Kirjoittaja Aihe: Fanifiilistelyn yleistopic  (Luettu 88689 kertaa)

Milgia

  • Kapteenska
  • ***
  • Viestejä: 1 791
  • He'd be Her Bert.
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #20 : 21.01.2013 16:47:42 »
Sab: Hirveä peli! :D Yritän muistella nimiä ja olla koukuttumatta, mutta kiitän tästä, vaikka koukuttuisinkin. Englanninkielisiä nimiä pitää välillä vähän kaivella muistin syövereistä, ja on totta, että helposti unohtuu yllättävän keskeisiäkin hahmoja, mutta eihän liian helppo peli olisikaan hauska. Miten löysit tämän?

Tolla sivulla on paljon muitakin ton tyyppisiä pelejä ja eri fandomeista ja asioista. Oon pelaillu Nälkäpelistä ja Twilightistakin jotain tollasia.

M
But deep within my soul, I'm glad the times have changed
As long as rock and roll and the Chevys stay the same.

It was me and you and Chevy.

StrokeOfGenius

  • Sateenkaarimursu
  • ***
  • Viestejä: 74
  • Antakaa mun syrjäytyä.
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #21 : 28.03.2013 18:02:07 »
Päätarkoituksenani on kuitenkin levittää tuota kappaletta, tai siis sen sanoja, piristämään vaikkapa matematiikantuntia. Toimi ainakin minulla hyvin.
Oi että, "I Live Life on Tumblr" on kyllä kauhee biisi :D Muistan, kun kuulin ekaa kertaa, olin vaan, että "njäh, ei kukaan voi olla noin hullu ja obsessoitunut...", mutta sittenhän siitä alkaa tulla kamalaa, kun biisin sanat vastaa joitakin päiviä elämästäsi täydellisesti xD
Tumblr on ihana ja kamala paikka, niin kuin joku sanoi jossain fiksusti, fangirläyksen mekka. Ainakin mulle hulluna fanityttönä ja shipperinä se tarjoaa juuri sitä, mitä tarvitsen. Ja niin kuin täällä sanottiin, siellä ymmärretään. Uhh, ihhaana paikka, kulla.

Mut siis, mennäänpä fanityttöilyyn, koska hallitsen sen niin hyvin.

Miksei Putous voisi kestää koko vuotta? No, varmaan siksi, koska siitä tulisi näyttelijöille melkoista työhelvettiä, mutta silti. Mä en selviä vuotta ilman sitä sarjaa. Varsinkin, kun olen hurahtanut niin kovasti esim. Karim/Veli-paritukseen ja Veli Sikiöön muutenkin, niin eii... En kestä. Ficcailen sketsihahmoista pysyäkseni järjissäni, pitäisi niitäkin julkistella. Myönnetään, että yritän parhaani mukaan löytää uusia fandomeita, joihin obsessoitua, etten jäisi taas vain norkoilemaan Putouksen perään... Huokaus.

Ja sitten vielä muuta... Olen taas vaihteeksi rakastunut James Bondiin <3 Olen fanittanut niitä elokuvia koko pienen ikäni, Pierce Brosnanin ja Roger Mooren Bondit ovat parhaita. Tällä viikolla tuli neloselta "Kuuraketti", jossa on siis yksi suosikkihahmoistani mistään ikinä, Jaws elikkä suomalaisittain Rautahammas <3 Vaikka en ole kyllä edes varma, pidänkö siitä tavasta, jolla jätkä on "Kuuraketissa" kuvattu... Kun elokuvassa "007 - Rakastettuni" se oli sellainen ihme tappokone, mutta tässä elokuvassa otti ja rakastui siihen blondiin tyttöseen ja oli muutenkin enemmänkin sellainen "koominen mauste". Siis, onhan Jaws söpö sen Dollynsa kanssa, mutta "rakkaus ensisilmäyksellä" ei ole oikein koskaan purrut muhun ja silleen. Mutta Jaws on silti ihana, ja jotenkin rakastuin sen ja Jamesin kommunikointiin; siis, totta kai Rautahammas virnistää aina ihanilla metallisilla hampaillaan nähdessään jonkun, jonka aikoo tappaa, mutta James hymyilee sille takaisin :'D Hmm, taidan kirjoittaa Bond/Jaws-ficin aiheesta x"D Ja sitten, kun James on Rautahampaan rinnalla niin pikkunen, ja se tapa, jolla se esittelee Jawsin Hollylle: "His name is Jaws. He kills people." Tulee vain mieleen, että James esittelee Hollyn ja Jawsin toisilleen jollain kutsuilla, tyyliin "Oh, hey, Jaws! Holly, this is Jaws, Jaws, this is Holly. Jaws, Holly works with space technology. Holly, well, Jaws is Jaws, he kills people." :D

