Kirjoittaja Aihe: The Vampire Diaries: Kuka varasti suklaantuoksuisen saippuan? (K-11)  (Luettu 1814 kertaa)

Black Pearl

  • Unicorn
  • ***
  • Viestejä: 212
  • It tastes like pink. IT TASTES LIKE PINK!!!!!!!
Ficin nimi: Kuka varasti suklaantuoksuisen saippuan?
Kirjoittaja: Black Pearl
Beta: Kirjallisuuden jumalatar Swizzy
Fandom: The Vampire Diaries
Ikäraja: K-11
Genret: Drama ja pieni horror
Vastuuvapaus: Kaikki ficissä mainitut henkilöt kuuluvat TVD:n käsikirjoittajille, enkä minä edelleenkään saa tästä mitään korvausta.
Haaste: Älyttömät otsikot -haaste vol. 3

A/N: Tuota... mitäs tästä nyt sitten sanoisi? Teki mieli kirjoittaa taas jotain uutta TVD:tä, ja koska mahtavan haasteen ansiosta sain inspiraation tällaiseen pieneen kauhupätkään, eipä siinä sitten muuta kuin vain kirjoittamaan :) En kirjoittanut tätä ficciä Wordilla niin kuin yleensä, vaan teos sijaitsee nyt Finin lisäksi kännykkäni muistiossa :D Toki kopioin sen myös koneelle, koska kännykkäni muisti ei ole ääretön, enkä halua kuormittaa sitä. Mutta nyt palataan taas asiaan. Toivottavasti tykkäätte ja kommentit ovat jälleen kerran tervetulleita :3


Kuka varasti suklaantuoksuisen saippuan?


Ulkovalot syttyivät automaattisesti valaisemaan minua ympäröivää pimeyttä, kun astuin pari porrasta katutasosta ylös kuistille. Ikkunoista loisti valoa, vaikka oma autoni oli ainoa pihalla eikä sisällä näkynyt mitään liikettä. Ulko-ovikin oli lukossa.

Kaivoin avaimet mustasta olkalaukustani ja avasin oven. Jokaisessa huoneessa paloivat valot, mutta kukaan ei ilmeisesti ollut kotona. Ehkä joku oli vain unohtanut valot päälle lähtiessään.

Jätin kengät ja takin eteiseen ja juoksin portaat ylös huoneeseeni. Sielläkin paloivat valot, vaikka itse en varmasti ollut jättänyt niitä päälle, kun olin iltapäivällä lähtenyt Stefanin kanssa Mystic Grilliin.

"Hei, onko joku kotona?" minä huusin, mutta sain vastaukseksi vain syvän hiljaisuuden.

Kävin turhautuneena tarkistamassa Jennan ja Jeremyn huoneet ihan varmuuden vuoksi, mutta totesin nopeasti nekin tyhjiksi. Palasin omaan huoneeseeni ja istahdin sänkyni reunalle. Katsoin ympärilleni, kaikki näytti ihan normaalilta. Vakuutin itselleni, että voisin lopettaa tämän tyhmän hermoilun, kun täällä ei kerran ollut mitään. Päätin mennä iltasuihkuun ja sen jälkeen nukkumaan.

Pienessä naulakossa huoneeni nurkassa roikkui vaalea kangaskassi, jossa säilytin pesutarvikkeitani. Otin sen koukusta ja tyhjensin kassin sisällön lattialle. Etsin lempisaippuaani, joka tuoksui ihanasti tummalle suklaalle ja oli käytännössä ainoa, jota suostuin käyttämään. Vain hätätapauksissa olin valmis joustamaan. Joka tapauksessa saippuaa ei löytynyt mistään.

Yhtäkkiä alakerrasta alkoi kuulua veden lorinaa aivan kuin joku olisi mennyt suihkuun. Veri pakeni kasvoiltani ja pulssini kohosi hetkessä taivaisiin. Eihän täällä ollut ketään minun lisäkseni. Vai oliko?

