Kirjoittaja Aihe: A Thousand Years // S // Raappale ~ By GuruLove  (Luettu 2737 kertaa)

GuruLove

  • ***
  • Viestejä: 176
Kirjoittajana GuruLove
Tyylilaji - Angst
Ikäraja - S

A/N - Eli tää ny on mun eka raappale, minkä oon kirjottanu, mutta tän biisin sanat, mitkä mä tähän laitan, on vaan jotenki niin kauniit - tai no se koko biisi on - et mun oli ihan pakko kirjottaa jotaki. Mutta tässä, häpeillen esitän teille

A Thousand Years

I have died everyday
Waiting for you
Darlin' don't be afraid
I have loved you for a
thousand years
I'll love you for a
thousand more



Silmäni tuijottavat mitään näkemättömäsi öistä taivasta, pieniä valopilkkuja. Kyyneleet ovat jäätyneet kasvoilleni jo kauan aikaa sitten, pian jäätyisi katseenikin. Ohut reisiin asti yltävä yömekko ei estä mitenkään pakkasta puremasta hentoa ruumistani. Sisäisesti kuollutta ruumistani. Olen kuollut joka päivä, suruun, katkeruuteen.

Yksinäisyyteen.

Olen odottanut sinua, vaitonaisena. Vailla ketään. Sydämessäni olen aina odottanut sinua, sinua, joka et koskaan ole tullut. Et vielä.

Mutta älä ole huolissasi kulta. Minä odotan.
Olen rakastanut sinua tuhat vuotta. Tuhat katkeraa vuotta. Tuhat surun täyttämää vuotta.

Mutta älä huoli.
Minä rakastan sinua vielä tuhat vuotta lisää. Tuhat vaarallista vuotta. Tuhat elotonta vuotta.

Tuhat vuotta ilman sinua, rakkauttasi. 

A/N2 - Biisinä siis toimi Christina Perri - A Thousand Years <3
petajagurnau.blogspot.com

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: A Thousand Years // S // Raappale ~ By GuruLove
« Vastaus #1 : 03.01.2012 09:18:12 »
Ihana! Mun mielestäni kyllä tässä biisissä ei ole angstia, korkeintaan se on vähän haikea. Mutta tuo voi johtua siitä että olen nähnyt leffan jossa tämä on taustana yhdessä kohtauksessa. Ne jotka biisin tunnistavat otsikosta, varmaankin lukevat uteliaisuudesta, kuten minäkin. Yllätyin positiivisesti. Tämä oli jotenkin suloisen angstisen kaunis.

Kiittäen,
Swizzy


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

GuruLove

  • ***
  • Viestejä: 176
Vs: A Thousand Years // S // Raappale ~ By GuruLove
« Vastaus #2 : 03.01.2012 13:38:51 »
No joo..Onhan se nyt varmaan enemmän haike kuin angsti se biisi.. Mutta tästä raappaleesta halusin tehdä sellaisen surullisen/hieman angstia sisältävän.
Itse olen myös nähnyt kyseisen elokuvan, ettei siinä mitään (;

Mutta kiitos kommenteistasi ja hyvä että pidit.. Ajattelin tätä julkaistessani, että kaikki haukkuvat tämän lyttyyn heti alkukättelyssä. :'>

love, GuruLove
petajagurnau.blogspot.com

Frederica

  • ***
  • Viestejä: 1 148
Vs: A Thousand Years // S // Raappale ~ By GuruLove
« Vastaus #3 : 17.02.2012 20:04:37 »
Ihanan haikea ja angstinen raapale. Luot tähän hyvin tunnelman, ja pidän tuosta koko tekstin läpi kulkevasta toistosta todella paljon. Nuo tuhat vuotta kohdat ovat ehdottomia suosikkejani. Alun yötaivaan ja pakkasen kuvailu on hienoa ja elävää; saat hyvin pienillä sanoilla kuvattua tunnelmaa ja tunnetta. :)

Lainaus
Mutta älä ole huolissasi kulta. Minä odotan.
Olen rakastanut sinua tuhat vuotta. Tuhat katkeraa vuotta. Tuhat surun täyttämää vuotta.

Mutta älä huoli.
Minä rakastan sinua vielä tuhat vuotta lisää. Tuhat vaarallista vuotta. Tuhat elotonta vuotta.

Tuhat vuotta ilman sinua, rakkauttasi.
Tämä loppuosa on ehdoton suosikkini. Pidän tuosta miten tuska ja kaipuu ja kipu ja toivo näkyvät tässä. Siitä miten toista kaivataan ja odotetaan, ja miten toivo ja mahdollinen tieto toisesta ei ehkä kannakaan loppuun asti, ja kuitenkin tuntuu siltä, että kyllä se kantaa, kyllä tämä rakkaus kestää.

Kiitos tästä.<3
wooooop
Ava: Ingrid

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: A Thousand Years // S // Raappale ~ By GuruLove
« Vastaus #4 : 18.02.2012 12:35:45 »
Okei, olen kyllä jotenkin niin herkissä fiiliksissä. Johtuu kai siitä että olen kiduttanut itseäni surullisilla deathficeillä jo ainakin viikon ja tämä on kuin isku rintaan. Pistää. Kauniisti.

Kuuntelin ensin kappaleen, koska se oli minulle uusi, enkä esittäjääkään tuntenut entuudestaan. Ei ehkä just sellaista tyyppiä mistä pidän eniten, mutta sanat olivat kyllä tosi kauniit ja sopivat. Ehkä raapaleese oli kuitenkin vielä raastavampi. Jotenkin lohduttomampi, vaikka sieltäkin paistoi väleistä toivon pilkahdus. Sellainen tunne että se rakas kuitenkin tulee vielä jonain päivänä.

Silti jäi jotenkin kauhean rikkinäinen olo.

Olipa pieneen tilaan saatu paljon koskettavaa mahdutettua, magnificent. Tämmöstä lisää.

Kiitos: jjb
Here comes the sun and I say
It's all right

Nekotorachan

  • BMTHholic
  • ***
  • Viestejä: 95
  • Fallen fairy
Vs: A Thousand Years // S // Raappale ~ By GuruLove
« Vastaus #5 : 18.02.2012 12:42:27 »
Olipa kaunis ficci! Ihastuin täysin, thounsand years on kaunis biisi. Hienosti olit kirjoittanut!
I won't give up on you
These scars won't tear us apart
So don't give up on me
It's not too late for us
And I'll save you from yourself
And I'll save you from yourself

BMTH - Sadness will never end

GuruLove

  • ***
  • Viestejä: 176
Vs: A Thousand Years // S // Raappale ~ By GuruLove
« Vastaus #6 : 14.03.2012 15:50:10 »
Voi kiitos kaikille. (: Näin nopeasti sanottuna en nyt erikseen kiittele, mutta senkin teen ehkä myöhemmin... jos muistan ;D
kiitos, että piditte. (:

love, GuruLove
petajagurnau.blogspot.com