Kirjoittaja Aihe: Aladdin: Jafar se vain karkeloi!! (S)  (Luettu 3201 kertaa)

Ansa

  • runostaja
  • ***
  • Viestejä: 2 878
  • rakastettu
Aladdin: Jafar se vain karkeloi!! (S)
« : 11.05.2013 22:28:46 »
Ficin nimi: Jafar se vain karkeloi!
Kirjoittaja: Ansa
Fandom: Disneyn Aladdin
Vastuuvapautus: Kaikki ficissä esiintyvät hahmot ovat Disneyn omaisuutta
Tyylilaji: huumori
Ikäraja: S
Päähenkilöt: Jafar ja Jago ja Lampun henki
A/N: Pärinät kamujen kesken on hieno juttu, varsinkin jos väittelyn aiheena on se, kumpi on hotimpi, Jafat vai Scar! :,D Tottakai Jafar voitti, koska Jafar se vaan karkeloi. :,D






Jafar se vain karkeloi!


”Asia on nyt niin”, selitti sininen ja pokerinaamainen lampun henki.
”että aina kun Aladin järkkää pippaloita, niin kaikki laukee sen naamalle, eikä kellään ole hauskaa.”

”Niin?” Kysyi punainen papukaija, joka tottelee nimeä Jago.
”Se ei selitä sitä, mitä sä, sininen torvelo, teet täällä?”

”No katsos Jagoseni, mieleni tekee kovin pippaloitua, ja Jafarilla on kova karkeloijan maine. Miten ois?” Esitti henki asiansa heittämällä pokerinaaman hiekkadyyneille ja muuntautumalla pieneksi suloiseksi koiranpennuksi.

”Kato mun silmii ku ne kimaltaa, kato ny. Et vaan voi kieltäytyä, et mitenkään.”

Jago facepalmasi kasvonsa siivellään ja huokaisi syvään.

”Okei, okei, mä vien sut mestarin luo. Se on sitten sun vika, jos musta tehdään papukaijamuhennosta.”

”No äälä nyy, Jafar on mukava heppu!”  Puolusteli henki, ja poksahti takaisin omaksi itsekseen.

-

”Siis mitä?” Hämmästeli Jafar, tuo Agrabahin komein pitkä, laiha ja parrakas pahisrumilusmies. 
”Kuulinko oikein, että henki, tuo katurotan uskollinen pullamössönössö haluaa karkeloida kanssani?”

”Juu, sillei se jäbä sano. Päästänkö sen sisään?”

”No pääs-”

”Pimpelipompeli, ei tartte. Täsä mä olen jo”, huusi henki riemuissaan, lipuen oven alta Jafarin yksityiseen huoneeseen.
”Nyt bailataan!”

”Nyt karkeloidaan!” Hurrasi Jafarkin, ja siitähän riemu ratkesi.

Yksi sinisten sormien napsautus, niin hups vain, ilmestyi huoneeseen mitä mainiointa musiikkia soittava orkesteri, buffet-pöytä ja baaritiski mikkoineen kaikkineen.

Yksi mies, yksi papukaija ja yksi henki tanssivat hetken hurmoksessa, kunnes epävarmuus hiipi hengen olemattomaan puseroon, ja jäätyi paikoilleen.
Jafar huomasi hengen pysähdyksen, ja rauhoittui itsekin huolestuneena.

”No, mikä on.”

Yksi dramaattisesti kiiltelevä kyynel valui hengen poskelle, ja hän niiskaisi surullisesti.

”Mä en osaa tanssii.” Sanat sanoessaan hänen kyyneleensä kasvoivat peittäen Jafarin jalat ja Jagon mahan.

”Ei hätä ole tämän näköinen”, ilmoitti Jafar, ja levitti kätensä.
”Kato kun Jaffe-setä näyttää mallia.”

Henki taikoi itselleen koulupuvun ja pulpetin ja istuutui katselemaan Jafarin oppeja.

”No niin”, aloitti Jafar.
”Ensin jalka vasemmalle, näin, sitten oikealla. Sitten taputus, leuka alas, sitten ylös ja ei kun uudestaan alusta.”

