Kirjoittaja Aihe: Täydellinen liemimestari, K-11  (Luettu 6838 kertaa)

Alice Katarina

  • ***
  • Viestejä: 998
Täydellinen liemimestari, K-11
« : 26.01.2011 19:29:42 »
// Alaotsikko: Hermione/Kalkaros, K-11

Author: Alice Katarina
Title: Täydellinen liemimestari
Pairing: Hermione Granger/Severus Kalkaros
Rating: K-11
Genre: Romance, Draama
Warnings: Viitteitä seksiin, henkilöiden suuri ikäero
Disclaimer: J. K. Rowling omistaa kaiken, paikat ja henkilöt. Kiitokset hänelle mahtavista henkilöistä.
Summary: Kalkaros on määrännyt Hermionen jälki-istuntoon. Mitä siitä seuraakaan?

A/N: Kirjoitettu Perspektiiviä parittamiseen-haasteeseen. Löytyy Vampirelove.netin foorumilta.


Hermione hinkkasi liemikattilaa rystyset valkoisina. Vihdoin kattila alkoi näyttää hänen mielestään tarpeeksi puhtaalta ja hän huuhteli sen. Ron ja Harry olivat taas kerran keskustelleen Kalkaroksen liemitunnilla ja tällä kertaa tämä oli keksinyt mielestään oivan keinon rangaista poikia. Hän oli laittanut Hermionen putsaamaan kaikki liemiluokankattilat, kauhat ja muut välineet. Pojat olivatkin olleet kauhuissaan tästä ja lupautuneet - Hermionen ihmetykseksi - siivoamaan kaiken itse. Kalkaros oli kuitenkin ollut erittäin tiukkana ja vain naurahtanut ivallisesti poikien innolle.

Tyttö vilkaisi ympärilleen. Tyrmien kolkon harmaat seinät tuntuivat vetäytyvän ikään kuin yhteen ja Hermionea ahdisti. Hän nakkasi märän kattilan kaappiin ja nousi varovasti venytellen kangistuneita jalkojaan. Hän irrotti esiliinan ja ripusti sen naulaan ja lähti kävelemään kohti ovea ajatellen mielessään, että oli tehnyt aivan tarpeeksi tälle päivälle.

“Jaahas, jaahas…” Kuului ivallinen ääni. “Mihinkäs neiti Grangerilla on niin kiire?”

“Ööh, niin… Luulin, että olisin tehnyt jo tarpeeksi tälle päivälle.” Hermione sanoi ja lisäsi heti perään: “Tulen tietysti huomenna jatkamaan…”

“Eikö sinulle ole opetettu sanontaa ‘luulo ei ole tiedon väärti‘?” Kalkaros tokaisi vääntäen suunsa ivalliseen hymyyn. Miehen mustat, rasvaiset hiuksensa heilahtivat tämän kääntyessä katsomaan pesemättömien kattiloiden vuorta.

“Luulenpa, että tarvitsen kaikki nuo kattilat puhtaina.” Kalkaros sanoi. “Huomiseksi.”

Tämän jälkeen mies kääntyi kannoillaan ja marssi ovelle mustan viitan heiluessa tämän takana.

“Voit tulla hakemaan sauvasi huomenna.” Hän sanoi ja leijutti sauvan käteensä. “Toki me molemmat haluamme olla varmoja, ettet huijaa”

Hermione huokaisi ja palasi luokkaan. Hän arveli ettei pääsisi pois ennen aamunkoittoa ja ryhtyi työhön

*** *** *** ***

Hermione venytteli ja nousi ylös vuoteesta. Hän oli ehtinyt nukkumaan vain pariksi tunniksi ja oli nyt niin väsynyt, että harkitsi tosissaan lintsaamista. Pian hän kuitenkin otti itseään niskasta kiinni. Tänään olisi monta tärkeää ainetta ja jos hän jättäisi yhdenkin numerologian tunnin välistä, hän ei ikinä pystyisi kirimään muita kiinni.

Niinpä Hermione puki rivakasti hameen, sukkahousut ja kauluspaidan. Viimeiseksi hän kiinnitti vallattoman kiharaiset, ruskeat hiuksensa kahdella pinnillä. Hermione tiesi ettei ehtisi enää aamiaiselle, mutta jos hän lähtisi suoraan tunnille, hän olisi siellä liian aikaisin. Hetken mietiskeltyään Hermione päätti hakea sauvansa.