Vielä, kun tänään pääsen viimeinkin katsomaan "Skyfallin". Vaikka en tykkää Daniel Craigin Bondeista niin paljon (ei ole siis Danielin vika, hieno näyttelijä), niin olen kyllä tätä odottanut.
Ei ole siis nämä uudemmat Bondit oikein sytyttänyt, vaikka Craigin 007 on varmaankin luonteeltaan kaikista lähinnä sitä alkuperäistä Ian Flemingin luomaa Bondia... Mutta kun mä katselen James Bondia, mä haen siltä Bond-kliseitä, Bond-vitsejä, Bond-tyttöjä ja Bond-toimintaa. Siis, löytyyhän näitä Craiginkin nollanollaseiskoista, mutta pidän kuitenkin sellaisesta Mooren tai Brosnanin tai Conneryn meiningistä enemmän. Joo, nyt mä aloin höpöttämään. Odotan kuitenkin iltaa ja elokuvahetkeä kuin kuuta nousevaa, olen jo pelottavan varma, että alan shippaamaan 00Silvaa... 8'D
Onkos täällä muita Bond-faneja? Oon käsittänyt, että finiläiset tykkää ainakin "Skyfallista". Mitenkäs on muiden Bond-elokuvien laita, löytyykö faneja? Tai niitä, jotka olisivat lukeneet kirjoja? Itse en ole kirjoja lukenut, lähinnä siksi, koska agentti- ja etsivätarinat kiinnostavat mua kyllä valkokankaalla, mutta eivät jostain syystä oikein nappaa paperilla :/ Weird.

(Sori romaanit, mutta kun annetaan lupa fangirlätä, niin mähän fangirlään. xD)


//Noi Bond-fiilistelyt ois kyl voinut pistää ehkä myös Elokuvat-topaan, mutta noh, meni jo, ja onhan täällä muistakin elokuvista puhuttu :)
« Viimeksi muokattu: 28.03.2013 18:11:56 kirjoittanut StrokeOfGenius »
"Kaarim tykkää kosketella, mä en tykkää siit, et kosketaan. Tää on täydellinen liitto."
"Meilla on tallainen ristiriita. Kulla."
"Niin sanottu viha-rakkaus -suhde."

~ Veli Sikiö & Karim Z. Yskowicz

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #22 : 25.06.2013 00:19:38 »
Roswell on palannut vuosien tauon jälkeen fanituslistalle. Se on niitä harvoja sarjoja (niin kirjoina kuin tv-sarjanakin), jossa canon-parit on niin kivoja, että slashaan tuskin ollenkaan :o
Michael ja Maria, ja sitten bonuksena vielä ihana huvittava 90-luvun (?) pukeutuminen, aijai.
Hirveän suuri harmi vaan, ettei kirjojen pohjalta ole about yhtään ficcejä, niitä olisi niin kiva lukea.
Ah tätä ihanaa nostalgiaa<3

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

fasciner

  • *
  • Viestejä: 2
    • Blogi
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #23 : 26.06.2013 23:04:55 »
Apua en tiiä mistä oikeen alottaisin. Heheh ensimmäinen viesti tällä palstalla ja heti tuun tänne avautumaan :D. Tuntuu, kun aivot ois yhtä fangirling solmua eikä mistään saa selvää ja koko ajan on innoissaan muttei edes tiedä oikeen mistä XD. Hmm ehkä vois alkaa setviä näitä omiakin ajatuksia jaottelemalla näitä kaikkia eri tuntemuksia omiin lokeroihin.

