Kirjoittaja Aihe: Kielletty rakkaus(D/Hrm K-11 oneshot)  (Luettu 1626 kertaa)

HinjaRawr

  • Vieras
Kielletty rakkaus(D/Hrm K-11 oneshot)
« : 14.02.2012 22:08:50 »
Nimi Kielletty rakkaus
Ikäraja K-11
Oneshot
"Olen aina rakastanut sinua, mutta nyt menetän sinut."

Dramionella kirjoitan, mutta muillakin pareilla voit tämän hahmotella.
Minulla EI ole betaa ja teen tämän kännykällä.

Ensimmäinen ficcini täällä. Ja muutenkin toinen kirjoitukseni.

Sisältää kuoleman.

Ja copyt omistan minä. Näin tälläisen unen ja päätinpä sitten herättyäni alkaa kirjoittaa.

Draco ja Hermione on Rowlingin hahmoja, mutta heidän nimiään ei tässä mainita.

...................


Katselin häntä ja hänen vaaleita hiuksiaan. Sukelsin hänen harmahtaviin silmiinsä. Olin täysin rakastunut. Poikaan. Poikaan, jota en ikinä voinut saada. En ikinä saisi halata häntä, saada häneltä kauniita ja rohkaisevia sanoja. Tulisin olemaan pojille aina pelkkä ystävä. En edes sitä hänelle, rakkaalleni.

Istun naureskellen ystävieni kanssa. Katsahdan pöytääsi.Teet samoin. Kun naurat, vaaleille poskillesi syntyy hymykuopat. Katsahdan ruokasni ja vielä vatsaani. En ollut lihava tai lauta, mutta en mikään malli kuitenkaan. Huokaisen syvään ja lisään lautaselleni salaattia. En kuitenkaan olisi saanut alkaa laihduttamaan. En tiennyt minun potevan jo ennestään jotain ruoka sairautta. Ei anoreksiaa vaan jotain muuta.

Kun katselen sairasvuoteeni kattoa, muistelen hymyäsi ja nauruasi. Uniani, joita sinusta näin ja kaikkea mitä minulle sanoit, huelstunutta ilmettäsi, kun minut kannettiin tänne. Silmä luomiani jomotti. En jaksanuut valvoa, mutten uskalla nukahtaa. Pelkään vain pahinta. Pelkään e, että en näkisi sinua enään ikinä. Sinua tai ystäviäni.

Uskalsin vihdoin sulkea silmäni. Tunsin hennon suukon otsallani. Raotin silmiäni. Siinä sinä olit. Kauniina, mutta komeana. Minun elämäni valo. "Olen aina rakastanut sinua, mutta nyt menetän sinut." Ne olivat viimeiset sanat jotka kuulin. Odotan häntä vuosikymmeniä luokseni.


//Mitä mieltä olette?
« Viimeksi muokattu: 04.04.2012 11:11:22 kirjoittanut Pinja »

Sussupaa

  • ***
  • Viestejä: 46
  • I'll let you know that you're not alone
Vs: Kielletty rakkaus(D/Hrm S oneshot)
« Vastaus #1 : 14.02.2012 22:53:32 »
Kivasti kuvailtu, tykkäsin :) pari kirjotusvirhettä bongasin, mutta itseäni ei haitannut, kannattaa kuitenkin lukasta läpi ja korjata :)

HinjaRawr

  • Vieras
Vs: Kielletty rakkaus(D/Hrm S oneshot)
« Vastaus #2 : 15.02.2012 07:01:25 »
Kiitos. Joo. Korjaan kunhan pääsen koneelle. Itseasiassa inspin tähän sain yhdestä unestani.

MissGlitter

  • ɗʀεɑʍεʀ
  • ***
  • Viestejä: 211
  • do sʍɑʟʟ things with great ʟoνε.
Vs: Kielletty rakkaus(D/Hrm K-11 oneshot)
« Vastaus #3 : 24.10.2012 18:36:35 »
Awws. ♥

Hellyttävän kaunista kerrontaa. :)