Kirjoittaja Aihe: Satutettu, mutta kostettu (Hrm/D, k-11, oneshot)  (Luettu 1954 kertaa)

yuuri

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 833
  • Ava by unsure <3
    • Been there, Done that
Tittle: Satutettu, mutta kostettu
Author: yuuri
Raiting: k-11
Pairing: Hrm/D (+D/muita vain sivumennen)
Genre: romance, angst, fluffy, oneshot (sanoja 1093)

A/N: Ensimmäinen Hrm/D ficcini (en pahemmin pidä kys. parituksesta...). Aikoinani tein tämän parhaalle kaverilleni, koska hän pyysi minua kirjoittamaan Nickelback - sex sanoista ficin...ja tällainen siitä tuli :) Toivottavasti pidätte :)

****


You know there's a dirty word
Never gonna say it first
No, it's just a thought
That never crosses my mind


Hermione tuijotti luihuinten pöytää mitään näkemättömin silmin. Tytön katse oli tyhjä. Vielä muutamaa päivää aiemmin Hermione oli ollut täysin normaali itsensä, mutta Ronin idioottimaisen möläytyksen jälkeen tyttö oli sulkeutunut itseensä. Ei ollut kyse siitä, että Hermione olisi ollut Ronille vihainen tai siitä, että tyttö olisi masentunut. Päinvastoin. Hermione oli järkyttynyt ja sulkeutuneen katseen takana kiivaat ristiriitaiset ajatukset taistelivat keskenään hyvin veristä sotaa.
- Minä olen vinksahtanut.. Liikaa läksyjä.. Hermione selitteli itselleen hiljaa muiden sitä kuulematta. Selityksiä hän oli keksinyt jo lähes kaksi sataa viimeisen kahden päivän aikana, mutta kaikki tuntuivat hyvin naurettavilta ja erityisesti - selityksiltä. Hermione huokaisi raskaasti. Asiasta ei päässyt yli eikä ympäri.
- Olen ihastunut Draco Malfoyyn.

Maybe in the parking lot
Better bring your friend along
Better rock together
Than just one at a time


Draco virnuili haarukkaansa. Poika oli jo kahden päivän ajan tuntenut tuijotuksen niskassaan ja juuri hetki sitten hän oli tehnyt taktisen siirron ja venytellyt. Ei se taktiselta kuullosta, mutta venyttelyn ohessa vahingossa käännetty katse oli havainnut rohkelikkojen mallioppilaan - ei, Tylypahkan mallioppilaan Hermione Grangerin tuijottavan tiivisti luihuinten pöytään. Syy Dracon virnuiluun oli siis siinä. Poika oli jo puolen vuoden ajan miettinyt seuraavaa kohdettaan, mutta halusi haastetta, joten Pansy tai kukaan muukaan luihuisista ei käynyt. ja Granger olikin sopivasti paljastanut tuijottelunsa, joten hän saisi olla seuraava. Draco päätti aloittaa heti seuraavana päivänä. Tänä iltana hänen tulisi keskittyä vain ja ainoastaan Changiin ja Edgecombeen.


S is for the simplety
E is for the ecstasy
X is just to mark the spot
'Cause that's the one you really want


Hermione ja Dracon katseet halkaisivat liemienluokan synkän  ilman. Dracon suunpielet kääntyivät pienesti ylöspäin. Hermione tunsi poskiensa kuumenevan ja käänsi katseensa nopeasti takaisin pataansa, jossa hiljakseen oli valmistumassa täydellistä monijuomalientä. Luokka oli alkanut valmistamaan sitä kuukautta aiemmin pareittain, mutta ilman paria jäänyt Hermione oli suostunut tekemään liemen yksin Kuhnusarvion vastusteluista huolimatta. Tyttö hymähti pienesti. Liemi ei ollut vaikea Hermionelle, vaikka liemienopettaja muuta uumoilikin - tietäisipä vain…