Tyttö käveli reippaasti ohi Lihavan Leidin-muotokuvan ja suoraan alas kohti tyrmiä. Hän koputti varoen liemimestarin ovelle ja jäi sitten odottamaan.

“Neiti Granger, mikä yllätys.” Kalkaros sihahti hampaidensa välistä “Tulit varmaan hakemaan sauvasi?”

“Kyllä, professori” Hermione vastasi varoen. Tuntui aivan kuin Kalkaros olisi katsonut häntä pidempään kuin yleensä. “Niin, tulenko sisään?”

“Kai sinun on pakko.” Kalkaros lausahti ja avasi ovea hieman lisää.

Hermione astui varoen sisään ja kiersi silmät selällään huonetta. Huone oli pieni ja kolkko, lattia oli osittain hiiltynyt ja ikkunat oli peitetty samanlaisilla mustilla verhoilla kuin muuallakin tyrmissä. Hermionen mielenkiinnon kiinnitti kuitenkin pieni valokuvakehys mustalla yöpöydällä. Hän kumartui hieman lähemmäs ja katsoi iloisesti hymyilevän tytön kasvoihin. Kuvan tyttö oli suurin piirtein saman ikäinen kuin Hermione ja hänen silmiään Hermione katsoi joka päivä. Kuvassa oli Lily Evans Harryn äiti.

“Mitä sinä tuijotat?” Kalkaros ärähti.

“Katselin tuota kuvaa. Sehän on kaiketi Harryn äiti?” Hermione vastasi.

“Tässä on sauvasi. Ole hyvä ja lähde.” Kalkaros murahti ja ohitti tytön kysymyksen. Hän oli ollut jo liian kauan tytön seurassa. Pian hän ei enää voisi mitään itselleen.

Hermione otti sauvan, kiitti ja lähti kävelemään kohti taikuuden historian-luokkaa. Matkalla hänen päässään pyörivät vain Kalkaroksen sanat ja tämän ilme, kun Hermione oli maininnut Lilyn.

*** *** *** ***

“Hermione, hei! Maa kutsuu!” Ron huusi liioitellun kovaa tytön korvaan.

Hermione tajusi jääneensä unelmoimaan Kalkaroksesta ja punastui hieman. Miten hän ei ollut ennen tajunnut miten kiihottava liemimestari oli. Hän tunnusti viimein, että halusi Kalkaroksen rakastavan häntä. Hän halusi oman kuvansa Lilyn kuvan tilalle ja halusi, että Kalkaros puhuisi hänestä samanlainen ilme kasvoillaan, kuin aamulla Lilyn nimen kuultuaan.

Hän ei voinut enää odottaa ja huikkasi pojille pirteät “heit“. Hermione suorastaan lensi alas portaita Kalkaroksen ovelle. Vasta silloin epäilys iski hänen rintaansa, mitä jos Kalkaros ei tuntisi samoin? Mitä jos? Hermione karisti kuitenkin epäilyksen päältään ja koputti oveen.

Kalkaros avasi oven ja hetken hänen kasvoillaan oli hämmästynyt ilme. Pian hän sai kuitenkin kasvonsa kuriin.

“Neiti Granger.” Kalkaroksen silmät pyyhkäisivät tytön yli. “Oliko sinulla jotain asiaa?”

“Niin… Voisinko tulla sisälle selittämään asiani?” Hermione vastasi punehtuen hieman.

Kalkaros kamppaili itsensä kanssa. Toisaalta hän halusi tytön kanssaan samaan huoneeseen, mutta toisaalta hän pelkäsi, ettei hallitsisi itseään. Lopulta hän kuitenkin nyökkäsi ja päästi Hermionen sisään.

Hermione astui varoen sisään ovesta ja kääntyi sitten kohti miestä. Hän katseli hetken Kalkaroksen tummia silmiä ja astui sitten nopeasti heitä erottavat askeleet ja painoi huulensa miehen yllättyneille huulille.

Kalkaros vastasi suudelmaan kuin itsestään, veti tytön lähemmäs itseään ja upotti kätensä tämän lainaileviin hiuksiin. Hän ei tajunnut kuinka tämä oikein oli tapahtunut. Hermionen kädet kietoutuivat miehen ympärille ja hän huoahti onnellisena. Kaikki oli nyt hyvin.