One Direction julkaisi eilen elokuussa ensi-iltansa saavan elokuvan trailerin. Se traileri oli aivan ihana, upea ja ääh aloin vaan itkemään. Jotenkin oli ihana nähdä, että ne on vielä niitä samoja tyyppejä, jotka sillon kisasi X-factorissa, vaikka ne on nyt maailman huipulla. En tiedä miten tuun selviämään siitä leffasta! Onneks se on 3D niin voi pillittää niiden lasien alla piilossa : D oon nimittäin varma että itken, koska toi trailerikin nosti tunteet pintaan! Ja siinä leffassa on sitten vielä pätkiä siitä konsertista missä itse olin...voevoe... pitääkin varata nenäliinoja mukaan!

Mun pitäis lopettaa tää leffojen kattelu, kun aina kalastan sieltä jonkun ihanan brittinäyttelijän ja tadaa obsession is made. Viime kuussa näin leffan Warm Bodies ja Nicholas Hoult on aivan loistava näyttelijä! Katon koko ajan youtubesta Nicholaksen haastiksia, pätkiä tosta leffasta, pätkiä muista leffoista/sarjoista missä Nicholas on ollut. Lisäksi selaan tietysti kaikkia netin fanisivuja ja luen uutta tietoa tyypistä. Eikä unohdeta sitä, että mun tumblr hukkuu tän tyypin kuviin : D. Oon kirjottanu sille jo fanipostiakin ja koitan tehdä siitä niin hienon, että saisin vastauksen!

Ja voitais sitten vielä pysyä tällä brittiosastolla (itseasiassa ei taideta tän koko tekstin aikana lähteä briteistä minnekkään : D mäkö muka brittihullu...). Seuraavaksi vuorossa Charlie Rowe. Mä en siis oikeesti kestä näitä uusia ihania kuvia! Voisitko vähän ehkä rajoittaa murunen, koska mä hajoon palasiks täällä ruudun toisella puolella... Ja iih voi miten tulinkaan iloseks siitä nimmarista, joka tuli postissa :3. On maailman ihanin tunne päästä tapaamaan lempinäyttelijöitänsä, mutta ehkä kamalin tunne ikinä on se, kun sanot hyvästit sille ihmiselle. Siis en tajua miten voin ikävöidä Charlieta niin paljon. Aina kun ajattelen sitä niin tuntuu, kun joku repis mun sydäntä kahtia. Sattuu niin paljon kun tietää ettei tuu näkemään sitä enää ikinä ja ajattelen koko ajan vaan, että mitä kaikkea jätin kertomatta :(. Nonni ja menit nyt sitte vielä julkasemaan uuden yli-ihanan biisin, jota kuunnellessa en voi kun itkeä, thanks Char ♥

Voi vitsit enää 6 päivää Lontooseen! Pääsen takaisin sinne, minne jätin sydämeni! En malta odottaa, että pääsen taas kävelemään Suuren Salin läpi, näkemään Hiinokan, ihastelemaan Viistokujan kauppoja ja itkemään Tylypahkan pienoismallin äärellä :') Harry Potter Studio Tour on varmasti maailman ihanin ja kaunein paikka ♥  (jos joku haluaa ihastella kuvia mun pääsiäisen reissulta niin niitä löytyy täältä http://fasciner.blogspot.fi/2013/04/london-city-where-my-dreams-came-true.html). Niin ja ens viikolla sen kierroksen jälkeen pääsee vielä näkemään Daniel Radcliffen teatterin lavalla! Kertokaa mulle mitä hyvää oon tehny, että mun elämä on ollu lähiaikoina niin mahtavaa! Aasdasdajsdasd en kestä liikaa fangirl tunteita, sekoon kohta!

