Kirjoittaja Aihe: Kuroko no Basket: Lankoja, syitä ja seurauksia | (K-11) | joulukalenteri 25/25 | KagaKuro  (Luettu 3361 kertaa)

Mightyena

  • ***
  • Viestejä: 437
  • ヨホホホ♪
Otsikko: Lankoja, syitä ja seurauksia
Kirjoittaja: Mightyena
Fandom: Kuroko no Basket
Genre: Fluff, romance, draama (+ angst ja humor sivuosassa silloin tällöin)
Ikäraja: Max K-11
Varoitukset: Murhaa ja itsemurhaa mainittu, lievää alkoholin käyttöä. Sekä tietysti törkeä määrä tunteiden vatvomista ja headcanonia.
Paritus/Päähenkilöt: Taiga Kagami/Tetsuya Kuroko + muita mainintoina
Haaste: Joulukalenterihaaste & Jouluhaaste VI
Disclaimer: Kuroko no Basket ei ole minun omaisuuttani, enkä tienaa kirjoittelullani yhtään mitään. Lainaan hahmoja ihan huvin vuoksi.

Summary: Kuroko Tetsuya ei ole sellainen ihminen, joka laittaisi tunteensa peliin joululahjassa.

A/N:  Menin sitten valitsemaan sekä haastavan kertojan että fandomin. No, pitäähän sitä haastetta olla.
Miksi ihmeessä en ole törmännyt yhteenkään suomenkieliseen ficciin tästä fandomista?! En halua uskoa, ettei kukaan ole katsonut/lukenut. Tutustukaa ihmiset, tämä sarja on viihdyttävintä koripalloa, johon olen koskaan törmännyt. Minähän en yleensä edes välitä urheilusta. Ja kun mennään fanonin puolelle, niin tämä paritus on tietysti parasta ikinä. Pitemmittä puheitta, Mightyenan joulukalenteri vuosimallia 2012, olkaa hyvä. Toivottavasti edes yksi sarjaan tutustunut eksyy tänne (muutkin ovat tervetulleita, jos vaikka innostuisitte tästä fandomista). :--D Iiiks nyt en voi enää perääntyä.

* * * * * * * * *

1. joulukuuta: Vastakohdat

Kuroko Tetsuya ei ole sellainen ihminen, joka rakastuisi helposti.
Kuroko Tetsuya ei takuulla ole sellainen ihminen, joka edes ystävystyisi helposti.
Ja koska olen itse Kuroko Tetsuya, luulin tietäväni, mikä onnistuu minulta helposti ja mikä ei.

Joulukuun ensimmäinen oli pimeä. Kauan toivottu lumisade loisti poissaolollaan: sen sijaan asfalttia hyväili pieni sadekuuro. Olin hiukan aikaisemmin käynyt hakemassa kaupasta paperia ja värikyniä ja huomannut, että jääkylmät pisarat vasten kasvoja olivat oikeastaan varsin virkistäviä. Mikseivät ne muodostuneet uudelleen hiutaleiksi? Sellaisiksi, joita nappasin kielelläni joskus vuosia sitten.

Päätin jo silloin olla aina rehellinen itselleni. Valheet ovat uuvuttavia.

Sen vuoksi pystyinkin myöntämään ainakin pääni sisällä, että olin rakastunut, tai ainakin kiintynyt kovin tiettyyn kollegaani. Hän on typerä, äkkipikainen ja hiukan yksinkertainen, mutta kaikki huomaavat hänen läsnäolonsa metrien päästä siinä missä minä jään aina lähes huomiotta. Se on kliseistä, mutta vastakohdat täydentävät oikeasti toisiaan. Tai sitten se uskomus johtui vain temppuilevasta, rakastuneesta tai kovin kiintyneestä mielestäni. Enää en pystynyt ajattelemaan selkeästi.

Halusin tulla vedetyksi valoon hänen kanssaan ja sitten piiloutua taas hetkeksi varjoihin, ihan kaksin.

Kuroko Tetsuya ei ole sellainen ihminen, joka laittaisi tunteensa peliin joululahjassa.

Mutta joulukuun ensimmäisenä minä aloin muuttua, hiukan vain, jotta voisin olla sellainen ihminen joka ystävystyy ja rakastuu ja tekee joululahjansa tunteella.

Siksi minä otin yhden värikynän ja kirjoitin huolellisesti toistaiseksi valkoisen paperin yläkulmaan. Kirjoitin siihen, että Tetsuyalta Taigalle.
« Viimeksi muokattu: 21.06.2015 22:32:37 kirjoittanut Beyond »
everybody knows there's a party at the end of the world

Mightyena

  • ***
  • Viestejä: 437
  • ヨホホホ♪
A/N: Vannon kautta kiven ja kannon, että tässä tehdään vielä muutakin kun suunnitellaan joululahjaa. Kai, lopulta, joo... Suuri osa tulevista luukuista on Kurokon näkökulmasta, mainitsen erikseen jos on toisin.

* * * * * * * * *

2. joulukuuta: Päättäväisyys

Kello oli sen verran, että viimeiset töistä palaajat ajoivat kotia kohti ja useat pienet liikkeet olivat jo menneet kiinni. Ajankuluksi hengitin syvään ja katsoin, kun vesihöyryä tulvi ulos suustani. En ollut koko päivänä tehnyt mitään tähdellistä ja sisäilma oli alkanut jo ahdistamaan henkeä. Olin sentään saanut kerrankin nukuttua pitkään, suhteellisen harvinaista minulle. Mutta siihen oli syynsä.

Eilen - ja tänään, jos ollaan kellonajan suhteen ihan tarkkoja - olin suunnitellut sitä lahjaa monta tuntia. Yöhön saakka. Pystyn kyllä normaalistikin syventymään tekemisiini varsin pitkäksi aikaa, joten tällä kertaa minun ei olisi pitänyt olla huolissani oudosta käyttäytymisestäni. Mutta jos useimmiten toisiin etäisyyttä ottava poika aloittaa ainakin kymmenen kertaa joululahjan miettimisen uudelleen, hänessä on kyllä takuulla jotain vialla.

Olin jo päässyt perille yhteen sellaisista kaupoista, jotka myivät hiukan kaikkea ja pysyisivät auki vaikka meteoriitteja putoaisi taivaalta. Suuntasin kulkuni kohti lankahyllyä, tulematta lainkaan ajatelleeksi sitä, että lukioikäinen poika ostamassa vanhojen naisten juttuja saattaisi herättää huvittuneisuutta. No, minua ei tietenkään kukaan huomannut, mutta joka tapauksessa - mitä hävettävää minulla muka oli? Kukaan ei kuitenkaan todellisuudessa tiennyt, mitä tämä merkitsi.