Huone peittyi vislauksiin ja tapauksiin ja henki piristyi miehen opeista.

Niin he tanssivat Jafarin tansseja ja joivat ja söivät hengen anteja, kunnes aurinko painui mailleen ja uni painoi silmiä.

”Karkeloidaan kun tavataan seuraavaksi”, sanoi henki ennen kuin lensi takaisin tylsän katurottansa luokse.

Ja niin he tekivätkin.



-LadyLaga!
« Viimeksi muokattu: 21.04.2015 16:27:30 kirjoittanut Ansa »


kirjoittelen runoja ja tunnelmoin

Pergamentti

  • Vieras
Vs: Aladdin: Jafar se vain karkeloi!! (S)
« Vastaus #1 : 27.05.2013 20:28:46 »
Lainaus
”Siis mitä?” Hämmästeli Jafar, tuo Agrabahin komein pitkä, laiha ja parrakas pahisrumilusmies. 
”Kuulinko oikein, että henki, tuo katurotan uskollinen pullamössönössö haluaa karkeloida kanssani?”

Toi oli aivan mahtava kohta.  :D Vaikka oli tässä toki monta muutakin hyvää kohtaa!
Aivan loistava ficci, eipä olisi ikinä tullut mieleenikään mitään tällaista noista Jafarin karkeloinneista jos en tätä olisi löytänyt..  ;D Tykkäsin!



« Viimeksi muokattu: 01.09.2013 21:29:49 kirjoittanut Pergamentti »

Ansa

  • runostaja
  • ***
  • Viestejä: 2 878
  • rakastettu
Vs: Aladdin: Jafar se vain karkeloi!! (S)
« Vastaus #2 : 16.06.2013 06:45:12 »
Pergamentti: Aaw, kiitos. <3 :3

Vanilla M: Heeh. tuosta IRC-Gallerian yhteisöstä koko juttu alun perin periaatteessa lähtikin, kun minä siellä vaikutan ja karkeloidun aina niin innokkaasti. :,D Hyvä että miellytti, ja Jafar on aika herQqu! :3

-LadyLaga!


kirjoittelen runoja ja tunnelmoin

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Aladdin: Jafar se vain karkeloi!! (S)
« Vastaus #3 : 26.06.2013 23:04:18 »
”Kato mun silmii ku ne kimaltaa, kato ny. Et vaan voi kieltäytyä, et mitenkään.”
Aivan uskomattoman hieno kohta, Henki on niiiiiin oma itsensä (tosin vähän kuulin Pumbaatakin, mut nehän on käytännössä Hengen kans sama persoona x))

Hulvattoman hauska, täynnä päätöntä menoa :D Totta kai Jaffe-setä opettaa Henkeä tanssimaan, kuinkas muutenkaan! Kunpa Henki ois vielä taikonut itselleen tyttöjen koulupuvun, no, sen se kyllä mun mielikuvissa teki, trololoo XD

Kiitos tästä, lol ;D
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Ansa

  • runostaja
  • ***
  • Viestejä: 2 878
  • rakastettu
Vs: Aladdin: Jafar se vain karkeloi!! (S)
« Vastaus #4 : 27.06.2013 14:24:46 »
Harpy: Wooooh, lainauksesi on mun lempikohtaus ficissä, ja henkihän on sama kuin Pumba! :,D Kiitos kommentista ja kivaa että pidit ja wtf koulupuku? :,D *pus*Unohdin koko koulupuvun! Mutta siis se oli tarkoitettukin sellaiseksi söpöksi japanilaistyyliseksi tyttöjen koulupuvuksi. :,DDD