Draco hämmensi omaa ruman väristä, mutta hyvän tuoksuista lientään virnuillen. Sen lisäksi, että hän oli saanut parikseen Blaisen Pyhä Potterin sijaan, tuntui Grangerin tyttö tarttuvan koukkuun tiukemmin. Enää muutama päivä ja Draco uskaltaisi tehdä siirtonsa. Ehkäpä PVS tunnilla? Varovasti Draco vilkaisi olkansa ylitse ja huomasi Grangerin kääntävän juuri päätään itsenään kohti. Katseiden kohtaus oli dramaattinen - tai niin joku yli- innokas roskaromaanien kirjoittaja olisi luultavasti kirjoittanut, mutta Malfoy kun oli Draco tyytyi hymyilemään ujosti, mutta samalla vihjaten saaden Grangerin punastumaan jo toistamiseen. Poika käänsi päänsä pataansa kohden. Luulivatkohan tytöt todella osaavansa peittää punastumistaan? 

Yes, sex is always the answer, it's never a question
'Cause the answer's yes, oh the answer's yes
Not just a suggestion, if you ask a question
Then it's always yes, yeah


- Hei, Granger! Draco huudahti saaden Hermionen pysähtymään. tyttö käänsi kysyvänä katseensa platinatukkaiseen poikaan.
- Niin, Malfoy? Hermione yritti peittää hermostuneisuutensa ja tunti kätensä kaapunsa taskuihin, vaikka tiesi näyttävänsä tyhmältä.
- Tuota… Haluaisitko tulla tähtitorniin keskiyöllä? Draco kysyi ja yritti kuulostaan ujolta. Hermione mietti hetken. Kyseessä olisi voinut olla Dracon järjestämä ansa tai sitten Draco todella halusi nähdä hänet. Ainakin he olivat jo muutaman viikon tuijottaneet toisiaan ja tuntui kuin poika olisi hakeutunut kaikkialle missä Hermione itse vain sattui olemaan. Draco näki Hermionen epäröinnin, joten astahti varovasti lähemmäs ja suuteli tytön korvanjuurta hellästi. Hermione säpsähti, mutta ei torjunut poikaa.
- Tulen. Hermione sanoi hiljaa. Draco vetäytyi tytön luota ja nyökkäsi pienesti hymyillen.
- Älä kerro kenellekään. Poika vannotti ja Hermione pudisti päätään.

Sinä iltana ja tulevina, tähtitorni oli paikka, jossa kuiskailtiin, naurettiin, suudeltiin ja salailtiin.

I'm loving what you wanna wear
I wonder what's up under there
Wonder if I'll ever have it
Under my tongue


Draco tuijotti Hermionea, joka seisoi hieman kauempana Potterin ja Weasleyn kanssa. Kolmikko taputteli Hiisniikukkaa, joka oli puuman, gepardin ja tiikerin risteytys. Hermione heilautti ruskeita pitkiä hiuksiaan saaden ne näyttämään suklaamereltä. Tytön silmät olivat sirissä auringon paistaessa suoraan kasvoihin ja suu oli iloisessa hymyssä. Hermione oli kaunis - sitä ei Draco voinut kieltää. Tytön tiukka punainen huppari korosti upeasti tytön tummia hiuksia ja kiinteää povea. Koulupuvun hame oli lyhyt ja paljasti Hermionen upeat sääret. Koko tytön olemus oli hivenen ylpeä, kuten Malfoyilla. Kaikin puolin Hermione oli hyvin haluttava, mutta Dracoa kismitti tytön puhtaus. Eikä nyt ollut kyse suihkun raikkaudesta vaan jostain täysin muusta ja Draco oli päättänyt oikaista asian.
- Taitaa olla aika viedä tämä suhde pidemmälle. Darco mutisi itsekseen ja kosketti rohtuneita huuliaan. Pussailu saa riittää, eivät huulenikaan kaikkea kestä…

I'll love to try to set you free
I love you all over me
Love to hear the sound you make
The second you're done


Hermione tuijotti epäuskoisena tähtitornin ovea, joka oli sulkeutunut Dracon paiskatessa se kiinni lähtiessään. Tytön silmät kostuivat ja pian hiljainen nyyhkytys kaikui autiossa tornissa. Draco oli vain esittänyt. Malfoy oli vain käyttänyt tyttöä osana haastetta ja mielihalujaan. Hermione oli ollut vain esine, jota Malfoy oli manipuloinut. Hermione ei tiennyt itkikö hän, koska tunsi olevansa petetty ja liattu vaiko vihasta tuota kaunista platinatukkaista poikaa kohtaan. Draco Malfoy saisi tuntea kaiken tuon nahoissaan vielä jonakin päivänä.

