Kirjoittaja Aihe: Kingdom Hearts, Tunteeton (Axel/Roxas, K-11, naurettavan lyhyt oneshot)  (Luettu 5825 kertaa)

Bellerina

  • ***
  • Viestejä: 30
// Alaotsikko: Kingdom Hearts

- Author: Bellerina
- Pairing: Axel/Roxas
- Rating: PG / K11
- Fandom: Kingdom Hearts Seko lisäsi fandomin myös otsikkoon
- Genre: alusta angstia, humor, drama
- Disclaimer: En omista Kingdom Heartsia tai mitään siihen liittyvää. Ne kuuluvat Square Enixille.
- Summary: kukahan se mahtaa tuoda valon Roxasin pimeyteen?
- A/N: Tässä ficissä piilee ristiriita (ilmiselvä sellainen)! Kaiken lisäksi en löytänyt tähän hätään sitä hemmetin sanalaskuria mistään joten en tiedä että onko tämä tarpeeksi lyhyt ollakseen double-drabble. No, nauttikaa anyway.
********

"Etkö sinä.. tunne mitään?"

"En." En valehdellut, vaikka pettymys ja epäusko Axelin äänessä saivat minut toivomaan että olisin. Tiesin, että toisen kosketus viipyili ihollani pidempään kuin ikuisuuden. Ja vaikka kuinka olisin tahtonut tuottaa toiselle mielihyvää kertomalla tunteista joita se herätti, en voinut valehdella. Sisälläni ei herännyt minkäänlaisia tuntemuksia, ei mitään.
En olisi koskaan halunnutkaan tietää etten ole kokonainen; siitä hetkestä lähtien kun sain tietää olevani.. no, ettei minua oikeastaan edes ole, jokin lopullinen valonpilkahduskin sisälläni mureni ja peittyi kumisevan tyhjyyteni hiljaisuuden alle.

Ontto. Olen sisältä ontto.

"Mihin sinä menet?"

"Ulos." Tein lähtöä rivakoin ottein.

"Oletko sinä suuttunut?"

"En." Pettynyt vain.

"Kuule, ei tämän tarvitse tähän jäädä, jos et halua. Voimme yrittää, vai mitä?"

"Emme voi." Ei se onnistu kuitenkaan. Enkä halua, että minä tai sinä tai ylipäätään kumpikaan meistä joutuu kokemaan tätä pettymystä enää kertaakaan.

"Tiedätkö mitä. Olet oikeasti sen ruumiillistuma, mistä naiset aina puhuvat. Olet tunteeton paskiainen!"

"Mistä sinä tiedät mistä naiset puhuvat? Itse olet kuin nainen! Larxeneahan ei tavallaan oikein lasketa naiseksi, näin sinua lainatakseni. Ja onko pakko rikkoa hiljaisuus sanomalla jotain noin typerää?"

"Oho, itse herra puheliaisuus. Pahoin pelkään, että käytit kuukausien sanavarastosi tuohon.."

"Idiootti.

"Idiootti ja tunteeton paskiainen. Kuulostaa hyvältä."

"Ainakin se kuulostaa tasapainoiselta." Täytyy olla idiootti kestääkseen tunteetonta paskiaista. Tunsin suuni vääntäytyvän pieneen hymyyn. Axel onnistui aina antamaan äänen sille valolle, jotta se voisi peitota pimeän hiljaisuuden.
« Viimeksi muokattu: 10.06.2012 00:07:48 kirjoittanut Yukimura »
Hold on./I'm slippin' now./I'm flippin' out for real.

destine

  • ***
  • Viestejä: 213
Re: Tunteeton (Axel/Roxas, PG, naurettavan lyhyt oneshot)
« Vastaus #1 : 12.10.2007 20:29:37 »
Minä pidin tästä. En ole pahemmin lukenut KH:sta fanfictionia, mitä nyt jotain englanniksi. Mutta omasta mielestäni tämä oli hyvä lyhytkäisyydessään.

Ehkä dialogista hahmoille tuli hieman OoCmainen olo ja Roxasin Larxene -puheenvuoro tuntui jotenkin omituiselta. Mutta ne olivat vain pieniä häiriötekijöitä, muutoin pidin todella paljon ficin kuvauksesta ja onnistuneista, lyhyistä, lausahduksista.

Osasit hyvin kuvata Roxasin sisällä vellovat tunteet ja hienosti sisällytit Axelin ja heidän välisen suhteen siihen mukaan. Heh, ja itse ainakin pidän Axel/Roxasista, siinä vain on sitä jotain. Pidin erityisesti viimeisestä kohdasta, jonka aion tähän quotatakin:

Lainaus käyttäjältä: "Bellerina"
"Ainakin se kuulostaa tasapainoiselta." Täytyy olla idiootti kestääkseen tunteetonta paskiaista. Tunsin suuni vääntäytyvän pieneen hymyyn. Axel onnistui aina antamaan äänen sille valolle, jotta se voisi peitota pimeän hiljaisuuden.
Therapy has taught me it's all your fault
avatar by xxmiyu_chanxx

Bellerina

  • ***
  • Viestejä: 30
Re: Tunteeton (Axel/Roxas, PG, naurettavan lyhyt oneshot)
« Vastaus #2 : 04.11.2007 16:24:36 »
(Belle, yksi maailman nopeimmista kommentteihin vastaajista.. *köh*)

Kiitos paljon kommentistasi, destine! ^^ Itse pelkäsin hiukan että siitä tuli turhan dramaattinen ja hiukan vaikeaselkoinen (mikä olisi toki jo aika saavutus näin lyhyessä ficissä), mutta hyvä jos pidit! Tykästyin itse myös kovasti siihen viimeiseen kohtaan. ;)
Täytyy myöntää, etten ole itsekään hirveästi suomeksi KH-fanfictionia lukenut. :D Englanniksi nyt jotain, mutta suomeksi sitä tuntuu olevan vaikeampi löytää.
Hold on./I'm slippin' now./I'm flippin' out for real.

destine

  • ***
  • Viestejä: 213
Re: Tunteeton (Axel/Roxas, PG, naurettavan lyhyt oneshot)
« Vastaus #3 : 04.11.2007 16:50:49 »
Heh, vähän sama juttu omalla kohdallani, mitä kommentteihin vastaamiseen tulee x)

Pakko myöntää, suomeksi KH fanfictionia on todella vaikea löytää. Varsinkin kun en osaa löytää mitään erityisen hyvää englanniksikaan *laugh* Mutta onneksi aina silloin tällöin löytää ihmisiä, jotka siitä kirjoittavat ja silloin täytyy ottaa kaikki irti ficistä ^^

En tiedä, ei ficci minusta ollut lainkaan dramaattinen. Tai siis, olihan se, mutta sellaisella sopivalla tavalla. Itse pidän todella paljon ficeistä, jossa oikeasti pureudutaan hahmoon sisään ja kuvaillaan sitä, mitä oikeasti hahmo tuntee sisällään ja ehkä vielä lisätään siihen jotain omaa. Juuri tämänkaltaisista ficeistä pidän ja mielestäni onnistuit ficissä hyvin, puhumattakaan parituksesta.

Toivon totisesti, että kirjoitat lisää KH:sta, etenkin Axel/Roxasista.
Therapy has taught me it's all your fault
avatar by xxmiyu_chanxx