Kirjoittaja Aihe: Liian | S, Sirius/Remus  (Luettu 3174 kertaa)

Aimtist

  • raremagneetti
  • ***
  • Viestejä: 448
Liian | S, Sirius/Remus
« : 13.06.2014 01:29:57 »
Title: Liian
Author: Aimtist
Fandom: Harry Potter
Paritus: Sirius/Remus
Genre: Romance, fluff
Ikäraja: Sallittu
Disclaimer: Harry Potter hahmoineen ja maailmoineen kuuluu J.K. Rowlingille, minä vain leikin.
AN: Hyvää syntymäpäivää nnoralle! Ei ollut mikään helpoin teksti, koska fluff, ja Potterista kun en ole kirjoittanut ikuisuuksiin yhtään mitään, mutta sain ainakin jotain aikaan! :D Hopelle ja Draknessille kiitokset inspiroivien biisien heittelystä!


Liian

Remus katseli ympärilleen silmät pyöreinä. Kuukausittain aina vain pahemmin hajalle revitty huone oli koristeltu lukuisin ja monen värisin kynttilöin, jotka leijuivat ilmassa eri korkeuksilla. Sinne tänne, pitkin lattiaa, taas oli ripoteltu punaisia ruusun terälehtiä. Sisemmällä huoneessa seisoi hymyilevä Sirius käsissään ehjä ja aivan tulenpunainen ruusu.

”Mitä pidät?” Sirius kysyi kätensä levittäen ja ympärilleen viitaten. Remus käveli kohti avonaista syliä ja kietoi kätensä toisen ympärille.

”Kaunista”, teini kuiskasi ja hipaisi huulillaan toisen poskea, ”kiitos.”

”Ole hyvä”, Sirius sanoi ja nosti vasenta kättään vetääkseen huomion tulenpunaiseen ruusuun, jota hän piteli. ”Tämä, kuten nuo terälehdetkin, kimmeltävät pimeässä. Näet sen kuitenkin vasta myöhemmin, koska nuo kynttilät himmentävät itse itsensä sitten kun niin päättävät”, nuoren ääni muuttui loppua kohden myrtyneeksi kun hän vilkaisi yläpuolelleen.

Hintelämpi poika hymyili huvittuneena. ”Menikö taika mönkään?”

Toinen irvisti vastaukseksi, mutta se vaihtui pian takaisin hymyksi.

”Ainakin saan ihailla kauneuttasi, joka jättää kyllä kaikki rehut varjoonsa, pitkin iltaa.”

Remuksen kasvot kuumenivat Siriuksen huomautuksen myötä. Hän käänsi katseensa ja tuijotteli ympärilleen toisen vaivannäön hedelmää ihaillen kunnes tajusi, ettei hän tiennyt lainkaan, miksi toinen edes oli nähnyt niin paljon vaivaa hänen hyväkseen.

”Sirius, mitä varten tämä kaikki on?”

”Sinua tietenkin.”

Remus vain kohotti kulmaansa jolloin Sirius jatkoi selitystä: ”Sinulta jää 'taianomaisen' perjantai 13. hyväksi järjestetyt juhlat väliin täydenkuun takia ja ajattelin, että voisimme juhlia sitä omalla tavallamme kahdestaan.”

Remuksen sydäntä lämmitti. ”Kaikki tämä, vain siksi että minulta jää yhdet juhlat väliin?”

”Ei, vaan koska meiltä jää yhdet juhlat väliin. Minä aion viettää koko huomisen päivän erään nimeltämainitsemattoman ihmissuden seurassa ja nauttia laatuajasta poikaystäväni kanssa sillä välin, kun Matohäntä on sairaalasiivessä ja Sarvihaara kuolaa kiukkuista, vihreäsilmäistä neitokaista nimeltä Lily Evans.”