Katsoin lankoja ja juutuin siihen seisomaan. Mitäköhän minä ihan oikeasti halusin.

Juuri tavattuani Kagami Taigan ensimmäinen ajatukseni oli, että hän on hyvä pelaamaan koripalloa. Paitsi että hän on hyvä pelaamaan, hän myös tietää, mitä itse haluaa ja pyrkii sitä kohti luovuttamatta. Samaan aikaan kun minä olin hiukan hukassa.

"Minusta tulee Japanin paras!"

Vastasin, että mahdotonta. Lupauduin kuitenkin auttamaan. Jos hän olisi tuolloin tuntenut minut hiukan paremmin, hän olisi saattanut kuulla ihailun äänestäni. En ollut varma, olisiko se ollut hyvä asia vai ei.


Valitsin lankoja. Tapani mukaan tarkkailin myös lähellä oleskelevia ihmisiä: vieressäni seisova vanha nainen kysyi myyjältä, mikä väri oli nykyään trendikäs nuorten keskuudessa. Aikoi varmaan kutoa villasukkia lapsenlapsille. Tavallaan toivoin, ettei mummolla ollut heitä liikaa. Muoviset, punaiset joulupallot myivät jo kuin häkä. Kello löi eteenpäin vauhdilla.
everybody knows there's a party at the end of the world

Mightyena

  • ***
  • Viestejä: 437
  • ヨホホホ♪
A/N: Huomenna luukut alkavat tulla joskus kolmen jälkeen päivällä, kun en ole enää kipeä ja menen varmaan kouluun. :3 Ja kyllä, se englanninkielinen hienolta kuullostava termi oli pakko ujuttaa sinne.

* * * * * * * * *

3. joulukuuta: Ilo

"Kuroko! Kuroko!"

"Sinun ei tarvitse huutaa, Kagami. Kuulen kyllä."

Punahiuksinen poika virnisti.

"Sori, sori. Olen vaan aika innoissani."

"Onko siihen kenties jokin erityinen syy?"

"Kise soitti!" Kagami sanoi hiukan liiankin innoissaan. Kun kohotin kulmiani, hän ilmeisesti ymmärsi, mikä hänen repliikissään oli vikana.

"Äh, älä viitsi näyttää tuolta, idiootti. En minä ole innoissani siitä, että Kise soitti", hän selitti ääni normaalia hiljaisempana, "vaan siitä, että hän pyysi pelaamaan. Oikein uhosi oikeastaan. Ensimmäinen kunnon matsi joulukuussa", hän kertoi ääni taas innostuksesta kohoten. Suloista.

"One-on-one?" kysyin muka välinpitämättömästi. Saatoin vain toivoa, että Kagami oli yhtä sokea kuin aina ennenkin.

"Hmmm... Hän kyllä varmaan haluaisi sinutkin sinne. Enkä minäkään välitä."

Hän näytti hiukan ärsyyntyneeltä. Kallistin päätäni, mutta en viitsinyt uhrata sille kovin montaa ajatusta. "Ensimmäinen kunnon matsi joulukuussa" kuullosti hyvältä minunkin mielestäni, ja toisen into sai minutkin hymyilemään hiukan.

"Sinä aiot takuulla pelata aattonakin", totesin kuin se olisi absoluuttinen totuus.

"No joo, jos silloin ei ole kamalasti lunta. Voihan jonnekin sisätiloihinkin mennä, eikö? Ovat varmaan auki. Täällä Japanissa joulu ei ole edes tärkeä juhla, vai mitä? Amerikassa äiti sai aina kilarit, koska en arvostanut tarpeeksi perheen yhteistä aikaa tai jotain sellaista..."

Kuuntelin hänen puhettaan vain toisella korvalla. Yhdestä asiasta, Taiga, sinä olit väärässä. Joulu on tärkeä juhla. Ainakin tänä vuonna, kun minä olin vapaa, sinä olit vapaa ja minulla oli sinulle tärkeää kerrottavaa.
« Viimeksi muokattu: 05.12.2012 21:24:10 kirjoittanut Mightyena »
everybody knows there's a party at the end of the world

Soni

  • ***
  • Viestejä: 122
Kuroko no Basket! JESH! Hikisiä poikia ja absurdia, mutta loistavasti piirettyä koripalloa :D Alkaa melkein harmittamaan että oli niin huono lajissa koulu aikoinaan...

Suoraan sanottuna ei ole koskaan käynyt edes mielessä että tälläkin fandomilla voisi ficata, mutta animet ja mangat jäävätkin minulta aina vähemmälle mielikuvitukselle, niin naurettavalta kuin se kuulostaakin. Mutta tämä sarja on aivan ihana ja tämä idea on puhdasta kultaa. Ihanaa että olet ottanut riskin ja kirjoittanut tätä suomeksi, etkä ole karannut ideasi kanssa jollekkin englannin kieliselle sivulle, mistä en olisi ikinä löytänyt sinua!

Pidän Kurokostasi jo nyt ja odotan innolla lisää. Paritus kun on minusta aivan parasta sarjassa, mikä tekee tästä kalenterista vielä hienomman. Joskus harvinaisemmassa fandomissa joutuu tyytymään liian usein siihen mitä saa, eikä siihen mitä haluaa.

Onneksi sinulla paritus toimii ja teksti toimii (toinen asia jossa joutuu kärsimään). Toki kaikki kolme luukkua ovat olleet lyhyitä, mutta se kuuluu joulukalenterin henkeen ja tunnelmaan. Sitä paitsi, jotkut osaavat pilata lyhyenkin tekstin totaalisesti, joten pelkkää hyvää sanottavaa täältä suunnalta tulee.

En varmaan joka luukkuun tule kiljumaan sinulle, mutta tiedä että seruaan kyllä innoissani ja kannustan Kurokoa aina joulukuun viimeiseen luukkuun asti.
Minun aasini eivät vaivaudu käyttämään siltoja, ne lentävät.

