Kirjoittaja Aihe: Muistan kuinka, muistan sinut | one-shot, femme, romantiikka/angst, S  (Luettu 4097 kertaa)

Crywell

  • ***
  • Viestejä: 435
  • hullua hurskaammaksi
Ficin nimi: Muistan kuinka, muistan sinut
Author: Crywell
Ikäraja: S
Genre: romantiikka, angst
Pairings: Moona/Anita
Disclaimer: kaikki © Crywell
Warnings: kiroilu, tyttö/tyttö
Summary: “Ei mua haittaisi, jos joku päivä heräisin aamulla ja tajuisin tykkääväni jostain tytöstä.” “Ei muakaan.”
A/N: Jotain omassa elämässä nähtyä, jotain fiktiivistä. Jotain.
Ns. "jatko-osa" löytyy tästä: Ympyrää (K-15, femme)



Muistan kuinka, muistan sinut

“Ei mua haittaisi, jos joku päivä heräisin aamulla ja tajuisin tykkääväni jostain tytöstä.”

“Ei muakaan.”

Me istuimme koulun käytävää reunustavilla puisilla penkeillä, me kaikki viisi. Ylä-aste ympärillämme eli omaa vilkasta elämäänsä, seitsemäsluokkalaiset juoksivat ohitsemme toisiaan jahtaillen, yhdeksäsluokkalaisista pojista supisten. Istuin vieressäsi, jalat nostettuina syliisi ja nojasin päätäni kaiteeseen, jonka takana avautui pudotus ensimmäiseen kerrokseen. Venla istui selkä vasten selkääni ja oli syventynyt englannin läksyihin, Jenna auttoi häntä parhaansa mukaan ja Mira istui käytävän vastakkaisella puolella.
“Tai siis, mitä sitten? Oisko se muka niin helvetin kamalaa? Ei se ainakaan mulle olis mikään ongelma”, sanoit ja kohautit olkapäitäsi. Nyökkäsin hyväksyvästi.
“Niinpä, oikeesti, en vittu tajua miten jotkut jaksaa olla niin ahdasmielisiä”, Mira vastasi ja nojasi kyynärpäät polviinsa. “Kai sitä nyt saa tykkää kenestä haluaa.”
“Totta kai. Ei siitä pitäis tehdä niin isoa ongelmaa.”


Me pussattiin ensimmäisen kerran - milloin? En muista enää. Mutta muistan, kuinka odotimme matematiikan tunnin alkua ja kaksi pantterikarkkia oli juuttunut limittäin yhteen.
“Ota,” mutisin hampaat puristettuina toisen karkin reunan ympäri. Kumarruit lähemmäs, ja ottaessasi karkin hampaisiisi ylähuulesi kosketti omaani. Muistan pienen lämmön kiertyneen rinnassani.


Muistan kesälomaleirin ja kerrossängyt. Kuinka makasin vieressäsi alasängyssäsi, sinun kädet vyötäisteni ympärillä, sen lämpimän tunteen selkääni vasten ja hengityksesi niskassani. Muistan muiden iloisen naurun “Moona ja Anita lesboilee” ja meidän naurumme “no totta kai“.

Muistan ne kaikki yöt, jotka vietit meillä vieressäni nukkuen, kuinka oli kuumaa ja hikistä pienessä sängyssäni, mutta en silti halunnut liikkua. Kuinka heitin käteni lantiosi kaaren ylitse ja painoin kasvoni yön sinisenharmaassa pimeydessä paitasi selkään. Muistan kuinka hiuksesi kutittivat nenääni, muistan miltä tuoksuit.

Muistan pullonpyörityksen, kovan lattian polvien alla kun kontattiin aina seuraavan luokse. Muistan kuinka Coca Cola pullon pää pysähtyi minuun, kuinka nojauduit eteenpäin. Muistan miltä huulesi maistuivat.