Ainiin ja elokuussa tulee vielä uus Percy Jackson leffa, oon kattonu trailerin ties kuin monta kertaa ja en jaksa odottaa!!! Niin ja sen uuden Hobitin traileri, wooo!! Miksi tälläinen viaton fanityttö laitetaan tälläiseen kamalaan odotuskierteeseen, jossa tunteet pursuilee yli laidan ja laiva vaan heiluu myrskyssä :D

// Nonni nyt on Lontoon reissu koettu ja tää tyttönen on ihan onnessaan ♥ Jos joku haluu kurkkaa kulissien taakse ja nähdä vilauksen eräästä kenet tapasin niin hipsikäähän tänne: http://fasciner.blogspot.fi/2013/07/onhan-toiki-sairaus-eika-silla-oo-valia.html

//oijoij toinen Lontooreissu feat Rupert Grint & Colin Morgan ♥ http://fasciner.blogspot.fi/2014/03/here-i-go-again-lontoo-8-112.html
« Viimeksi muokattu: 16.04.2014 13:25:05 kirjoittanut fasciner »

Sisilja

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 049
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #24 : 22.07.2013 00:01:54 »
Koin aiheellisemmaksi tulla tänne kuin mennä ilakoimaan teeveesarjatopicin puolelle. Olen varmaan mattimyöhäisiä näissä juhlissa, mutta törmäsin vasta äsken äänitallenteeseen Sherlockin kolmoskauden eittämättä tunteellisen kuuloisesta kohtauksesta, joka näytettiin onnekkaille ihmisille Comic Conissa. SPOILAANTUMISVAARA!

Tärisen ja vikisen ja uskon kuolevani onnesta. Fanityttöily todella on elämän suola, sokeri ja kardemumma.
Kirjoittamisen riemusta

Avasta kiitos aijulle!

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #25 : 07.08.2013 18:21:23 »
Kukaan muu nähnyt uutta Thor 2 The Dark World -traileria?
asdfgard en pysty. LOKIIIIII
Aiotaan kaverin kanssa sitte marraskuussa(?) yrittää ensi-iltaan katsomaan tuota leffaa.

(ja tästä edellisestä purkautumisesta voinee päätellä, että kyllä, olen Tumblrissa ja Tumblr on minussa. Ja pidän siitä hyvin paljon).

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #26 : 07.08.2013 20:51:04 »
Te ette kyllä edes tajua miten sfääreissä olen Housen viimeisen kauden suomiesityksestä. Viimeiset pari kautta olen tosiaan livestreamannut Jenkkilästä, ja se tosiaan tarkoitti aina esityspäivä aamutunneille asti valmista keskellä viikkoa. Erityisen traagista oli sillon kun en tiennyt erään urheilutapahtuman työntävän jaksoa tunnilla eteenpäin, niin olin valvonut sitten koko yöä aamukuuteen asti ja ei muuta kun opiskelemaan aamusta varhain.

No nyt tässä oli pidempi kausi kun olin niin sanotusti offline-vaiheessa fanitukseni kanssa. Olen aina ollut sitä tyyppiä, etten koskaan varsinaisesti luovu minkään asian fanittamisesta, jos kerran siihen ryhdyn, mutta eri fandomit ovat eri aikaan päällä - House pamahti pari viikkoa sitten ryminällä täydellisen hiljaiselon jälkeen onlineen ja meinaan kuolla kun ei missään pääse aiheesta keskustelemaan! Kun sarja vielä pyöri, niin jaksojen ruumiinavaus oli tarkkaa puuhaa Livejournalissa, mutta sittemmin fandom on vaiennut. Siirtymistä Tumbleriinkaan ei oikein ehtinyt tapahtua kunnolla. Ficcejäkään ei kirjoiteta enää samassa tahdissa, mikä suuresti minua närästää, kun esimerkiksi BBC:n Sherlockin tai ehkä jopa amerikkalaisen Elementaryn kanssa crossaaminen olisi pirun potentiaalista (vaikken Elementarysta niin edes tykkää).

