Kirjoittaja Aihe: PikkuKakaran raapaleet/Spurttiraapale III/S/Viimeinen osa 7.6!  (Luettu 1896 kertaa)

PikkuKakara

  • Tribuutti joka...
  • ***
  • Viestejä: 79
  • ... ei tahtonut kuolla.
Nimi:Tunteita
Kirjoittaja:PikkuKakara
Beta:Enkelintekijä
Ikäraja:S
Varoitukset:Maininta kuolemasta
Genre:Angst
A/N:
Ensimmäinen osa Spurttiraapale III:hin



Viha. Se on tunne, jota tunnen päivittäin. Sitä ei pääse pakoon. Se seuraa ja pitää kiinni, eikä siitä pääse irti. Viha saa sinut sanomaan asioita, joita kadut myöhemmin. Viha saa jotkut satuttamaan itseään. Se tulee kysymättä lupaa ja poistuu sitten, kun haluaa.

Suru. Sen tuntee sisimmässä, kun on surullinen. Suru kouristaa sydäntä niin, ettei voi muuta kuin itkeä. Surua ei voi hallita. Se voi tulla yhtäkkiä ja lähteä yhtä nopeasti pois. Silloin, kun olen surullinen, yritän rauhoittua omissa oloissani. Joskus suru saa lamaannutettua minut liikuntakyvyttömäksi. Suru on ihan normaalia. Jos suruun voisi kuolla, minua ei varmaan enää olisi maan päällä
« Viimeksi muokattu: 13.11.2014 22:25:15 kirjoittanut flawless »
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=39334.0
"The game never ends" (sori en osaa linkata hienosti :D )

The Hunger Games <3 Eminem <3

PikkuKakara

  • Tribuutti joka...
  • ***
  • Viestejä: 79
  • ... ei tahtonut kuolla.
Nimi: Haaveet
Kirjoittaja: PikkuKakara
Beta: Enkelintekijä
Ikäraja: K-7
Varoitukset: Maininta kuolemasta
Genre: romance, drama
Haasteet: Spurttiraapale III
A/N: Osallistuu spurttiin

Joskus haaveilen siitä, että olen prinsessa. Asuisin kauniissa linnassa. Joku päivä unelmieni prinssi tulee pyytämään kättäni. Suostun, hän muuttaa linnaani asumaan. Elämme yhdessä onnellisina elämämme loppuun asti.

Nämä ovat niitä haaveita, jotka eivät koskaan toteudu. Sellaiset haaveet ovat kaikista ihanimpia. Pienenä haaveilin omasta koirasta. Pyysin aina lahjaksi koiraa. En ikinä saanut sitä.

Vanhempani erosivat ja muutin isäni luo. Hän tapasi pian uuden naisen, jolla oli koira. Koira oli iso saksanpaimenkoira, jolla oli maailman lempeimmät silmät, mitä olin ikinä nähnyt. He muuttivat yhteen ja koirasta tuli paras ystäväni. Yhdessä vietimme aikaa, kunnes lähdit. Osa minusta kuoli, kun päästin sinut pois.
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=39334.0
"The game never ends" (sori en osaa linkata hienosti :D )

The Hunger Games <3 Eminem <3

PikkuKakara

  • Tribuutti joka...
  • ***
  • Viestejä: 79
  • ... ei tahtonut kuolla.
Nimi: Kukkaseppeletyttö
Kirjoittaja: PikkuKakara
Ikäraja: K-7
Varoitukset: Iuh! Ne pussaa!
Genre: söpöily, femme, romance
Haasteet: Spurttiraapale III
A/N: Kolmas osa

Hänen päänsä makasi sylissäni. Pyörittelin hänen hiuksiaan sormieni ympäri. Hän teki kukkaseppelettä ympärillämme olevista kukista. Makasimme keskellä niittyä. Niityllä kasvoi paljon kukkia.

Suukotin tytön otsaa. Tyttö nousi istumaan eteeni. Tuuli hulmutti tytön hiuksia. Katsoin suoraan tytön ruohonvihreisiin silmiin, ja hän katsoi takaisin. Hän nosti tekemänsä seppeleen maasta ja laski sen päähäni. Hän asetteli hiukseni niin, ettei seppele peity. Hän antoi suukon poskelleni, nousi ylös ja lähti kävelemään merelle päin.

