Kirjoittaja Aihe: Unelmien tyttö (S, Neville/Hermione)  (Luettu 1406 kertaa)

Vanilje

  • haywiress
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 442
  • © Ingrid
Unelmien tyttö (S, Neville/Hermione)
« : 06.10.2010 22:15:36 »
Nimi: Unelmien tyttö
Kirjoittaja: YourAngel
Ikäraja: Sallittu
Genre: fluff, het
Pairing: Neville/Hermione
En omista hahmoja enkä saa tästä rahallista korvausta.

A/N: Tällaisen pienen ficin kirjottelin tässä iltasella ja tuli kyllä taas melko kliseistä. Kommenteista tykkään. ;)


Istun hajamielisenä muodonmuutosten tunnilla. Katselen kuinka kirjoitat muistiinpanoja pulpetillasi hyvin tarkkaavaisena. Tällä hetkellä edes yrttitieto ei voisi kiinnostaa minua. Olet liian kaunis. En saa silmiäni irti sinusta vaikka haluaisinkin. Tosin, nyt en edes halua.
 Nostat katseesi pergamentista ja näytät hyvin mietteliäältä. Kumarrut ja alat penkoa koululaukkuasi. Nostat sieltä kirjan. Nouset takasin ylös ja katsot minua suoraan silmiin kastanjanruskeilla silmilläsi. Sydämeni tuntuu lentävän taivaaseen asti ja punastun. Käteni alkavat täristä ja pudotan sulkakynäni vahingossa lattialle. Hienoa, onnistuin mokaamaan tämänkin tilanteen. Nolona nostan kynän lattialta ja katson sinua. Hymyilet suloista, välittävää hymyäsi. Punastun entisestään ja yritän hymyillä takaisin majavahampaillani. Minua nolottaa, inhoan niitä.
 Katsot vielä hetken minuun suloisilla silmilläsi ja jatkat sitten kirjoittamista. Huokaan ja katson sinua haikeana. Kumpa vain tietäisit miten usein olet kanssani unelmissani. Voi kuinka haluaisinkaan kertoa sen sinulle. Sanoa vain ne sanat.

          Rakastan sinua, Hermione Granger.

« Viimeksi muokattu: 01.08.2013 01:29:58 kirjoittanut Vanilje »


i lost my heart / my home is the ocean