Kaikki Sherlock Holmesiin liittyvät fanitunteeni tuntuvat olevan täysin offlinessa, mikä minua suuresti harmittaa kun täällä Finissäkin olisi vihdotaviimein jotain kaikupohjaa. Oli siinä paha vääntää vielä silloin kun sarja oli ensimmäisellä kaudellaan ihan tuore ja suomenkielinen ficci oli kuin yhtä tyhjän kanssa. Ja nyt kun ois kaikkein paras maaperä niin ei inspaa, ei sitten millään. Tää on niin suuri vääryys, ettäminun sisäinen fanionlinekelloni ei seuraa mitään loogisia järjestelmiä, ne vaan tulee ja menee jos on tullakseen.
Here comes the sun and I say
It's all right

SuklaaKissa

  • ***
  • Viestejä: 427
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #27 : 11.08.2013 17:26:33 »
Hei, kaikki melkein nukkuvat Johnlockin shippaajat! Ja ehkä myös Destielin ja Wincestin ja Sterekin. Oletteko aina halunneet näyttää, kuinka paljon jotain paritusta rakastattekaan?

Nyt olisi erittäin hyvä aika nostaa hieman Johnlockin sijoitusta tässä kilpailussa. Olkaa kilttejä ja klikatkaa siitä kohdasta, missä lukee Johnlock (Sherlock) ja sitten vote. Mieluiten monta kertaa sivua välillä päivittäen. Koska hei, Johnlock on hyvä OTP.

Destielin ja muiden shippaajat voivat potea huonoa omatuntoa siitä, että eivät lohduta pitkään odottanutta Sherlock-fandomia ja äänestää omaa ooteepeetänsä. En väheksy teitä, mutta nyt haen erityisesti apua suomalaisista Sherlockin faneista (ja hei, Jimlock ei ole vaihtoehto, joten eikö ole aina parempi edes mainostaa fandomia (emme ole kuolleet kahdessa vuodessa)?).

Linkki vielä kerran. Ei, mä en ole menettänyt omaa elämääni OTP:lleni. Onneksi en ole vielä niin pitkällä Supernaturalissa, että joutuisin miettimään Johnlockin ja Destielin välillä. Kuolisin kärsimykseen.

// Tämän ei ole tarkoitus olla sodanjulistus, vaan... mmm... rauhaisaa leikkimielistä kilvoittelua fanien välillä?

// Hallahäive: Kiitos rohkaisusta. Mä uskon että Johnlock selviää tästä vielä. Harmittaa vain, että sivulla olevat kommentit ovat niin vihamielisiä, ei sen oikeasti tarvitsisi olla niin raivoisaa : (

// Mä voisin kirjoitttaa uuden kommentin, mutta en jotenkin viitsi näin pienten asioiden takia. Mutta tosiaan, tälle lukemat näyttivät hetki sitten:
Destiel (Supernatural)  52.62%  (441,721 votes)
Johnlock (Sherlock)  47.38%  (397,756 votes)
 Se ei ole suuri ero... Jaksan klikata vielä... pari... kertaa...
« Viimeksi muokattu: 11.08.2013 18:46:48 kirjoittanut SuklaaKissa »

Hallahäive

  • ***
  • Viestejä: 719
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #28 : 11.08.2013 18:09:35 »
Suklaakissa: Olet hyvällä asialla :DDD Itse on tässä jo jokusen kertaa tänään käyty äänestämässä. Toivottavasti voitetaan Destiel! Kyllä nyt olisi Johnlockin, ihanaisen OTP:n vuoro.