Remus hymähti poikaystävänsä sanoille ja tiukensi otettaan toisesta pojasta, jolloin Sirius teki samoin. Mustien suvun vesa päästi irti pitelemästään ruususta ja antoi sen kohota ilmaan kynttilöiden keskelle. Hän ei tahtonut kannatella kukkasia, kun luontoäidin teoksista jotain kauniimpaa, upeampaa, täydellisempää, oli myös tarjolla.

Pojat laskeutuivat lattialle sylikkäin istumaan, jolloin Remus lähes suli toisen syleilyyn. Nuorukainen ei viitsinyt edes välittää siitä, että seuraavana päivänä hän repisi kaiken, mitään tajuamatta, riekaleiksi ja tekisi siten Siriuksen vaivannäöstä turhaa. Poika oli liian iloinen välittääkseen täysikuusta ja sen kirouksista tai 'taianomaisista' epäonnen päivistä.

Remus oli liian rakastunut huolehtiakseen mistään muusta kuin pojasta, jonka käsivarsilla makasi.

AN2: ...imelää
Vain minä kärsin.
Keskellä kirsikankukkien,
vuodatan katkeran kyyneleen.
Valheitasi, siedä en.

Cassiopeia

  • Vieras
Vs: Liian | S, Sirius/Remus
« Vastaus #1 : 13.06.2014 02:04:54 »
Aaawww!!! Mikäpä onkaan parempi tapa herätä kun lukee fluffyä Siriuksesta ja Remuksesta! Mmmm... Sirius... *kuolaa* Sirius.... *kuolaa lisää* Sirius tänne ja äkkiä *tuijottaa seinälle nälkäisesti* juu mulla on siriuksesta pakkomielle *virnuilee*

Et varman mitenkään viittis jos vaan mahollista kirjottaa ficcii jossa paritat mut ja sirren? *koiranpentuilme ja rukoilee ja räpyttelee silmiä söpösti* se ois kivaa:) oisin ikuisesti kiitollinen:))

Mutta jatketaampa ihkutusta....
Sirius.... aawwwwww....... oon aika rakastunu jo
("vaikka pitäishä se 13 vuotiaan tietää että sirius n fiktiivinen hahmo jota ei ole olemassakaan. Siihen on turha ihastua tai rakastua kuten neiti näsäviisas väittää" juup... Lainailen äitiä....)

Sirius on paras! (älä suutu remus, oot säkii iha kiva....)
Osaa kirjottaa tosi hyvin (hei remus älä lyö! Mä puhun tosta kirjottajasta enkä sirrestä!)

Joo mut (remus nyt käyttäydy älä hakkaa mua!) tosi hyvä (en puhunu sulle remus!) ficci vaikka kommenti luisu ojaan pikkasen.... (remus mä yritän kirjottaa älä hajota mun konetta sill- he mikä sulla on?! Mun pupu?!!!?! Anna se tänne!!!) siis ihan vähän joo...
(remus nyt lopeta tai mä vie sut voldemortille!) ehkä mun (okei okei älä nut kiroo mua. Mä tsrkotin tietenkin häntä-joka-jääköön-nimeämättä!) pitäis lopettaa tää kommentti..

En oo sekasin jos erehdyit niin luulemaan. Oon yhtä tervejärkinen ku humalainen sirius!

SpringRose

  • Vieras
Vs: Liian | S, Sirius/Remus
« Vastaus #2 : 13.06.2014 11:53:14 »
Me näköjään kuolataan Cassiopeian kanssa Sirius ihan läpimäräksi  ;D Ei se mitään vaikka imelää onkin :) Sirius on niin ihana kun se aina tukee Remusta (pöljä,  ne seurustelee)  Joo söpöt pikku juhlat, voi kun itse pääsisin.. Kuolaamaan Siriusta tietenkin ;D Juhliiko nää hullut siis epäonnisinta päivää maailmassa?? On nekin yhdenlaisia :)
Rakentavaa..? Oli hyvä ficci ja oikeinkirjoitus sujuvaa, virheitä ei löytynyt. Öm.. Siinä se olikin.
SR