En lähtenyt tytön perään. Katselin vain hänen menoaan, kunnes en enää nähnyt häntä. Istuin vielä iltaan asti niityllä kukkaseppele päässä. Tiesin etten enää ikinä näe kukkaseppeletyttöä.

En edes tiennyt hänen nimeään.
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=39334.0
"The game never ends" (sori en osaa linkata hienosti :D )

The Hunger Games <3 Eminem <3

PikkuKakara

  • Tribuutti joka...
  • ***
  • Viestejä: 79
  • ... ei tahtonut kuolla.
Nimi: Jäähyväiset
Kirjoittaja: PikkuKakara
Ikäraja: K-7
Varoitukset: Maininta väkivallasta yms.
Genre: Pieni angst, itkemistä
Haasteet: Spurttiraapale III
A/N: Neljäs osa ^. Based on the true story.

Katson suoraan ruskeisiin silmiisi. Yrität hymyillä minulle rauhoittavasti, mutta turhaan. Mikään ei estä kyyneleitä valumasta poskilleni. Tiedän, että näemme vielä.

Se ei ole sama. Ennen näimme niin usein, lähes joka päivä. Nyt näemme ehkä kerran kuussa, jos edes niinkään usein. Pyyhit kyynelen poskeltani. Yritän olla vahva.

Tiedän, että se on sinulle parempi, jos lähdet. Sinun ei tarvitse nähdä väkivaltaista perhettä, muuta viikonloppuisin. Koulunkäyntisi helpottuu siellä uudessa koulussa.

Minun tulee sinua ihan hirveä ikävä. Olet ollut se, jolle voin puhua. Se, joka on rohkaissut minua eteenpäin. Se, joka antoi minulle syyn elää. En tiedä mitä teen ilman sinua.
« Viimeksi muokattu: 05.06.2014 16:06:18 kirjoittanut PikkuKakara »
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=39334.0
"The game never ends" (sori en osaa linkata hienosti :D )

The Hunger Games <3 Eminem <3

PikkuKakara

  • Tribuutti joka...
  • ***
  • Viestejä: 79
  • ... ei tahtonut kuolla.
Nimi: Ratsastusretki
Kirjoittaja: Myönnän!
Ikäraja: S
Genre: Drama?
Haasteet: Spurttiraapale III
A/N: Viides osa ^


Ratsastin pitkin polkua. Olin tullut ponini kanssa maastoilemaan metsään. Koivun lehdeltä tipahti pisara kypärääni. Hymyilin katsoessani maisemaa. Kevät oli juuri puhjennut kukkaan. Kaikki kasvit ja puut olivat alkaneet vihertää. Linnut lauloivat, ja puro solisi.

Kannustin ratsuni raviin ja ravasimme läheiselle merenrannalle. Hidastin ratsuni käyntiin ja kävelimme rantaan. Laineiden osuessa ponin kavioihin, suljin silmäni ja haistoin kevään tuoksua. Hengitin sisään ja ulos.Tuntui niin hyvältä istua siinä rakkaan ponin selässä, silmät kiinni.

Avasin silmäni ja ohjasin ponin kävelemään rantaviivan suuntaisesti. Kannustin sen laukkaan, otin kiinni harjasta ja nousin kevyeen istuntaan.

Minusta tuntui sillä hektellä, että olen onnelisin tyttö koko maailmassa.
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=39334.0
"The game never ends" (sori en osaa linkata hienosti :D )

The Hunger Games <3 Eminem <3

PikkuKakara

  • Tribuutti joka...
  • ***
  • Viestejä: 79
  • ... ei tahtonut kuolla.
Vs: PikkuKakaran raapaleet/Spurttiraapale III/K-7/Kuudes 6.5
« Vastaus #5 : 06.06.2014 13:51:19 »
Nimi: Tuulessa lentäviä pusuja
Kirjoittaja: PikkuKakara
Ikäraja: K-7
Varoitukset:pientä koskettelua, suudelmia
Genre: Romance
Haasteet: Spurttiraapale III
A/N: Kuudes osa ^

Painat otsasi otsaani vasten. Katsot syvälle silmiini. Huomaat katseessani pientä pelkoa. Otat kiinni lantiostani ja vedät lähelle. Pidät yhä toista kättä lantiollani, toisella sivelet hiuksiani.

