Kirjoittaja Aihe: Menkää jo! | S | drama, pieni romance | Draco(/Hermione) | sij. huispauksen mm-kisoihin  (Luettu 3475 kertaa)

jaina

  • pokemon-kouluttaja
  • ***
  • Viestejä: 1 637
Menkää jo!
Mikseivät nuo idiootit vie jo Grangeria pois täältä? Kuolonsyöjät etenevät koko ajan juuri siihen suuntaan missä me olemme ja nuo kaksi typerystä, Potter ja Weasley, kinastelevat mieluummin minun kanssani kuin vievät ihanan pikku Grangerin turvaan.

kirjoittaja: jaina
ikäraja:S //zougati muokkasi vastaamaan uusia ikärajoja
genre: drama, pieni romance, one-shot
paritus: Draco(/Hermione)
©: en omista HP-maailmaa enkä hahmoja. Muutama ficin hahmojen repliikeistä on suoraan Liekehtivä Pikari-kirjasta (s. 131) / I do not own the HP world nor it's characters. A few lines of this fic (said by Harry, Ron, Hermione and Draco) are directly from the Goblet of Fire-book (p. 131)

&: Minkä takia Draco otti niin sydänasiakseen sen, että Hermionen pitää päästä pois leirintäalueelta Huispauksen maailmanmestaruuskisoissa? Jos Dracolle olisi ollut ihan sama, niin tuskin se olisi moneen otteeseen siitä kolmikolle metsikössä maininnut. Tämä sijoittuu siis Liekehtivään Pikariin. Dramione! ♥

Tässä siis Draco vähän niin kuin pitää Hermionesta, muttei tajua sitä itsekään vaan se tulee ihan alitajunnasta.


Tulta. Ihmisten kauhistuneita huutoja. Huppupäisiä hahmoja jonoittain.

Katselin ympärilläni olevaa näkyä kyllästyneenä, mutta silti hieman varautuneena. Totta kai tiesin, ettei kukaan koskisi minuun isäni vuoksi, mutten halunnut tulla loukatuksi ihmisten hurjan tönimisen vuoksi. Nojasin isoon puunrunkoon ja katselin taivaalle. Oli jo pimeää – taivas oli tumma ja näytti siltä, että pian ukkostaisi. Ilmakin oli sellainen – hieman ahdistunut ja jännittynyt.

Vekslasin mustan takkini vetoketjulla ja huokaisin. Tämä oli ihan typerää. Minun täytyisi seistä tässä kuin idiootti ja odottaa, että isä tai äiti tulisi ja hakisi minut pois. ”Pysy tässä näin, me tulemme kohta” ja ”jos tulee jokin tilanne, puhalla tätä pilliä ja ilmiinnyn heti”, äiti oli sanonut. Taskussani tosiaan oli pieni, läpinäkyvä pilli, johon minun täytyisi puhaltaa, mikäli tilanne olisi liian riskialtis. Pillistä ei kuulunut ääntä, mutta se lähetti viestin äidille ja isälle. Pidin sitä hieman typeränä, mutta tässä tilanteessa se oli hyvä.

Laitoin käsivarteni puuskaan ja yritin rentoutua. Minulla oli kaikki okei, mutta joillakin muilla ei.

Kuulin yhtäkkiä hyvin läheltä nuoren miehen kiljaisun. Kurtistin kulmiani ja katselin pusikkoon päin. Ihmisten taikasauvojen ja pienten tulipalojen valossa näin punaisen pään ja pyöräytin silmiäni. ”Kompastuin juuriin”, Weasley kivahti ja näin hänen nousevan jaloilleen. Mustatukkainen poika, joka tietysti oli Harry Potter, ilmestyi paikalle ja heidän perässään käveli Hermione. Purin hieman huultani mutta yritin näyttää mahdollisimman ivalliselta ja rennolta. Minua itse asiassa kiukutti hieman. Mitä helvettiä Granger teki täällä? Eikö hänen pitäisi olla ensimmäisten joukossa pakenemassa kuolonsyöjiltä? Eivätkö Potter ja Weasley osanneet ajatella ollenkaan?

