Kirjoittaja Aihe: Varjojen kaupungit, Tähtisade | Alec/Magnus | S, raapale  (Luettu 1597 kertaa)

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Author: Sole
Fandom: Varjojen kaupungit, yllätys yllätys
Genre: Romance
Rating: S
Pairing: Alec/Magnus
Disclaimer: Varjojen kaupungit kuuluu Cassie Clarelle
Summary: Magnus puristaa Alecin kättä rakettien maalatessa taivaan vesiväreillä.

Kimaltavaa uuttavuotta finin malecisteille,
♥:lla, Sole


Tähtisade

Magnus tarttuu Alecia kädestä ja taluttaa hänet ulos toiseen vuoden kahdesta yöttömästä yöstä. Brooklynissä ei ole pimeää. Se ei pääse laskeutumaan tähtien tasalta alemmas. Taivas on vaaleansininen, kuin vedenpinta. Magnus puristaa Alecin kättä rakettien maalatessa taivaan vesiväreillä.

Alec kuvittelee tähtisateen varisevan heidän kasvoilleen. Hän katsoo Magnusta, jonka hiukset kimaltavat kuin raketit taivaalla. Ja pienen hetken Alec luulee sateen todella takertuneen Magnuksen tukkaan, kunnes muistaa, että sitä voi myös pullottaa.

Alec pitelee toisessa kädessään tähtisädetikkua, jonka Magnus on sytyttänyt sormillaan tanssivilla sinisillä kipinöillä. Sen kärjestä putoilee pikkuruisia valotähtiä. Ne valaisevat Magnuksen kasvot, jotka Alec vetää omiensa tasalle ja suutelee velhoaan tähtisateessa.
« Viimeksi muokattu: 12.06.2012 01:00:48 kirjoittanut Yukimura »

minttuska

  • Vieras
aww... tiedätkö mun ensimmäinen reaktio tähän oli sellainen fanityttö ihkutustaputus. <3

Ihanaa, mä jo ehdin pelätä ettei uusi vuosi malecia tulekaan ja menin sitten eilen itse rustaamaan sellaista paremman puutteessa - josta tulikin sitten jotain aivan muuta. Mutta parempi näin, koska en ole kovin hyvä juhlaficeissä ja tämä oli ihanan lyhytsuloinen. Kiitoos!! <3 <3

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
minttuska, saa fanityttöihkutustaputtaa, se on kivaa palautetta, koska sitä ei voi ottaa muuta kuin positiivisena ♥

Ei vuosi ilman Malecia voisi vaihtua, se vaihtui Malecin osalta vain vähän myöhässä.