Muistan pikkujoulut, sipsit ja sokerin, alkoholin hassun maun suussa, ai tällekö se maistuu? Muistan kuinka kaikki ahtautuivat yhdessä leveään sänkyyn yöksi, muistan hauskat salaisuutemme, leikkimme ja pelimme, kikatuksen ja naurun. Kuinka lunta satoi ulkona yön pimetessä, kuinka sen omakotitalon ikkunasta paistoi lämmin valo myöhälle yöhön. Muistan ne monet suukot joita jaoimme kaikki toisillemme, parhaiten muistan sinut.

Muistan viimeisen pusumme, nopean ja kiusan tähden annetun. Kuinka bussi tärisi allamme, kuinka pitelin kiinni mattapintaisesta kaiteesta, kuinka hän katsoi tuimasti. Muistan ensimmäisen poikaystäväsi ja miltä tuntui menettää toivo.
« Viimeksi muokattu: 13.11.2014 21:00:43 kirjoittanut flawless »
Aamuaurinkoja, kahvia ja teetä, mielikuvitusystäviä ja piirileikkejä.

Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 380
;;___;; tämä oli kaunis.

Lainaus
Muistan kesälomaleirin ja kerrossängyt. Kuinka makasin vieressäsi alasängyssäsi, sinun kädet vyötäisteni ympärillä, sen lämpimän tunteen selkääni vasten ja hengityksesi niskassani. Muistan muiden iloisen naurun “Moona ja Anita lesboilee” ja meidän naurumme “no totta kai“.
Tuntuu kerrassaan naurettavalta lukea tätä kun itselle on käynyt samalla tavalla 8"DD mutta tosiaan, tämähän oli vallan nätti. Ainakin minä tykkäsin tästä kovasti, kivasti soljuva kerronta ja muistelmia. Iskevät minuun aina ihan täysin.

Lainaus
Muistan ensimmäisen poikaystäväsi ja miltä tuntui menettää toivo.
Ja tämä tosiaan sai minut melkein itkemään D8 hmh.
Kiitos tästä pienestä pätkästä, oikein kivaa luettavaa ja pituuskin on ihan sopiva.

~ Zar

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.

Crywell

  • ***
  • Viestejä: 435
  • hullua hurskaammaksi
Zarroc, oi kiitos kauheasti kommentista! : D Onko oikeasti? Hieman jännä, kai tuo sitten on aika yleistä tai jotain? :'') Mukavaa, että tykkäsit lukea, merkitsee minulle paljon. ♥
Aamuaurinkoja, kahvia ja teetä, mielikuvitusystäviä ja piirileikkejä.

stardust

  • Slytherin's Pride
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Stay strong, David.
Sain tän kommenttikamppanjassa ja tunnustan jo nyt, että tämä on ensimmäinen koskaan kommentoimani femme. Ei sillä, että minulla olisi mitään femmeä vastaan, mutta olen lähinnä ollut slash puolella viihtyvä tyttö.

Kuitenkin, pidin tästä. Tässä oli lämmin ja mukava tunnelma. Alussa olin iloinen siitä kuinka sait arkiset pikkujutut kuulostamaan niin suloisilta ja kuinka melkein palasin itse ylä-asteelle mielessäni. Tämä oli lyhyt ficci, mutta alun lämmin tunnelma oli silti ihanan vahva ja utuinen.
Olisin toivonut hahmoista enemmän tietoakin, mutta toisaalta, tälläiseen lyhyeen tunnelman kuvaukseen se tuskin olisi sopinutkaan.

Mutta loppu, se tuli yllätyksenä, mutta loistavana sellaisena. Kesken kaiken lämmin tunnelma vain leikkaantui ja katkesi, kylmään viimeiseen lauseeseen. Samalla se kuitenkin oli mielestäni tämän tekstin hienoin lause. Se riitti muuttamaan koko tunnelman. Mutta silti se ei ollut luonnoton tai ärsyttävä.

Hienoa työtä! Toivottavasti tämä kommentti on edes jostain kotoisin ja viesti meni perille. Pidin tästä, kiitos. ♥


♥: stardust
avatar & banneri by raitakarkki
He ran into my knife - He ran into my knife ten times.