*** *** *** ***

Hermione asteli Ronin ja Harryn kanssa kohti tyrmien liemiluokkaa. Kalkaros oli poikien ihmetykseksi poistanut jälki-istunnon ja niinpä he olivat viettäneet muutaman ‘mukavan’ illan Hermionen kanssa kerraten milloin minkäkin aineen läksyjä. Hermione astui sisään ja kääntyi katsomaan Kalkarosta. Hän kuuli parin Luihuisen ja Malfoyn keskustelevan siitä, kuinka Hermionen laiset kuraveriset saastat pitäisi erottaa koulusta. Yhtäkkiä hän kuuli poikien yllättyneet sihahdukset Kalkaroksen otettua omalta tuvaltaan pois 50 pistettä täysin asiattomasta kommentista.

Hermione hymyili ja vilkaisi taas Kalkarosta, jonka kasvoilla oli vielä tuo Hermionen rakastama uneksuva katse.

The End

Kommentteja?  ;)
« Viimeksi muokattu: 22.03.2017 13:24:58 kirjoittanut Arte »
Avasta kiitos Ingrid!

Ja se meni siks ku mä halusin,
ja mä rähjäsin mut uskoin rakkauteen.
Mä menin sinne ja takasin,
ja mä kaaduin mut mä nousin uudelleen.

ilkku

  • Unelias
  • ***
  • Viestejä: 88
Vs: Täydellinen liemimestari
« Vastaus #1 : 31.01.2011 20:38:23 »
Hyvä hyvä! Hienosti kerrottu jne. virheitä en viitti ruveta bongailemaan, kun mun omakaan oikeinkirjoitus ei oo mikään paras mahdollinen ;)

Todella hauska tarina ja juonikin kiva ;D

Avasta ja bannerista kiitokset raitakarkki.

Alice Katarina

  • ***
  • Viestejä: 998
Vs: Täydellinen liemimestari
« Vastaus #2 : 31.01.2011 21:33:21 »
Kiitti kiitti! Sä oot niin ihana!  :-*

Olisipa kiva, jos tulisi muitakin kommentteja?
Avasta kiitos Ingrid!

Ja se meni siks ku mä halusin,
ja mä rähjäsin mut uskoin rakkauteen.
Mä menin sinne ja takasin,
ja mä kaaduin mut mä nousin uudelleen.

Merrrí

  • ***
  • Viestejä: 577
Vs: Täydellinen liemimestari
« Vastaus #3 : 31.01.2011 22:27:46 »
Hmmm.. Joo. En oikeastaan tiedä mitä sanoa. Mutta päätin silti tulla kommentoimaan.

Yleisellä tasolla tämä on hyvin kirjoitettu ja tälleen, idea on hyvä, mutta kliseinen. Tällaisia "Hermione saa jälki-istuntoa, ja rakastuu Kalkarokseen, jolla on samoja tunteita"- juonityyppejä on paljon, ja niitä tuleekin suurin piirtein joka tuutista jokaisella ikärajalla. Mutta siitä huolimatta, tämä on hyvin kirjoitettu, vaikkakin nopeatempoisesti. Kuvailua olisi saanut olla hitusen enemmän, ainakin Severuksesta olisi ollut mukava tietää enemmän. Myös 'Mionen omien tunteiden kuvaaminen tuli yllätyksenä ja ihmettelin sitä, että hän hyväksyi niin nopeasti omat tunteensa.
Tuota "viittausta seksiin"- kohtaa en huomannut missään kohtaa, joten sinällänsä tämä on hieman turha varoitus. Mutta ehkä olen vain turtunut näihin kaikkiin ficceihin, etten huomaa tämän ikärajan kohdalla olevista seksiviittauksista :D