Aimtist

  • raremagneetti
  • ***
  • Viestejä: 448
Vs: Liian | S, Sirius/Remus
« Vastaus #3 : 06.08.2014 19:43:52 »
Kiitos kommenteista Cassiopeia ja SpringRose! :)

No onhan se Sirius aika kuolattava, ymmärrän siis täysin teidän kummankin reaktiot :D

Cassiopeia, ei se taida olla edes paha, että vielä kolmetoistavuotiaana kuolaa fiktiivisiä hahmoja, kun minä ikäkriiseilevä "kypsä" lukiolainen teen sitä ihan samaa :D Ja pahoittelen, mutta Pottereista tulee niin vähän nykyään kirjoitettua, että taitaa jäädä sinusta ja Sirrestä kirjoittaminen tällä kertaa väliin, mutta kiitos kysymstä ;DD Mukavaa että pidit ja kiitoksia vielä kommentista! :)

SpringRose, onhan ne tuolla Tylypahkassa niin mielenkiintoista porukkaa, ettei epäonnisen päivän juhliminen taida olla enää mitää siihen verrattuna :D Ja onneksi edes jotakuta imelyys ei haittaa, henkilökohtaisesti kun pidän paljon enemmän angstista kuin fluffysta niin jäi vähän häiritsemään :D Kiitokset vielä kommentista ja kiva että pidit! :)
Vain minä kärsin.
Keskellä kirsikankukkien,
vuodatan katkeran kyyneleen.
Valheitasi, siedä en.

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Liian | S, Sirius/Remus
« Vastaus #4 : 07.08.2014 00:19:03 »
Juuri tässä kauhistelin että milloinkohan sitä on viimeksi luettu kunnollista Remus/Siriusta.. Ja sitten tää oli heti siinä silmien edessä 0_o Juups oon kommentoinut jo aikasemmin mutta tuun nyt uudestaan :) Kun oli niin ihana.
Aww, ihanaa että Siriuksessa on tää fluffipuolikin <3 nää on niin hullus sulosia yhdessä, että pääsevät jopa kilpailemaan OTP-paikasta Drarryn kanssa :)
Kuvailu oli mukavan vaihtelevaa ja loin (aika ilmapalloisen ja värikkään) mielikuva tästä huoneesta, mutta aah.. Loistavaa <3__<3
Eli siis näähän on ihn hulluja kun juhlii tuota kamalaa päivää, mutta onneksi Remus ja Sirius viettävät sen omalla tavallaan <3 Siriustahan ei voi ikinä hehkuttaa liikaa ;)
Apua, toi loppu oli mulle fluffynnälkäiselle niin unelma!! <3 Remus on sulonen kun se on sellanen hoivvattava tyyppi <3 Juuh, kiitoksia edelleenkin, rakastan tätä ja olet (tän perusteella) oikeesti hirveän hyvä kirjoittaja!! :)

-Ways
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Aimtist

  • raremagneetti
  • ***
  • Viestejä: 448
Vs: Liian | S, Sirius/Remus
« Vastaus #5 : 25.08.2014 14:54:03 »
Kiitokset, Springways! Kiva tietää, että vaikka en Potterista ole kirjoittanut herra ties koska viimeeksi ja muutenkaan tästä parituksesta, niin silti tästä tykätään :) Mullahan tosiaan Potterien puolelta se OTP on Drarry mutta ovat nämäkin kaksi aika ihania yhdessä <3

Ilmapalloinen ja värikäs, aika mahtava mielikuva! :D

Toivottavasti olen joidenkin muidenkin tekstieni perusteella hyvä kirjoittaja, kun niitä on kertynyt jo semmoinen määrä, eikä fluffy se oma suosikkigenreni ole ;D Mutta kiitoksia! Kiva että näitä fluffynnälkäisiä olentoja tästä maailmasta löytyy myös! :)
Vain minä kärsin.
Keskellä kirsikankukkien,
vuodatan katkeran kyyneleen.
Valheitasi, siedä en.