”No, jos on noin isot jalat, kompastuu väkisinkin”, sanoin hitaasti ajatusteni kanssa ja virnuilin Weasleylle. Kolmikko huomasi minut.
”Painu sinä äitisi kohtuun tai syö pääsi, Malfoy”, Ron hurjistui. Tuhahdin. Weasley se kun keksi uusia loukkauksia sen sijaan kuin olisi vienyt ihanan pikkutyttöystävänsä turvaan.

”Siisti kieltäsi, Weasley”, sanoin häijysti. ”Eikös teidän kannata jo kipittää kauemmas? Ette kai te tahdo, että ne huomaa tuon?” sihahdin ja nyökkäsin Hermionea päin. Sanojani vahvisti juuri silloin kuuluva pamaus, joka oli peräisin kuolonsyöjien sauvoista. Hermione katsoi minua hieman uhittelevasti. Minua nauratti. ”Ne jahtaa jästejä, Granger”, sanoin painokkaasti ja toivoin kolmikon tajuavan tilanteen. He näyttivät kuitenkin tietämättömiltä ja tunsin vihan lisääntyvän. ”Tekeekö sinun mieli esitellä pöksyjä ilmassa? Sillä jos tekee, niin jää odottamaan… Ne tulee tännepäin ja siitäpähän saadaan hyvä naurunaihe”, lisäsin virnuillen.

En tietenkään voinut ilmaista oikeita tunteitani – niitä, joissa ajattelen, että tarttuisin kohta itse Grangeria kädestä ja vetäisin hänet mukanani turvaan, jos nuo kaksi idioottia eivät sitä kykenisi edes huomaamaan.
”Hermione on noita”, Potter ärähti ja katsoi minua.
”Miten vain Potter tahtoo”, virnuilin ja katsoin häntä hieman painokkaasti. Herätys, idiootti. ”Jos sinä luulet, etteivät ne tunnista kuraveristä, pysy aloillasi.” Lähtekää nyt heti.
”Varo puheitasi!” Ron huudahti. Pyöräytin silmiäni. Siinä me olimme, juttelemassa toisillemme kun kuolonsyöjät vain lähestyivät koko ajan.

”Älä välitä, Ron”, Hermione sanoi heti ja tarttui Weasleytä käsivarresta. Kohotin kulmiani mutta siistin nopeasti kasvoni takaisin virnistävään ilmeeseeni. Metsästä kuului pamaus, tällä kertaa paljon lähempää. He olivat siis oikeasti tulossa, ja Granger seisoi edelleen edessäni. ”Säikkyvätpä jotkut helposti”, huokaisin ja viittasin pamauksesta syntyneisiin kiljahduksiin. ”Isukkinne varmaan yrittää pelastaa jästit.”
”Omat vanhempasi ovat varmaan naamioiden takana”, Harry sanoi yhä suuttuneempana. Käänsin kasvoni häneen ja hymyilin hieman.
”Tuskinpa sinulle kertoisin”, sanoin.

Hermione huokaisi ärähtäen ja katsoi nopeasti taakseen. Ehkä hän ottikin sanani todesta. En ihmetellyt sitä. ”Äh, tulkaa jo”, tyttö sanoi ja katsoi minua inhoten. Purin huultani. Minähän olin vain varoittanut häntä. Ei olisi ollut pakko tehdä niin. Olisin voinut vain antaa olla ja odottaa, että kuolonsyöjät tulevat ja vievät hänet. En tietenkään halunnut sitä. ”Mennään etsimään toiset”, Hermione lisäsi vielä.
”Pidä tukkapehkosi matalana”, virnuilin ja tunsin suurta iloa katsellessani kuinka he miettivät mihin päin lähtisivät. Hermione vilkaisi minua nopeasti ja iskin hänelle ivallisesti silmää.
”Mennään jo”, Hermione mumisi pojille ja käänsi kasvonsa pois minusta. Hymyilin itsekseni katsellessani kuinka he lähtivät metsän siimeksiin. Pojat tajusivat viimein vihjailuni, sillä huomasin Weasleyn ohjaavaan Hermionea selästä ja Potterin vilkuilevan ympärilleen huolestuneena.

