Kirjoittaja Aihe: Onko se liikaa toivottu? S, Bill/Fleur  (Luettu 2211 kertaa)

Kapsuuu

  • ***
  • Viestejä: 99
    • Gingerin ficcailut, a.k.a Kapsuuu ficcaa!
Onko se liikaa toivottu? S, Bill/Fleur
« : 02.01.2014 16:46:04 »
Ficin nimi : Onko se liikaa toivottu?

Kirjoittaja : Kapsuuu

Beta: miida_prinsessA_

Genre : Angst, Drama.

Ikäraja : S

Paritus : Bill /Fleur

Disclaimer: Hahmot, paikat ja kaikki muu tunnistettava kuuluvat Rowlingille. En saa tästä minkäänlaista
korvausta, ainoastaan hyvän mielen.

A/N: Elikkäs, ensimmäinen vähän synkempi ficci multa. Vinkkejä olisi kiva saada, vasta toinen fic kyseessä. Osallistuu  Naimisiinx3. Ja, no, nauttikaa!
                                                                                       ~~~~~~

”Ministeriö on kaatunut. Rymistyir on kuollut. He ovat tulossa.”

Hopeisen ilveksen kadottua paniikki puhkesi. Osa noidista ja velhoista kaikkoontuivat välittömästi, loput jäivät taistelemaan. Loitsut lentelivät, huppupäiset kuolonsyöjät eivät välittäneet ketä kirosivat, huudot kaikuivat ympäri aluetta. Fleurin valkoinen, hopeana hehkuva häämekko oli revennyt helmasta ja menettänyt hohtonsa. Nopealla liikkeellä nainen repäisi helman niin, että se ylsi reiden puoliväliin. Se oli tiellä, se on vain mekko, hän lohdutti itseään.
Vaikka kaikki tuntui tapahtuvan hidastettuna, kauhistuneet huudot kuuluivat selvinä, ja viilsivät ilmaa. Fleurin vieressä lasit särkyivät loitsun osuessa niihin, ja nainen suojasi naamansa lentäviltä sirpaleilta. Kädet verisinä hän kävi vastahyökkäykseen.
                                                                                       *****
Molly ryntäili ympäriinsä hoitamassa haavoittuneita, kuolonsyöjät olivat kaikonneet huomattuaan Harryn olevan muualla. Morsian vajosi polvilleen keskelle pihaa. Hän huomasi Billin juoksevan luokseen hätääntyneenä. Mies puhui, mutta hän ei sitä kuullut. Sulhanen tarttui käteen, mutta morsian ei sitä tuntenut. Hetken tuijotettuaan syvälle hätääntyneisiin silmiin, nainen avasi suunsa puhuakseen, kyyneleet poskilla valuen. Hetken aikaa hän vain aukoi suutaan ilman sanoja. Kun puhetta viimein tuli, ei se ollut kuiskausta kuuluvampi.

”Mi-minä ’alusin vain onnistuneet ’äät. Onnellisia muistoja. Onko se liikaa toivottu?

« Viimeksi muokattu: 30.05.2015 23:08:30 kirjoittanut Renneto »
“Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving.”
                              -Albert Einstein

miida_prinsessA_

  • ***
  • Viestejä: 14
  • keep calm and trust Snape
Vs: Onko se liikaa toivottu?
« Vastaus #1 : 02.01.2014 16:47:28 »
Woop woop eka olin ;) thihiiii  ;D ylpeä sinusta Weasel  :-*
Hyvin meni toinen fic, nyt uutta putkee vaan :)
These moments will be lost in time, like tears in rain.

People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long. ~

M.

Ales

  • Fanficcari
  • ***
  • Viestejä: 498
  • Ilo on sisäpiirin homma
Vs: Onko se liikaa toivottu? K7, Bill/Fleur
« Vastaus #2 : 02.01.2014 20:51:00 »
Täällä ollaan!

Mä niin tykkään kuule lukee sun tuotoksia, vaikka niitä ei vielä paljoa olekkaan! Nytkään ei tarvinnut pettyä, tää oli tosi kiva ja suloinen!