// todella, harmi, että ihmiset ottaa kaiken niin kuolemanvakavasti. Ja meidän mahdollisuudet on vielä ihan hyvät, ei se oo kun pari prossaa :)

Just the two of us against the rest of the world.

adgekfhw.rekf That's all I've got to say. Oikeesti.

Olisin toivonut kokonaista traileria, mutta, oih, kyllä toi repla riitti mulle.

Ja nyt mietin elämäni loppuun (tai ainakin 3 kauden alkuun), että johtuiko Sherlockin halkinainen huuli Johnin nyrkistä, vai kuka sitä oli murjonut. Anyways, omg. Nyt on niin Johnlock-fiilikset päällä, ettei sitä usko kukaan.

//pahoittelen tuplapostausta, mutta oli pakko.

// Ristiriita yhdisti tuplapostin
« Viimeksi muokattu: 01.09.2013 22:58:29 kirjoittanut Ristiriita »
Who lives, who dies, who tells your story?

Ava by Auro, banneri by Ingrid

Mustekehrääjä

  • Tassuttelija
  • ***
  • Viestejä: 632
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #29 : 01.09.2013 11:29:40 »
OMG! Täällä toinen, joka on jo täysin sekaisin! Mä ehkä vähän petyin, koka ei tuossa oikein ollut mitään, mutta silti! Ei herran jestas... Ja johnlock-fiilikset iiik, en kestä, mä muserrun tänne kohta!

Mikäli joku ei nyt tiedä, mistä puhutaan, niin tästä. ^^

Aasd, nyt mä odotan vaan entistä kovemmin ei ole reilua ei ole reilua ei oleee! Mä jo toivoin sitä traileria ja että ne ois julkistanu sen päivämääränkin, mutta eei.

Flavia

  • ***
  • Viestejä: 153
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #30 : 03.09.2013 14:55:40 »
"Minulla on tällä hetkellä suuri obsessio Meryl Streepiin, josta varmaan useampikin elokuva- tai sarjatopaa seurannut onkin tietoinen, heh. Yritän kerätä kaikki Streepin leffat, joita käsiini DVD:llä tai VHS:llä saan (luojan  kiitos minulla on vielä videonauhuri ja ihmiset syytävät vanhoja videoitaan ovista ja ikkunoista pihalle kun siirtyvät täysin DVD:iden ja BluRayn pariin!). Olisi mahtavaa löytää jostain mahdollisimman huokealla joku julistekin, mistä Streep voisi vahtia asuinluolaani. Mutta sen naisen näyttelijäntaidot ovat jotain niin uskomatonta, että en ymmärrä, miten joku voi vain kohautella olkiaan, että näyttelijätär mi' näyttelijätär, usch. Pitäisi jostain metsästää vielä Mamma Mia!:kin, rakastan sen elokuvan musiikkia! Kellään muulla vastaavaa näyttelijäkompleksia?"

Mukava huomata etten ole ainoa... :)
Meryl Streep, mun kaikkien aikojen suosikki nro 1. Just LOVE her! <3 <3 Julie Andrewsista pidän myös, mutta Meryliä ei voita kukaan, koskaan. Piste.
Speak your mind, even if your voice shakes.
- Maggie Smith

SuklaaKissa

  • ***
  • Viestejä: 427
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #31 : 12.09.2013 20:19:55 »
Tajusin just, että Finissä ei - ihme ja kumma - ole yleistopickia Potterjutuille, joten täytän tätä.