Crywell

  • ***
  • Viestejä: 435
  • hullua hurskaammaksi
stardust, kiitos kauheasti kommentista : D ♥ Mukavaa, jos tykkäsit tästä, vaikka femme ei sinunkaan (sillä ei ole ihan omakaan päälaji : D) lautasellesi yleensä kuulu.
Viesti tuli perille, hyvinkin, ja olisi noista tytöistä varmaan hieman enemmän voinut kertoa, oletpi oikeassa. : )
Mutta kiitos kauheasti! : )
Aamuaurinkoja, kahvia ja teetä, mielikuvitusystäviä ja piirileikkejä.

Janskuu

  • Vieras
Komppaan stardustia siinä määrin, että meikäläinenkin on kommenttikamppanjan johdosta tänne eksynyt, kun tää ficci oli noussut ja sitten tarvitti femmeficcikommentin :) Mut älä huoli, kyllä mä olisin varmaan muutenkin kommentoinu, vaikka ei tota kamppanjaa olis ollukkaa :D

Mutta asiaan:
Tää oli aika sulonen ja hienosti kirjotettu ja kerrottu. Tykkäsin ideasta, että alotetaan useita lauseita tolla muistan sanalla. Tää oli sopivan lyhyt, sellanen nopeasti luettava, mutta täynnä sitä kaikkee tietoo mitä tässä ylipäänsä tarvitti tietää, taisiismitä?

Lainaus
En muista enää. Mutta muistan, kuinka odotimme matematiikan tunnin alkua ja kaksi pantterikarkkia oli juuttunut limittäin yhteen.
Tuli sellanen aaw -tunne... ;D

Lainaus
Muistan viimeisen pusumme, nopean ja kiusan tähden annetun. Kuinka bussi tärisi allamme, kuinka pitelin kiinni mattapintaisesta kaiteesta, kuinka hän katsoi tuimasti. Muistan ensimmäisen poikaystäväsi ja miltä tuntui menettää toivo.
Voi voi voi... Aika surullinen tää loppu jos saan sanoa :( Mutta hienosti kirjotettu, joten en rankaise sua siitä, että sait meikäläisen pikkasen hämilleen ja ajattelemaan "mitäs vitun idiootti toi nyt oli?" :D

Kaikin puolin oli mukavaa ja hienoa tekstiä, että siitä sulle suuri kiitos (ja siitä kommenttikamppanjanfemmeficistä... ;D)

Oli pikkasen lyhyt kommentti, mutta eikai siitä kukaan kuole (?), joten kiitosta sulle vielä tästä :)

Crywell

  • ***
  • Viestejä: 435
  • hullua hurskaammaksi
Janskuu, kiitosta kauheasti kommentista : D Lyhyetkin kommentit on suuresti arvostettuja joten kiitos ♥
Aamuaurinkoja, kahvia ja teetä, mielikuvitusystäviä ja piirileikkejä.

kertaaääretön

  • Vieras
Oi, oi, oi. Tämä oli niin... Oi.

Pidin kovasti tekstisi lämpimästä hengestä ja yllättävästä lopusta, siitä kuinka puhutaan minusta ja sinusta ja muiden nimet mainitaan. Myös ihanaa, miten tuo muistan -sana nousi niin keskeiseksi, miten sillä aloitetaan monet lauseet ja näin.

Tämä teksti herätti sellaisen pienen awwww -fiiliksen ja nosti hymyn huulille, mutta sitten tuo loppu, joka leikkasi pois kaiken lämpimän tästä ja tuli aivan puun takaa... Voi tuota tekstin minää, raukkaparka, kun kaikki toivo viedään, matto vedetään pois jalkojen alta.

Oli hienoa, miten tekstissä pystyi samaistumaan ja apua. Pidin tästä kovasti!

Crywell

  • ***
  • Viestejä: 435
  • hullua hurskaammaksi
kertaaääretön, kiitos tosi paljon kommentista! Ihanaa, jos tykkäsit lukea. Vaikka oli tarkoitus kyllä ja pitkään taistelinkin sen onnettomuuden ja traagisuuden puolesta, en vaan pystynyt jättämään näiden tyttöjen tarinaa tähän! Joten niin, ehkä (?) siitä tuleekin onnellista, kuka tietää? (en minä ainakaan vielä 8---D)
Mutta kiitos kauheasti ♥
Aamuaurinkoja, kahvia ja teetä, mielikuvitusystäviä ja piirileikkejä.

