Kirjoittaja Aihe: Vihreäsulkahattuinen varas | S, tuplaraapale, Ksenofilius Lovekiva/Lunan äiti  (Luettu 4087 kertaa)

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 702
  • d a d d y
Name: Vihreäsulkahattuinen varas
Rating: S
Pairing: Ksenofilius Lovekiva/Lunan äiti
Genre: pieni angst, drama, tuplaraapale
Beta: ei
Disclaimer: Kaikki Harry Potter -universumin hahmot, paikat ja nimet kuuluvat J.K. Rowlingille. Teksti on tarkoitettu puhtaasti viihteelliseksi, eikä sillä tehdä rahaa.
A/N: Osallistun tällä Het10-haasteeseen ja Älyttömät otsikot -haasteeseen Primrosen keksimällä otsikolla, kiitos inspaavan ja nätin otsikon jakamisesta ♥



Minä olin kaikkea muuta kuin mielenkiintoinen. Olin kasvanut jollain tapaa vinoon, olin se outo tyttö, jonka nimeä kukaan ei koskaan muistanut, jonka kasvotkin unohtuivat heti kun katseensa pois käänsi, tyttö, joka sulautui harmaaseen seinään ja jonka tuuli puhalsi mukanaan erille muista. Olin kuin auringon polttama nurmikko, ei minua kukaan tahtonut takapihalleen istuttaa, en ollut tervetullut edes metsänreunaan ja missä ikinä olinkin, sain osakseni vain muovisia hymyjä ja salaa luotuja arvostelevia katseita. Olin lampi ilman vettä, kuu ilman aurinkoa, perhonen ilman siipiä. Koskaan en olettanut enää lentoon pääseväni, koskaan ei ruskea värini enää kasvaisi takaisin vihreäksi.

Silloin sinä tulit elämääni, päässäsi vihreä sulkahattu ja kasvoillasi hymy, jollaista minulle ei oltu aikoihin suotu. En hetkeäkään epäröinyt lähteä mukaasi, en vaikka lähditkin heti pyydystämään rikkokirejä viikon seisoneessa teessä liotetuilla villasukilla - tiesin sinun tulevan takaisin. Ja niin sinä kaikkine kummallisuuksinesi veit sydämeni, piilotit sen sulkahattusi uumeniin enkä sitä enää takaisin tahtonut. Sinä olit antanut minulle syyn elää, kastellut palaneen nurmikon ja saanut sen kasvamaan uudelleen vihreänä, kukkimaan värikkäämmin kuin sateenkaaren väreillä koristeltu haalarisi.

Sinä olit vihreäsulkahattuinen varas, joka oli vienyt sydämeni ja istuttanut minut takapihalleen ikuisiksi ajoiksi, suojannut minut polttavalta auringolta ja varjellut kasvuani. Sinä yksin olit syy siihen, että minä kukoistin jälleen.


« Viimeksi muokattu: 20.03.2012 17:58:49 kirjoittanut flawless »

bannu by Ingrid

Sirina Black

  • Queen of the Beasts
  • ***
  • Viestejä: 4 172
  • Love is a killer that never dies.
Vs: Vihreäsulkahattuinen varas
« Vastaus #1 : 25.04.2011 00:17:22 »
Uuuuu. Lunan äidistä ei olekaan pahemmin koskaan puhuttu missään tai yleisestikään ficcailtu, pieniä mainintoja enempää. Muistaakseni ainakaan en ole koskaan lukenut ficcejä, joissa hän olisi ollut pääosassa. Itse olen ehkä muistaakseni kerran kirjoittanut jotain hänestä. Muistaakseni. Joo. Niin se oli. Hän on mainintana yhdessä ficissäni.  ;)

Näitä tällaisia lyhkäisiä ficcejä on vaikea lähteä kommentoimaan mitenkään erikoisesti tai pitkästi, mutta yritys on ainakin kova. Luna itsessään on yksi suosikkihahmoistani, jos kuolonsyöjiä ei lasketa mukaan. Lunan isästä en pidä. Jotenkin minulle tulee aina mieleen joku ihme hiippari kyseisestä herrasta. Lunan äiti taas... Niin kuin sanottua, hän on aika vähän käsitelty hahmo, jonka voi melkeinpä tehdä omanlaisekseen ja pitää kuitenkin hänet IC:nä.