Mightyena

  • ***
  • Viestejä: 437
  • ヨホホホ♪
Soni: AWWW olisitpa nähnyt, kun virnistelin koko eilisen illan (en tosiaan odottanut tähän kommentteja ihan heti, ikuinen pessimisti). Omista pelitaidoistani voisin kertoa muuten sen parhaimman jutun, eli onnistuin tosiaan heittämään kerran omaan koriin liikkatunnilla. :D:D Tuo englanninkielelle karkaaminen kävi mielessä, mutta kirjoittaminen on suomeksi kivempaa niin enpä vaivaantunut ja ilmeisesti se oli ihan hyvä juttu. Kiitos tosi paljon kommentista. :3

A/N: Jossain hahmotietokirjassa sanottiin, että Kuroko on lempeä tyyppi (♥♥) ja sain sen sitten käännettyä tällaiseksi. Vähän angstia tähän väliin.

* * * * * * * * *

4. joulukuuta: Suru

Tänään kaikki näytti hirveän rumalta.

Viime viikolla naapurin nuori nainen seisoi parvekkeella, kurotteli kohti taivasta värikkäät jouluvalot käsiensä ympärillä. Hän ei hymyillyt, muttei näyttänyt surulliseltakaan - hänen kasvonsa olivat valoisat ja rauhalliset. Kaunis ja takuulla onnellinen.

Kolmantena päivänä joulukuuta naisen aviomies puukotettiin kuoliaaksi - tai näin minä myöhemmin kuulin.

Neljäntenä päivänä joulukuuta ennen koulun alkua minä näin, kun nainen tiputtautui siltä parvekkeelta, jossa loisti valot.

Minun teki mieli huutaa tai ottaa hänet kiinni, mutta olin jähmettynyt paikalleni. Poliisit ja lääkärit tulivat omine loistavine valoineen, kyselivät. "Mitä sinä näit, oletko sinä kunnossa?"

Olinko minä kunnossa. Kun ihminen kuolee, eikö kukaan enää välitä hänestä? Siitä nuoresta naisesta, joka ei hymyillyt mutta näytti onnelliselta? Minä olin varmasti kummallinen, kun näin hänessä jotain samaa kuin itsessäni.

Tänään kaikki näytti hirveän rumalta.

Naapurin naisen onneton rakkaus sai minut ajattelemaan oman suunnitelmani varjopuolia. Hyvät tunteet voivat olla hyviä niin kauan, kun se toinen osapuoli on elossa. Tai jälkeen jätetty tarpeeksi vahva. Ja minä mietin, mitä mahtaisi tapahtua, jos hänelle kävisi jotakin. En olisi halunnut kääntyä enää yhtään sisäänpäin, olin jo tarpeeksi syvällä kuoressani.

Neljäntenä päivänä joulukuuta minulla oli melankolinen olo.

Neljäntenä päivänä joulukuuta minä nykäisin narusta ja katselin, kun silmukoita katosi yksi kerrallaan.

Koska tänään kaikki näytti hirveän rumalta.
everybody knows there's a party at the end of the world

Mightyena

  • ***
  • Viestejä: 437
  • ヨホホホ♪
A/N: Hmm, miksiköhän unohdan aina aamulla avata oman joulukalenterini, mutta tätä muistan päivittää. Ihan hyvä, että niin päin kuitenkin. Ja minun ficcimaailmassa sataa tosiaan lunta sitten kun minä käsken, ensimmäiseen lauseeseen viitaten. :D

* * * * * * * * *

5. joulukuuta: Ystävyys

Lunta ei vieläkään satanut. En ollut niin romanttinen, että olisin halunnut antaa joululahjani kynttilänvaloisessa ruokapöydässä ja piparintuoksuisessa talossa, kun taustan ikkunasta näkyy hiljalleen tippuva, puhtaan valkoinen lumi... Tai jotain. Siitä huolimatta minua harmitti hiukan.

Vilkaisin vastapäätäni istuvaan Kagamiin päin. Sydämeni ei jättänyt iskuja välistä tai mitään muutakaan, mutta ne silmät olivat värisyttävät - minusta tuntui, että hän voisi joko porata niillä suoraan sielusta läpi tai imaista syvyyksiinsä, niin ettei muualle voinut enää katsoa. Hän tuijotti tiiviisti. Samalla siis, kun ahtoi mahdollisimman paljon ruokaa suuhunsa. Aiempi ajatukseni romanttisesta illallisesta tuntui nyt kovin hauskalta. Hän älähti, kun kurottauduin lyömään häntä käsivarteen, muistuttaen pöytätavoista ilman sanoja.

Muistin vielä elävästi sen kerran, kun söimme näin yhdessä ensimmäistä kertaa.

"Hei, älä nyt siinä istu! Meitähän luullaan kohta ystäviksi!"

Siitä tuntui olleen niin pitkä aika - ainakin silloin, kun pelissä puhalsimme saumattomasti yhteen hiileen. Koripallon ulkopuolella tuntui joskus, että olimme vain liian erilaisia ja en tiennyt hänestä todella mitään. Siltikin pelkästään ajatus yhdessäolosta valaisi koko päivääni. Epäröinnissäni ei ollut kysymys siitä, että minua olisi hävettänyt: mietin vain, kannattikohan kaikki todella riskeerata syvempien tunteiden vuoksi, kun en itsekään oikein tiennyt, mitä halusin ja mitä en. Yhteistyö ja orastava ystävyys... vaiko mahdollisesti ihan kaikki.

Jos olin epävarma taitojeni suhteen, minä pyöritin palloa kämmenelläni.

Kun olin epävarma tunteistani, minun täytyi toimia.

En olisi saanut unta, jos en olisi kutonut melkein pimeässä huoneessa, kalisuttaen puikkoja yhteen aikaansaaden pienen tuutulaulun.
everybody knows there's a party at the end of the world

Rin

  • Vieras
Hihhih! <3

Eipä ole tätä tullut mangana luettuna, mutta animea olen juuri vähän aikaa sitten aloittanut katsomaan (ok, on siitä jo aika kauan). :)

Tosi kivalta vaikuttaa tämä kalenteri ja innolla jään odottamaan sitten seuraavia luukkuja. Loppuun asti aion siis lueskella ja varmaan aina välillä kommentoida sitten kannustusta jatkamiseen! ;)

Mutta tähän asti tyksin kovasti ja päivien kulumista odotellessa. Kiitos, kumarrus. ~Rin

Mightyena

  • ***
  • Viestejä: 437
  • ヨホホホ♪
Rin: Jee mullahan on jo useampi lukija! Kiitos kommentista. ♥

A/N: Isänmaallisena ihmisenä kirjoitan... jostain muusta kansallisuudesta. Tässä jatketaan vähän samoilla teemoilla kuin eilenkin. Taistelin pitkään sen kanssa, onko tämä nyt kamalan sekava luukku, mutta lopulta pidän tästä. Kuroko on höpsö kun se miettii niin paljon. :)

* * * * * * * * *

6. joulukuuta: Amerikkalaisuus

Minua ei olisi haitannut, vaikka puhuisimme eri kieltä.