Lasikuula

  • ***
  • Viestejä: 699
    • www.lasikuula.net
Lyhyt ja hassunsöpöihana. Miten sinulla voi olla näin paljon ihania tekstejä?

Tykkäsin tän vaikutelmasta. Toivon täyteinen ja lopulta se kuitenkin murskataan. Olisiko tämä sittenkin ollut molemminpuolista? Hassuja pikku yksityiskohtia, kuten ne yhteen juuttuneet karkit tai yönsinisessä harmaassa ;) Söpöä ja lutuista ja saa nähdä, mitä tykkään jatko-osasta :D

Kiitos kuitenkin, oli ihana pikku pätkä <3

Crywell

  • ***
  • Viestejä: 435
  • hullua hurskaammaksi
Lasikuula, kiitos kauheasti siitä ensinnäkin, että kommentoit ja toisena kauniista sanoista ♥
Ja aiot oikein lukea tuon jatko-osanikin? (Tai osat... eniveis) Olen tosi otettu, toivottavasti et tule pettymään : )
Aamuaurinkoja, kahvia ja teetä, mielikuvitusystäviä ja piirileikkejä.

Heinis

  • ***
  • Viestejä: 401
  • soulmates never die
Tykkäsin tästä. Tässä oli jotenkin ihana tunnelma, vaikka toi sana muistan koko ajan kerto siitä, että tekstissä kuvatut ajat on menneisyyttä. Ehkä sen takia se tunnelma olikin ihana, se herätti tunteita, koska muistaminen on niin sulosta ja surullista samaan aikaan. Mä odotin, että näiden välillä tapahtuis jotain, toivoin sitä, mutta tykkäsin silti lopusta enemmän kuin osasin odottaa, oikeestaan tosi paljon. Etenkin viimeinen lause iski ja kovaa, se murensi koko ton ihanan tunnelman ja teki siitä hirmu surullisen ja oli loistava. Okei anteeksi en osaa selittää, mutta siis pointti että mussa onnistuit herättämään jotain tunteita tällä ja samaistuinkin vähän. Ihanaihana.

Oon näemmä kykenemätön kirjoittamaan mitään järkevämpää, joten lainailen.

Lainaus
“Ota,” mutisin hampaat puristettuina toisen karkin reunan ympäri. Kumarruit lähemmäs, ja ottaessasi karkin hampaisiisi ylähuulesi kosketti omaani. Muistan pienen lämmön kiertyneen rinnassani.
Hirmu aito kohtaus ja kertoi paljon. Aw.

Lainaus
Muistan ne kaikki yöt, jotka vietit meillä vieressäni nukkuen, kuinka oli kuumaa ja hikistä pienessä sängyssäni, mutta en silti halunnut liikkua.
Äww en tiedä, ihana?

Lainaus
Kuinka bussi tärisi allamme, kuinka pitelin kiinni mattapintaisesta kaiteesta, kuinka hän katsoi tuimasti. Muistan ensimmäisen poikaystäväsi ja miltä tuntui menettää toivo.
Yhyy :c kuten jo sanoin, toi oli kivasti kirjotettu ja ja ihanan surullinen.

Ei mulla muuta. Hienosti kerrottu ja kuvailtu. ♥ anteeksi säälittävä kommentti, mutta syytä itteäs koska koska ihan ku osaisin sanoa mitään.
Can't you see what you've done to my heart
and soul?

Crywell

  • ***
  • Viestejä: 435
  • hullua hurskaammaksi
Heinis, kiitos kauheasti kommentoinnista ja äää olen tosi iloinen että pidit. : D ♥ En nyt oikein tiedä mitä sanoa tuohon kommenttiisi, paitsi että ii ihanaa jos tykkäsit. : D Ja tuosta pantterikarkkikohtauksesta: hyvä jos oli todentuntuinen, hihi. : )
Aamuaurinkoja, kahvia ja teetä, mielikuvitusystäviä ja piirileikkejä.