Bill/Fleur paritus on aina jääny mulle vähän etäiseksi - niin kirjoissa, kuin fanfictionissakin. Oon yrittäny ottaa tavoitteeks lukea siitä enemmän, mutta jotenki se aina vaan sitten jää :'D

Vaikka kirjan mukaan mentiin se ei haittaa mitään, oli tosi kivaa lukee toi sama tapahtuma Fleurin näkökulmasta. Itelleni Fleur on itsessään ollut tosi etäinen hahmo ja en välttämättä kauheasti hänestä osaisi (ainakaan todenmukaista) kirjoittaa. Tai sit osaisin, mähän oon luonnonlahjakkuus...
Sä oot onnistunu vangitsee hienosti sen hirvittävän tunnelman, joka siellä häissä vallitsi. Fleur vaan halus ihanat unelmahäät ja sitte kuolonsyöjät tulee pilaa kaiken, bahahaa >:'D Kivasti kerroit tosta Mollystä joka vaan huolehtii kaikesta, vaikkei sellaisesta (kai?) mainita edes kirjoissa!

Virheitäkään en bongannut, mutta yhden pilkun paikka hieman jäi häiritsemään, mutta koska en oo täysin varma ni en sitä tähän laita.

Nopealla liikkeellä nainen repäisi helman niin, että se ylsi reiden puoliväliin. Se oli tiellä, se on vain mekko, hän lohdutti itseään.

Tästä kohdasta tykkäsin tosi hyvin, se kuvastaa hienosti Fleurin taistelutahtoa ja kertoo, että Fleur ei oikeesti oo vaan sellanen hienostelijanainen! (:

Kiitokset,
-A

© Raitakarkki

Kapsuuu

  • ***
  • Viestejä: 99
    • Gingerin ficcailut, a.k.a Kapsuuu ficcaa!
Vs: Onko se liikaa toivottu? K7, Bill/Fleur
« Vastaus #3 : 03.01.2014 00:34:37 »
miida_prinsessA_ wuhuu, kommentti! Juu, näitä rupee nyt tulemaan ;D ja pakko mennä hyvin kun on hyvä beta joka poistelee kaikki outoudet sieltä  :-*

Ales.. mä en tiiä miten mä vastaan tohon sun kommenttiin. Apua! Kiva että tykkäsit, ja kuten varmaan huomaat niin tykkään kaaoksesta ja sen kuvailusta (jos et nyt oo huomannu niin tuut kyllä huomaamaan). Mutta kiitos kultaseni kommentistasi, arvostan niitä aina erittäin paljolti :)
“Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving.”
                              -Albert Einstein

Daran

  • ***
  • Viestejä: 202
Vs: Onko se liikaa toivottu? K7, Bill/Fleur
« Vastaus #4 : 08.01.2014 14:08:12 »
Hei!

Lemppariparituksiani: pakko kommentoida...

Täähän oli oikein hyvä, paniikki ja Fleurin tunteet välittyivät hienosti lukijalle :) Ainoa narinani: "hopeana hehkuva häämekko" -> olisi sopinut paremmin jos olisi ollut "hopeisena" tai "hopeanhehkuinen", tuo oli jotenkin tönkkö lause noin. Toisaalta jos muuta valitettavaa ei löydy, niin aika hyvin asiat, eikös? :D

Minäkin pidin erityisesti tästä kohdasta, vaikka tulkitsin sen eritavoin kuin Ales… Siis tästä:

Lainaus
Se oli tiellä, se on vain mekko, hän lohdutti itseään.

Mun mielestä se kertoi juuri siitä että Fleur ON juuri niin hienosteleva kuin ajatellaankin, mutta silti rohkea ja urhoollinen. Uskoakseni tuollaisessa tilanteessa vain todellinen prinsessa muistaisi lohdutella itseään mekon vuoksi. Edes sen maailman ihastuttavimman hääkaavun ;)

Kaikkineen oikein onnistuneesti olit saanut kuvattua jo kerran kuvaillun uudelleen, ilman että tuntui "jo luetulta", hienoa :)