Iltapäivällä olin tylsistynyt. Koska olin lahjaprojektini kanssa tauolla ainakin tähän iltaan asti (sormet tulevat yllättävän kipeiksi, kun kutoo parisen tuntia keskellä yötä - siis pääsemättä kuitenkaan eteenpäin lähes lainkaan), päätin vaihteeksi käydä lukemassa sähköpostin. Ja niin kuin harmillisen usein nykyään, eksyin sivuraiteille.

Silti olisi ollut helppo rakastua.

Katselin kuvia laulavista lapsista, joulukuusista, jouluvaloista ja kalkkunoista. Amerikkalaisen Taigan amerikkalainen joulu oli varmasti yhtä mahtipontinen kuin hän itsekin. Mietin, mahtoiko hänellä olla suuri, onnellinen perhe - istuivatko he yhdessä pöydän ääressä, hymyillen ja ojentaen toisilleen kulhoja. Mietin, mahtoiko hän olla niin kiltti poika, että sai lahjaksi leluja eikä hiilenpaloja - antoiko hänen äitinsä lopulta anteeksi poikansa tulisieluisuuden ja levottomat jalat.

Jos totta puhutaan...

Siinä miettiessäni tajusin, miten hän muistutti paljonkin sellaista käsitystä amerikkalaisesta, joka minulla oli aina ollut. Mietin, kaihosiko hän sinne takaisin vai oliko täällä hyvä, oliko hän loppupeleissä sisimmältään enemmän japanilainen... Eikä miettiminen koskaan päättynyt.

...sanan järjellisessä merkityksessä meidän kielemme olivat alusta saakka erilaisia.

Siinä vaiheessa tuntui kuin olisin valaistunut. Ymmärsin, kuinka hirveän vähän hänestä tiesin oikeasti. Se tunne iski vasten kasvoja, paljon vahvempana kuin eilen siellä ravintolassa ja paljon vahvempana kuin koskaan aiemmin.

Mutta syvemmältä katsoen meidän kieltämme olivat alusta asti liikuntasalit, pallot, voitot, häviöt, murtuneet luut.

Sekin oli varmasti tärkeää, että olisin halunnut tietää aivan kaiken.

Siksi oli helppo rakastua.
everybody knows there's a party at the end of the world

Mightyena

  • ***
  • Viestejä: 437
  • ヨホホホ♪
A/N: Aaafghg rakastan tätä paritusta koko ajan enemmän. D: OTP forever -tyylillä. ja kuvittelenko vai onko tässä luukussa oikeasti edistystä

* * * * * * * * *

7. joulukuuta: Tiimityötä

"Kerrataan vielä. Me olemme koripallokerho, ja joudumme koristelemaan koulua?"

Riko huokaisi raskaasti.

"Selitin tämän jo kerran. Kyllä, me joudumme koristelemaan koulua."

"Mutta me pelaamme koripalloa. Eikö tässä koulussa ole jokin..." Kagami nyrpisti nenäänsä ennen kuin jatkoi, "koristelukerho tai joku?"

Tuolla hän ansaitsi tirskahduksia muilta.

"Ilmeisesti kaikki joutuvat tähän hommaan", Riko selitti lopulta jättäen väittelykumppaninsa huomiotta, "me ripustamme pieniä koristeita sinne tänne. Ja nyt liikettä, että ehdimme tänään vielä harjoittelemaankin!"

* * *

"Ei se vieläkään ole hyvin", lausuin ääneen arvioni toisen asettamasta, punaisesta joulunauhasta. Kagami ei pitänyt siitä, että häntä kritisoitiin.

"Itse et edes yllä laittamaan sitä tuonne."

"Ei ole minun vikani, että täällä kirjahyllyt hipovat melkein kattoa", puolustauduin rauhallisesti, "sitä paitsi, sinunhan piti olla erinomainen hyppääjä. Mistäs nyt kiikastaa?"

Iskin herkkään kohtaan tarkoituksella. Minun oli vaikea peittää huvittuneisuutta äänestäni.

"Tällä ei ole mitään tekemistä koripallon kanssa!" hän melkein huohotti ärsyyntyneenä ja minä mietin, mahdoinko provosoida häntä aina liikaa. Mutta se oli niin hauskaa.

Kagami nappasi nauhan takaisin kirjahyllyn päältä yhdellä terävällä liikkeellä ja ojensi sen minulle.

"Jos minä en osaa, niin sinä teet sen varmaan paremmin."

Ennen kuin ehdin sanoa mitään, hän oli jo kävellyt selkäni taakse, kiertänyt kätensä lantioni ympäri ja nostanut minut korkeuksiin. Älähdin yllätyksestä ja mietin, pitäisikö minun rimpuilla irti vai pysyä (periaatteessa) hänen sylissään mahdollisimman kauan. Mieleeni juolahti, että tämä saattaisi olla kostoa siitä, miten olin hiukan aikaisemmin ärsyttänyt häntä, mutta se ei kyllä toiminut minuun. Oli hänen oma vikansa, että minä oikeasti nautin tästä. En muistanut yhtäkään kertaa, jolloin olisimme olleet näin lähekkäin.

Asettelin nauhaa hyllyn päälle, kun en keksinyt enää mitään takaisin sanottavaa. Luojan kiitos hän ei osannut piikitellä, koska minähän olen aina tunteeton, ja...

"Olet hiljainen."

Selvä, tuo yllätti minut. Aavistiko hän jotakin? Ei se voinut mitenkään olla mahdollista, kunhan ei keksinyt muutakaan puhuttavaa. Silti minusta tuntui kuin minua olisi koskettu kamalan läheltä - siis muutenkin kuin fyysisesti.

"Minä olen aina hiljainen."

Kun jalkani koskettivat taas maata ja kädet katosivat johonkin, jäin kaipaamaan sitä lämpöä.
« Viimeksi muokattu: 07.12.2012 19:43:22 kirjoittanut Mightyena »
everybody knows there's a party at the end of the world

invisible deer

  • susilapsi
  • ***
  • Viestejä: 256
  • ava by Auroora
Aaw ..

Fandomi ei oo mulle mitenkään erityisen tuttu, mutta katotaan, ehkä sekin asia jossain vaiheessa korjaantuu.
En voinu vastustaa, kun huomasin, että 'aa joulukalenteri'. Mikä sen parempaa, kun saada joka päivä lukea jatkoa hyvistä ficeistä. Enpä ole pettynyt. Hyvin kirjoitat.

