Kirjoittaja Aihe: Kuroko no Basket: Lankoja, syitä ja seurauksia | (K-11) | joulukalenteri 25/25 | KagaKuro  (Luettu 3362 kertaa)

Mightyena

  • ***
  • Viestejä: 437
  • ヨホホホ♪
Aww, voi että kun te olette ihania, kun kommentoitte jouluaattona. Kiitos kiitos ♥.

Ven: Haha ihanaa :D. Tällaiset reaktiot on toivottuja. :>
Rin: Sinne pitäisi kai kaikkien kielen sääntöjen mukaan lisätä "sinua" tai jotain, mutta minun korvaani se kuulostaisi sitten kamalan hmm, muodolliselta mitäköhän taas selitän täällä. Jos siis tajusin sen puuttuvan sanan oikein, olen ehkä hiukan hidas tänään. :D
Soni: Vinkki ymmärretty, enköhän minä teitä vielä kiusaa tällä fandomilla. (: ja te kaikki muutkin voitte kiusata eiksjoo

A/N: Lupasin tänään kirjoittaa kunnon selitykset, unohtaen, että olen tässä huono hmm. No, voisin sanoa vaikka kirjoittamisesta sen verran, että näin moneen luukkuun oli aika hankala keksiä sisältöä. Noin niinkuin yhtäkkiä. :D Eli jos jonkun luukun jälkeen olette miettineet, että mikä tämänkin tarkoitus nyt oli, vastaus saattaa olla, että ei varsinaisesti mikään. Paitsi joulutunnelma (/muu tunnelma) tai hahmojen kiusaaminen. Itse kirjoittaminen sujui melko kivuttomasti, kun näiden ei täytynyt olla edes kamalan pitkiä. Viime luukussa juttu oli sitten toisin päin, eli ideat oli helppoja ja kirjoittaminen vaikeaa. Muttamutta, minä joka tapauksessa rakastan tätä fandomia ja näitä hahmoja ja tämä oli kivaa.

Mistä pääsenkin kätevästi aasinsiltana siihen, että tämä oli vielä kivempaa, kun tiesin, että joku luki tätä. Eli vielä kerran kiitos paljon teille, jotka kommentoitte. Ja jos minulla oli piilolukija/piilolukijoita, niin kiitoksia sinnekin päin.

Ja koska näissä kuuluu normaalisti puhua uudesta osasta, sanon pari asiaa. Ensinnäkin, fanityttö!Kise on ihana. :D Ja toinen juttu: loppu saattaa karata pienesti sinne kliseiden puolelle, mutta oli pakko. ;__: Hän-kertojalle ei ole sen kummempaa syytä, tämä oli jotenkin helpompi niin.

Jos kirjoitusohjelmani ei ole seonnut, koko kalenterissa oli sanoja suurin piirtein 10105.


* * * * * * * * *

25. joulukuuta: Välienselvittelyä

Hän-kertoja

Aamulla Kagami heräsi kahteen asiaan: himmeästi loistavaan pöytälamppuun ja piippaukseen melkein korvan juuressa. Ääni ärsytti jossain aivojen perukoilla asti. Hän avasi silmänsä hetkeksi rekisteröidäkseen kaiken tapahtuvan ja sulki ne sitten taas suojautuakseen valolta.

"Hei, Kuroko", hän marisi aamuäänellään, "Älä puhu kaiuttimen kanssa."

Läpikuultavan siniset silmät kääntyivät katsomaan toista ja niiden omistaja hymyili pienesti.

"Hyvää huomenta. Soitan Kiselle."

Kagami ei voinut uskoa kuulemaansa.

"Mitä? Sinä soitat Kiselle kello kuudelta aamulla-"
"Kello on kahdeksan", Kuroko huomautti.
"Kahdeksan!" Kagami parahti. "Sinä soitat Kiselle kello kahdeksan aamulla, ja-"

Tällä kertaa hänen puheensa keskeytti kännykästä kantautuva Kisen ääni. Se oli kaiuttimen vääristämä, mutta sekä Kuroko että Kagami ihmettelivät yhtä kaikki, miten ihmeessä heidän puhelunsa kohde onnistui kuulostamaan niin pirteältä kaksikymmentäneljä tuntia vuorokaudessa.