Hiivin mahdollisimman äänettömästi portaat alas ja tajusin, että ääni kuului kylpyhuoneesta. Kävelin kyseisen huoneen ovelle ja jäin epäröimään sen eteen. Uskaltaisinko minä avata sen? En tiennyt yhtään, mitä oven takana odotti. Siellä saattoi olla joku vaarattomista perheenjäsenistäni, mutta oli varmaan lähes yhtä suuri mahdollisuus, että siellä oli joku murhanhimoinen vampyyri, joka oli saanut päähänsä tulla tappamaan minut. Sellaisiahan tämä kaupunki oli pullollaan.

Samassa veden lorina lakkasi yhtä nopeasti kuin oli alkanutkin. Kuului vaimeaa kahinaa, ja sitten tuli syvä hiljaisuus. Yritin pitää sydämeni jotenkin kurissa, mutta jopa minä surkeilla ihmiskorvillani kuulin selvästi sen äänekkään jyskytyksen. Laskin hitaasti mielessäni kolmeen, vedin keuhkoni täyteen ilmaa ja avasin oven.

Kylpyhuoneessamme seisoi tyttö yllään minun pyyhkeeni, ja kädessään hän piti minun suklaantuoksuista saippuaani. Tuijotin häntä kauhistuneena, enkä kyennyt sanomaan mitään. Tosin se, että hän oli varastanut tavarani, oli vain mitätön pikkuasia. Sillä kamalinta oli, että hän näytti pienintäkin yksityiskohtaa myöten minulta. Mutta... ei se voinut olla mahdollista. Ei mitenkään.

Tytön suupielet kaartuivat pieneen, viekkaaseen hymyyn, kun hän näki kauhistuneen ilmeeni. Se hymy sai kylmät väreet kulkemaan selkäpiissäni, sillä siinä oli jotain tuttua. Tyttö oli kuin kaksoisolentoni, mutta hän ei kuitenkaan ollut minä...

"Katherine?" minä kuiskasin tukahtuneesti.

"Mukava tavata, Elena", Katherine sanoi ja tutki minua tarkasti päästä varpaisiin. "Sinä todella näytät ihan minulta."

"Mitä sinä teet täällä?" minä kysyin ja yritin kuulostaa tiukalta. Se ei oikein onnistunut.

"Palasin Mystic Fallsiin", Katherine vastasi viattomasti ja hänen suunsa kaartui taas vienoon hymyyn. "Sinulla ei ole aavistustakaan, mitä kaikkea kivaa olen suunnitellut tulevaisuudelle. Meillä tulee olemaan todella hauskaa yhdessä, Elena."
« Viimeksi muokattu: 19.02.2015 16:14:27 kirjoittanut Beyond »

♥ 19.5.2009-20.3.2015 ♥

Black Pearlin tipuset ja Black Pearlin avatarha.

Ava by Ametrine, banneri by raitakarkki

ninagirl

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Ava by flawless
Haha, kelpaisi minullekin suklaan tuoksuinen saippua!!

Mutta hyvin kirjoitettu ja sulava teksti kuten aina! Kiva pieni kauhun väristys tuolla seassa!

-ninagirl-

Black Pearl

  • Unicorn
  • ***
  • Viestejä: 212
  • It tastes like pink. IT TASTES LIKE PINK!!!!!!!
Kiitos ninagirl taas kerran kommentista ja kehuista :3

Mullekin todella kelpaisi suklaasaippua, oon ihan hulluna kaikkiin tuoksuviin kosmetiikka- ja pesujuttuihin :D

♥ 19.5.2009-20.3.2015 ♥

Black Pearlin tipuset ja Black Pearlin avatarha.

Ava by Ametrine, banneri by raitakarkki

KatieB

  • peruna
  • ***
  • Viestejä: 198
  • I'm not crazy, just a little bit insane ~
Uuh. En kylläkää ehkä horroriks genrettäs, mut oli tää ny ehkä perusdraamaa hiukan jännempi 8D jotenki luin koko ficin sillee huumorituulella, eikä se jännittävyys sit oikeen puskenu sen läpi. Ja koska mainitsit noi päähenkilöt alkuinfossa (mikäonkaa), oli ennalta-arvattavissa se, kuka sen saippuan varasti c;

Aika perus sunkaltane teksti. Päähenkilön ja paikkojen kuvailu jäi aika vähälle enkä saanu mitään kuvaa (varsinkaan kun en TVD-hullu ole) mistään 8D mut ei se sinäänsä näin lyhyessä tekstissä mitään haitannu, joskus avoimeks jättämine o vaa hyvä.