Minua alkaa punastuttaa ja käännän katseeni maahan. Nostat pääni ylös ja painat huulesi huuliani vasten. Hämmästyn, mutten kuitenkaan lähde pois. Painaudun sinua vasten ja vastaan suudelmaasi.

Irrottaudut otteestani ja otat kädestäni kiinni. Kuiskaat korvaani:
"Rakastan sinua", ja painat suudelman otsalleni.
"Niin minäkin sinua", kuiskaan sinulle takaisin ja painan suudelman huulillesi.

Seisomme siinä pitkään. Minun käteni lepäävät hartiollasi ja samalla silitän hiuksiasi. Sinä pidät käsiäsi lantiollani. Tuuli hulmuttaa hiuksiani naamalleni. Sinä vain suutelet, etkä välitä niistä.
« Viimeksi muokattu: 06.06.2014 14:02:53 kirjoittanut PikkuKakara »
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=39334.0
"The game never ends" (sori en osaa linkata hienosti :D )

The Hunger Games <3 Eminem <3

PikkuKakara

  • Tribuutti joka...
  • ***
  • Viestejä: 79
  • ... ei tahtonut kuolla.
Nimi: Taikamaa
Kirjoittaja: PikkuKakara
Ikäraja: K-7
Varoitukset: Kielenkäyttö?
Genre: Drama, pieni angst
Haasteet: Spurttiraapale III
A/N: Seitsemäs ja viimeinen osa ^ :')

Taikamaassa puut olisivat karkkitankoja. Niissä kasvaisi lihapullia. Puroissa virtaisi Coca-Colaa ja meret olisivat Fantaa. Maassa kasvaisi spagettia ja nuudeleita. Siellä täällä kasvaisi suklaa- ja toffeemakeisia. Ne olisivat kuin ruoho ja muut kasvit.

Taikamaassa kenenkään ei tarvitsisi olla yksin. Ketään ei kiusattaisi ja jokainen voisi olla oma itsensä sukupuolesta, seksuaalisuudesta ja rodusta riippumatta. Kaikilla olisi joku joka välittää, eikä jätä yksin.

Taikamaassa ihmiset pukeutuisivat karkkipapereista ja muista käytetyistä papereista tehtyihin vaatteisiin. Taikamaassa ihmiset välittäisivät toisitaan ja luonnosta. Taikamaassa asuvat ihmiset eivät kuormita luontoa, vaan käyttävät jokaisen roskan uudelleen tai kierrättävät sen. Taikamaassa luonto saa säilyä koskemattomana koko elämän.

Sellainen on Taikamaa.
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=39334.0
"The game never ends" (sori en osaa linkata hienosti :D )

The Hunger Games <3 Eminem <3

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Eka näin yleisesti: senkin törkimykset, tämä ansaitsis paljon kommentteja!! Noh, saanpahan olla eka :)

Sä olet ihn kauhean taitava. Krääh, miten mä osaan kommentoida näihin? Sun kuvailu on ihnaa ja nää on välillä niin kipeän todellisia että apua. Ja raapaleita vielä, kunnipitusta siitä, miten oot pustynyt mahduttamaan niin paljon tunnetta ja asiaa niin vähään sanamäärään. Oli kivaa myöskin että kaikki eivät olleet mitään angstista violtel tai vaaleanpunaista hattarahömppää. Tun hyvälE mielelle kun tässä oli enemmänkin sellaisia ilosia ja ihania rapsuja :) Hei muuten. Noi vikat lauseet on ainniin hätkähdyttäviä. Varsinkin Kukkaaeppeletytössä. Ooh.

-ways
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

PikkuKakara

  • Tribuutti joka...
  • ***
  • Viestejä: 79
  • ... ei tahtonut kuolla.
Ways, olet niin ihana kun aina jaksat kommentoida kaikkeen!

Omasta mielestäni Kukkaseppeletyttö- tarina on kerrankin onnistunut, ja oli kiva kun mainitsit sen. :3 Kiva, että tykkäät kirjoituksistani. Palautetta on aina mukava saada! Kiitos rakas! ♥
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=39334.0
"The game never ends" (sori en osaa linkata hienosti :D )

The Hunger Games <3 Eminem <3