Jotain aivan pakollista:

Lainaus
Luojan kiitos hän ei osannut piikitellä, koska minähän olen aina tunteeton.

En tiedä miksi tuo. Jaa, söpöä.

Nonii, ei keksi mitään, niistin varmaan aivoni pihalle.

Mutta joo, pakollinen info vaan siitä, että seurailen tätä (:

there is freedom in the dark once someone has illuminated it

Mightyena

  • ***
  • Viestejä: 437
  • ヨホホホ♪
TOKO ~: Tosi mukavaa kuulla, että seuraat, vaikka fandom ei olekaan niin tuttu. Olen oikeasti iloinen, että olen saanut tähän kommentteja :). Kiitos & kumarrus ~ ♥

A/N: Hmm, tästä ei erityisemmin sanottavaa. Opiskelua lauantaina, voi raukkoja. :(

* * * * * * * * *

8. joulukuuta: Opiskelua

"Usko jo, tämä on yksinkertainen. Saat minut kohta turhautumaan, kun et ymmärrä", huokaisin ja nojasin tuolissani taaksepäin venytelläkseni raajojani. Vieressäni istuva poika teki hyvin ärsyyntyneitä ilmeitä. Hän kumartui vielä kerran katsomaan vihkoani, naksautti kieltään, veti sormensa hiuksiensa läpi ja luovutti.

"Minun tässä kuuluu turhautua, Kuroko. Tuohan on ihan käsittämätöntä", hän sanoi äänensävy muuttuen hiljalleen vaaralliseksi, "Miten sinä osaat nämä jutut? Olet nukkunut tunneilla ihan yhtä paljon kuin minäkin."

Kohautin olkiani.

"Miksi pyysit minua opiskelemaan kanssasi, jos luulit, että olen huono tässä?"
"Mistä minä tiedän! Ajattelin kai, että voisimme olla surkeita yhdessä!"

Katselin häntä salaa, kun hän kääntyi oman vihkonsa puoleen, mietti ja mietti, pudisteli turhautuneena päätään. Pureuduin liikaa kaikkeen hänen sanomaansa. Sain päässäni lauseen "voisimme olla surkeita yhdessä" käännettyä jotenkin romanttiseksi. Hölmöä, kerta kaikkiaan.

"Miksi ne edes pitävät kokeita näin lähellä joulua?" hän mumisi. Hymähdin sille, että joulu oli hänen mielestään lähellä - mahtoikohan hän yhä laskea päiviä, vaikka tässä joulussa ei ollut mitään erikoista? Siis hänelle, siis välttämättä.

"Joulusta tuli mieleen, haluan lainata yhden kirjan täältä. Taidan lähteäkin tästä, yritä pärjäillä."

Hän katsoi minua kummastuneena.

"Olet ihan outo. Lisää lukemista koulukirjojen päälle."

Vilkutin hänelle pienesti ja lähdin etsimään käsityökirjoja. Langat olivat ehkä toistaiseksi kesytettävä vihollinen, mutta kirjat olivat aina liittolaisiani. Ja jos minulla on liittolainen puolellani, saavutan voiton minuuteissa.
« Viimeksi muokattu: 08.12.2012 13:02:13 kirjoittanut Mightyena »
everybody knows there's a party at the end of the world

Rin

  • Vieras
Jee jee!

En sitten eilen (tai parina muunakaan päivänä) muistanut tulla lukemaan tätä, mutta nyt on asia korjattu. Kaikki luukut on luettu ja tykkään edelleen kovasti. ^^ Jatkoa odottelen ja kuhan vain ilmiannan itseni olemassaolon tänne... :D

Mightyena

  • ***
  • Viestejä: 437
  • ヨホホホ♪
Rin: Hihi kivaa, että tulit "ilmiantamaan" itsesi ja mukava kuulla, että tykkäät edelleen. :3

A/N: Tämä on raapale (huomenna jotain normaalin pituista, lupaan). Halusin koiria ja uskomuksen punaisesta langasta tähän, joten tadaa. anteeksi, leikin tapani mukaan aikamuodoilla :d

* * * * * * * * *

9. joulukuuta: Koiratkin saattavat nähdä kirkkaan punaista

Vastoin suunnitelmaani olin käynyt ostamassa punaista lankaa.

Kumarruin käsityökirjani päälle, luin ohjeet keskittymisen rypyt otsallani ja jatkoin sitten kutomista. Olin ehtinyt tulla siinä varsin hyväksi, vaikka itse sanonkin. Puikot liikkuivat melkein itsestään.

Vanhan uskomuksen mukaan kohtalon määräämiä kumppaneita yhdistää punainen lanka.

Katsoin tyytyväisenä aikaan saamaani pientä tonttulakkia. Vislasin pehmeästi ja hymyilin, kun pieni valkoharmaa otus köpötteli kohti kättäni. Pikkuriikkisen koiran pää melkein hukkui tonttulakkiin, vaikkei se ollutkaan kamalan suuri. Naurahdin pari kertaa lämpimästi.

Minä ja Taiga olemme varjo ja valo, päivä ja yö - erottamattomia. Siltä minusta tuntuu.

Minun ei tarvinnut värjätä lahjaa punaiseksi.

Meidän välillämme on takuulla sellainen lanka.
« Viimeksi muokattu: 12.12.2012 17:06:37 kirjoittanut Mightyena »
everybody knows there's a party at the end of the world

Mightyena

  • ***
  • Viestejä: 437
  • ヨホホホ♪
A/N: Öh... En tiedä, olisiko oikeasti mahdollista, että japanilainen Kuroko tekee pipareita. Älkää miettikö asiaa :D.

* * * * * * * * *

10. joulukuuta: Sokerileipuri

Minun oli vieläkin kamalan vaikea ymmärtää, miten olin päätynyt leipomaan hänen kotiinsa, mutta niin vain kävi. Painelin taikinaan muoteilla keskittyneesti, mutta kun yritin irrottaa tuotokseni pöydästä, niistä tuli epämuodostuneita (ja takuulla myös kamalan makuisia). Sisäinen perfektionistin luonteeni kiljui vastalauseita ja naksautin kieltäni ilkeästi. Kagami vilkaisi olkansa yli.