RavenRavenna

  • Tinasotilas
  • ***
  • Viestejä: 4
Vs: Liian | S, Sirius/Remus
« Vastaus #6 : 28.08.2014 01:07:55 »
Oih, tämä oli ihana! Kiitoksia <3

En oo pitkään aikaan lukenut Remiuksesta oikein mitään, mutta nyt olen taas aktivoitunut sen parin kanssa. Toimii liian hyvin. ;) Synkempien ficcien joukossa fluffiset tarinat ovat niin piristäviä lumen alta kurkkivia kukkia (olipas mölö vertaus). Ja vielä noin romanttinen ympäristö... Oih ja voih. <3
Shekh ma shieraki...

Aimtist

  • raremagneetti
  • ***
  • Viestejä: 448
Vs: Liian | S, Sirius/Remus
« Vastaus #7 : 28.08.2014 08:50:26 »
Kiitos kommentista, RavenRavenna!

Awws. Kiitos<3 Ja toi on aivan ihana vertaus! Kiva kun eksyit lukemaan :)
Vain minä kärsin.
Keskellä kirsikankukkien,
vuodatan katkeran kyyneleen.
Valheitasi, siedä en.

Ales

  • Fanficcari
  • ***
  • Viestejä: 498
  • Ilo on sisäpiirin homma
Vs: Liian | S, Sirius/Remus
« Vastaus #8 : 30.08.2014 22:08:45 »
Iltaa!

Tää oli aika söpö ja tämmönen tuitui ficci, ehkä tässä on ihanihan vähän liikaa imelyyttä mun makuun, mutta meni tämä näinkin oikein hyvin! Wolfstar on ihan kiva paritus ja sitä tulee luettua aina silloin tällöin, eritoten jos kirjoittaja osaa kirjoittaa (kuten sinä nyt (; )

Toi oli ihan kiva idea Siriukselta järjestää Remukselle tollaset omat pikkujuhlat, kun hän/he eivät niihin toisiin pääse kuukautiskierron takia. Vaikka tässä olikin paljon söpöilyä, olit myös onnistunut saamaan tähän pientä huumoria. Ja canonia oli kyllä se, että Siriuksen loitsu onnistui ei-ehkä-ihan-niin-täydellisesti, mutta mitäpä pienistä, idea on tärkein ja sitä rataa!

”Tämä, kuten nuo terälehdetkin, kimmeltävät pimeässä. Näet sen kuitenkin vasta myöhemmin, koska nuo kynttilät himmentävät itse itsensä sitten kun niin päättävät”, nuoren ääni muuttui loppua kohden myrtyneeksi kun hän vilkaisi yläpuolelleen.
Toi oli tosi kiva idea toi ruusu, mäkin haluan tollasia pimeässä hohtavia kukkia o:

Kokonaisuudessaan tämä oli siis oikein viihdyttävä 'iltapala', kiitoksia tästä!
-A

© Raitakarkki

Aimtist

  • raremagneetti
  • ***
  • Viestejä: 448
Vs: Liian | S, Sirius/Remus
« Vastaus #9 : 31.08.2014 15:25:58 »
Kiitoksia, Ales!

Wolfstar on <3 Ja awws, kiitos!

Vähän imelä teksti tämä kyllä on :D Ja pitihän se vähän huumoria mukaan tunkea :D Pimeässä hohtavat kukkaset olisi kyllä ihan älyttömän siistejä!

Mukavaa että pidit :) ja kiitokset vielä kommentista! <3
Vain minä kärsin.
Keskellä kirsikankukkien,
vuodatan katkeran kyyneleen.
Valheitasi, siedä en.