Kirjoittaja Aihe: Vielä hetki toivoa jäljellä (Harry/Draco, K-11, romance, fluff, angst, one-shot)  (Luettu 2246 kertaa)

Arctic Heath

  • House Lannister
  • ***
  • Viestejä: 126
  • flung out of space
Title: Vielä hetki toivoa jäljellä

Author: Arctic Heath

Rating: K-11

Pairing: Harry/Draco

Genre: romance, fluff, angst, one-shot

Beta: Ei ole

Summary: Sanoja piirtyy paperille vihreällä musteella.

Disclaimer: Hahmot ja paikat (Potterista) omistaa J.K. Rowling.  Oikeudet kuuluvat alkuperäisille omistajilleen.
Minä vain leikin hahmoilla ja paikoilla ilman rahallista hyötyä.

A/N: Dracon näkökulmasta hieman lapsellisena aluksi koko tuskainen juttu. Hiukan kangertelevaa, toivottavasti silti kestätte tämän! Ficci osallistuu Velhojen perhepotretti 3.0 - haasteeseen Dracolla.
Palaute on suotavaa, niin kuin aina ^^



Vielä hetki toivoa jäljellä



"Hyvä herra Potter..." kirjoitin vakaasti paperille vihreällä musteella.

Eihän se näin voinut mennä. Se kuulosti joltakin veroviraston lähettämältä kirjeeltä.
Myttäsin paperin ja katoutin sen nopeasti.

"Harry kiltti. Me ei voida enää jatkaa näin. Tämä ei vain toimi. Ei toimi! Ei voi toimia!" En minä voinut noinkaan kirjoittaa.
Se kuulosti liian epätoivoiselta. Aivan kuin en olisi itsekään varma asiasta. Itselleni vakuuttamista.
Minut tunnetaan kärsivällisenä miehenä, mutta turhauduin hetki hetkeltä entistä enemmän, kun en keksinyt kirjeelle aloitusta.

"Minä rakastan sinua..." kirjoitin lopulta paperille sanat täristen.

Lontoon lohduton harmaa sade ropisi ikkunaa vasten ja valui vuolaana maahan kastellen pihan krookukset.

Minä niin rakastin Harrya. Hänen sotkuisia mustia hiuksiaan, joihin sormeni upposivat suudellessani häntä.
Rakastin Harryn vihreitä silmiä, joiden lempeä - mutta intohimoinen katse sai minut voihkaisemaan. Rakastin hänen sormiaan, jotka
liukuivat alas vartaloani pitkin, pysähtyen lantiolle hellästi.
Rakastin hänen jalkojaankin, jotka juoksisivat perässäni niityllä, kunnes kaatuisimme maahan nauramaan.
Rakastin jokaista asiaa hänessä. Samassa huomasin, että suolaiset kyyneleet olivat kastelleet paitani ja silmäni olivat sumeat.

Takaani kiertyivät kädet ympärilleni. Toinen vartalo painui kiinni omaani ja lämmitti minua antaen lohtua.

"Kenelle sinä kirjoitat kirjettä?" Tunsin Harryn huulet painamassa kosteita jälkiä niskaani.

"En enää kenellekään..." totesin hiljaa ja käännyin ympäri samalla kun Harry kosketti platinanvaaleita hiuksiani ääneti.

"Emme voi jatkaa näin ikuisesti", itkin hiljaa samalla kun Harry suuteli jokaisen kyyneleeni kerrallaan pois.

"Onhan meillä vielä ainakin tämä hetki", hän huokaisi hiljaa.

Ja niinhän meillä oli.
« Viimeksi muokattu: 19.06.2015 15:38:03 kirjoittanut Arctic Heath »
hear me roar

emocreeperZ

  • Vieras
Suloinen ja lyhyt - juuri sellainen jota kaipaa yön kaarteessa kun ei jaksa lukea mitään pitkää. Taitavasti kuvailtu, ja tuo loppu, aww, niin söpö. Kiitos paljon <3

Arctic Heath

  • House Lannister
  • ***
  • Viestejä: 126
  • flung out of space
Kiitos kommentistasi emocreeperZ :> Mukavaa, jos pidit :3
hear me roar

Westy

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 435
  • What's the meaning of Stonehedge?
    • Tumblr
Aivan ihastuttava pieni tarina! Pidin tuosta, että piti miettiä monta kertaa läpi mitä kirjoittaa (itsellenikin on näin käynyt monen monituista kertaa :D). Erityisesti tykkäsin lopusta; "Ja niinhän meillä oli", koska jotenkin tuollainen huokaistu toteamus kiteytti hyvin tämän ficin tunnelman. Enpä nähnyt kirjoitusvirheitäkään!

Arctic Heath

  • House Lannister
  • ***
  • Viestejä: 126
  • flung out of space
Kiitos Westy kommentistasi ^^ Tiivistit asiasi hyvin tuohon kommenttiin. Ilahduttavaa, että tälläinen vanha tekstini saa kommentteja :D
hear me roar

Nelea

  • ***
  • Viestejä: 363
Heipä hei. Tämähän oli oikein mukava ja ytimekäs. Erityisen paljon pidin juurikin tästä kirjeen kirjoittamisen vaikeudesta, taitaapi olla että moni on siihen törmännyt.
Myös Dracon näkökulmasta pidin. Ei tule montaa ficciä mieleen, jossa kerronta olisi edennyt hänen näkökulmastaan, vaan liian usein ne ovat Harryn (puhun nyt tietenkin H/Dsta ::))  tai kertojan tekstiä. Mukavasti toi mielenkiintoa lisää.
Eipä mulla oikein ole muuta sanottavaa, kiitos tästä välipalasta:)
Damn it feels good to be a Lannister.

//puoliprolle kiitos avasta!

Arctic Heath

  • House Lannister
  • ***
  • Viestejä: 126
  • flung out of space
Kiitos paljon hyvästä kommentistasi, aleneist! Mukava kuulla, että pidit tekstistä :)
hear me roar