-LadyLaga!
« Viimeksi muokattu: 27.06.2013 14:28:20 kirjoittanut LadyLaga »


kirjoittelen runoja ja tunnelmoin

Ernesti96

  • Lintubongari
  • ***
  • Viestejä: 142
  • Paskoja ficcejä jos haluut I´m your man
Vs: Aladdin: Jafar se vain karkeloi!! (S)
« Vastaus #5 : 29.08.2014 21:49:40 »
Kaunis tarina ja ihanan letkeää kerrontaa. Toi alku on paras kuulostaa silta kuin Aladdin järkkäis orgioita jossa kaikki laukee hänen naamalleen mut silti kenelläkään ei oo kivaa. Haluuks ne sit ennemmin Jafaria vai? No kuitenkin oli hieno tarina.  :D

Caw caw mofo

Ansa

  • runostaja
  • ***
  • Viestejä: 2 878
  • rakastettu
Vs: Aladdin: Jafar se vain karkeloi!! (S)
« Vastaus #6 : 30.08.2014 09:02:31 »
Aaw, kiitos kommentista Ernesti, tottakai kaikki haluaa Jafaria enemmän. :,D

-Ansa!


kirjoittelen runoja ja tunnelmoin

Saphira

  • ***
  • Viestejä: 304
  • One Last Time
Vs: Aladdin: Jafar se vain karkeloi!! (S)
« Vastaus #7 : 24.09.2014 21:44:49 »
Lainaus
Agrabahin komein pitkä, laiha ja parrakas pahisrumilusmies
Tää oli hyvä kohta. :D Mutta miten voi olla komea rumilus?

Nyt siis tiedetään, mistä Henki oppi tyylikkäät tanssiaskeleensa! :D

Ficin nimi on aivan mahtava, sen takiahan tämä tuli aukaistua. Mutta omasta mielestäni Scar on hotimpi. :D

Teksti oli sellainen mukavan letkeä ja rento. Siitä tuli hyvälle mielelle. :)
Sé onr sverdar sitja hvass!

Ansa

  • runostaja
  • ***
  • Viestejä: 2 878
  • rakastettu
Vs: Aladdin: Jafar se vain karkeloi!! (S)
« Vastaus #8 : 27.09.2014 22:22:51 »
Saphira, hiii, kiitos kommentista! <3 Rumilus voi olla komistus vain jos nimenä on Jafar. :,D Ja Jafar on kuumis. Kuumin. Piste. :,D

-Ansa!


kirjoittelen runoja ja tunnelmoin

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Aladdin: Jafar se vain karkeloi!! (S)
« Vastaus #9 : 01.10.2014 22:38:21 »
Tää oli ihan pakko avata ton otsikon takia XD Koska mä oon aina repeillyt Aladdinissa sille "Jafar, Jafar karkeloi..." -jutulle :D

Ihanan älytöntä tekstiä. Henki oli jotenkin todella IC, Jagokin, ja luonnollisesti Jafar ei ollut sitä lainkaan XD Tai mistäs me tiedetään miten innokkaasti se karkeloi leffan ulkopuolella...

Minuakin nauratti tuo "komein, pitkä, laiha ja parrakas pahisrumilusmies". Mahdoton yhtälö, paitsi kun kyseessä on Jaffe-setä! (ihana lempinimi). Se on kyl kuumis <3 Ainakin kuumempi kuin Scar, ehdottomasti. (mutta ei yhtä kuuma kuin Clopin, vaikka se nyt ei pahisliigaan kuulukaan :D)

Voi että tuo loppu myös. Tai ei muuten, mutta...
Lainaus
sanoi henki ennen kuin lensi takaisin tylsän katurottansa luokse
Onks tää siksi kun Aladdin ei osaa karkeloida? XD Myönnän, että minäkin ajattelin tuon alun hyvin härskisti kun siinä puhuttiin naamalle laukeamisesta :''D VAI ONKO SE TARKOITUSKIN?
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Ansa

  • runostaja
  • ***
  • Viestejä: 2 878
  • rakastettu
Vs: Aladdin: Jafar se vain karkeloi!! (S)
« Vastaus #10 : 04.10.2014 15:04:39 »
Larjus, tottakai naamalle laukeamisen kuului olla härski heitto, vaikka se canonia onkin. :,D Kiitos kommentista. <3

-Ansa!


kirjoittelen runoja ja tunnelmoin