UUTTA POTTERMATERIAALIAAAA! J.K.Rowlingin kotisivut kertovat tällaista. 70 vuotta ennen Pottereiden alkua, tarjolla elokuvia, liittyy Ihmeotuksiin ja niiden olinpaikkoihin. Itse ainakin olin tipahtaa tuoliltani. Koska hei, Potter-fandom, aika nousta  luihuisten oleskeluhuoneen nurkista ja tulla päivänvaloon kertomaan, että olemme yhä hengissä.

tirsu

  • BubblegumKnight
  • ***
  • Viestejä: 1 989
  • Clara, my Clara
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #32 : 12.09.2013 21:21:50 »

UUTTA POTTERMATERIAALIAAAA! J.K.Rowlingin kotisivut kertovat tällaista. 70 vuotta ennen Pottereiden alkua, tarjolla elokuvia, liittyy Ihmeotuksiin ja niiden olinpaikkoihin. Itse ainakin olin tipahtaa tuoliltani. Koska hei, Potter-fandom, aika nousta  luihuisten oleskeluhuoneen nurkista ja tulla päivänvaloon kertomaan, että olemme yhä hengissä.

Jotenkin aivan mahtavaa, että Potter-leffoihin tulee jatkoa - no, ainakin periaatteessa, samaan maailmaan, kun kuitenkin perustuu. Vaikka paikkana taitaakin olla New York, ellen ole nyt ihan väärin ymmärtänyt.
Ja Wikipedian mukaan Rowling tekee itse elokuvaan käsikirjoituksen. Mun mielestä se jotenkin lisää asian loistavuutta! :)
Mielenkiinnolla odottelen lisää tietoja, niin kuin esim. kuinka kauan tarvitsee odotella (toivottavasti ei nyt paria vuotta pidempään) ja ketä valitaan rooleihin. Ja sitä rataa.
>> Don't give up. Not ever. Not for one single day. >> Clara Oswald

 >> How do sharks make babies? >> The 11th Doctor 
 >> Carefully? >> Clara Oswald
>> No, no, no - happily. >> The 11th Doctor

>> I don’t think I could ever forget you. >> The 12th Doctor

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #33 : 12.09.2013 22:51:00 »
Mielenkiintoista nähdä mitä tästä tulee, joskin epäilen että se sortuu tietokone-efekti -otusten ylilyönteihin ja ylenpalttiseen actioniin. Mutta kenties siinä olisi veikeä juoni ja rakastettava sankari - Newt(on) Scamander on sopivasti erillään kuin myös yhteydessä HP-maailmaan.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

tirsu

  • BubblegumKnight
  • ***
  • Viestejä: 1 989
  • Clara, my Clara
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #34 : 27.09.2013 10:44:04 »
SPOILAA Gleen viidennen kauden ekaa jaksoa!

Voi luoja! Oon hiukan innoissani ja onnellinen, kun Kurt ja Blaine palasivat yhteen! Jo oli aikakin! Kasvoillani tuntuu olevan koko ajan ylileveä hymy.
Kihlajaiskohta oli äärimmäisen suloinen! Blainen puhe oli todella ihana ja upea. Kohtausta kyllä synkensi hieman se, ettei Finn ollut paikalla - eikä tule enää koskaan olemaankaan.

>> Don't give up. Not ever. Not for one single day. >> Clara Oswald

 >> How do sharks make babies? >> The 11th Doctor 
 >> Carefully? >> Clara Oswald
>> No, no, no - happily. >> The 11th Doctor

>> I don’t think I could ever forget you. >> The 12th Doctor

Eririn

  • valomiekkalesbo
  • ***
  • Viestejä: 956
  • Jedi like my father before me
    • lesbian with a sword and a grudge
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #35 : 17.10.2013 01:13:12 »
Joo haloo 112 Hobitista on julkaistu uusia promokuvia. Thorinilla, Filillä ja Kilillä on haarniskat. Sydämeni käy ylikierroksilla ja hyperventiloin enemmän kuin koskaan.
We had each other. That's how we won.

