Kirjoittaja Aihe: Bleach, Roskaraportti ja manattava mökä K-11  (Luettu 1144 kertaa)

Aimtist

  • raremagneetti
  • ***
  • Viestejä: 448
Ficin nimi: Roskaraportti ja manattava mökä.
Kirjoittaja: Aimtist
Beta: nnora Suuret kiitokset!
Ikäraja: K-11 //Kupla laski ikärajaa ja poisti tarpeettoman kiroiluvaroituksen.
Paritus: Byakuya/Ichigo
Genre: Humour, slash.
Vastuunvapautus: Bleach kuuluu Tite Kubolle ja biisi Sons of Plunder Disturbedille. En omista kuin juonen. En saa tarinasta rahaa tai mitään muutakaan.

...As the countless numbers hunger for world wide renown
All the pimping sons of plunder will roll up their sleeves
All searching for the answers they don't even care to know
Give it to me
Give it to me
You like it?
Tell me you like it
Tell me you like it
Tell me you like it
Tell me you like it
Biisin lopuksi Ichigo kuuli kuinka hänen ikkunaansa koputettiin. Ichigo kurtisti kulmiaan nähdessään kuka ikkunan takana odotti ja sammutti radion, tämän jälkeen päästäen vieraansa sisälle ja kysyen: "Byakuya? Mitä sinä täällä teet? Ja kuinka kauan olet odottanut siellä?" Byakuya kurtisti kulmiaan etunimelle ennen kuin sanoi: "Olen Soul Societyn asialla. Ja saavuin kesken tuon kauhean metelin."
"Toisin sanoen olet kököttänyt ikkunani takana noin kolme minuuttia? Miksi et koputtanut aikaisemmin?" Ichigo kysyi mutisten tämän jälkeen itsekseen: "Onneksi Karin ei ole mennyt ulos viimeisten kolmen minuutin aikana. Siinä olisikin ollut selittäminen, miksi joku haamu kököttää ikkunani takana."
"Koska se mökä olisi kuulunut vieläkin kovempana sisällä", kuului aatelisen sävytön vastaus.
"Mikä 'mökä'? Se oli Disturbed:in Sons of Plunder, eikä mitään 'mökää'", Ichigo puolusti musiikkiaan.
"Mutta sinä vain et tunnistaisi musiikkia vaikka se purisi sinua per-", Ichigo lopetti kesken, punastuen rajusti tajutessaan mitä oli aikeissa sanoa aateliselle ja vieläpä Rukian isoveljelle. Ichigon epäonneksi Byakuya tahtoi tietää, miten porkkanapään lause jatkui.

"Niin, Kurosaki? Vaikka se purisi minua minne?" Byakuya kysyi katsoen Ichigoa silmiin. Ichigo ei oikein tajunnut mitä näki vanhemman miehen silmissä. Mutta oli mitä oli, se sai Ichigon kuiskaamaan lauseen lopun.
"Voisitko toistaa, Kurosaki? En oikein kuullut mitä sanoit", Byakuya pyysi sen jonkin vain vahvistuessa vanhemman miehen silmissä.
Ichigo nielaisi. 'Mitä helvettiä minä tässä ujostelen?! Ei hän välttämättä ajattele sitä vihjauksena', Ichigo ajatteli ja lausahti: "Perseeseen."
"Anteeksi?" vanhempi mies kysyi. Ichigo nielaisi uudestaan ja sanoi nyt koko lauseen niin tyynesti kuin pystyi: "Sanoin, että et tunnistaisi hyvää musiikkia vaikka se purisi sinua perseeseen."
Vanhemman miehen silmät tuikkivat yhä siitä jostain kun tämä kysyi: "Oletko aivan varma, Ichigo?" tullen koko ajan lähemmäksi porkkanapäistä teiniä. Kyseinen porkkanapää peruutti osuen pian seinään ja taas nielaistessaan lausahti: "Byakuya, mitä sinä -?" Porkkanapään lause katkesi tämän vihdoin tunnistaessa tuikkeen vanhemman miehen silmissä.
Aatelinen painoi huulensa teinin huulia vasten suudellen aluksi hellästi, mutta Ichigon äännähdettyä himokkaasti, hän vaihtoi suutelutyyliään rajummaksi. Pian porkkanapäinen teini katkaisi suudelman tarvittuaan happea. 'Se mitä näin oli himoa', Ichigo ajatteli tajutessaan, että hänen kätensä olivat vanhemman miehen kaulassa.
"Byakuya", Ichigo lausahti vain tahtoen kuulla, miten kauniisti miehen nimi sointui.

