Kirjoittaja Aihe: Pecc (max S)  (Luettu 9338 kertaa)

Peccantis

  • ***
  • Viestejä: 743
Pecc (max S)
« : 13.10.2011 01:14:25 »

(S) Jonah, tyylikokeilu. Yleensä mua rassaa poikien tyttöistäminen, mutta täytyy myöntää, oli kivaa vähän revitellä.


(S) Yksi semmoinen, höm, vähemmän tyttö henkilö :> Harrastan nättimyksiä mutta välillä pitää päästä piirtämään muhkeita uroksiakin.


(S) Kokeilin piirtää tavallista nuorempaa Duvkaa, tässä siis vanhempana teininä ja pikku koululaisena (Tomusta illan valoon aikaan).


(S) Taas yksi kokeilu... tällä kertaa ääriviivaton. Kuulakärkikynä soljuu tällä paperilla ihanasti ja jostain syystä tekniikka sopii erityisesti Chrisille.


(S) Huomattavan tyypillinen koulutuherrus :D Peruselementtejä:
* Chris hännäkkäänä
* Chris kimonossa
* CD-fluffisäätöä

(Se on sipuli.)
« Viimeksi muokattu: 29.06.2017 17:06:32 kirjoittanut Vlad »

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Pecc (max K7 (paljaita mahoja ja hartioita), modet, ok?)
« Vastaus #1 : 14.10.2011 19:40:12 »
Onhan ne muutkin ihaneja (Axel <3 vaikka onki ihan mulkero), mutta CHRISINKA! Mä voisin varastaa sen, jos D ei olis niin pelkoitusta herättävä hahmo :E

Mähän oon jäävi sanomaan näistä mitään, joten ihkutan vain häpeämättömästi ;)
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Peccantis

  • ***
  • Viestejä: 743
Vs: Pecc (max K7)
« Vastaus #2 : 23.10.2011 03:01:57 »
Buttis <3

Ehkä tää seuraava vähän hälventää sitä pelottavuutta D:n osalta ;)
(S)

Se blondi muuten on Taylor. Niille jotka ei ole vaklannut Restlessiä, kyseessä on tyyppi joka maksaa D:lle siitä että D niittaa rekkalasteittain väkeä.

(S)

Vähäsen dark!Chris. Jotenkin tykkään tukasta. Ajalta jolloin aloin sisäistää paremmin hiusten luonnetta ja käyttäytymistä.

(S)

Osoittautunut varsin suosituksi y!Gallerian puolella. Sillähän ei tietenkään ole mitään tekemistä Chrisin pyllyn kanssa. Häntä on ajalta jolloin hännät pysyi vielä melko realistisina...
« Viimeksi muokattu: 29.06.2017 17:07:23 kirjoittanut Vlad »

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Pecc (max K7)
« Vastaus #3 : 14.01.2012 14:06:36 »
Haha, no emmä nyt tiä. Aika ärmeä sängikäs se on :E Lol kähmijä!Taylorille :D

Mä en tykkää tosta dark!Chrisistä, se näyttää imho siinä liian surulliselta. Sen pitäis olla päivänpaistetta ja pelkkää pyllyä niinku tossa ihanuudessa <3333
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Peccantis

  • ***
  • Viestejä: 743
Vs: Pecc (max K7)
« Vastaus #4 : 08.02.2012 15:28:33 »
(S) Tässä pituusvertailua. Jaaron.



(S) Koulutyö: muotikuva jostain talvivaatteesta, jossa oltava turkista. En tiedä sitten että mikä sai tällaisen inspiraation talvivaatteeseen, ei ainakaan viime aikojen lämpötilat :K


(S) Aika tyypillinen tuherrus, paitsi että siitä tuli nättimys :*


(S) Tällainen johon jopa käytin referenssiä. Tausta, kangas.
« Viimeksi muokattu: 12.04.2012 15:01:19 kirjoittanut Peccantis »

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Pecc (max K7)
« Vastaus #5 : 25.02.2012 21:07:42 »
Haha, eikai Jojolla oo pituuskompleksia? :P Toi kakkonen on aika jänskä, miks mulle tuli mieleen genderbender!Poku? :P Aw, kruu <3

Toi viimeinen kyllä kruunaa. Melkoinen selkä <3

Mut hei, sä lupasit mulle pyllyn! Ai toi muotipylly, no höh. Mä odotin pollepyllyjä lisää <3 Plus mä tykkään naisilla vähän leveemmästä pyllystä ;) .. mut joo, onhan se ihan näpsäkkä \o/
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Peccantis

  • ***
  • Viestejä: 743
Vs: Pecc (max K7)
« Vastaus #6 : 28.02.2012 15:25:36 »
Buttis, pituuskompleksipa hyvinkin ;) ja joo, itsekin mietin vähän et neiti on aika Poku.

(S) Tässä Neopetsejäni, Iluymiere (Peo) ja Khayad (Hissi)... lisäksi Iluyn petpet Honorus.


(S) Monempi parempi eli kootut väkerrykset \o/ Mitäs sieltä löytyy... vittuuntunut Jojo, vittuuntunut Jojo, vittuuntunut Jojo... :D Mut hei. Sänkinen Chris... wow.