Röhkö

  • ***
  • Viestejä: 1 171
  • Oot kuuma.
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #36 : 20.10.2013 22:00:13 »
Selailin meemejä ja hajosin (ja valaistuin samalla) tälle! xD
Mitä tapahtuu ficissä, jossa päähenkilö kirjoittaa ficciä? Ficcinception, K-15

Safira

  • ***
  • Viestejä: 150
  • WolfLumos134
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #37 : 22.11.2013 13:51:23 »
Hei, odottaakos täällä kukaan muu innoissaan lauantaita kun Doctor Whon 50-vuotisjuhlajakso tulee tv:stä? Minä täällä innoissani mietin millaisia herkkuja syön katsoessani sitä ja tuijotan trailereita. Haluan kuollakseni nähdä mitä Tenantin 10th sanoo kun tajuaa puhuvansa tulevaisuuden minälleen :D Ja tuo doodle, miten hauska peli, vaikka en kylläkään keksi miten sillan yli pääseen toisen O:n luokse...
Kaikki pakenevat todellisuutta joskus, jossakin, jotenkin.

Jotta voi löytää jonkun pitää etsiä ensin itsensä.

ava by Vanilje

Mustekehrääjä

  • Tassuttelija
  • ***
  • Viestejä: 632
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #38 : 22.11.2013 13:58:49 »
Hei, odottaakos täällä kukaan muu innoissaan lauantaita kun Doctor Whon 50-vuotisjuhlajakso tulee tv:stä? Minä täällä innoissani mietin millaisia herkkuja syön katsoessani sitä ja tuijotan trailereita. Haluan kuollakseni nähdä mitä Tenantin 10th sanoo kun tajuaa puhuvansa tulevaisuuden minälleen :D Ja tuo doodle, miten hauska peli, vaikka en kylläkään keksi miten sillan yli pääseen toisen O:n luokse...

Mietinkin, milloinkohan tästä ruvetaan puhumaan. Itse olen myös innoissani, huomenna pitäisi jopa cossata Rosea ykköskauden Boom Town -asussa (vielä pari raitaa pitäs kaulaliinaan saada kerpele), mitä väliä vaikkei ehkä ihan olekaan pikkujouluhenkinen? Mutta saapi nähdä, mitä tuosta spesiaalista loppujen lopuksi tulee. Olen vähän skeptinen sitä kohtaan, kun olen vähän sillä linjalla, etten edes olisi välttämättä tahtonut nähdä koko Time Waria koskaan. Minusta oli parempi, kun se oli mysteerinen, kuvaamaton. Mutta ehkä siitä tulee jotain oikeasti hienoa! 

Ansa

  • runostaja
  • ***
  • Viestejä: 2 878
  • rakastettu
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #39 : 22.11.2013 14:40:00 »
Eieieiei, haksahdin sitten BBC Sherlockiin. Olen vältellyt sarjaa niin paljon kuin mahdollista, koska tiesin, että jos katsoisin yhdenkin jakson, niin kuolisin ja alkaisin fanityttöilemään, enkä mä jaksa sitä että fanityttöilen, kun sitten mulla ei ole muuta elämää. Noh... sittenpä menin pieneen ja kämäiseen paikkakuntani kirjastoon, ja mitä sieltä löytyikään... Sherlockin II tuotantokautta, ja tottakai lainasin ne ja katsoin heti putkeen ja AHHHH NIIN TIESIN ETTÄ KUOLEN! :O Mutta ihan kivalla tavalla kuitenkin.

Mutta nyt päätän pyhästi, etten ala katsomaan mitään uutta ja mielenkiintoista televisiosarjaa ainakaan kahteen vuoteen. Piste. Sons of Anarchyn, NCIS-Rikostutkijoiden ja nyt Sherlockin fanittamisessa on jo liikaa kestettävää.

Ja ei. En ole katsonut JAKSOAKAAN IKINÄ Doctor Whota tai Supernaturalia, koska pelkään että haksahdan niihinkin. :,D Ja vaikka omistan Once upon a timen ja Housen ja Lostin ja Paon ja True bloodin ja Game of thronesin tuottarit, niin en sekoa niistä täysillä. Niitä on vaan ihan kiva katsoa, mutta ei muuta.

Olipas turha avautuminen, mutta melkein helpotti. :,D

-Ansa


kirjoittelen runoja ja tunnelmoin