"Kurokocchi! Olen yrittänyt soittaa ties kuinka monta kertaa, hyvä että huomasit! Et kyllä ikinä arvaa, mitä tein toissapäivänä. Näin Kagamicchin kaupassa, ja kun otin sinut puheeksi, olisit nähnyt sen ilmeen. Ihan mustasukkainen, vaikka selitin omiani. Tai siis, liioittelin vähän totuutta, ymmärrätkö? Varmistin, että hän tulee hyökkäämään kimppuusi, onko vielä näkynyt? Muista Kurokocchi, että se onnenkoru suojelee sinua kyllä, jos hän käy liian aggressiiviseksi, ja..."

"Kise", Kuroko keskeytti vaarallisen pitkäksi venyneen sanavyöryn, "Minä puhuin hänelle jo."

Langan toisessa päässä laskeutui hiljaisuus. Sitten sanat iskivät Kisen tajuntaan ja hän oli puhtaan hämmästynyt, iloinenkin.

"Eikä! Miten kävi?"

Jopa Kuroko joutui räpäyttämään muutamaan kertaan silmiään ja miettimään, mitä häneltä oli juuri kysytty. Hän vilkaisi nopeasti Kagamiin, joka seurasi nyt keskustelua silmät täysin auki. Molempia alkoi hymyilyttää, mutta he käänsivät päänsä pois kuin tajuten oman höpsöytensä.

"Hyvin."

"Eikä!" Kise huusi jo toistamiseen, nyt ääni täynnä innostusta. "Mutta Kurokocchi kuule, vaikka sinä nyt ehdit puhumaan ensin, olen melko varma, että autoin kuitenkin. Se vätys osaa olla niin yksinkertainen, ettei olisi varmaan edes tajunnut tunteitaan, jos minä en olisi avustanut. Tiedäthän, antanut ymmärtää, että hänellä olisi kilpailija", hän nauroi iloisesti.

Kagami oli noussut istumaan ja katsoi puhelinta murhaavasti.

"Kerro hänelle, että hän vain mutkisti asioita", hän sanoi kevyesti ärsyyntyneenä. Kisen kuulossa ei ollut mitään vikaa, ainakaan silloin, kun hän ei itse halunnut siinä olevan.

"Hei, onko Kagamicchi siellä myös? Hyvänen aika, mitä kello on? Suoraan sängystäkö soitatte? Te olette seurustelleet mitä, muutamia tunteja? Tiesin, että tämä on suloista, mutta sen lisäksi tämä on potentiaalisesti skandaalimaista..."

"Kise..."
"Turpa kiinni!"

Kaksi hiljennysyritystä eivät toimineet Kiseen, joka suunnitteli jo seuraavaa askeltaan.

"Anteeksi, mutta minulla on vielä monta puhelua soitettavana. Hyvää joulua, Kurokocchi ja Kagamicchi ~!"

Tuut, tuut, tuut...

Pari istui hiljaa kauan, yrittäen toipua muutaman viime minuutin hyperaktiivisuudesta. Lopulta Kagami avasi suunsa.

"Monta puhelua soitettavana?" punahiuksinen kysyi, aavistellen pahaa. Kuroko kohautti olkiaan, mutta joutui lopulta vastaamaan toisen läpitunkevan katseen painostamana.

"Yläasteella sattui muutamia... tapauksia. Niiden yksityiskohtien selittäminen veisi kauan ja olisi hiukan kiusallista. Niitä joka tapauksessa seurasi se, että pidimme luokkakokouksen - no, oikeastaan useamman luokan kokouksen - jossa päätimme, että Kiselle ei kannata ikinä kertoa ihan kaikkea."

Jos Kagami olisin hiukankin vähemmän Kisekriittinen henkilö, hän olisi ehkäpä pitänyt moista toimintaa julmana. Nyt hän vain nyökkäsi hyväksyvästi. Hetken oli taas hiljaista, kunnes Kagami keksi jotakin.

"Hetkinen, miten tuo nyt liittyi kysymykseeni yhtään mitenkään?"

Kuroko empi.

"Tuota... Hän aikoo varmaankin kertoa kaikille. Ja kaikilla tarkoitan todella kaikkia. Tarina saattaa olla hiukan väritetty."

Kagami veti syvään henkeä ja puhalsi suun kautta ulos, vajoten takaisin makuulleen niin, että patja keinahti.

"Tiedätkö mitä? Minä en edes välitä. Mennään takaisin nukkumaan."
"Aiommeko me pysyä sinun kotonasi loppuelämän?" Kuroko mietti ääneen, samalla asettuen itsekin makuulleen. Hänellä oli yhä päällään aivan liian suuri yöpaita. Kagami nauroi väsyneesti.