"Onnistuuko?" hän kysyi hiukan poissaolevana, keskittyen ankarasti täytekakun koristeluun.
"Eiköhän. En tiennytkään, että sinussa on sokerileipurin vikaa", huomautin lähinnä pitääkseni keskustelua yllä. Hän kohautti olkiaan.
"No, vähän joo. Ruokaa tulee enemmän laitettua, mutta haluan syödä jouluna jotain makeaa. Kuuluu asiaan."
"Autan sinua, mutta syöt kuitenkin kaiken."
"Hei, olen minä vähän reilumpi tyyppi! Saat ottaa pari keksiä mukaan."

Mutristin huuliani ja halusin lyödä tuota miestä kämmensyrjällä päähän. Ehkä se parantaisi hänen yksinkertaisuutensa. Ehkä hän sitten ymmärtäisi vinkin.

Minä pidin siitä, miten osasit loihtia kaikenmoisia herkkuja. Minä pidin siitä, miten asunnossasi lojui siellä täällä vaatteita, käsipainoja löytyi jokaisesta nurkasta ja kirjallisuudesta ei ollut tietoakaan. Minä pidin siitä, miten et ollut jaksanut ostaa lainkaan mattoja ja seinäsi loistivat valkoista puhtauttaan, olematta kuitenkaan ahdistavia. Koko paikka heijasti niin vahvasti sinua, että en voinut olla ihailematta.

Mutta minä olisin sillä hetkellä pitänyt sinusta vielä enemmän, jos olisit ymmärtänyt kutsua minut luoksesi uudelleen. Tyhmä, tyhmä.


Yhtäkkiä olin alkanut tuntea yksinäisyyttä, vaikka en koskaan ollutkaan yksin.
« Viimeksi muokattu: 12.12.2012 17:07:44 kirjoittanut Mightyena »
everybody knows there's a party at the end of the world

Mightyena

  • ***
  • Viestejä: 437
  • ヨホホホ♪
A/N: Tässä luukussa vaihdetaan vähän näkökulmaa. Ja lauletaan anteeksi biisivalinta älkää tappako :D. Näillä kahdella on muuten oikeasti duettobiisi (vai kaksi? toista en ole löytänyt), kuunnelkaa, se on söpö. Se, miksi Kuroko lintsaisi matikankokeesta jää muuten ikuiseksi arvoitukseksi. Mahdollisesti olikin siellä, mutta kukaan ei huomannut. c:

* * * * * * * * *

11. joulukuuta: Ääni
Kagami PoV

Kirosin hiljaa itsekseni, vedin kaulaliinaa enemmän kasvojeni eteen ja hytkyin pysyäkseni lämpimänä. Olikohan hauskempaa keinoa viettää ruokataukoa, kun etsiä tiettyä idioottia ympäri maita ja mantuja. Matematiikan opettajamme oli sattumalta nähnyt hänet aamulla, eikä pitänyt siitä, miten hän oli kadonnut sopivasti kokeen ajaksi. Ja tietysti minä olin juoksupoikana. Miten voikin olla mahdollista, etten päässyt livahtamaan...

Muutaman sadan metrin päässä koululta näin vilauksen tiiliseinää ja sitä vasten vielä kirkkaampana hohtavaa hiuspehkoa. Hän pureskeli purkkaa tai vastaavaa, pyöritti koripalloa sormiensa päällä, puoliksi keskittynyt ja puoliksi laiska ilme kasvoillaan (niin minä olin oppinut päättelemään hänen silmistänsä ja kulmien pienistä liikkeistä). Omat kasvoni pistelivät melkein kivuliaasti pakkasen punasta. Huomasin miettiväni, miten hän onnistuikin näyttämään niin hyvältä tässä säässä - ja ravistelin saman tien päätäni, karistaakseni sellaiset nolostuttavat ajatukset.

Kun olin enää muutaman metrin päässä hänestä, halusin ilmoittaa olemassaolostani mutta tulinkin toisiin ajatuksiin, kun kuulin vahvaa laulua hiljaisella äänellä.

"You better watch out
You better not cry
Better not pout
I'm telling you why
Santa Claus is coming to town..."


Siirryin vähin äänin kulman taakse ja pinnistelin kuullakseni mahdollisimman paljon. En tiennyt, miksi halusin kuulla - pienen lauleskelun pitäisi olla ihan normaalia - mutta hänen kaltaiseltaan henkilöltä se oli jotakin outoa. Ehkä ei ollutkaan. Ehkä minä vain en ollut nähnyt hänestä vielä kaikkea.

Hävettää myöntää, mutta halusin laulaa hänen kanssaan.

"He's making a list
And checking it twice;
Gonna find out,
Who's naughty and nice
Santa Claus is coming to town
He sees you when you're sleeping
He knows when you're awake
He knows if you've been bad or good
So be good for goodness sake!"


Ainakin ajatuksissani, muuten en olisi kehdannut.

Nykyään tuntui, että hymyni olivat ihan väkinäisiä. Mutta kun yritin pokerinaamaa, alkoi yhtäkkiä hymyilyttää.

Olin muuttunut niin oudoksi, etten tunnistanut itseäni enää.
« Viimeksi muokattu: 11.12.2012 15:08:44 kirjoittanut Mightyena »
everybody knows there's a party at the end of the world

Mightyena

  • ***
  • Viestejä: 437
  • ヨホホホ♪
A/N: Hyvää maagista päivää 12/12/12! Sen kunniaksi luukku, josta ainakin itse pidän kovasti. Muutama seuraava luukku tulee kertomaan saman päivän tapahtumista ainakin jossain mielessä, ja sitten tavallaan hypätään ajanlaskussa muutaman päivän ohi ja 24. päivä on 24. päivä ja minun ficcini ajankulussa on todellakin järkeä. Hehe. :3 Kise juo pikkujouluissakin ainoastaan viiniä, koska hän on niin hieno herra.

* * * * * * * * *

12. joulukuuta: Ryhti

"Kurokocchi!" kuului riemuisa tervehdys juuri kun olin astunut ovesta sisään. Kävelin Kisen ohi jättäen hänet levitettyine käsineen kokonaan huomiotta (hän valitti äärimmäisestä julmuudestani ja siitä, että olin ollut talvipakkastuulella jo keskikesällä) ja laitoin takkiani naulakkoon. Kagami käveli perässäni sisälle ja paiskasi oven kiinni, heittäen samalla kunnon mulkaisuja jokaiseen sillä hetkellä näkemäänsä. Hymyilin pienesti. Lähes jokainen paikanpäällä oleva taisi olla tosiaan vihollinen jossain mielessä - ottamatta siis laskuun joukkuelaisiamme, jotka istuivat lievästi kiusaantuneen näköisinä seinien vieressä. Käännyin viimein hetkeksi Kisen puoleen.