Jotenkin olen aina ajatellut Lunan äidin ihmiseksi, joka on kuin Luna. Viisas kyllä, Korpinkynteen kuuluva ehdottomasti. Hieman erikoinen, joka näkee samoja olioita kuin Luna ja leskeksi jäänyt miehensäkin. Lunan äiti tykkää kokeilla kokeellisia taikoja. Mikään ei ole todempaa. Lisäksi hän on hyvin karteltu erikoisuutensa takia. Ei pahemmin ystäviä, jos ollenkaan ja pientä kiusaa hänellekin tehdään, johtuen juuri siitä, että hän on erilainen kuin muut.

Lainaus käyttäjältä: flawless
Sinä olit vihreäsulkahattuinen varas, joka oli vienyt sydämeni ja istuttanut minut takapihalleen ikuisiksi ajoiksi, suojannut minut polttavalta auringolta ja varjellut kasvuani. Sinä yksin olit syy siihen, että minä kukoistin jälleen.
Onnensa Lunan äitikin on ansainnut. Ja hän sopi varmasti hyvin yhteen Lunan isän kanssa. Molemmat ovat niin erikoisia ihmisiä, että he täydentävät toistensa erikoisuutta.

Kiitos tästä. Suloinen pikku ficceröinen oli.
Sodan ensimmäinen uhri on totuus.

Index librorum prohibitorum.
Tempora mutantur, nos et mutamur in illis.

Kahvin tulisi olla mustaa kuin helvetti, väkevää kuin kuolema ja makeaa kuin rakkaus.

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 357
  • Lunnikuningatar
Vs: Vihreäsulkahattuinen varas
« Vastaus #2 : 25.04.2011 10:01:19 »
Luin tämän jo eilen illalla, mutta olin silloin liian väsynyt kommentoimaan tai edes sanomaan mitään järkevää. Nyt korvaan sen puutteen. :)

Ensinnäkin, ihanaa että olit kirjoittanut tällä parituksella! Lunan vanhemmat ovat minusta mielenkiintoisia, osittain siksi ettei heistä kerrota juuri mitään ja osittain siksi että kun Luna on sellainen kun on, on mielenkiintoista yrittää pohtia, millaisessa perheessä hän on kasvanut. Sinun kuvaamasi vaihtoehto tuntuu aika luontevalta ja uskottavalta. :)

Otsikko oli minustakin kiva, vaikka yleensä vierastan tuollaisia aika pitkiä sanoja (vihreäsulkahattuinen) otsikoissa, mutta tähän se sopi. Muutenkin pidin siitä, miten tuollainen yksittäinen asia nostettiin määrittämään koko hahmoa, koska se ei typistänyt vaan pikemminkin oli eräänlainen - hmm - sateenvarjokäsite sille, millainen Ksenofilius oli. Ja viikkoja vanhassa teessä kastellut villasukat, hihiihii.

En tiedä osaanko sanoa enää paljoakaan mitää kovin järkevää, mutta tykkäsin tästä tosin paljon. Luonteiden vastakohtaisuudesta, omaperäisestä kuvailutyylistä, juuri sopivasta pituudesta ja persoonallisesta kielenkäytöstä. :) Ilahduttavan erilainen ficlet ja mainiota, että tämä on juuri draamaosastoilla, kun tästä löytyy minusta muitakin ulottuvuuksia kuin romanttisuutta. Mmm.

Kiitoksia lukukokemuksesta. :)


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

Vanilje

  • haywiress
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 444
  • © Ingrid
Vs: Vihreäsulkahattuinen varas
« Vastaus #3 : 25.04.2011 12:31:47 »
Raapalepiiristä päivää!

Olin juuri lukenut tämän ja aloittanut kirjoittamaan kommenttia, kun kävin kurkkaamassa raapalepiiriä. Ja sinnehän olikin valittu luettavaksi juuri tämä raapale. No, nytpä yhdistän tämän sinne raapalepiiriin, vaikka olisin varmasti muutenkin joka tapauksessa tätä tullut kommentoimaan. :D Tämä oli niin suloinen.