"Ichigo", vanhempi mies sanoi, jonka seurauksena teini käänsi katseensa aatelisen silmiin. Vanhempi mies painoi taas huulensa hellästi nuoremman pojan huulille, mutisten samalla porkkanapään huulia vasten: "Pidätkö tästä?"
Koska Byakuya ei saanut pojalta vastausta, aatelinen aikoi irtautua suudelmasta, jolloin Ichigo siirtyi lähemmäs estäen huulien eroamisen ja mutisten takaisin: "Pidän."
Hellän suudelman jälkeen Ichigo vain istui Byakuyan sylissä räpläten samalla aatelisen pitkiä vapaina olevia hiuksia. Pian Ichigo lausahtikin hymy huulillaan: "Harmi, että se oli mielestäsi mökää."
"Kuinka niin?" aatelinen kysyi.
"No kun noilla hiuksilla pystyisi moshata hyvin, vaikkakin nuo sinun hiuspinnisi olisivat kylläkin tiellä", porkkanapää sanoi hymyn hänen huulillaan vain levitessä.

Vanhempi mies pyöritteli aluksi vain silmiään kunnes kiinnitti huomiota enemmän Ichigon lauseen loppupuolelle.
"Ja ne eivät ole mitään hiuspinnejä. Ne ovat kenseikaneja. Kenseikan on hiuskoriste jota vain aateliset saavat käyttää." Nyt vuorostaan porkkanapää pyöritteli silmiään aikoessaan sitten sanoa jotain. Byakuya kuitenkin katkaisi puheen, jo ennen kuin yhtäkään sanaa oli pojan huulilta päässyt karkaamaan, rajulla suudelmalla. Ichigo liittyi mukaan suudelmaan mutta kysyi sitten toisen miehen huulia vasten: "Entä se Soul Societyn asia?"
"Ei mitään tärkeää, vain säännöllinen tilanneraportti mikä ei sisällä sanaakaan mitään uutta", aatelinen vastasi suudelman lomasta.
"Miksi sinut sitten lähetettiin tuomaan kyseinen viesti", teini kysyi hämmästyneenä jatkaen yhä suudelmaa tämän jälkeen.
"Koska pyysin", Byakuya vastasi siirtäessään huulensa nuoren pojan kaulalle, suudellen sitä ahnaasti, merkiten porkkanapään omakseen.

A/N: Kiitokset kaikille lukijoille!
« Viimeksi muokattu: 12.05.2013 21:12:08 kirjoittanut Kupla »
Vain minä kärsin.
Keskellä kirsikankukkien,
vuodatan katkeran kyyneleen.
Valheitasi, siedä en.

nnora

  • neiti Lupin
  • ***
  • Viestejä: 484
  • ava by raitis
Vs: Roskaraportti ja manattava mökä K-13
« Vastaus #1 : 25.07.2011 19:35:40 »
Ensinnäkin, mä olen hämmästynyt ettei kukaan oo kommentoinut :--D Tykkäsin tästä, vaikken Bleachista mitään tajuakaan. Niin ja muista oikeinkirjoitus, vaikka ootkin parantanut sitä viime aikoina! :---)

t. kielioppibeta

piiloup
suurin aarre on ymmärrys rajaton

Aimtist

  • raremagneetti
  • ***
  • Viestejä: 448
Vs: Roskaraportti ja manattava mökä K-13
« Vastaus #2 : 30.07.2011 12:54:05 »
Okei. No otetaapa toi sitten kohteliaisuutena. Ja ei huolta, mä viel aivopesen sut fanittamaan Bleachia. En kommentoi (kielioppikohta). Niin ja kiitokset lukemisesta ja kommentista.
Vain minä kärsin.
Keskellä kirsikankukkien,
vuodatan katkeran kyyneleen.
Valheitasi, siedä en.