Hermione nosti katseensa, pyyhi kyyneleensä ja virnisti ilottomasti. Malfoyn penikka särki väärän tytön sydämen…

S is for the simplety
E is for the ecstasy
X is just to mark the spot
'Cause that's the one you really want


Nainen oli upea. Jokainen osa naisen vartalosta veti magneetin lailla luokseen. Naisen tummat silmät paloivat ja ne olivat halukkaat. Naisen viettelevä hymy olisi saanut miehen polvilleen mikäli tämä ei olisi istunut.

Nainen ja rautainen tanko olivat yhtä. Hämärässä huoneessa silmät loivat upean näkymän. Aivan kuin nainen olisi rakastelut itsensä kanssa lavalla. Jokainen liike lupasi parempaa ja jokainen täyteläisten huulien muodostama sana saivat miehen haluamaan lisää.

Yes, sex is always the answer, it's never a question
'Cause the answer's yes, oh the answer's yes
Not just a suggestion, if you ask a question
Then it's always yes


Nainen nousi ylös ja alkoi pukeutumaan. Mies katseli naisen alastonta vartaloa ja tunsi sääliä, koska niin kaunis peitettiin niin rumilla räteillä.
- Tapaammehan vielä? Mies kysyi toiveikkaasti. Nainen kääntyi ja hymyili, mutta ei sanonut mitään. Mies tunsi palan nousevan kurkkuunsa. Jokin naisen lähdössä sai miehen levottomaksi ja pelkäämään, että he eivät enää tapaisi. Mies ei uskonut rakkauteen ensi silmäyksellä, mutta naisessa oli jotain mikä vetosi häneen siksi hän möläytti jotain täysin harkitsematonta.
- Taidan olla rakastumassa sinuun.

Nainen kääntyi ja naurahti.
- Tiedän.
Mies tuijotti kuinka nainen käveli yksiön ulko-ovelle keinuvin askelin. Tunsiko nainen samoin? Nainen avasi oven ja ennen lähtöään vilkaisi vielä miestä.
- Rakastin sinua kerran, Draco Malfoy.


***********







« Viimeksi muokattu: 18.05.2015 05:45:10 kirjoittanut Kaapo »
Nothing is true, Everything is permitted
ficciarkku

RoastedGarlic

  • pullatyttö
  • ***
  • Viestejä: 1 313
  • ilonpilaaja
    • Milkshakespeare
Vs: Satutettu, mutta kostettu (Hrm/D, k-13, oneshot)
« Vastaus #1 : 04.12.2011 15:30:56 »
Hei, minä täällä sunnuntain ratoksi tehdystä vaihtarista kirjoittelen :)

Ensinnäkin, en tiedä mistä olet copypastennut Nickelbackin biisin sanat, mutta niissä oli virheitä, jotka pistivät ikävästi silmään tällaiselle fanille. Oikeat lyriikat löytyy esim. osoitteesta http://www.azlyrics.com/lyrics/nickelback/sex.html ellet sitten ole itse tahallaan vaihtanut sanoituksia, mihin en kyllä löydä mitään syytä. Olen tässä lainaillut ja merkinnyt niitä sanoituksien virhekohtia. En malttanut olla tekemättä niin :)
Samoin ehkä biisivalinta ei ollut kovin linkittynyt tekstiin, en tiedä kuinka vahvat linkit sinun päässäsi kulkee näiden välillä, mutta minun lukukokemukseeni biisinpätkät eivät tuoneet oikeastaan merkittävästi mitään lisää. Ehkä niistä olisi voinut ammentaa vielä enemmän. Näissähän on ainesta vaikka kuinka eroottisesti latautuneeseen songficciin, niin vähän sääli että jäädään K-13-tasolle.

Lainaus
You know there's a dirty word
Never gonna say it first
No, it's just a thought
That never crosses my mind
Itse asiassa sanat menee näin:
"No" is a dirty word,
Never gonna say it first,
"No" is just a thought that never crosses my mind.



