi onnellinen ilman sitä. En eläisi ilman sitä.

Haluan koskettaa sitä, mutta se vaan leijuu poispäin. Pakenen sitä sisään, kun se hyökkää päälleni. Haluan nähdä sen tanssivan käsivarsillani. Haluan tuntea sen sisälläni. Haluan nähdä sen paistamassa lettuni. Haluan todistaa sen sulattavan lumet. Haluan, ennen kaikkea, pitää sen itselläni. Se on minun. Minun ikiomani. Ei kenenkään muun. Minä pidän valoni.