"Paras idea, jonka olen ikinä kuullut."
"...Sanot noin, mutta tunnin päästä haluat kuitenkin lähteä lenkille..."

Kuroko hengitti rentoutuneesti, painoi silmiään kiinni. Hän luuli hetken nukahtavansa oikeasti, mutta kuuli sitten kuiskauksen jostain unen ja valveen rajamailta.

"Hei, Kuroko?"
"Mmmh?"
"Sanoinko minä sinulle vielä hyvää joulua? Niillä kahdella sanalla."
"...Tyhmä."
"Ei kun oikeasti! Sanoitko sinä minulle vielä hyvää joulua?"

Kuroko mietti päänsä puhki niin huolellisesti kuin siinä tilanteessa pystyi, mutta joutui lopulta myöntämään Kagamin voiton. Pienempi liikkui lähemmäksi toisen kylkeä ja haukotteli. Hän puhui vasten kämmentään.

"Hyvää joulua, Taiga."
"...Hyvää joulua, Tetsuya."
everybody knows there's a party at the end of the world

Rin

  • Vieras
Nyt se sitten loppu :((
Mut oli kaikin puolin kiva kalenteri ja voisit kirjottaa sellasta koko vuoden kalenteria tällä parituksella, kun ne on niin söpsiä! ;D Ok ehkä se vuoden pituinen menee vähän yli, vai miten on? ;D Tällä parituksella saa siis jatkaa, vink vink! ;)

Kiitos ja kumarrus! <3
~Rin

Ana-chan

  • merirosvo
  • ***
  • Viestejä: 20
Sanon tämän nyt aluksi, enne kuin ylistän koko kalenterin maasta taivaaseen =D. Siis, todellakin olen jo pitkään miettinyt tänne tunnuksen luomista ja nyt tämän myötä lopulta otin itseäni niskasta kiinni ja rekisteröidyin. Näin lopetuksen kunniaksi myös kommentoin ja päätin paljastaa itseni, enpähän ole enää piilolukija!

Mistähän aloittaisin, ihanasta kirjoitustavastasi, suloisista luvuista vai kiitänkö päivien piristyksestä? Noh, kuitenkin tätä oli ilo lukea ja luen mielläni lisää tekstejäsi tulevaisuudessa ;) Sait mut muuten tykästymään tähän paritukseen, en aikaisemmin siitä erityisemmin pitänyt. koska AoKise ♥

Mutta nyt se on loppu, ikävä tulee! :( mitä mä nyt teen, kun en tätäkään saa odottaa ja lukea? :<

We can't pretend
We must run
We must run
It's time to run
Take us away from here

invisible deer

  • susilapsi
  • ***
  • Viestejä: 256
  • ava by Auroora
Hou hou. Kommenttipukki tulossa. ^.^
Olen pirteällä tuulella tänään. Fikkisi ansiosta.

Ja nämä aivan ehdottoman pakolliset lainaukset.

Lainaus
"Minä osaan nykyään kutoa", toistin, "Ja sinä osaat muuten kokata. Pelaamme molemmat koripalloa ja minun mielestäni me olisimme paras pari ikinä."
Lainaus
Toru häntä kunnolla, jos hän ei ota minua kiinni, jos ja kun polveni pettävät.
Lainaus
"Sinusta", hän vastasi hiljaa.
Sydämeni suli lammikoksi.
Lainaus
"Rakastan sinua. Oletin, että se oli melko selvää tämän päivän tapahtumien perusteella."
"No ei todellakaan ollut selvää!"
Voin niin kuvitella Taigan hätääntyneenä tuohon. Ihanaa.
Lainaus
"Olet ihan kiva", hän ärähti.
Hm, ihan kiva ... :D
Lainaus
"Luuletko, että päästäisin enää pakoon?"
Herranjestas tiedän kuullostavani vanhanaikaiselta Aivan älyttömän ihanaa ja aaw.
Lainaus
"Hyvää joulua, Taiga."
"...Hyvää joulua, Tetsuya."
Sööttiä (:

Mä kuvittelin itteni ihmiseks, joka ei sorru hyperventiloimisen puolelle liiallisesta fluffysta ... Tarvitsisinkohan happinaamarin näitä varten ? Tämä oli varmaan söpöin fikki mitä olen lukenut. Johtui luultavasti juuri noiden hahmojen 'kömpelyydestä' ja siitä miten hyvin sä olit tuonut niiden oikeet persoonat esille. Jos itse olisin yrittänyt samaa tulos olisi ollut vain keskinkertainen, jos sitäkään. Siispä pitäydyn originaalien puolella.
Tätä oli ilo lukea ja päivätkin menivät mukavasti tätä odotellessa. Jokainen hahmo oli kuin suoraan animesta (mangaa en ole vielä saanut käsiini) ja paritus aivan ihana. Kirjoita tätä toki lisää, jos joskus tulet sille tuulelle ^^.

