Kirjoittaja Aihe: Sha:n realistiset (uusia 24.5., myös muutama HP!)  (Luettu 43890 kertaa)

Bells

  • ***
  • Viestejä: 181
Vs: Shawnyn realistiset
« Vastaus #80 : 19.02.2009 22:26:08 »
Tosi upeita noi uusimmat! Ne todellakin ovat realistisia.

Pakko kysyä, että millä välineillä piirrät? Merkitkin voi jakaa.
Protège-moi de mes désirs

©

Sha

  • Severus Kärmys
  • ***
  • Viestejä: 382
  • de D'Nash
Vs: Shawnyn realistiset
« Vastaus #81 : 02.05.2009 22:53:42 »
Cora:
Lainaus
*suurentaa* Oho O_O noi silmät on pikkasen namit <3
Olenkohan vain yliväsynyt, mutta tuo kuulosti todella hauskalta :'D Tietenkin saa kommentoida, vaikkei aina olisi niin rakentavaa palautetta, kaikki palaute käy ^^ Ja tietenkin saa myös tilata ;D Kiitoksia jälleen kommenteista!

Lilian: Kiitoksia paljon! Jeee, joku muukin pitää siitä sarjasta, hienoa! :)

Bells: Kiitoksia! Lyijykynillä piirrän, ellen tuolla erikseen mainitse jotakin muuta välinettä. Merkki on Derwent. Niitä saa ostettua eri kokoisissa paketeissa, riippuen kuinka kovia/pehmeitä kyniä haluaa. Itse käytän lähinnä 4H-6B- vahvuuksia. Ja työt joissa olen käyttänyt värikyniä, ovat myös Derwentin kynillä väsättyjä :)

psyduck: Kiitos! Hyvin kulutettu kymmenen minuuttia, täytyy sanoa ;D
Kädet kiertyy käsiin, huulet hakee suudelmaa.

"Lakkaa hymyilemästä ja liity seuraamme, Severus!"

Lilian

  • ***
  • Viestejä: 49
Vs: Shawnyn realistiset
« Vastaus #82 : 03.05.2009 17:54:43 »
Oi, Edward Norton, lempinäyttelijäni <3 Nortonia on yllättävän vaikea piirtää (olen kokeillut ties kuinka monta kertaa) mutta olet onnistunut loistavasti. Kiitos, piirräthän pian taas lisää? :)
And I find it kinda funny
I find it kinda sad
The dreams in which I'm dying
Are the best I've ever had

momomo

  • ***
  • Viestejä: 25
  • comme un garçon
    • dA
Vs: Shawnyn realistiset
« Vastaus #83 : 27.05.2009 00:30:01 »
Yo-kuvassa olet onnistunut tosi hyvin! :O Tosi hyvä realistinen hymy, yltää silmiin asti. Voih, toivottavasti onnistun itsekin joskus piirtämään hymyn noin hyvin.

Osaat kyllä tehdä ihmisistä ihmisten näköisiä. :) Hienoja, mut olisi mukava vähdä siulta jotakin muutakin, niinku omia juttuja enemmän.
deux filles dans un jardin
un jardin étrange
retiennent moi par la main

saraj-

  • ***
  • Viestejä: 32
Vs: Shawnyn realistiset
« Vastaus #84 : 09.07.2009 16:25:57 »
Aivan älyttömän hienoja. Kaikki näyttävät aivan itseltään, kuin valokuvilta :o
Lempparini oli David Villa :P, mutta myös Dima Bilan ja Orlando Bloom olivat lähellä ykköspaikkaa. Siis kaikki työt uskomattoman kauniita!

Lisää töitä odotellessa...
PS. Olisi kiva nähdä lisää piiirrustuksia jalkapalloilijoista<3
« Viimeksi muokattu: 10.07.2009 15:15:22 kirjoittanut saraj- »

Valomieli

  • Vieras
Vs: Sha:n realistiset
« Vastaus #85 : 01.11.2009 13:41:02 »
Wow...
Oon vähän niinkuin paljon kateellinen sun lahjoista!
Voi elämä. Osaat piirtää tosi hyvin. Anatomiat kaikissa on ainakin 99% kohillaan!
Plääh. Mä oon ihan vatun huono piirtämään mallista mitään. : D

