Kirjoittaja Aihe: APH: Italia ja Itävalta jouluiltana, S, jouluangst, Chibitalia & Itävalta  (Luettu 1014 kertaa)

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Author: hey guys, it's me again :D
Disclaimer: Minä en vieläkään omista Hetaliaa, vaan Hidegaze Himaraya~ Leikin vain vähän^^
Fandom: Aph, at least~ //Kupla lisäsi fandomin otsikkoon.
Genre: Angst, songparody.. vähän vaikea määritellä^^'
Hahmot: Chibitalia ja Itävalta
Ikäraja: S //Säde muokkasi ikärajan oikeaksi
Pairing: Jos tahtoo lukea niin HRE/Chibitalia
Title: Italia ja Itävalta jouluiltana
A/N: Minä ehdin vielä jouluksi kirjoittaa joulufikin! Sieppeli the awesomewriterille joululahjaksi♥ Ole hyvä, toivottavasti kelpaa^^ Lauluhan on sitten Varpunen jouluaamuna ja osallistuu ff50-saksalaismaa haasteeseen sanalla 048, joulu. Kommentit ovat hauskoja, suosittelen;D

Italia ja Itävalta jouluiltana

Ita-chan on päättänyt päivän työnsä tässä,
istuu pieni lapsonen portaal’ lepäämässä.
Lunta jo satelee, ei joulu poies mee,
istuu lapsi yksinään
saksalaisen portaal’.

Itävalta huoneessaan tekee nuotin uuden
mitenköhän hän osaa pitää salaisuuden?
HRE poissa on, mukana Rooman tjoo,
pieni italialainen vain yhä odottaa.

Jostakin lentää kyyhkynen, istuu lapsen viereen,
ikään kuin tunnustain, etsii tiensä mieleen.
Koristeet kimaltaa, mielessä liikahtaa
Pieni Veneciano totuuden aavistaa.

Itävallan portailla yhä istuu parka,
jonka mielen täyttänee ikävöinti arka.
Muusikko arvokas, tulee ovelle ja kas
saattaa lapsen sisälle ikävää itkemään.
« Viimeksi muokattu: 13.03.2013 11:07:24 kirjoittanut Sädekehä »
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Joulutonttu

  • ***
  • Viestejä: 60
  • Kaksi niin erilaista
Tää oli ihana ! (: En mä oikein osaa mitään tästä sanoa, koska menin sanattomaksi .. ^^'

Ja sori kirjoitusvirheet, ku sain uuden koneen niin tällä on kauheen vaikee kirjoittaa. *Tanska virnistys*

Sieppeli

  • Val(v)hekakkua
  • ***
  • Viestejä: 185
  • "Pretend to be a piano"
Hyvää joulua, prkl. Ei joulun tarkoitus ole itkettää! Jeesus syntyi silloin, se on ILOINEN juhla! Ja se on TINON juhla! SILLOIN EI ITKETÄ! Vaikka Tino itkettää kyllä Ruotsia ja Venäjää harrastuksekseen... Ei puhuta siitä!
Mistähän sie muuten tiesit, että tää on miun lempijoulubiisi ja just se, mikä saa miut pillittämään? Kauhia pahis.

Hmm, nyt tänään pakotetaan jtn rakentavaa... Suomenkieli on tyhmä laulujentekemiseen, joten kun tekee laulua niin sinne pakostakin tulee kummallisia täyteläisanoja jotka tietyissämäärin tuntuu vievän ainakin tämän tytön hermot. Tässä ne olivat "tässä" ja "tjoo", jotka jää epämääräisiksi ja irtonaisiksi muusta kappaleesta. Ja kohta:
Lainaus
HRE poissa on, mukana Rooman tjoo,
pieni italialainen vain yhä odottaa.
On /minun/ mielestäni vaikea laulaa. Siun pitäis laulaa tää miulle et tietäisin miten meiän musiikki-ihminen tän vääntää : D

Tiiätkö, perunaan sämpylämallit, tää on selvästi paahtoleipä. Mutta siis, jos alkuperäne laulu oli koskettava, niin mitäpä sinä awesomeus siitä voisitkaan saada aikaan? Itkuparkubiisin! Asd, mitkäs olikaan miun fiilikset kun luin ekan kerran... "Ei... Ei.. EIII! EI TE OO KUOLLU! EI TE OO! Älä itke Ita-pieni, ei te oo *sniifff* kuollu... Itävalta painu hitoille siitä, nyt itketään. Sinet muutenkaan tiiä mitään tunteista!"
Kuoliko HRE Rooman mukana? Whot? Mitä? Hoo? Whot? Mitä? Anteeksi, pitää takertua pikkuasioihin, kun kerran pakotit kommentoimaan... Koska siis tuo kohta on harhaanjohtava~. Ei takerruta siihen liikaa! Minä ja tyhmä pääni.

Mutta hei, tämä oli koskettavuuden ylihuippu ja Titanicin "My heart will go on". Eli se, mikä saa kaikki pillittävään tai vetää sanattomaksi niinkuin tuossa ylhäällä. Hassuista sanoista viis, tämä on i-ha-na <3. Sinä olet ihana. Maailma näyttää ihanalta tämän luettua. Halleluja! Ole hyvä, siinä kommenttisi, BE HAPPY! <3
Great ninjas are not killed with kunais.

"If they are best friends - they are lovers.
If they hate each other - they are lover.
If they've never met - they are lovers."
- Fangirl motto

Vyra

  • Vieras
Joulusta on... reipas kuukausi ja nyt mie raahaudun paikalle...

Miten sie osaat tehdä näin hienoja? Ja surullisia... Mie itken jo ihan alkuperäselle laululle, joten herkistyin tällekin oikein mallikkaasti ja yritin parhaani mukaan hyräillä hieman vaikken kovinkaan hyvä siinä hommassa ole. Ainoa kohta, missä kuitenkin todella tökkäsi, oli juuri tuo Sipinkin mainitsema, mutta se varmaan johtui minusta... ja siitä etten osaa laulaa.

En mie tiedä, mitä mie voin muuta sanoa kuin tää on syötävän suloinen :'3 En minä mitään tällaista ainakaan osaisi tehdä. Ja nyt tuli joulu-fiilis taas~

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Oho, tännehän on siunaantunut kommentteja! Hyvä näihin näin vuoden jälkeen vastata, mutta kiitoksia.
Sieppeli& vyra: en tiedä miksi valitsin tämän biisin, se vain tuntui sopivalta. On edelleen hienoa tietää että olen kyennyt herättämään edes jonkinlaisia tunteita, saati sitten noin voimakkaita ^.^ hyviä joulunjatkoja vain teillekkin!♥
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