"Kiitos kutsusta, Kise. Mutta eikö tämä ole hiukan myöhäinen ajankohta pikkujouluun?"

Vaaleahiuksinen rypisti otsaansa, tajuamatta, miten ikinä voisi olla myöhäinen ajankohta juhliin. Niimpä hän keskittyi viittomaan meitä peremmälle lievästi koristeltuun (varsin hyvällä maulla koristeltuun, oikeastaan) taloon ja tarkemmin sanottuna pienen pöydän eteen.

"Naposteltavaa, juomista?" hän kysyi, samalla kaataen itselleen viinilasillista. Kagamia ei täytynyt kahta kertaa käskeä, tämän takiahan hän oli tänne vaivautunut. Hän nappasi pöydältä vähän kaikkea mahdollista, suolaista ja makeaa sekaisin. Minä otin maistettavaksi yhden leivän ja pureskelin hitaasti, seuraten kollegaani sivusilmällä. Hän saapui juuri juotavien luokse ja ilme muuttui epäileväksi.

"Hei, Kise!" hän huusi (vaikka toinen olikin melko lähellä), "alkoholia keskellä viikkoa?"

Kisen silmät laajenivat ensin hämmästyksestä ja sitten hän purskahti nauruun. Hän hekotteli pitkään kuin kovinkin hauskalle jutulle, pyyhkien kyyneliä silmäkulmistaan. Kagami naputteli terävästi jalkaansa lattiaan muutaman kerran. Kuin kysyäkseen, mikä oli niin hauskaa.

"Voi hyvänen aika, Kagamicchi", juhliemme isäntä sanoi naurahdellen vieläkin, "en tiennytkään, että olet noin viaton."

Sanomatta on tietenkin selvää, että tämä kaikki huvitti minua suuresti.

"Minun täytyy olla tässä samaa mieltä Kisen kanssa. En tosiaan uskonut kuulevani moista sinun suustasi."

Kise repesi vielä kerran huutonauruun, minäkin hymyilin viekkaasti. Punahiuksista ärsytti tämä yhtäkkinen liittouma ja hän mumisi jotain muiden tervehtimisestä. Toivoin, ettei hän tiputtaisi sylillistä ruokaa kenenkään kasvoille - ainakin hänen omat kasvonsa kertoivat, että varokaa, minä en pelkää sylkeä vasten naamaa ja vielä potkaista päälle.

En tiedä, miten juutuin siihen seisomaan nauruun kuolevan Kisen viereen, mutta halusin katsella Taigan loittonevaa selkää. Tulin ajatelleeksi, miten usein hänen tavoitteensa tai persoonansa lytättiin alas, joko kuolemanvakavana tai huumorilla. Hän ei välittänyt. Eikö hän välittänyt, koska niitä asioita sanovat ihmiset eivät merkinneet hänelle mitään? Vai tiesikö hän sen kaiken olevan valetta, luuliko hän että hänestä tulisi vielä kaikkein paras?

Suunnilleen sillä hetkellä, kun Kise lopetti nauramisen tajusin jotain. Olin mielessäni kutsunut häntä etunimellä. Olin varmaan kutsunut jo useammin, huomaamattani. Jos kenenkään sanat eivät merkinneet ikinä mitään, silläkään ei olisi pitänyt olla väliä. Kaikkein parasta olisi olla poikkeus sääntöön - kävellä hänen peräänsä, tarttua kädestä eikä päästää irti. Ja kysyvää katsetta ei tulisi, koska hän tietäisi, että se olen minä.
everybody knows there's a party at the end of the world

Mightyena

  • ***
  • Viestejä: 437
  • ヨホホホ♪
A/N: Tämän... te tulkitsette niin kuin haluatte. :D Ja tämä on muuten tuplaraapale. huomatkaa midorima/takao viittaus! (olennaista :d)


* * * * * * * * *

13. joulukuuta: Ikuisuus

Joku saapui myöhässä.

Aomine.

Aomine oli aina myöhässä.

Hän tervehti Kiseä, huuteli muillekin jotain epämääräistä. Oli ilmeisesti tuonut Momoin mukanaan. Aomine käveli kohti olohuonetta ja virnisti suuresti, kun näki meidät kaikki istumassa ringissä lattialla.

"Teilläpä on heterot juhlat", hän aloitti selvästi itsevarmana letkautuksestaan, "eihän täällä ole yhtään tyttöjä ja juoruilette oikein söpössä pikku piirissä."

"Hei", Riko varoitti. Aominea ei tainnut kiinnostaa.

"Minun on myönnettävä, että tämä seuraleikki näyttää epäilyttävältä. Kise pakotti. Pakottihan hän tulemaan näihin pikkujouluihinkin", Midorima huomautti, korjaten lasiensa asentoa ja sitten nojaten ärtyneen tylsistyneenä käteensä. Takao kailotti suureen ääneen Midoriman valehtelevan, oikeastihan hän piti tästä. Palkintona Takao sai kämmenselkäiskun niskaansa, kivuliaan näköisesti.

* * *

"Tetsu!" kuulin syvän äänen ja värähdin nostalgiasta tai kiintymyksestä tai jostain muusta. Maailmassa ei tosiaan ollut kovin montaa ihmistä, joka puhuttelisi minua tuolla tavalla.

"Hyvää iltaa, Aomine", vastasin ja mietin, mahtoiko hän huomata tuttavallisuuden puutteen äänestäni. Suuremman sellaisen kuin tavallisesti, siis.

"Päästiin eroon Kisen seuraleikeistä!" hän riemuitsi ihan vilpittömästi.

"Kyllä."

Tämän ei pitänyt

Hän katsoi minua kumman lempeästi ja vastapainoksi pörrötti hiuksiani rajusti. Mutristin suutani, ja hän nauroi valloittavasti.

Tämän ei pitänyt

Hymyilin ihan oikeasti.

Tämän ei pitänyt ikinä päättyä.

