Kirjoittaja Aihe: Hiilisormenjälki  (Luettu 17007 kertaa)

Dria

  • ***
  • Viestejä: 939
  • Femmeilijä
Vs: Hiilisormenjälki
« Vastaus #20 : 12.07.2011 19:21:45 »
Nyt etsimään sitä. Arvaa kahdesti! Imogen/Marysse ♥ (Mä löysin mun OTP:n)
"Ajan pyörä pyörii ja aikakaudet tulevat ja menevät jättäen jälkeensä muistoja, joista tarinat syntyvät. Tarinat haipuvat myyteiksi, ja myytitkin on jo kauan sitten unohdettu, kun ne luonut aikakausi jälleen koittaa."
Ava by Cea

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Vs: Hiilisormenjälki
« Vastaus #21 : 12.07.2011 19:54:56 »
Ookoo. Ömh. Voihan sitä... kokeilla?

// 20.07.2011 - Ajattelinpa tässä sitten päivitellä, kun kerran ehdin koneelle vaan vartiksi tai sinnepäin. Hyvinhän tässä ehtii sentään jotain säätää - lentokone tosin saattaa kaartaa tonne sinitaivaalle ilman mua, kun mä nyt onnistuin jumittuun koneelle mutta noh.
Ei haittaa. Riika osaa varmaan räjähtää ihan omia aikojaan. Hope so.

Tässä olis Malecia sitten. Olkaatte hyvä. Skannerille kiitokset raiskauksesta *tuuletuksia*
3 K-11
(Alecin naama kusee)
4 S
(kuvasta puuttuu puolet - skannasin seittemästi)

Kiitos ja kumarrus.
Minä lähden lentoon.


// Illusia yhdisti tuplapostauksen.
// Lauchuo muokkasi ikärajat vastaamaan uusia ohjeistuksia
« Viimeksi muokattu: 08.11.2015 22:59:23 kirjoittanut Lauchuo »

Affu

  • Vieras
Vs: Hiilisormenjälki
« Vastaus #22 : 23.07.2011 21:39:18 »
Olen pahoillani, muttakun.. tuo Chris ei näytä yhtään itseltään o__o
Kuvassa tuolla on isot silmät silmät ja iso nenä, mutta Chrisillähän on pieni, siro possunenäntapainen ja sen silmät on paljon pienemmät tuuheillla tuuheilla ripsillä.. Sorry m8, but 1,5   /  5 tähteä :(
 Muista kuvista kyllä tykkäsin, varsinkin  tuosta pikkuisesta Bieberistä :) Aika hyvin sait sen "Hengen" vangittua.

Jinmuru

  • Fangirl
  • ***
  • Viestejä: 1 323
  • Ava (c) Okakettu
    • Tumblr
Vs: Hiilisormenjälki
« Vastaus #23 : 01.08.2011 19:46:59 »
JUSTIIIIIIIIIIIIIN! ♥_______♥ Jumalattoman söpö piirrustus, oot niin taitava! :3

... Rakentavaa? En osaa sanoa mitään, ku oon niin huono piirtään. x) Jatka samaa rataa!

// OMG, KYLLÄ KIINNOSTAA! ♥_____________♥
« Viimeksi muokattu: 03.08.2011 19:28:00 kirjoittanut Jinmaru »

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Vs: Hiilisormenjälki
« Vastaus #24 : 03.08.2011 18:56:51 »
Affu:
Kiitos kommentista. Ei, mäkään en välttämättä olisi tunnistanut chrisiä tosta, mutta se on ensimmäinen kasvokuvani koskaan, joten. Ja koska mulla on jonkinverran kuitenkin taistelunhalua lyijäripiirokseni puolesta, esitänkin haasteen: piirrä itse parempi : )
Mutta hyvä kun Bieberini kelpasi : )) Kaveri, jolla sen tuhersin, taisi tykätä myös.