Kiitos ihanasta fikistä ~
there is freedom in the dark once someone has illuminated it

Akira-senpai

  • ***
  • Viestejä: 45
  • Pikkunen
Piilolukija ilmoittautuu!:3 Olen siis seurannut tätä jostain luukusta 17(?):sta lähtien!:3 aivan ihana!
Ja kuten joku jo kerkeskin ehottaa, niin lisää tätä sarjaa ja paritusta vaan kehiin:3
Et muuten voi uskookkaan mun ilmettä ja iloa, ku tajusin, et olin just edellispäivänä törmänny uuteen sarjaan ja kattonu heti sellaset 15 osaa putkeen sitä ja sit löydän joulukalenterin siitä!<3 Mie olin niin onneni kukkukoilla siinä vaiheessa:3
Kiitokset tästä ihanasta joulukuun piristyksestä, tee ens joulunakin!:3
Akira~

Ven

  • ***
  • Viestejä: 42
Ja nyt tämä loppui. Saanko itkeä? Mitä ihmettä mä nyt oikein odotan joka päivä D:
Oikein vaadin lisää tätä(koska haluan tietää mitä tämän jälkeen oikein tapahtui : DDDD), ja herranen aika, sähän sait mut tykkäämään KagaKurosta!AoKa tulee silti oleen suosikki mutta tämäkin on ihana (:

Kiitos kalenterista : D jospa sitä itsekin uskaltautuisi kirjoittamaan tästä fandomista myös.
Taputtakaa kaikki, joille on käynyt niin, että kun te kiirehditte bussiin, juoksette siihen, niin just ko te ootte pääsemässä siihen pysäkille, niin sitte ne lähtee!
*Taputaputapu*

Mightyena

  • ***
  • Viestejä: 437
  • ヨホホホ♪
Oii ihmiset. ;__: Minun pitää vastata teille kaikille jotenkin kivasti, mutta sitä ennen ilahdutan teitä tällä ilouutisella, näin vähän offaten. Mutta teidän täytyy tietää tämä, itse olen ihan fiiliksissä. :D Toivotaan, ettei ole huijausta tai mitään.

Rin: Oi, koko vuoden KagaKuro-kalenteri olisi ihana. Mutta yksi osa päivässä taitaa olla mahdottomuus ainakin minulle. On kuitenkin tosi kiva kuulla, että saan ihan luvan kanssa jatkaa samalla parituksella. :D kyllä, aion kokeilla muitakin, mutta kun OTP ja silleen... Kiitos! ♥

Ana-chan: Oho! Tervetuloa foorumille (miksi ihmeessä minä sanon sen)! Minulle ei tosiaan ikinä kannattaisi alkaa puhumaan parituksista, koska höpötän aina loputtomasti, mutta AoKise on aika kiva. Vaikka se tässä ficissä olikin vain bromance. Hienoa, että tykästyit tähänkin paritukseen ja ihanaa, että tulit kommentoimaan, kiitos. ♥

TOKO ~: Kommenttisi sai kyllä hymyilemään vielä entistä enemmän, kommenttipukki. <3 Söpöys ja oikeantuntuiset hahmot olivat tietysti tavoitteeni koko ajan, et uskokaan, kuinka hienoa on kuulla, että onnistuin. Kiitos itsellesi ihanista kommenteista. ♥

Akira-senpai: Ooo jo toinen piilolukija! Painostinkohan vahingossa teitä kommentoimaan (anteeksi) :D.  Olen onnellinen, kiitos. ♥

Ven: Jee! Eihän tästä parituksesta voi olla tykkäämättä vaikka sitten ihan pikkuisen. :) Oi, kirjoita (ja julkaise) vaan! Ja jos minä en ole kommentoimassa viiden sekunnin sisään, niin tule nykäisemään hihasta. Kiitoksia kommenteista sinullekin. ♥

Anteeksi yhteisesti, että ylikäytän sydämiä, mutta olen aika innoissani uudesta kaudesta siitä, että tälle fandomille löytyy kannattajia. Tekisi mieli sanoa vielä kerran kiitos, mutta en ihan viitsi. Ömmm... Hyvää uutta vuotta? :D
everybody knows there's a party at the end of the world