Kirjoittaja Aihe: Ota minut pimeys K-11  (Luettu 2632 kertaa)

nover

  • ***
  • Viestejä: 127
Ota minut pimeys K-11
« : 03.09.2011 22:24:28 »
Nimi: Ota minut pimeys
Kirjoittaja: Nover
Ikäraja: K-11
Paritus:Voldemort/Pimeys
Genre: angst...
A/N: Tää nyt oli vaan tällänen synkistely juttu.. Halusin tehdä voldesta inhimmillisen tyypin joka vaan tippuu ihan liian syvälle...


Ota minut pimeys


Ota minut pimeys, tule sisälleni. Tahdon tuntea myrkkysi kielelläni.
Jäädytä minut, koveta kuoreni, poista huoleni. Pimeys, ota ihmisyyteni.

Vie tunteet pois, kauas pois. En tahdo niitä. Ne sattuvat liikaa, onko minussa jotain vikaa?
 
Tee minusta jäätä. Tahdon olla kovaa ja järkkymätöntä jäätä. Tunnen vihaa täyttymätöntä, veren himoa hävytöntä.

Tahdon vajota sinuun pimeys, tahdon olla sinun omasi. Tahdon sulautua varjoihisi, tahdon pimeyden luokseni.
Tahdon kunnioitusta, tahdon pelkoa. Tahdon seuraajista kilven, maailmaa vastaan kuoren.
Heistä muurin vuolen.

Pimeys, tee minusta vahva. Tahdon hallita jopa sinua, huolitko enää minua?
Mihin kadotin itseni? Milloin siirryin harmaasta mustaan, hiljaa riipivään tuskaan?

Alistukaa käskyyni. Täyttäkää pyyntöni. Kuolkaa puolestani. Mitä vain, jotta pääsen surustani.

Pimeys, taisit sokaista minut, en enää näe eteeni. Tavoitan enää vain huoleni, mihin jätinkään hymyni?

Minuun sattuu, sattuu niin paljon. Sen siirrän uhrin kehoon taioin. Nyt häntä sattuu, sattuu niin paljon. Eikä siltikään riittävästi. Jatkanko tätä ikuisesti?

Pimeys, taidat tappaa minut. Sanoit etten voi kuolla, mutta minusta tuntuu, että olit väärässä. Tunnen olevani jumissa, helvetin liekin sylissä.
Pimeys, kaunis musta kultani, mitä teitkään?
Pimeys, viettelevä varjo veressäni, tämä ei ole sitä mitä tahdoin. Mikset kertonut silloin kun vielä jotain asialle mahdoin.

Tahdon kuolemaa. Te tulette tahtoni kokemaan.

Totelkaa minua, kuunnelkaa minua. Kunnioittakaa, ryömikää, niin kuin minä aikanaan. Rukoilkaa, toivokaa. Sillä pimeys on nyt osa minua. Tietäkää, en armoa jaa.

Pimeys, hukun sinuun. Pimeys, miksi tulit minuun, miksi rakastuin sinuun? Tipuin pitkään mustaan kuiluun.

Kuulkaa kaikki, pistäkää mieheltä niska katki. Taikokaa rakkaani häneen. Katsokaa, tätä se tekee.

Sukelsin varjoihin, en enää pääse takaisin. Hukun veteen mustaan, kuolen tuskaan. Silti olen elossa eläen loppumattomassa pelossa.

Sain valtaa, paljon taikavoimaa. Kiljaisu seuraa välähdystä hurjaa. Tyttö kuoli, voi kuinka kurjaa.

Otit minut pimeys, tulit sisälleni. Tunnen myrkkysi kielelläni.
Vajosin sinuun pimeys, olen sinun omasi.
Sulauduin varjoihisi, olen sinun omasi.

Minua kunnioitetaan, minua pelätään. Ei ole olemassakaan pahaa, on vain valtaa.

Kukaan ei tiedä sisälläni kytevää tuskaa. Eikä saakaan tietää mitään.

Katsokaa kun Lordi Voldemort hallitsee ihan koko maailmaa.
« Viimeksi muokattu: 20.05.2016 22:46:02 kirjoittanut Renneto »
Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak! 

~Albus Dumbledore~

Vallu

  • Vieras
Vs: Ota minut pimeys K-15
« Vastaus #1 : 04.09.2011 00:45:38 »
Vau. Kaunista ja surullista samaan aikaan. Hyvin kirjoitettu, mun olematon kirjoitusvirhetutkani ei ainakaan löytänyt yhtäkään virhettä. Pimeys vei rakentavan, sori. Tykkäsin.

EmilieWow

  • ***
  • Viestejä: 95
  • Ex Tilkkutilli
Vs: Ota minut pimeys K-15
« Vastaus #2 : 31.10.2011 23:18:56 »
kirjanmerkki ~

huomenna lukeminen ja kommentointi.
"One person's madness is another person's reality" ~ Tim Burton
"Don't worry. You're just as sane as I am" ~ Luna Lovegood
"I always channel my emotions into my work. That way, I don't hurt anyone but myself" ~ Cinna

Aapo

  • Pahatar
  • ***
  • Viestejä: 734
  • ex - annicamaria
Vs: Ota minut pimeys K-15
« Vastaus #3 : 31.10.2011 23:33:13 »
SIis voi luoja, miksei tää oo saanu enemmän kommentteja? Tää on ihan siis älyttömän hyvin kirjotettu.  Tosin kaksimielinen-minäni heräsi tässä kohtaa:

Lainaus
Ota minut pimeys, tule sisälleni. Tahdon tuntea myrkkysi kielelläni. Jäädytä minut, koveta kuoreni

No siis, tää oli helppolukunen ja kauniisti runomuotoon kirjotettu. Kauniita kohtia oli niin paljon, etten ala yksitellen poimimaan kun saisin lainata koko ficin. Tosi hyvin kirjotettu, ja voldun inhimilliset tunteet tulee hyvin esiin. Tosi syvällinen ja kaunis fic:) tykkäsin.

~annicamaria.

ps. anteeksi lyhyestä kommentista:D
enemies of the heir, beware
and I can do anything, If it's worth it to carry on


13.1.2013 ♥ L
ava(c)Raitakarkki