Njoosiis en mä ny tähä rakastunu, mut ihan kiva välipala :3 Tykkäsin kuitenkin ja sillee, tosin toi alku oli vähä mömmö koska ilmasit sen erittäin selvästi, et niitä valoja siellä oli päällä 8D kauheen negatiivinen kommentti. Yök.

Kiitos tästä ja oot mahtava kirjottaan, varsinki jos toi on kännykällä  tehty o.o my god. Joo kiitän ja kuittaan ♥

// edit: kyl mä tästä tykkäsin, muttei kuulu sun parhaimmistoon 8D
« Viimeksi muokattu: 15.09.2013 19:43:06 kirjoittanut KatieB »

Banneri by: Demeter
Ava by: Swizzy

Black Pearl

  • Unicorn
  • ***
  • Viestejä: 212
  • It tastes like pink. IT TASTES LIKE PINK!!!!!!!
Kiitoksia muru kommentista :3

Joo, kyllä myönnän itekin et tästä tuli tällainen hyvin mun näköinen perusteksti, ei mitään järisyttävän ihmeellistä XD Mut ei kaikkien ficcien sellaisia nyt tarvitse ollakaan :)

En itse asiassa tota valotoistoa huomannut ennen kuin siitä mainitsit (sokea omille virheille like always) mut joo, heheh :-X Ehkä sen ois ihan yhdestä kerrasta tajunnut XD

Plööp, nyt jäi jostain kumman syystä kauheen mömmö fiilis kun en onnistunut miellyttämään sua O.o Juu, oon todella outo ihminen :D Kummallista et mulle on aina hirveen tärkeää et just pidät mun ficeistäni, oonpas friikki ;D
« Viimeksi muokattu: 26.09.2013 17:39:31 kirjoittanut Black Pearl »

♥ 19.5.2009-20.3.2015 ♥

Black Pearlin tipuset ja Black Pearlin avatarha.

Ava by Ametrine, banneri by raitakarkki

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
En ole kovin tuttu fandomin kanssa, olen vain lukenut kaikkein ensimmäisen kirjan. Mutta halusinpa nyt kuitenkin lukaista tämän ja katsoa, mitä otsikosta syntyi. Ihan hyvin tässä pysyi kärryillä, vaikka osa mainituista henkilöistä ei sanonutkaan mitään, Elenan ja Katherinen muistin kuitenkin ja sehän oli tärkeintä.

Ah, tuoksusaippuat on kyllä aivan ihania. Omistan muuten yhden suklaantuoksuisen, toivottavasti kukaan kaksoisolento ei hiippaile tänne varastamaan sitä. O_O

Sulava pikku draamaficci tämä, kyllä tällaisia on aina kiva lukea. Kiitän. :)
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)


Black Pearl

  • Unicorn
  • ***
  • Viestejä: 212
  • It tastes like pink. IT TASTES LIKE PINK!!!!!!!
Kiitoksia Pics kommentista ja kiva että päätit tulla lukemaan :3

Muuten, se että osa ficissä mainituista henkilöistä ei sanonut mitään, saattoi johtua siitä, että kirjoitin tämän TV-sarjan jota itse seuraan (olen toki myös kirjoja lueskellut) pohjalta, ja niissä kahdessa on joitakin henkilöllisiä sekä tapahtumallisia eroja ;) Mutta niin, Elenan ja Katherinen tunteminen riittää ihan tähän ficciin :D

Ah, tuoksusaippuat todellakin on vaan niin parasta :3 (Oli hyvin oleellista mut joo XD)

Kiitoksia mukavasta kommentista vielä kerran :3


♥ 19.5.2009-20.3.2015 ♥

Black Pearlin tipuset ja Black Pearlin avatarha.

Ava by Ametrine, banneri by raitakarkki