Vida

  • Paras nakki
  • ***
  • Viestejä: 714
  • thank you for nothing, you useless reptile
Vs: Sha:n realistiset
« Vastaus #86 : 20.12.2009 16:46:29 »
Oijoi, ihan älyttömän hienoja piirustuksia! Ei voi kuin kadehtia, nuo ovat niin elävän näköisiä ja hyvällä tekniikalla tehtyjä... Olet tosi taitava. David Villan kuva oli ihanin, mistähän syystä lie. ;--)


Vida
Älä opi etsimään tekosyitä olla kirjoittamatta ennen kuin opit kirjoittamaan.
~ Carlos Ruiz Zafón


Grozda

  • Svit-kona
  • ***
  • Viestejä: 67
  • Kvetha Fricäya.
Vs: Sha:n realistiset
« Vastaus #87 : 21.12.2009 18:05:03 »
Ei vitsi, miten aidonnäkösiä kuvia!! Yks osaa piirtää, epäreilua. Mulla ei ikinä onnistuis piirtää tollasia. Sun työt on nam. <3
Toteutumaton unelma, vai aavistus todellisuudesta?

Do you remember that moment? It's one dream and song.

Irkku

  • Huimapää
  • ***
  • Viestejä: 95
  • It'll always be you!
Vs: Sha:n realistiset
« Vastaus #88 : 30.10.2010 12:58:15 »
OMG!! Siis mitä? :) Toi on rikollista toimintaa! Miten kukaan voi piirtääää NOIN hyvin??  :o
Sun työt on siis ihan sairaan hienoja, kaikki varjostukset ja kaikki! Erityisesti rakastuin tohon sun Orlandooo-kuvaan!<33 :) Voi, oon kade... osaat piirtää ihan liiiian hyvin! :D
En pelkää huomista, sillä se ei ole vielä tänään!

Puhalluskukkapoika

  • perhonen
  • ***
  • Viestejä: 39
Vs: Sha:n realistiset
« Vastaus #89 : 19.04.2011 21:36:51 »
Colin Firth, omg! Etenkin tuosta ensimmäisestä pidän, olet onnnistunut ihan mielettömän hyvin. Näyttää aivan Mr Darcylta :D Muutkin piirrustukset ovat kovin hienoja, Darcy vaan painui mieleen, kova P&P-fani kun olen :)
i can see the shine in you

Sha

  • Severus Kärmys
  • ***
  • Viestejä: 382
  • de D'Nash
Vs: Sha:n realistiset
« Vastaus #90 : 23.05.2011 23:52:32 »
Ohohooo, onpas täällä paljon kommentteja, joihin en ole edes vastannut. Hyi, tuhma minä. No, korjataan tuo vääryys :)

Lilian, kiitoksia! Voisin kyllä joskus Nortonia piirtää uudestaan, sen verran mukavan näköinen mies ;)

momomo
, jee kiitos! Hymyjä on aivan ihanaa piirtää, varsinkin sellaisia hurmaavia! Okei okei, minkälainen hymy nyt ei olisi hurmaava... Juu tiedän, että "omiakin" juttuja olisi kiva joskus esitellä teille, mutta kun sellaisia tulee niiin harvoin. En kestä katsella piirtämiäni ilman mallia tehtyjä piirroksia, en sitten millään.

saraj-, kiitos! Kyllähän noita jalkapalloilijakuvia tipahtelee pikkuhiljaa lisää... Tai ainakin on tipahdellut :D (Kai...?)

Valomieli, kitoos! Ei se mallistapiirtäminenkään heti voi onnistua :)

Mustalupiini, ohho, ihmeellistä, että joku vielä ihastelee noita vanhempiakin töitä, itsestä kun ne näyttävät jo niin oudoilta. Kiitos siis!

Vida, hiii kiitos! Juu, pienoinen yllätys että pidit Villasta ;)

Grozda, nam, kiitos! Pitäisikin joskus taas yrittää tehdä lisää "nameja".

Irkku, kiitoos! Miten tuo vanha Orlando-kuva voi olla niin hieno, ei ummarra! Mutta hienoa että pidät!

Puhalluskukkapoika, ahhh, P&P on ihan <3 Ja Colin Firth varsinkin siinä! Uhh, nyt kyllä alkoi tehdä taas mieli piirtää Colin piiiitkästä aikaa.

Yritän tässä kaivella jostakin piirustusintoani takaisin! Yhden Taylor Lautnerin piirsin tuossa eräs ilta/yö, mutta se oli sellainen harjoituskappale, että piakkoin täytyy tehdä samaisesta herrasta parempi versio.
Kädet kiertyy käsiin, huulet hakee suudelmaa.

"Lakkaa hymyilemästä ja liity seuraamme, Severus!"