Muutamia virheitä löytyi, enimmäkseen pilkun käytöstä vuorosanojen jälkeen.
Pakko ottaa yksi esimerkki, tulen ehkä paremmin ymmärretyksi :D
Lainaus käyttäjältä: Alice Katarina
“Ööh, niin… Luulin, että olisin tehnyt jo tarpeeksi tälle päivälle.” Hermione sanoi ja lisäsi heti perään: “Tulen tietysti huomenna jatkamaan…”
Nuo punaisella merkityt: niiden tilalle laittaa pilkku, koska ensimmäisessä on ihan yleinen pilkkusääntö, jonka mukaan vuorosanojen jälkeen tulee pilkku, jos se on lainausmerkkien sisällä. Jolloin pilkku tulee lainausmerkkien ulkopuolelle. Ja tuo jälkimmäinen: siinä 'Mione jatkaa puhettaan, jolloin siihen tulee myös pilkku ja seuraava kirjain pienellä. Tietysti tämä on jokaisen kirjoittajan päätettävissä, mutta kaksoispistettä ei käytetä tuossa tilanteessa.
Eli oikein kirjoitettuna:
Lainaus
“Ööh, niin… Luulin, että olisin tehnyt jo tarpeeksi tälle päivälle”, Hermione sanoi ja lisäsi heti perään, “tulen tietysti huomenna jatkamaan…”
En muuta nipotettavaa löytänyt, sillä teksti on kirjoitusvirheetöntä minun silmään :)

Merrrí kiittää tästä pätkästä ja toivoo, että saat jotain irti tästä kommentista :)
« Viimeksi muokattu: 31.01.2011 22:29:29 kirjoittanut Merrrí »

Alice Katarina

  • ***
  • Viestejä: 998
Vs: Täydellinen liemimestari
« Vastaus #4 : 01.02.2011 06:59:54 »
Kiitos paljon.
On mukava saada kommenttia ja minusta varsinkin tuollaisia parannusehdotuksia. Yritän kaikkia noita neuvoja nyt pitää mukana ja vähitellen tekstini sitten alkavat paranemaan (tai sitten ei...).
Kiitos vielä kerran!
Avasta kiitos Ingrid!

Ja se meni siks ku mä halusin,
ja mä rähjäsin mut uskoin rakkauteen.
Mä menin sinne ja takasin,
ja mä kaaduin mut mä nousin uudelleen.

tutti frutti

  • Rouva Kalkaros
  • ***
  • Viestejä: 608
  • Ficci riippuvainen
Vs: Täydellinen liemimestari
« Vastaus #5 : 08.04.2011 17:51:21 »
*Taputtaa*
Tämä oli ihana Seve/Hermy välipalaksi.
Virheetön teksit, hyvä kirjoittaja ja upea paritius, mitä muuta voisinkaan toivoa?

Tutti frutti kiittää ja kumartaa, sekä pahoittelee että ei kommentoinut mitään järkevää


Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset.

Snarmione<3
Alan Rickman<3
Emma Watson<3
Helena Bonham Carter<3
Johnny Depp<3
Tom Felton<3

Phanny

  • slightly mad
  • ***
  • Viestejä: 448
  • ready for my close-up
Vs: Täydellinen liemimestari
« Vastaus #6 : 08.04.2011 18:08:12 »
Mukava pikku ficci ihanalla parituksella :)

Virheitä ei hirveästi näkynyt, vain parista kohdasta puuttui pilkkua ja sellaista.  Mutta vähän nopeatempoinen tämä oli, ja kuvailua olisin kaivannut lisää. Tai siis kun ilmeisesti Kalkaroksella oli pitempäänkin ollut tunteita Hermionea kohtaan, niin niistä olisi voinut kertoa lisää jo ennen tätä:

Lainaus
“Tässä on sauvasi. Ole hyvä ja lähde.” Kalkaros murahti ja ohitti tytön kysymyksen. Hän oli ollut jo liian kauan tytön seurassa. Pian hän ei enää voisi mitään itselleen.
Tämä oli ensimmäinen kerta, kun asiasta mainittiin. Se siis tuli vähän yllätyksenä, koska sitä ennen Kalkaros ei ollut ajatellut asiaa ollenkaan. Hieman töksähtävää oli myös, kun Hermy melkein heti tämän jälkeen olikin yhtäkkiä korviaan myöten rakastunut Kalkarokseen. Eli olisit voinut kuvailla tunteen kehittymistä vähän enemmän :)

Mutta muuten tämä oli oikein kiva ficci, äläkä siis ota tätä rakentava-yritystäni sillä, etten olisi pitänyt siitä, koska pidin, miksi muuten olisin vaivautunut kommentoimaan? :D Tykkäsin tuosta lopetuksesta hirveästi, tosi suloinen!

