Kirjoittaja Aihe: Ongelmia ongelmien perään (S/J) (S)  (Luettu 3558 kertaa)

kirppu-chan

  • ***
  • Viestejä: 13
Ongelmia ongelmien perään (S/J) (S)
« : 27.01.2008 15:52:18 »
Title: Ongelmia ongelmien perään.
Author: Kirppu-chan
Pairning: S/J      
Rating: S //Sansku muutti ikärajan uusien sääntöjen mukaisiksi. (:
Genre: Humor,  Romance ja ehkä Fluffy
Summary: Siriuksella on ongelma.
A/N: Ensimmäinen ficcini, joten… Kommentteja kiitos..



Sirius laahusti Jamesin huoneeseen lämäyttäen oven auki.
Katsellessaan ystävänsä nukkuvan sikeästi kuola valuen, hän käveli tämän sängyn viereen.
” James, James minulla on kaamea ongelma. ” Sirius sanoi Jamesille, joka hymähti ja jatkoi uniaan.
Sirius herätteli Jamesia ravistelemalla tätä ja avaamalla hänen silmiään, mutta turhaan.
Ärsyyntyneenä ystävänsä välinpitämättömyyteen, hän otti ensimmäisen kirjan lattialta, joka sattui olemaan Taikuuden historian kirja, ja pamautti sillä Jamesia ikävästi päähän.
James vain mumisi jotain epäselvää huuliensa lomasta, Siriuksen katsellessaan hitaasti kuhmua, joka kohosi tämän päähän. ” James, minulla on ongelma ja sinun pitää auttaa minua.”
James käännähti ympäri vuoteessaan niin, että Sirius näki vain mustan hiuspehkon, joka oli tavallistakin sotkuisempi.
” James ” Sirius sanoi kirskutellen uhkaavasti hampaitaan, ottaen vesikannun pöydältä ja kumoten sen ystävänsä päähän.
” Minulla on hirveä ongelma ja sinun on aika nousta ylös.” Hän sanoi istuutuen Jamesin sängylle.
” Mitä kello on” James kysyi mutisten.
” Kahdeksan.”
” Aamulla vai illalla?”
Sirius huokasi läimäisten käden otsalleen. Lopulta James käännähti Siriukseen päin ja avasi vastentahtoisesti hivenen silmiään. Sirius katseli tuota oudon söpöä poikaa, joka haukotteli ja hieroi silmiään.  Sirius käänsi katseensa Jamesista huomatessaan sydämensä pamppailevan ylikierroksilla.
Hän vilkuili lukuisia julisteita seinillä ja koulukirjoja, jotka olivat hujan hajan lattialla, jota ei ollut siivottu varmaankaan viiteen vuoteen.
Lopulta James nousi istumaan Siriuksen takana, pudottaen tämän lattialle.
Sirius katsoi murhaavasti Jamesia, jonka hiuksista valui vettä, ennen kuin huomasi pojan olevan ilman paitaa. Hänen silmänsä suurenivat lautasten kokoisiksi katsellessaan Jamesin jäntevää, märkää ylävartaloa.
Sirius nousi ylös ja laahusti huoneen ovelle.
” Pue päällesi” Hän tokaisi Jamesille, joka katsoi häntä tyhmimmällä ilmeellään ikinä.
Sirius pakeni huoneeseensa ja puki nopeasti päälleen ja meni takaisin Jamesin luo, joka yllätys yllätys, nukkui.
Sirius huokasi, istui Jamesin sängylle, kumartui ja antoi tälle pienen ja nopean, mutta tunteikkaan suudelman ja käveli alakertaan.
Pari minuuttia myöhemmin James käveli portaat alas Siriuksen luo.
” Muistaakseni sinulla oli ongelma. ” James sanoi hymyillen, kuin tietäen Siriuksen suudelleen tätä.
Sirius katsoi ystäväänsä kasvoillaan autuaan onnellinen hymy vastaten iloisesti.
” Minun ongelmani tilalle tulee vielä suurempi ongelma, kun teen sen minkä aion tehdä.”
Siinä samassa, sen kummempia miettimättä, hän hyppäsi Jamesin kaulaan ja suuteli tätä.
Suudelma oli lyhyt ja sen loputtua ystävysten välillä oli vaivautunut hiljaisuus.
Sirius vilkaisi Jamesia, joka selvästikin mietti ennen kuin hänen suupielensä levisivät suureen virnistykseen. ” Olenkin aina ihmetellyt miksi tytöt ovat niin hullaantuneita sinuun.” Hän sanoi hymyillen. Sirius kohotti kulmiaan hämmästyneenä.
” Sinä olet aivan uskomaton” Hän jatkoi kävellen kohti Siriusta.
” Ja minä rakastan sinua” Hän sanoi, suudellen Siriusta uudelleen.


A/N: juu…tällainen siitä siis tuli. Kommentit olisivat kivoja.
« Viimeksi muokattu: 09.12.2014 18:42:46 kirjoittanut Sansku »
Hymyile, ja koko maailma pitää sinua idioottina...

Mullistus

  • ***
  • Viestejä: 71
Re: Ongelmia ongelmien perään (S/J) (PG)
« Vastaus #1 : 27.01.2008 16:23:18 »
voi kun oli söpö, mukana oli myös sellasta mukavaa huumoria...
mua nauratti toi Jamesin unisuus.. söpöä XD ihan ku mä aamusin...

kiva ficci, enemmänkin olisin voinut lukea*wink wink*
School is practice for future, practice makes perfect, nobody is perfect, so why practice?