Jinmaru:
Kiitos kiitos. Jatketaan. Ja aion muuten piirustaa jedilapset tässä jonakin päivänä, kun löysin kerran kuvan, josta ottaa mallia. Vaikken olekaan fani, ajattelin, että sua mahdollisesti saattaisi kiinnostaa : )

Ja tässä pikkiriikkisen uutta. En ole muita ehtinyt oikein skannailla.
Alec 1 S

Alec 2 S
(naama kusee ja pahasti)

Palaillaan : )

// Illusia lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2012 08:07:42 kirjoittanut Illusia »

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
Vs: Hiilisormenjälki
« Vastaus #25 : 01.09.2011 18:27:17 »
Varjojen kaupunkia kun en tunne, en osaa Maleceista sanoa paljon mitään. Maailman itseisarvohan on, että ne ovat aitojen ihmisten näköisiä, tunteita herättäviä herkkyydessää ja kauniitakin. Mutta tuo Adam Lambert <3 Herran jestas se oli aidon näköinen! Ihan kuin olisit kopsannut jostain valokuvasta tai julisteesta... osaisimpa itsekin piirtää noin.

Yksi kavereistani on aika hauska tapaus, koska hän näyttää aivan Bieberiltä. Ja kukas piirsikään heistä muotokuvan? :D Hihhii, jostain syystä naurattaa :D Valitettavasti täytyy myöntää, että todella inhoan Piipertäjää, joten näen paremmaksi pitää suuni kiinni. Kuva oli hyvä ja näköinen, mutta minusta vähän liian näköinen, kun on Piipertäjästä kyse...

Skannaathan tänne sen rintakuvan Colferista?

~Culliina

// ja jos sulla olisi aikaa ja halua, netistä ei löydy kuin muutama hyvä kuva Mikasta  ::) Viitsisitkö? Rakastaisin.
« Viimeksi muokattu: 01.09.2011 19:13:51 kirjoittanut culliina »
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

Dria

  • ***
  • Viestejä: 939
  • Femmeilijä
Vs: Hiilisormenjälki
« Vastaus #26 : 01.09.2011 18:56:59 »
Alec 2
Hmm... tekeekö Alec mitä mä luulen sen tekevän? O________O Luultavasti ei...

Asiattomien kommenttien lisäksi ajattelin sanoa, että nuo ovat edelleen hienoja. Syväanalyysiin en ryhdy ja minne sä oot unohtanut mun Marygenin?! Sun Malec on sentään melkein valmis... enää tausta ja vika kerros väriä...


"Ajan pyörä pyörii ja aikakaudet tulevat ja menevät jättäen jälkeensä muistoja, joista tarinat syntyvät. Tarinat haipuvat myyteiksi, ja myytitkin on jo kauan sitten unohdettu, kun ne luonut aikakausi jälleen koittaa."
Ava by Cea

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Hiilisormenjälki
« Vastaus #27 : 06.11.2012 21:06:06 »
Hehee moi, tuun tännekin stalkkeroimaan kattelemaan sun hienoja piirroksia. :D

Oon ehkä maailman surkein piirrostenkommaaja ikinä, mutta pakkohan näistä on jotain sanoa. Ensinnäkin: kuolin näille sun Maleceille. Ihan tajuttoman ihania. Sun Alec on aika samanlainen kun munkin päänsisäinen Alec. Magnuksen tukasta mulle tuli mieleen David Bowie, en voinu sille mitään vaikka kuinka yritin. Nää Malecit oli tajuttoman söpöjä ja ihania. ♥ Toiseksi: Adam!!!! ♥ Olit tosi taitavasti onnistunu sen piirtämään (ja Bieberin myös), siis ihan uskomatonta. Oot tosi hyvä piirtäjä.

Ainii ja toivoisin kovasti lisää Malecia, enkä panis pahakseni Adamiakaan (se mies on mullekin Jumala). Niin ja Jacea, jookos? :3

Mulla oli joku joka mun piti nimetä suosikiksenikin, mutta koska äiti tappaa mut jos oon vielä sekuntinkin koneella, ni voin kertoa vaan että se oli joku söpö Malec missä ne suuteli. ♥



Swizzy


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Vs: Hiilisormenjälki
« Vastaus #28 : 06.11.2012 22:13:43 »
Jumankauta en edes muistanut tätä topicia enää :: D

Dria: EI TEE !!

Swizzy: Kiitos palautteesta näihin vanhoihin piirroksiin, lupaan ihan sen innoittamana pistää tämän topicin uusiksi lähiaikoina ja lisäillä uudempia kuvia herrajumala : D

p.s. nykyään osaan ihan oikeasti piirtää Adamin !