Katsoitteko UMK:n viime lauantaina? Mitä mieltä olitte live-esityksistä, sijoituksista ja Käärijän valinnasta Euroviisuihin? Miten arvelette Suomen pärjäävän viisuissa?Meillä oli oikea vanhan kunnon UMK-kotikatsomo pystyssä kamujen kanssa, ja ai että, kun fiilisteltiin. Pakko sanoa, että olin todella positiivisesti yllättynyt livevedoista. Esimerkiksi
Portion Boys ja
Robin eivät kappaleiden perusteella kuuluneet suosikkeihini, mutta live-vedot olivat kyllä heidän kohdiltaan todella hyvin vedettyjä.
Lxandra veti kauniin herkän numeron.
Benkun biisiä olin luukuttanut jo ennestään paljon ja se oli yksi lemppareistani, mutta live-esityksessä laulanta oli mielestäni vähän epävireistä: toisaalta uskon, että tuo pyörivä lava ja Benkun tanssimoovit siellä olivat vaativia ja veivät sitten veronsa lauluäänestä. Muuten Benkun esitys ja lavashow olivat hyviä, ja en kyllä olisi suonut tuota viimeistä sijoitusta hänelle. Toisaalta en tiedä kelle se sitten olisi mennyt, kun kaikki vetivät niin kunnioitettavan hyvin.
Kuumaa ja
Keira olivat myös lemppareitani ennestään ja vetivät myös livevedot tosi hyvin. Kuitenkin
Käärijä oli mielestäni paras valinta viisuihin sekä kappaleen että esityksen perusteella, joten olen tosi onnellinen, että hän voitti ja pääsee edustamaan Suomea Liverpooliin. On ollut myös ihanaa seurata kansainvälistä hypetystä Käärijän ympärillä, ja miettikää, että ollaan vedonlyöntitilastoissa kolmantena! Toki niihinkään ei voi luottaa, koska muistelisin, että Saara Aalto aikoinaan oli myös melko korkealla vedonlyöntitilastossa, mutta jäikin sitten finaalissa toiseksi viimeiseksi. Uskon kuitenkin Käärijän mahdollisuuksiin menestyä viisuissa, mutta se jääköön nähtäväksi - joka tapauksessa, odotan innolla Euroviisuja!