Lainaus
Hermione tuijotti luihuinten pöytää mitään näkemättömin silmin.
Luihuisten? tämä toistuu tosin myöhemminkin


Lainaus
Better rock together
Better off together than just one at a time.


Lainaus
Ei se taktiselta kuullosta
kuulosta


Lainaus
S is for the simplety
S is for the simple need.


Lainaus
Ehkäpä PVS tunnilla?

Mun silmään vähän pistää tämä lyhenne, itse kirjoittaisin auki.



Kielellisesti tässä ei ollut mitään erityisen ihmeellistä suuntaan tai toiseen, ihan tällainen perusficcitaso.

Kyllä se vähän paistaa läpi, että paritus ei ole kirjoittajan suosikkeja, mutta toisaalta ei se pahasti häiritse.

Juoni oli vähintäänkin omaperäinen. Alussa tapahtumat kulkivat selkeästi eteenpäin, joten vähän hämmennyin siinä kohdassa, kun yhtäkkiä Hermione olikin jätetty. Jäin miettimään, mitä siinä oikein tapahtui, että jättikö Draco Hermionen koska se ei suostunut seksiin vai mistä oli kyse, ja ennen kaikkea miksi, kun kummankaan tunteita ei oikein tässä kuvailtu.

Loppu oli yllättävä. Että Hermione olikin sitten kostoksi ruvennut strippariksi? Ei ainakaan perinteisin ratkaisu, mutta toisaalta, miksipä ei. Kyllä teini-ihastuksistakin voi jäädä jälkiä jotka vaikuttavat valintoihin ja toimintaan vielä pitkään. Juuri tämä lopetusosa oli minun mielestäni myös laadukkainta tekstiä, eli tykkäsin siitä kyllä. Asetelman kääntyminen päälaelleen oli ihan jännä koukku. Voin vain kuvitella, millainen tonninseteli-ilme Dracolla on ollut kun se on tajunnut että se kaunokainen olikin Hermione.

Lopputulemana sanoisin, että tässä on aineksia mainioon ficciin, hiomista toki vielä olisi, mutta ei paha ei paha :)

Kiitos että teit mun kanssa vaihtokaupan :)
"Pardon me for breathing , which I never do anyway so I don't know why I bother to say it, oh God I'm so depressed. Here's another one of those self-satisfied doors. Life! Don't talk to me about life." -Marvin

yuuri

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 833
  • Ava by unsure <3
    • Been there, Done that
Vs: Satutettu, mutta kostettu (Hrm/D, k-13, oneshot)
« Vastaus #2 : 04.12.2011 15:57:24 »
RoastedGarlic: kiitos kommastasi^^ En ollut tuolloin kuullut tätä diisiä, joten otin ensimmäiset sanat mitkä löysin..en edes muista mistä :''D Ja kun tämän kirjotin, niin en ollut aikoihin kirjoittanut ja olin ehtinyt hukkaamaankin tän kertaalleen...Ajattelin myöhemmin korjata ja tuunata tämän :D ja voisin sen tehdä ja linkittää heti perään.. :D katsotaan pajonko olen vuodessa/1,5 kehittynyt kirjoittajana :''D
Nothing is true, Everything is permitted
ficciarkku

MissGlitter

  • ɗʀεɑʍεʀ
  • ***
  • Viestejä: 211
  • do sʍɑʟʟ things with great ʟoνε.
Vs: Satutettu, mutta kostettu (Hrm/D, k-13, oneshot)
« Vastaus #3 : 24.10.2012 18:37:25 »
Upeaa!

Tämä oli kerrassaan mahtava ficci! ♥
Hermione tuollaisena kostajana on kivaa vaihtelua. ;)
Vaikka en sitä tytön uraa olisi arvannutkaan. :D
Sait Dracon kuvailtua hienosti koulu ajoissa ja sitten tuossa myöhemmässä muodossa.
Pidin hyvin paljon! ♥  :-*
Vaikkakin, ajattelin samaa kuin RoastedGarlic, että harmittavaa, kun tämä jäi vain K-13 tasolle. Biisistä oisit saanut vaikka mitä irti ;)
Mutta mikä minä olen valittamaan?