Vanilla M., on kyllä ihan totta että Twin Peaksista kirjoittavia ei löydy turhan monia. Harmi tosiaan, upein sarja ikinä tämä nimittäin on indeed! Itsekin olin suunnitellut Twin Peaksista kirjoittamista jo ihan turhan pitkään, kuitenkin ala-asteiästä tää on ollut suosikkisarjani! Onneks tuon vanhojen fandomien haasteen myötä tuli sitten se tarvittava tuuppaus kirjoittamiseen.
Oon ollut niin addiktoitunut slashari, että tää oli itse asiassa mun ensimmäinen femmeni koskaan. Kun lähdin miettimään mistä kirjoitan, ei mikään paritus meinannut ensin tuntua tarpeeksi omalta. Kun sitten tulin ajatelleeksi tätä, tykästyin yllättäen hirveesti ajatukseen. Mulla on oikeastaan aika samanlainen mielipide Donnasta kuin sulla, mutta tän parituksen kautta löysin siitä kyllä heti ihan uutta potentiaalia. Tosi mukava kuulla, että Lauran kuvaus oli mielestäsi onnistunut tässä. Hauskaa muuten miten tulit maininneeksi tuon sen kaksijakoisuuden, nimittäin mun tän hetkinen tittelini "Doppelgänger" ("Kaksoisolento") on itse asiassa juuri mun Laura Palmer -fanitukseni innoittama. ;-) Nimimerkkinikin alkuperä on myös aika helppo varmasti tunnistaa. ♥
Tosiaan, ihastuin tähän paritukseen kovasti tätä kirjoittaessani ja voisin hyvin kyllä kuvitella kirjoittavani siitä enemmänkin. Twin Peaks on täynnä loistavia hahmoja, joten varmasti jotakin tulee!
Kiitos kovasti kommentistasi, ihanaa että tälle mahtavalle fandomille löytyy lukija!