(S) Fisukisumisu! Rassu... :/
« Viimeksi muokattu: 12.04.2012 15:00:58 kirjoittanut Peccantis »

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Pecc (max K7)
« Vastaus #7 : 28.02.2012 15:29:47 »
ARGH, kamala ikiliikkuja fisukisumisu, joka ihan taatusti yrittää syödä omaa häntäänsä ja poloinen, kun sit käy kipeetä :( Oot ilkee! :F

Jojo on äksy. Ainahan se :E
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Peccantis

  • ***
  • Viestejä: 743
Vs: Pecc (max K7)
« Vastaus #8 : 27.08.2012 14:30:46 »
28.2.2012
ARGH, kamala ikiliikkuja fisukisumisu, joka ihan taatusti yrittää syödä omaa häntäänsä ja poloinen, kun sit käy kipeetä :( Oot ilkee! :F

Jojo on äksy. Ainahan se :E
Ei se fisukisu voi syödä omaa häntää koska se ei voi keskittyä mihinkään koska tilanne on joko "hyi, märkää!" tai "apua, häntä kuivuu!" :/

// 04.07.2012



Jojon reaktio/ilmekartta... ääniefektit puuttuu mutta ehkä on kivempi niin. Kuitenkin suurin osa kuuluisi "vedä vittu päähäs ja tukehdu!" tai "suksi perseeseen runkkari!"... oi Jojo oot niin ihana ja rakastettava pikku mussu :P



Tää on tietenkin jo TODELLA vanha juttu mut tein tän joskus vähä aiemmin ja miksipäs en linkkaisi tänne :P



Kappas kun löytyi vielä yksi kuva lempeästä pikku kyyhkysestämme :3 Tässä siis Jojo harrastamassa ponin kanssa. Poni on Connie. Kypärät on munattomille luusereille.

24.8.2012


Tämmöinen syntyi mukavan nopeasti ja aivottomasti tänään. Tehtävää varten piti olla juhla-asu jossa kiiltävää ja läpikuultavaa. Huomaakohan jostain että oon ihan lääpällän 1) huulikukkaiskasveihin 2) shiftaavaan taftiin... : P Mä en tiedä mikä siinä on mutta nuo muotikuvat on aina käsittämättömän draamaposeja ja muut kuvat... sitten ei ole.

Kokeilin pastilliliituja ekaa kertaa täsmälliseen värittämiseen (kuvaa on siistitty reunoista photarissa) ja lisäilin syvyyttä/sävyä vielä hiukka puuväreillä. On pastilliliitu vaan jänskä vehje. Halusin saman kuvan koettaa viel vesiväreillä mut minkäs voi kun koulussa on vaan niitä kuraisia kuusnappeja ja mun omat napit ne on jossain... ._. muualla kuin minä ._. Mut akvarellilla vois saada vielä lisää syvyyttä ja loistoa taftille ja kuultavuus toimii tietty mainiosti.

En ehtiny niitä skannata mutta tattaraa piirsin tänään vähän hajamielisenä myös ekat Inuyasha-piirrokset semmoiseen... moneen moneen vuoteen... ainakaan viiteen vuoteen? Ja verrattuna? Ahhh ihanaa oon oppinu piirtää edes jotenkin :3

28.8.2012


Tämmöinen sitten edellisen kaveriksi. Väritin tän viikonloppuna sekä pastelleilla että halpispuuväreillä mutta unohdin sitten Espooseen :KKK Noh koulupäivä sujui mukavasti kokeillen uusia vesiliukoisia öljypastelleja... J'adore!

Jos kiinnostaa, niin miehusta on parhaita alikuvioituneen saksancheck-kanin selkäpaloja, trimmi tuplamerleä shetlanninpaimenkoiraa. Hattu on geenimanipuloitua amurinleopardia. Mut hei. Cruella. Hauskin koulutehtävä vuosiin.

Ei se EI OLE stondis :K Se on TYYLITELTY lantio!! Curves can kiss Cruella's bony ass! NYYH! *LUOVAA TUSKAA*

Aionka

  • Vapaamatkustaja
  • ***
  • Viestejä: 1 298
Vs: Pecc (max K7)
« Vastaus #9 : 19.09.2012 11:28:29 »
Kammenttikompaniasta aamuja. (olen pahoillani, että kommentoin vasta nyt. piti muuttaa..)

Koska on ilmiselvää, että olet lahjakas, yritän pelkän kehumisen sijasta antaa vähän palautettakin :)

Sulla on kiva, elävä, notkea viiva. Tykkään siitä, kuinka sulla on hyvissä suhteissa kulmia ja pehmeyttä töissäsi. Hahmot on myös hyvissä asennoissa, siis etteivät ole tylsän ja pönkön näköisiä. Tuo keltataustanen kuva on ja hyvä esimerkki siitä.
Cruellalla on kyllä stondis, mutta muuten tosi herkullinen kuva!  :D Värit on ihanat. Samanlaisia jäin kaipaamaan tuohon talvivaatemuotikuvaan. Hieman vahvempaa varjostusta, lisää syvyyttä.

Nuo ekan viestin muotokuvat on kivan herkkiä. Olisin tosin kaivannut vahvempia viivoja, tummempia sävyjä. Ymmärrän, jos skanneri söi ja ymmärrän, jos tarkoituksesi oli saada keveyttä aikaan, mutta musta sinne mahtuis vähän paksumpaakin viivaa kontrastiksi.

Lainaus
On pastilliliitu vaan jänskä vehje.
Pastelliliitu!  ;D Ja samaa mieltä! Tuon työn värit on tosi herkulliset.