Miimii
freedom is just another word
for nothing left to lose

Alice Katarina

  • ***
  • Viestejä: 998
Vs: Täydellinen liemimestari
« Vastaus #7 : 12.04.2011 15:00:19 »
Oi kommentteja! Kiitoksia!  :-*

Kiitos paljon teille Miimii ja tutti frutti! Kaikki korjaus/parannusehdotukset on otettu vastaan ja yritän hyödyntää niitä jatkossa! En tietenkään ota kritiikkiä haukkuina. Sitä on vain ja ainoastaan mukava saada. Eihän muuten voisi kehittyäkään!

Alice Katarina
Avasta kiitos Ingrid!

Ja se meni siks ku mä halusin,
ja mä rähjäsin mut uskoin rakkauteen.
Mä menin sinne ja takasin,
ja mä kaaduin mut mä nousin uudelleen.

FractaAnima

  • Francesca R. Anima
  • ***
  • Viestejä: 4 096
  • Like Molly Weasley, but Slytherin
Vs: Täydellinen liemimestari, K-11
« Vastaus #8 : 20.08.2019 08:49:17 »
Hihii, tämäpä oli söpö pieni ficci, joka sopi hyvin nautittavaksi aamuteen kanssa. Nopeatempoinenhan tämä oli ja Hermionen yllättävä tunteiden paljastus oli jopa rohkelikolle uhkarohkeaa, mutta mitäpä tuosta, minä nautin vain kyydistä. ::)

Olisi mukava lukea sinulta lisääkin Severus/Hermionea. :)

- Frac


I'm into Herbology now u_u

Alice Katarina

  • ***
  • Viestejä: 998
Vs: Täydellinen liemimestari, K-11
« Vastaus #9 : 20.08.2019 08:58:39 »
Haha, ihanaa saada kommenttia tälläisestä kahdeksan vuotta vanhasta tarinasta FractaAnima;D Olisi kyllä hauska kokeilla Severus/Hermionen kirjoittamista uudelleenkin. Ehkä tekstistä voisi saada hiukan vähemmän nopeatempoisenkin nykyään. ::) Kiitos aamun piristyksestä!

AK
Avasta kiitos Ingrid!

Ja se meni siks ku mä halusin,
ja mä rähjäsin mut uskoin rakkauteen.
Mä menin sinne ja takasin,
ja mä kaaduin mut mä nousin uudelleen.

Kelsier

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 439
  • ava by Rosmariini
Vs: Täydellinen liemimestari, K-11
« Vastaus #10 : 26.04.2020 20:50:25 »
Hei ja onnittelut kommenttiarpajaisten voitosta!

Luin alun kahteen kertaan, kun en meinannut tajuta, miksi Hermione oli puunaamassa niitä kattiloita, vaikka Harry ja Ron olivat ilmeisesti syypäitä tunnin häirintään. Mutta se oli siis Kalkaroksen ovela tapa näypäyttää poikia.
Hermionen ihastuminen tuli vähän puun takaa kolmannen osan alussa. Lisäksi mulla oli vaikea hahmottaa minkä ikäisiä kolmikko tässä on (kaiketi 5.-7. vuotta käyviä?), koska ihan nuori Hermy ei kai tuntisi Lilyä valokuvasta. Ja tuskinpa Kalkaroskaan 11-vuotiaasta haaveilee ;D ::)

Muuten tämä oli tosi kiva tarina ja juoni kulki hyvin. Hienosti olit ottanut mukaan canonista Malfoyn kuraverispuheet. Ansaitusti niistä tällä kertaa lähti tuvalta 50 pistettä pois.

Kiitos! :-*
"Miten vaikeaa onkin pitää se mun mielessä
       Kuinka täysin tyhjin käsin olen täältä lähdössä."
           (Reino Nordin: Pysähdy kanssani tähän)                       
                            

                

                    
      
          

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 092
  • Kurlun murlun
Vs: Täydellinen liemimestari, K-11
« Vastaus #11 : 30.04.2020 13:45:14 »
En ole oikein koskaan päässyt sisälle Kalkaros/Hermione-paritukseen, mutta päätin tulla uteliaisuudesta lukemaan. Niissä muutamissa tarinoissa, joihin olen saanut aikaiseksi tutustua, juonikuvio on tavallisimmin juuri sellainen, että Hermione menee ja ihastuu, ja yllätykseksi Kalkaroksella onkin samankaltaisia tunteita. Tämä noudatti samaa kaavaa ja eteni kiintoisan nopeasti. En toisaalta välitä liiasta jahkailusta, joten tämä oli mukava välipala tähän iltapäivään. :D Hermionenkin ihastuminen kävi sanalla sanoen äkkiä, mutta toisaalta teineillä muutenkin saattavat ajatukset raksuttaa epätavallisia uomia.