Mutristin hieman huuliani ja oikaisin itseni. Taskussani oleva pilli oli juuri värissyt, eli oli aika palata takaisin telttaan. Aloin kävellä metsän siimeksiin eri suuntaan kuin äskeinen kolmikko.

Olisin niin halunnut seurata heitä.


draco ♥
« Viimeksi muokattu: 28.05.2015 22:41:24 kirjoittanut zougati »
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

Nalle

  • ***
  • Viestejä: 63
  • Linnun siivin nousen ilmaan
 ;D Hienoo tekstii.
Mä en nyt tässä huonona kommentoijana ala mitää muuta sanomaan. :)

jaina

  • pokemon-kouluttaja
  • ***
  • Viestejä: 1 637
Nalle, kiitos kiitoos! (-: No, eipä tuossa sitten muuta!
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

MissGlitter

  • ɗʀεɑʍεʀ
  • ***
  • Viestejä: 211
  • do sʍɑʟʟ things with great ʟoνε.
Tämä oli hieno teksti! ♥

En kertakaikkiaan ymmärrä, miten voit olla näin hyvä kirjoittaja!  :-*

Teksti oli kaunista, helposti luettavaa ja ymmärrettävää. Rakastan paritusta niin paljon, etteivät sanat riitä sitä määrää kuvaamaan. Dramione, ah.  :-* ♥ En ole itse Pottereita lukenut, vaikka sitä olenkin kaavaillut. Mutta leffat on tullu katsottua pariinkiin kertaan. Hhih. :3

Kuvailit Dracoa todella hyvin ja tekstiin oli helppo eläytyä. If ya know what I mean? Minusta oli ihanaa lukea, kuinka Draco koitti viestittää Ronille ja Harrylle, että Hermione olisi saatava pois paikalta. Tui. :'> Silti Draco piti 'kovaa' rooliaan yllään ja hhuh. En oikein osaa sanoa...

Pidin todella paljon, kiitos tästä!  :-*

jaina

  • pokemon-kouluttaja
  • ***
  • Viestejä: 1 637
MissGlitter: höh, kiitos <3 oi, hyvä kirjoittaja? ii olen imarreltu! (-:

Dramione tosiaan kuuluu minunkin suosikkeihin - oikeastaan on se suosikki. Kannattaa lukea kirjatkin, kyllä siellä noita outoksia, joissa Dramionea pilkahtaa, on. Elokuvissa myös.

Hyvä että teksti miellytti. Joo, D yritti vähän viestittää mutta kyllä kaikki Ronin ja joskus myös Harryn tilannetajun tuntee... Kirjoissahan D sanoo samat sanat, että Hermionen kannattaisi jo lähteä ja jos ei halua joutua kynsiin hus hus. Rupesi hieman epäilyttämään että miksi Draco on yhtäkkiä tuollainen!
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

maigaro

  • ***
  • Viestejä: 375
  • ava by raitakarkki
Tää oli tosi kiva :D

Tää on selkeesti ja hyvin kirjotettu. Vois hyvinkin aatella että Draco ois aatellu noin.

Se pilli oli hauska keksintö :D

jaina

  • pokemon-kouluttaja
  • ***
  • Viestejä: 1 637
maigaro, heh kiitos! Pilli joo jotenkin sopi tuohon niin oli pakko kirjoittaa se.
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

jaina

  • pokemon-kouluttaja
  • ***
  • Viestejä: 1 637
Lupus Daemonis: kiitos paljon kommentistasi! (: Kiva että on ollut ihan aikomuksesi etsiä minulta luettavaa! Vau! Hih! (-: Joo, munkin mielestä molemmat hahmot tosiaan olivat aika IC. Halusin ne sellaisiksi luodakin, että ficci olisi mahdollisimman realistisen oloinen. Joo, tuo vekslata oli ehkä vähän hassu. Kiitos vielä!
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 548
  • 707
Heips. Oon ihan täpinöissäni, kun oon lukenut sulta nämä pari Dramionee! Hih. Osaat kirjoittaa aivan mahtisti tästä parituksesta. Oon ehkä joskus lukenut sulta jonkun Dramionen, mutta ihmettelen, miksen oo ennen tutustunut tuotantoosi sen enempää. Nyt oon innoissani, kun kommenttikampanjasta pongasin nämä muutamat ja pitää eksyä sun ficci listaukseenkin! :>