Mutta niin, itse raapaleeseen siis. Tämä oli varsin onnistunut, minä ainakin tykästyin sekä itse raapaleeseen, että paritukseen. Tuli ihan sellainen olo, että haluan lukea tästä parista lisää. Tai vaikka sitten kirjoittaa itse jotakin. Lunan isä ja äiti ovat melko kiinnostavia hahmoja minusta, heistä kun ei juurikaan kerrota. On mielenkiintoista saada ficcien avulla uusia näkökulmia näihin hahmoihin. Lunakin kun on vähän sellainen, no, omalaatuinen hahmo, niin on ihan mielenkiintoista miettiä millaiset vanhemmat hänellä on ollut. Tässä tekstissä oli minusta tosi kiva näkökulma tuohon asiaan. Noitten hahmojen luonteet oli jotenkin tosi aitoja. Itse ainakin pystyisin kuvittelemaan Lunan äidin ja isän tuollaiseksi. Niiden tapaaminen lähtee tuollaisesta melko pienestä ja sitten kohta se vihreäsulkahattuinen varas onkin vienyt Lunan äidin sydämen kokonaan. Aika söpöä minusta. :> Lunan äiti vaikutti tässä tekstissä kovin samanlaiselta kuin Luna kirjoissa, mikä on oikeastaan aika uskottavaa, aivan hyvinhän tämä "ominaisuus" on voinut siirtyä äidiltä Lunalle, tavallaan.

Tunnelma oli onnistunut, Lunan äidin ajatukset tuli selvästi esille. Aluksi fiilis oli vähän sellainen haikean surullinen, kun Lunan äiti tunsi itsensä yksinäiseksi ja ulkopuoliseksi. Olit käyttänyt kaikki kivoja kielikuvia kuvaamaan tätä asiaa kuitenkaan mässäilemättä sillä liikaa. Siitä tykkäsin. Sitten loppua kohden tunnelma alkoi keventyä, kun Ksenofilius saapui kuvioihin. Aluksi se oli vain pari hymyä, josta sitten syntyikin vallan kaunis romanssi. Tuo tunnelman pieni vaihtuminen, en osaa paremmin sitä sanoa, oli oikein kiva. Aluksi oli sellainen myötätuntoinen olo Lunan äitiä kohtaan, joka muuttui sitten loppua kohdan tekstin edetessä sulostukseksi. Tykkäsin tuosta kovasti.

Kiitokset kuitenkin vielä kerran tästä varsin suloisesta tuplaraapaleesta, minä tykkäsin kokonaisuutenakin tästä varsin kovasti. :)


i lost my heart / my home is the ocean

Ruskapoika

  • Kivikuorinen
  • ***
  • Viestejä: 1 547
  • Mock me.
Vs: Vihreäsulkahattuinen varas
« Vastaus #4 : 25.04.2011 14:13:02 »
Tunnustan, että luin tän jo eilen illalla, mutta olin suhteellisen väsynyt päivän maratonista, ettei kommentoinnista olisi tullut mitään, mutta tämä ehdottomasti ansaitsee kommentin. Otsikko kiinnitti ensimmäisenä huomion ja sitten toi paritus rupesi kiinnostamaan. Itse en ole kertaakaan lukenut Lunan äidistä mitään. En ole edes ajatellut häntä minkäänlaisena hahmona, koska kirjoissa hänestä ei mainita kuin pari sanaa, eikä ficcimaailmassakaan törmää moneenkaan ficciin, joka kertoisi Lunan äidistä. Joten tämä oli ehdottomasti iloinen yllätys löytää tälläinen.

Itse ihastuin ikihyviksi Ksenofiliukseen kirjoissa ja leffassa miehen näyttelijä oli aika nappivalinta. Vaikka Ksenofiliuksesta tulee usein mieleen, joku outo hiippari, niin jokin siinä erikoisuudessa viehättää hirmuisesti, ja varmasti hänen vaimonsa oli samanalainen erikoisuus. Syrjään jätetty (ja ehkä hieman syrjään vetäytyväkin), joka sitten loppujen lopuksi varmasti jäi monen mieleen, jostain syystä, vaikka neiti kuinka itse kuvitteli, ettei jäisi. Miulle ainakin jää tuonkaltaiset ihmiset paremmin mieleen, kuin muut. Juuri sellainen, mihin voisi kuvitella Ksenofiliuksen rakastuvan.

Kaunista kielenkäyttöä ja selkeää kerrontaa. Yksi syy, miksi pidin hirmuisesti tästä tuplaraapaleesta oli siun kirjoitustyyli. Ei liian raskasta lukea, vaan eteenpäin soljuvaa, johon sekaan oli ripoteltu hieman erikoisempia sanoja tai ilmaisuja. Ihania yksityiskohtia (vihreäsulkahattu ja sateenkaaren värinen haalari, sekä tuo nurmikkoon vertailu), jotka ehdottomasti nappasivat mukaansa.

Lainaus
Olin lampi ilman vettä, kuu ilman aurinkoa, perhonen ilman siipiä.

