Kirjoittaja Aihe: PLL: Kova maailma ja pehmeä suudelma | S | Emily/Alison  (Luettu 1522 kertaa)

Alice Katarina

  • ***
  • Viestejä: 998
Author: Alice Katarina
Title: Kova maailma ja pehmeä suudelma
Rating: S
Fandom: Pretty Little Liars
Pairing: Emily/Alison
Disclaimer: Hahmot kuuluvat tekijöilleen, en omista heitä, enkä näyttelijöitä, vaikka haluaisin.
Warnings: ei ole
Genre: femme, romance, angst, tuplaraapale

A/N: Osallistuu Spurttiraapaleen kolmannelle kierrokselle ja Se oikea ja sen haaremi -haasteeseen. Vaihteeksi kevyttä Emisonia, jostain kaukaa menneestä.


Kova maailma ja pehmeä suudelma

Katson auringon värjäämää taivasta ja puita, jotka heittävät varjonsa järven kiiltelevälle pinnalle. Haluaisin hypätä veteen, se voisi rauhoittaa pamppailevan sydämeni. Tuntuu kuin ilmassa leijuisi kesän viimeisien päivien tunnelma – jotakin hämyistä, päihdyttävää ja haikeaa.

”Em, tule tänne”, kuulen Hannan huhuilevan, ”Tarvitsemme apuasi boolia varten.”

 Aria avaa oven, ja huitoo minulle. Hymy nousee huulilleni nähdessäni hänen kasvonsa, joita pinkki raita kehystää. Aria on aina niin luotettava ja sellainen ihminen, jonka kanssa saattaa nauraa tauotta.

Kumarrun poimimaan pienen keltaisen kukan, joka kiinnitti huomioni ja noustessani lähes törmään sinuun. Vaaleat kiharat reunustavat kasvojasi ja huulillasi on se sama salaperäinen hymy, jonka olen niin usein nähnyt.

”Minun pitäisi mennä sisälle Ali”, sanon, ja katseeni liukuu vartalollasi, vaikka yritän estää itseäni.

Se ei ole oikein. Enkä silti estele, kun vedät minut mökin taakse ja puristat käsiäni käsissäsi.

”Sinä olet aina ollut erilainen, Em”, huokaiset, ”Sinua minä tulen kaipaamaan, kun joskus lähden. Olet niin herkkä ja niin pehmeä. Sinulle maailma on liian kova.”

Katson huuliasi ja vapisen, kun ne hipaisevat omiani, höyhenen kevyesti, niin että voisi melkein uskoa kuvitelleensa.

Värisen kylmästä tai halusta, kun jätät minut jälkeesi. Tiedän, että boolimalja odottaa, mutta tuntuu että jokainen suudelmasi hajottaa minut hitaasti palasiksi. Ja silti minä en voi vastustaa enkelikasvojasi.
« Viimeksi muokattu: 01.06.2014 23:47:57 kirjoittanut Alice Katarina »
Avasta kiitos Ingrid!

Ja se meni siks ku mä halusin,
ja mä rähjäsin mut uskoin rakkauteen.
Mä menin sinne ja takasin,
ja mä kaaduin mut mä nousin uudelleen.

PikkuKakara

  • Tribuutti joka...
  • ***
  • Viestejä: 79
  • ... ei tahtonut kuolla.
Vs: PLL: Kova maailma ja pehmeä suudelma | S | Emily/Alison
« Vastaus #1 : 30.07.2014 23:54:38 »
Aaww :3 rakastan pretty little liarsia, enkä tiedä miksen ole aikaisemmin lukenut siitä ficcejä. 8D en löytänyt kirjoitusvirheitä ja teksti oli sujuvaa luettavaa. Pidin tarinasta,vaikka se olikin lyhyt. No, mitä oikein odotin kun näin tämän olevan raapale? :D kiitos tästä ja pitääpä mennä lukemaan noita muita tekstejäsi! ;D
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=39334.0
"The game never ends" (sori en osaa linkata hienosti :D )

The Hunger Games <3 Eminem <3

Tuhisija

  • Vieras
Vs: PLL: Kova maailma ja pehmeä suudelma | S | Emily/Alison
« Vastaus #2 : 01.10.2014 13:25:59 »
Oon nyt jotenkin hiljalleen rakastunut Emison paritukseen, joten oli ihanaa huomata, että joku oli kirjoitellut kyseisestä parituksesta :)

Tämä oli tosi kiva ja kevyt tuplaraapale, tykkäsin paljon. Sai jotenkin kesäisen olon aikaan, vaikka tuolla ulkona syksy riehuukin. Ja hahmot olivat miun mielestä onnistuneet, hyvin omia itsejään. Pystyin niin näkemään sarjan Alisonin sanovan juuri nuo sanat Emilylle.

Lainaus
...mutta tuntuu että jokainen suudelmasi hajottaa minut hitaasti palasiksi.
Tykkäsin tästä kohdasta erityisesti.

Kiitos :)