Kaikki tekstin hahmot olivat todella IC niin repliikkien kuin käyttäytymisensä osalta. Se, että tilanne oli luonnollinen hahmoille sopiva, mutta silti sen verran moniulotteinen, että on pakko olla ihan vau. Draco ja Hermione eivät ole kovin helppoja parittaa toisilleen, joten tässä siinä oli onnistuttu todella hyvin. Dracon tunteet saattoivat olla yksipuolisia, mutta ne olivat aitoja ja sellaisia, jotka sopivat hänelle. Hieman epävarmoja, mutteivät kuitenkaan ujoja. Dracon piikittelyn ja ajatusten välinen vuorovaikutus toimi minun mielestäni myös todella kivasti. Se oli sujuvaa, kuten tekstikin, eikä ihastuneen ja normaalin Dracon välillä ollut kontrastia - se teki tästä sellaisen aidon tuntuisen. :)

Pidin myös yksityiskohdasta, jossa Dracolla on pilli. Narcissa on kuitenkin huolehtivainen ja nopea paluu takaisin Voldemortin joukkoihin ja Kuolonsyöjien nousuun saa varmasti kenen tahansa lapsen vanhemman huolestumaan sen verran, että keksii jonkun varotoimen lapsensa varalle. Pisteet siis siitä!

Tykkäsin! Kiittelen tästä ja menenkin rohmuamaan lisää Dramionea! :>
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

jaina

  • pokemon-kouluttaja
  • ***
  • Viestejä: 1 637
Odoshi: oi, kiitos! Hienoa! Heh, kiva jos eksyt sinnekin! Sieltä löytyy aika paljon Dramionea, tosin vanhempaa tuotantoa... Ja sitten näitä uusia. Hyvä että IC pelasi. Yritin tehdäkin tästä semmoisen, enkä mitään "yhtäkkiä Hermione heitti palavan, intohimoa täynnä olevan katseen puuhun nojaavaan Dracoon"-tyylistä kertomusta. Heh, Draco toimii itse asiassa minunkin mielestäni tässä ficissä aika hyvin, ja olen ihan tyytyväinen. Joo, pilli tuli juurikin tuosta Narcissan huolehtivaisesta luonteesta. :)
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

niiina

  • Ylikuolonsyöjä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 5 598
  • Malfoysexual
Lisää lukematonta Dramionea vanhoilta vuosilta!

Edelleen pakko kehua, että olet kirjoittanut hyvin jo noina vuosina. Teksti on todella realistinen ja voisin hyvin kuvitella juuri tämmöisiä asioita, kun näistä kahdesta on kyse. On hienoa, ettet kirjoittanut Hermionea hyppäämään suoraan Dracon kaulaan tai muuta sellaista vaan teksti toimi loistavasti näin. Kuitenkin Dracon sanojen takana oli niin paljon merkitystä, vaikka tässä ei tulekaan aivan varmaksi ymmärtääkö Hermione sanojen merkitystä mitenkään. Varmasti oli ihmeissään ja epäili jotain, kun edes vaivautui katsomaan. Voi kuitenkin hyvin olla, että epäilykset ei ihan osu oikeaan kuitenkaan. ;)

Lainaus
En tietenkään voinut ilmaista oikeita tunteitani – niitä, joissa ajattelen, että tarttuisin kohta itse Grangeria kädestä ja vetäisin hänet mukanani turvaan, jos nuo kaksi idioottia eivät sitä kykenisi edes huomaamaan.
<3

Teksti on sen verran lyhkäinen, että sinänsä on hankala kommentoida sen pidemmin - mutta pääpointtina. Pidin tästä ideasta ottaa juuri tämä kohtaus ja tuosta, että Dracolla olisi tunteita, vaikka hän ei välttämättä ole myöntänyt sitä vielä itselleenkään. Hahmot olivat realistisen oloisia, kommentit sopi jokaisen suuhun ja tätä luki enemmän kuin mielellään. Kiitos tästä Dramione-pätkästä vuosien takaa. <3

niiina
Dramione