Jos hymyilee oikeasti, kasvoihin alkaa sattua. Ainakin jos se hymy on tuulahdus menneisyydestä.
everybody knows there's a party at the end of the world

Mightyena

  • ***
  • Viestejä: 437
  • ヨホホホ♪
A/N: Jos matikantaitoni eivät ihan pielessä ole, tätähän on enää kymmenisen osaa jäljellä. Saan ainakin vedettyä kunnialla loppuun jee. :3

* * * * * * * * *

14. joulukuuta: Mustat sukat

Viimeisenä jouluna yläasteella päätimme järjestää yhdessä tuumin juhlat. Emme mitään isoa: pukeuduimme vain päivän ajan vapaasti, katsoimme muutaman elokuvan ja toimme toisillemme lahjoja. Minä luin kirjaa nurkassa, kun tapahtui jotain odottamatonta. Yksi luokkalaiseni tyttö - melko tavallisen näköinen, ruskeat hiukset, ruskeat silmät, mutta silti oikein nätti - tuli antamaan minulle lahjan. Hikinauhan, sillä "sinähän pelaat koripalloa, etkö vain". En juuri puhunut tuolloin muille kuin joukkuelaisille ja Momoille, joten olin pakostakin yllättynyt. Keskustelimme hetken jostain tavallisesta, ehkäpä lumen määrästä tai juhlien onnistumisesta.

Käännyin ilman suurempaa tarkoitusta, katsoakseni ympärilleni. Sydämeni hyppäsi melkein kurkkuun.

Momoi seisoi siinä. En ollut aikaisemmin huomannut häntä, joten täytyi kai myöntää, että sain maistaa omaa lääkettäni. Tytön ilme oli hurja: hän tuijotti anteliasta luokkatoveriani murhakatseella, silmät ja suu kavenneina ohuiksi viivoiksi.


"Tetsuuu!" kuulin jo toiseen kertaan saman päivän aikana ja pian Momoi jo roikkui käsivarressani, painaen päätään olkapäätäni vasten.
"Pitkästä aikaa, Momoi."

Puhtaasti tieteen nimissä siirsin huomioni pois tytöstä ja puhuin Kagamille.

Momoi kehräsi minua vasten. Ei murhakatsetta, ei kavenneita silmiä tai suuta. Tietäisitpä vain, tyttö raukka. Tietäisitpä vain.

Ja jostain syystä istuimme taas leikkimässä sitä loputonta seuraleikkiä.
everybody knows there's a party at the end of the world

Mightyena

  • ***
  • Viestejä: 437
  • ヨホホホ♪
A/N: Voi terve. XD Voi olla, ettei kukaan muu naura minun vitseilleni, mutta tätä oli vaan niin hauska kirjoittaa. Ja Kagami PoV on tässä pakollinen, koska hän on niin söpö tuitui.

* * * * * * * * *

15. joulukuuta: Unessa

Kagami PoV

En tiedä, mikä minulla oli, mutta minun ei olisi pitänyt kuunnella hänen lauluaan.

Nukun yleensä niin sikeästi, että minua saa hakata hereille kirveillä ja rämpyttää kitaraa vahvistimien kera ihan korvan juuressa. Enkä siltikään välttämättä heräisi. Aamulla en muistaisi unestani yhtään mitään. Ennen peliä asia oli luonnollisesti toisin, mutta kerran minulle sattui jotain ennenkuulumatonta.

Eräs ystäväni tuli nimittäin kiusaamaan minua uneeni.

"Hyvää joulua, Taiga. Aika herätä."

Kuvittelin ensin, että se oli äitini herättelemässä minua, kun olin taas nukkunut kahteentoista. Kummallista, hän sanoisi, oletpa sinä kummallinen poika näin jouluisin. Sitten tajusin muutaman seikan.

A: Minähän asun yksin Japanissa.
B: Minä en hitto vieköön voisi syleillä äitiäni omassa sängyssäni.
C: Minä en hitto vieköön voisi syleillä äitiäni omassa sängyssäni ilman vaatteita (ainakin melkein).
D: Minun äitini ei hitto vieköön voisi suudella minun kaulaani uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen...

Tönäisin ahdistelijaani kauemmas ja kohtasin melkein läpikuultavan siniset silmät. Pasmani menivät ihan sekaisin, kasvoja kuumotti, en tiennyt miten reagoisin.

"Kuroko!" parahdin, kun en muutakaan keksinyt. Hän kallisti päätään aivan kuin minä olisin se, joka käyttäytyi oudosti. Ajattelin tarpeelliseksi selittää vielä hiukan, mutta sanat takertelivat kielellä.
"Älä... älä viitsi tehdä tuollaisia! Tosi noloa!"
"Eihän täällä ole kukaan näkemässä", hän huomautti.
"Sinä olet näkemässä!"

Hän naurahti.

"Älä viitsi puhua hassuja, Taiga."
"Älä itse viitsi tehdä hassuja!" huusin vieläkin kamalan lujaa, kun hän ei vain ymmärtänyt. "Ja ethän sinä ikinä edes kutsu minua etunimellä!" lisäsin vielä tajutessani senkin outouden.

Kuroko meni hiljaiseksi ja punastui hiukan.

"Voin kyllä kutsua herraksi tai johtajaksi tai isännäksi tai jotain, jos sinä... pidät sellaisista jutuista."

Tuo oli kyllä viimeinen pisara. Juuri kun ajattelin, ettei kasvoja voi enempää kuumottaa. Ja oliko hänen pakollista sanoa se tuollaisella ilmeellä?

"Eikä! Mistä sinä tuollaista repäisit?" kysyin ääni melkein kivuliaana, mutta luovutuksen värittämänä. Eihän tuosta pojasta voinut saada selvää. Hän haki hetken parempaa asentoa ja kääri lopulta kätensä selkäni taakse, painaen poskeaan rintakehääni vasten.

"Mmm", hän aloitti haukotuksen saattelemana, "sinusta olisi helppoa uskoa jotain sellaista."


Aamulla ensimmäinen ajatukseni oli, että ei hemmetti. En minä Kurokosta pitänyt. Hyvin vähän ystävänä ehkä, mutta en takuulla sillä tavalla. Kaikkea hauskaa sitä aivot voivatkin tuottaa ihan tyhjästä, heh heh...

En tiedä, mikä minulla oli, mutta minun ei olisi pitänyt nähdä hänestä unta.
everybody knows there's a party at the end of the world

invisible deer

  • susilapsi
  • ***
  • Viestejä: 256
  • ava by Auroora
Uaaah ! Niin söpöä !

Lainaus
"Voin kyllä kutsua herraksi tai johtajaksi tai isännäksi tai jotain, jos sinä... pidät sellaisista jutuista."

Lainaus
Kaikkea hauskaa sitä aivot voivatkin tuottaa ihan tyhjästä, heh heh...

Ihan tyhjästä, haa haa. Sen kun näkis.

Joo, tällä kommentilla ei ollut mitään muuta tarkoirusta, kuin ilmottaa, että luen edelleen ja tyksin kovasti :D
there is freedom in the dark once someone has illuminated it