Ei tässä muuta kuin, että rakastuin tähän lauseeseen. <3

Ihanaa, että olit kirjoittanut tällä parituksella, koska nyt en enää epäröi tarttua ficceihin, jotka kertovat Lunan vanhemmista enemmänkin. Siis jos sellainen sattuu vastaan astelemaan, joten kiitos tästä kaunokaisesta. :-*
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?

Kirjava

  • Siivetön varpuslintu
  • *
  • Viestejä: 2
Vs: Vihreäsulkahattuinen varas
« Vastaus #5 : 25.04.2011 16:47:23 »
Oijoi (: Heti otsikon ja parituksen nähdessäni innostuin todella, eikä tämä kyllä todellakaan pettänyt mitään odotuksia :) Aivan todella ihana ja suloinen.

Lainaus
ei minua kukaan tahtonut takapihalleen istuttaa


Sinulla oli ihanaa tekstiä ja tosi kauniita ilmaisuja, joita lainaillessani saisin luultavasti kopioida koko tekstin uudestaan :) Äh, mä en kyllä oikeastaan osaa sanoa mitään rakentavaa, muuta kuin että tämä oli todella ihana. Ksenofiliuskin oli jotenkin tosi suloinen :D Enpä ole tainnut koskaan ennen edes tähän paritukseen törmätä, mutta kerta se on onnistunut ensimmäinenkin. Suuri kiitos tästä!
She's like a spider waiting for the kill

Hermione Granger

  • ***
  • Viestejä: 204
Vs: Vihreäsulkahattuinen varas
« Vastaus #6 : 28.04.2011 20:16:02 »
Ihana ficci! Tosi kaunista kuvailua. Minäkään en ole kauheasti lukenut ficcejä Lunan äidistä. Tämä oli kuitenkin todella hyvä.

Hermione

roxoXO

  • ***
  • Viestejä: 234
  • lost and found
Vs: Vihreäsulkahattuinen varas
« Vastaus #7 : 05.05.2011 21:17:42 »
Voi aww :3 eksyin sun listaukseen ja bongasin tän, ja onneks bongasinkin, tää on sulonen :3 tykkään noista kielikuvista mitä sä käytit, toi nurmikko varsinkin oli mun mielestä hyvä, varsinkin ton ”ei minua kukaan tahtonut takapihalleen istuttaa” -kohdan kanssa. Perhonen ilman siipiä tosin kuulostaa todella surulliselta :< mutta se kyllä kuvaa hyvin. Ihana toi vihreä sulkahattu jonka syövereihin se varasti ton kertojan sydämen :3 ihan ylisuloista, tästä tulee niin hyvin esille noitten erikoisuus. Vika kappalekin on ihana, tykkään tästä ihan ylipaljon, koska vaikka tää onkin aika tavallista tollasta rakkauden kuvaamista, tää on kuitenkin erilainen, koska noi hahmot on niin erikoislaatuisia. Toistoa much, osaan ajatella. Sä kirjotat niin hyvin, oon kateellinen :< mutta joo, kiitos tästä <3
these eyes won't see the same after I flip today

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 702
  • d a d d y
Vs: Vihreäsulkahattuinen varas
« Vastaus #8 : 19.05.2011 21:52:31 »
Huiui, tähänhän on tullut paljon palautetta. Positiivinen yllätys :)

EpikFeil: Kiva että miellytti! Otsikosta kaikki kunnia menee Primroselle, hän sen tuonne Älyttömät otsikot -haasteeseen postasi, itsekin rakastuin siihen totaalisesti. Ja jostain syystä vihreästä sulkahatusta tuli heti mieleen herra Lovekiva, otsikko oli todella inspaava ja omaperäinen. Tuo haaste tursuaa muitakin nättejä otsikkoja, kannattaa käydä vilkaisemassa. Mutta niin, ilahduin kommentistasi oikein kovasti, se piristi hirmuisesti kaikessa positiivisuudessaan. Kiva että tykkäsit, kiitos paljon kommentistasi!