Hupaisa kyllä tuo, että Harryn ja Ronin takia Hermione oli joutunut kuuraamaan kattiloita. Miksi lie fasismin ja seksismin sekoitukseksi sitäkin voisi nimittää? :D Tarvittiin sitä kuitenkin jokin syy saada Hermione jälki-istuntoon, jotta tarinan tapahtumat yleensä lähtevät etenemään. Ylipäätään Kalkaros on sen verran omalaatuinen ja häijy, että voisikin tehdä jotain vastaavaa. Saapa pikkuneiti Grangerkin tuta oman paikkansa. :D Tuo oli kyllä jotenkin sympaattinen tuo pisteiden vieminen Luihuisilta. Ikävämpi homma, kun professorin suosiva asenne otti ja katosi kuin tuhka tuuleen.

Kiitoksia tästä!

- Mai
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Alice Katarina

  • ***
  • Viestejä: 998
Vs: Täydellinen liemimestari, K-11
« Vastaus #12 : 07.05.2020 13:55:37 »
Hauskaa, että eksyitte juuri tämän ikivanhan tekstin pariin Kelsier ja Maissinaksu. Haluaisin tosiaan ajatella, että tässä näkyy teini-AKn kärsimättömyys juonen edistämisessä ja hahmojen suhteen kehittymisessä. Kiva kuitenkin että viihdyitte tekstin parissa. Minulla ei kieltämättä ole mitään muistikuvaa siitä, minkä ikäiseksi olin kolmikon ajatellut, mutta veikkaisin kuitenkin noita viimeisiä vuosia.  ;D  Ja Kalkaros on kyllä sen verran häijy ja katkera mies, että hänne rangaistuksistaan ei mitään tiedä... Kiitos teille kommenteista!
Avasta kiitos Ingrid!

Ja se meni siks ku mä halusin,
ja mä rähjäsin mut uskoin rakkauteen.
Mä menin sinne ja takasin,
ja mä kaaduin mut mä nousin uudelleen.

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 227
  • kahvia koneeseen
Vs: Täydellinen liemimestari, K-11
« Vastaus #13 : 05.04.2021 11:32:12 »
Onnea kommenttiarpajaisten voitosta!

Päädyin lukemaan tämän, koska en voi vastustaa tätä paritusta. Musta oli aika hauska ajatus, että Kalkaros oli määrännyt Hermionen jälki-istuntoon Harryn ja Ronin rangaistukseksi. Luulisi, että on toimiva ratkaisu! En usko että pojat haluavat Hermionen joutuvan jynssäämään noidankattiloita heidän takiaan.

Tämä tosiaan oli aika nopeatempoinen ficci. Sekä Hermionen, että Kalkaroksen tunteet tulivat ehkä vähän puun takaa, mutta näin lyhyessä tekstissä onkin vaikea saada canonissa toisiaan inhoavat hahmot rakastumaan :D Pidin lopetuksesta, varsinkin siitä, että Kalkaros otti omalta tuvaltaan pisteitä, koska Malfoy ja kumppanit haukkuivat hänen rakastajatartaan!

Kiitän tästä! Oli oikein viihdyttävä teksti :)

Alice Katarina

  • ***
  • Viestejä: 998
Vs: Täydellinen liemimestari, K-11
« Vastaus #14 : 12.04.2021 23:24:46 »
Hah, ihanaa että näin vanha teksti viihdytti mursuhilleri! Tässä huomaa itsekin, miten vuosien saatossa on ajautunut tästä äärettömän nopeasta toiminnasta äärettömän hitaaseen toimintaan. Pitäisi varmaan löytää jonkinlainen kultainen keskitie.  ;D Tämä oli kyllä näppärä tapa Kalkarokselta saada Hermione jälki-istuntoon ja varmaan pojatkin miettii tän jälkeen kahteen kertaan pölhöilyjään, ainakin ehkä... Kiitos sulle kommentistasi! 
Avasta kiitos Ingrid!

Ja se meni siks ku mä halusin,
ja mä rähjäsin mut uskoin rakkauteen.
Mä menin sinne ja takasin,
ja mä kaaduin mut mä nousin uudelleen.