Kirjoittaja Aihe: Posliinijoutsen D/Hrm K-11, !!!13 luku ilmestynyt 13.7!!!  (Luettu 32525 kertaa)

Justinee

  • Vieras
Vs: Posliinijoutsen D/Hrm K-13
« Vastaus #160 : 02.12.2008 14:03:03 »
MMadii: Kiva kun pidit  :) Joo, alotin tän sillai että perusidea oli vähän hutera, ja se on vaihtunu TOSI monta kertaa sen aikana ku oon tätä kirjottanu, ja pyydänkin sitä anteeksi  :-*
Muuten, pitkät kommentit on kivempia  ;) (ite en kyllä koskaan niitä kirjota...)
7 luku oli kirjotettu niin kauheella pakotuksella ja editoinnilla, etten yhtään ihmettele ettet tykänny  ;D Ja se Hermionen viiltely luku tuli kirjotettua siksi vaan että itellä oli kauhia teinimasennus kausi  ::) EI OLE ENÄÄ ja nyt alan kirjottaa ilosempia juttuja, tosin eka pitää tietysti keksiä miten pääsee siihen ilosuuteen kun eka on kauheeta angstausta... Mutta, sen näkee sitten!

Alankin muuten just nyt kirjottamaan seuraavaa lukua, oon sairas eikä oo kauheesti muutakaan tekemistä  :P Se saattaa tulla jo tällä viikolla, mutta luultavimmin joko viikonloppuna tai ens viikon alussa  :)

P.S. Ekoissa luvuissa mulla ei ollu vielä betaa. Voisin kuitenkin lukasta ne läpi ja korjata  :D Ois tosi kiva jos kertoisitte aina kun löydätte virheitä, kun enhän minäkään kaikkea huomaa  8) Tulipa mullakin pitkä vastaus  ;D

HEI HEI KIVAA TIISTAITA!

Lotazi

  • Dramioneholisti
  • ***
  • Viestejä: 392
  • ∂σ уσυ вєℓιєνє ιи мαgι¢ ♥
Vs: Posliinijoutsen D/Hrm K-13
« Vastaus #161 : 04.07.2010 11:21:14 »
Tykkäsin tästä!  :)  Jatkoa tosin ei taida olla tulossa, kun viime luku on ilmestynyt kaksi vuotta sitten.