Sirina Black: Lunan äidistä tosiaan on aivan liian vähän ficcejä. Hän on hahmona mielenkiintoinen, juuri tuon mainitsemasi syyn vuoksi: kun hänestä ei ole kirjoitettu niin paljoa, voi hahmosta muokata omanlaisensa. Lisäksi myös mua kiehtoo koko Lovekivojen perhe, Luna ja isä ovat niin hupsuja ja rakastettavia että herää kysymys myös äidistä, onko hänkin samanlainen oudohko oman tiensä kulkija, vaiko kenties jotain aivan muuta ja odottamatonta. Hänestä oli siis hyvin palkitsevaa kirjoittaa, vaikka kyse onkin vain tuplarääpäleestä. Ja höpsistä hei, huspois puheet siitä ettei kommenttisi ollut erikoinen tai pitkä - se oli juuri sopivan pituinen ja sai hymyilemään, kaikki kommentit ovat tärkeitä :) Kiitoksia!

Nevilla: Hui, tässähän oikein punastuu kaiken tämä kehun määrästä. Kiva kuulla että pidit myös, kiitän oikein kovasti positiivisesta palautteestasi kirjoitustyylistä ja muusta. Itse asiassa hiukan pelkäsin että menikö tämä turhan kliseiseksi ja siirappiseksi, hienoa kuulla että tämä miellytti vaikka sorruinkin taas taipumusteni mukaan kliseisyyteen. Kiitos todella paljon palautteestasi, en oikein osaa sanoa juuri mitään tuohon kaikkeen. Ilahdutit kovasti ^^

Vanilje: Hienoa kuulla palautetta myös tuosta tunnelmanvaihdoksesta, jälkeenpäin jäi kaivelemaan se että välittyiköhän tästä kaikki se, mitä tahdoin sanoa. Tunnelma-analyyseistä päätellen ainakin osa viestistä oli ymmärrettävissä, hyvä homma. Kiitoksia sinnekin päin oikein paljon kommentoinnista, en edelleenkään osaa sanoa muuta kuin kiitellä ylitsevuotavasti ja hymyillä tyhmänä. Kommentteihin vastailu on vaikeaa.

Ruskapoika: Voi, kunpa vain jostain löytäisinkin lisää ficcejä Lunan äidistä tai edes isästä niin lukisin varmasti, mielestäni on erittäin mielenkiintoista ajatella eri vaihtoehtoja Lunan äidin luonteelle ja vertailla mitä muut ovat ajatelleet, hän on kaikessa salaperäisyydessään kiinnostava hahmo. Olen otettu kehuistasi kirjoitustyylistäni, kiva että tykkäilit ja sait jotain irti. Kiitos hurjan paljon kommentistasi!

Kirjava: Eipä tarvitse mitään yyberrakentavaa ja syväanalysoivaa kommenttia, jokainen pienikin palaute saa hymyilemään! Kiittelen kovasti kehuistasi osaamatta vieläkään sanoa muuta fiksua, kiitos kiitos kovasti vaivannäöstä.

Hermione Granger: Kiva kuulla että pidit, kiitoksia kommentoinnista! :)

roxoXO: Kiva että löysit tästä jotain erilaista vaikka tässä kuvataankin rakkautta, joka on ehkä kulutetuin aihe ikinä, on kivaa kuulla että tämä erottuu massasta edes hiukkasen. Ja sä siellä yhtään mitään kateellisuudesta puhu, itse osaat kirjoittaa yhtä hyvin ja paremminkin, joten suus suppuun kultapieni kun ei ole aihetta tuommoiseen ♥ Kiitän todella isosti paljon kauheasti kaikista kehuistasi ja kommentoinnista yleensäkin, onnistuit taas piristämään mun päivääni.

bannu by Ingrid

Luna Lovekiva

  • Homssu
  • ***
  • Viestejä: 31
Vs: Vihreäsulkahattuinen varas
« Vastaus #9 : 22.05.2011 19:08:22 »
Eksyin nyt sitten tänne kommentoimaan.Oikein piristävää vaihtelua lukea välillä Lunan äidistä.
Elikäs ficci oli kauniisti ja elvästi kirjoitettu ja päähenkilön tunteet oli saatu hyvin esille. Kirjoitus virheitä en pongannut lainkaan.

Luna Lovekiva
"hän osoitti Dracon sauvalla ja huusi toivonsa taivaisiin:
"Avada kedavra!
"Karkotaseet!"

koete

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 1 117
  • ava: we♥it
Vs: Vihreäsulkahattuinen varas
« Vastaus #10 : 27.05.2011 12:44:13 »
Otsikko oli mielenkiintoinen ja hieno. :) Samoin teksti oli todella hyvin kirjoitettua. Luin juuri tätä ennne toista tekstiä missä oli myös mukana Lunan äiti, täytyy myöntää että nämä kaksi olivat aikalailla erilaisia hahmoja, mutta sillähän se selitetään, että tästä hahmosta on kyllä todella vähän ficcejä.

