Huiui, tähänhän on tullut paljon palautetta. Positiivinen yllätys
EpikFeil: Kiva että miellytti! Otsikosta kaikki kunnia menee
Primroselle, hän sen tuonne
Älyttömät otsikot -haasteeseen postasi, itsekin rakastuin siihen totaalisesti. Ja jostain syystä vihreästä sulkahatusta tuli heti mieleen herra Lovekiva, otsikko oli todella inspaava ja omaperäinen. Tuo haaste tursuaa muitakin nättejä otsikkoja, kannattaa käydä vilkaisemassa. Mutta niin, ilahduin kommentistasi oikein kovasti, se piristi hirmuisesti kaikessa positiivisuudessaan. Kiva että tykkäsit, kiitos paljon kommentistasi!
Sirina Black: Lunan äidistä tosiaan on aivan liian vähän ficcejä. Hän on hahmona mielenkiintoinen, juuri tuon mainitsemasi syyn vuoksi: kun hänestä ei ole kirjoitettu niin paljoa, voi hahmosta muokata omanlaisensa. Lisäksi myös mua kiehtoo koko Lovekivojen perhe, Luna ja isä ovat niin hupsuja ja rakastettavia että herää kysymys myös äidistä, onko hänkin samanlainen oudohko oman tiensä kulkija, vaiko kenties jotain aivan muuta ja odottamatonta. Hänestä oli siis hyvin palkitsevaa kirjoittaa, vaikka kyse onkin vain tuplarääpäleestä. Ja höpsistä hei, huspois puheet siitä ettei kommenttisi ollut erikoinen tai pitkä - se oli juuri sopivan pituinen ja sai hymyilemään, kaikki kommentit ovat tärkeitä
Kiitoksia!
Nevilla: Hui, tässähän oikein punastuu kaiken tämä kehun määrästä. Kiva kuulla että pidit myös, kiitän oikein kovasti positiivisesta palautteestasi kirjoitustyylistä ja muusta. Itse asiassa hiukan pelkäsin että menikö tämä turhan kliseiseksi ja siirappiseksi, hienoa kuulla että tämä miellytti vaikka sorruinkin taas taipumusteni mukaan kliseisyyteen. Kiitos todella paljon palautteestasi, en oikein osaa sanoa juuri mitään tuohon kaikkeen. Ilahdutit kovasti ^^
Vanilje: Hienoa kuulla palautetta myös tuosta tunnelmanvaihdoksesta, jälkeenpäin jäi kaivelemaan se että välittyiköhän tästä kaikki se, mitä tahdoin sanoa. Tunnelma-analyyseistä päätellen ainakin osa viestistä oli ymmärrettävissä, hyvä homma. Kiitoksia sinnekin päin oikein paljon kommentoinnista, en edelleenkään osaa sanoa muuta kuin kiitellä ylitsevuotavasti ja hymyillä tyhmänä. Kommentteihin vastailu on vaikeaa.
Ruskapoika: Voi, kunpa vain jostain löytäisinkin lisää ficcejä Lunan äidistä tai edes isästä niin lukisin varmasti, mielestäni on erittäin mielenkiintoista ajatella eri vaihtoehtoja Lunan äidin luonteelle ja vertailla mitä muut ovat ajatelleet, hän on kaikessa salaperäisyydessään kiinnostava hahmo. Olen otettu kehuistasi kirjoitustyylistäni, kiva että tykkäilit ja sait jotain irti. Kiitos hurjan paljon kommentistasi!
Kirjava: Eipä tarvitse mitään yyberrakentavaa ja syväanalysoivaa kommenttia, jokainen pienikin palaute saa hymyilemään! Kiittelen kovasti kehuistasi osaamatta vieläkään sanoa muuta fiksua, kiitos kiitos kovasti vaivannäöstä.
Hermione Granger: Kiva kuulla että pidit, kiitoksia kommentoinnista!
roxoXO: Kiva että löysit tästä jotain erilaista vaikka tässä kuvataankin rakkautta, joka on ehkä kulutetuin aihe ikinä, on kivaa kuulla että tämä erottuu massasta edes hiukkasen. Ja sä siellä yhtään mitään kateellisuudesta puhu, itse osaat kirjoittaa yhtä hyvin ja paremminkin, joten suus suppuun kultapieni kun ei ole aihetta tuommoiseen ♥ Kiitän todella isosti paljon kauheasti kaikista kehuistasi ja kommentoinnista yleensäkin, onnistuit taas piristämään mun päivääni.