Kuitenkin, hienoa kuvailua, uudella tavalla tuo masentuneisuus saatiin esiin. Esimerkkinä vaikka tuo palanut ruoho jne. Tykkäsin kyllä todella. Minäkään en tosiaan yhtään kirjoitusvirhettä nähnyt ja teksti oli kaiken kaikkiaan  todella selkeää ja helppolukuista.

Nauratti hieman tuo miten Ksenofilius lähti jahtaamaan niitä rikkokirejä ja kuinka rennosti Lunan äiti sen otti. Tästä tuli sellainen fiilis, että he sopivat todelal hyvin toisilleen, vaikka toinen on hieman omituinen ja toinen sitten aivan normaali. En oikein muuta tästä osaa sanoa, täytyy etsiä lisää Lunan äidistä, hänestä on kiva lukea. :)

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 702
  • d a d d y
Vs: Vihreäsulkahattuinen varas
« Vastaus #11 : 31.05.2011 21:01:00 »
Luna Lovekiva: Oli oikein piristävää myös kirjoittaa Lunan äidistä, koska hänen hahmonsa pohdiskelu on mielenkiintoista ja halusin kokeilla yhtä mahdollisuutta hänestä käytännössä. Hienoa, että teksti oli mielestäsi kauniisti ja elävästi kirjoitettu ja tunteet selkeinä esillä, siihenpä juuri pyrinkin, joten kiva kuulla että onnistuin edes jotenkin. Kiitos kommentistasi!

koete: Oi, toinen teksti Lunan äidistä? Täytyypi ruveta metsästämään, varsinkin jos hän oli hahmona erilainen, koska nimenomaan tuon hahmon pohdiskelu on niin mielenkiintoista että olisi hienoa nähdä muidenkin näkemys. Kiva kuulla että pidit tyyliäni kirjoittaa hienona ja helppolukuisena, muutenkin nuo kaikki kehut lämmittävät sydäntä :) Ja hienoa että Lunan vanhempien suhde kuulosti siltä että he sopivat toisilleen, hyvä jos olin näin lyhyen tekstin aikana sellaisen vaikutelman onnistunut luomaan - ja hienoa myös että nauratti tuo rikkokirien jahtaus, koska sen kuuluikin olla pieni humoristinen kevennys. Kiitos oikein kovasti kommentoinnista!

bannu by Ingrid

Funtion

  • Vieras
Sinä yksin olit syy siihen, että minä kukoistin jälleen.
Aika flawless lopetus. (Anna mun leikkiä sun nickin kaa! :DDD)

En oo koskaan ennen lukenut Lunan äidistä! Miten virkistävää tää olikaan, vaikka eihän näin lyhyessä tekstissä siihen saanut kovin tanakkaa otetta. Mutta ote se on kevytkin, sä maalasit tässä oikein kauniin kuvan siitä! Tuollainen hiljainen, harmaaseen seinään sulautuva tyttö, joka ei kiinnostanut ketään. Sun sanat puhui paljon tuossa alussa. Väittäisinpä melkein että nää sun kaikista lyhyimmät tekstit on ehdottomasti parasta sua.

Otsikko oli kyllä varsin mielenkiintoinen, mulla ois mennyt sormi suuhun jos ois pitänyt kirjottaa tuosta jotain! :DD

Lainaus
Olin lampi ilman vettä, kuu ilman aurinkoa, perhonen ilman siipiä.
Tämä oli ehkä suosikkikohtani. Tykkään, miten jokainen noista ei olisi mitään ilman jälkimmäistä. Lampi muodostuu vedestä, kuu heijastaa valonsa auringosta, perhonen lentää siivillä.
Jerry oot mun idoli. :DDDDD Mä taas tuossa kohtaa vähän vierastin noita älyttömän kuluneita vertauksia. Itse olisin keksinyt jotain omaperäisempää, enkä valinnut sitä selvintä vaihtoehtoa, mut hei, kukin tyylillään. (Ja Jerryllä on pointti, kyllähän lampi muodostuu mm. vedestä...)

Tää oli kyllä kaiken kaikkiaan tosi näppärä tuplaraapale, mitään tökkiviä juttuja en havainnut ja kaikki lipui eteenpäin mainiosti. Kiitos paljon, tästäkin! : )
« Viimeksi muokattu: 04.02.2013 01:57:10 kirjoittanut fierté »