Kirjoittaja Aihe: Purplen Art, uutta Dracoa 11.1.2013  (Luettu 55109 kertaa)

Purple

  • ***
  • Viestejä: 242
  • muusani Draco
    • Purple Passage
Purplen Art, uutta Dracoa 11.1.2013
« : 28.08.2007 22:01:44 »
Purplen HP-aiheista fanarttia sekä parhaita paloja muusta taitesta. Lähinnä Dracoja ja H/D:tä :D
Uusin ylimmäisenä. Omat kommentit kuvien alapuolella. Sekä realistista että mangatyyliä.

♥ Muutamat omat lempparit merkitty sydämellä (eli katso ainakin ne!).
-------
HP-FANART

2012
Draco and a Bad Hairday (S) uusi
You're So In Trouble H/D (K-11) uusi

2011
Sarjis: Draco Likes Auror Uniform H/D (K-11)
Yes H/D (K-15)
Kiss Me Already H/D (K-11)
Happy BD, Draco (S)
Red Lilies (S)

2010
Grr, Harry (K-11)

Sarjakuva (keskeneräinen):
Story of the Rich And Gorgeous (K-15) Draco/OC

2009
The Blazing Lights of Hallowe'en (S, slash, H/D, keskeneräinen)
A luminous Allure (S)
A Night In Library (S, keskeneräinen)

2008
Star Hmph (S) Kuvassa on kaksi
erillistä piirrosta: toinen on Draco ja toinen originaali, piirrokset eivät liity mitenkään toisiinsa, vaikka ovat samassa kuvassa :D

2007
Miten niin päällä? (K-11) (sarjishaaste)
Itsensä rakastaminen on taitolaji (S) (sarjishaaste)

H/D-wallpaper (S), Draco Doujinshin sivusta tehty 1024x768 1280x1024
Minua pyydettiin tekemään tuosta kuvasta wallpaper, tuossa se nyt sitten on :) Kuva on piirretty joskus talvella 07.

Draco ilman paitaa (S)
Ahh, How I Love Myself (S)

2006
Seduction  (H/D, K-11)
Draco sängyllä (S)
Kartanon Puutarhassa (S)
Draco kävelyllä (S)

2005
Draco korkokengissä (S)
Draco&Harry (S) slash, mutta nekin jotka ei tykkää slashista, voi kattoa
Aamu-uninen Draco (S)
Draco (S)
So cool and beutiful and sexy.. both of us. (S) (Draco ja Holly, joka on 6 vuotta sitten kaverini keksimä hahmo, jota on käytetty mm. larpeissa.)

2004
Lyhtypylvään alla (S) (Draco ja samainen Holly kuin edellisessä kuvassa)

(Jaa, ikärajojen laittaminen oli aika... vaikeaa :D)

-------
Parhaita paloja muusta taiteesta
Solace (S) (2011)
Sprite of the Woods (S) (2011)
Vehemence of the Siren Queen (S) (2010)
Sounds of Silence (S) (2010)
Serendipity Sonata (S) (2010)
Mademoiselle Papillon (S) (2009)
Yours Truly (S) (2009)
Close Your Eyes (S) (2009)
Nebulous Fantasy (S) (2009)
The Small Lounge on the 3th Floor (K-11, alastomuutta) (2008)
Dragon Lady (S) (2008)
Feeling Blue, Cloud (S) (2008)
D&D-porukka (S) (2008)
A Bit Like Them (S) (2007)
Twilight (S) (2007)
Fairy-Tale Forest (S) (2007)
Talo (S) (2005)
Mana (S) (2005)

-------------------
Kommentteja?
------
Lisää piirtämääni taidetta on sivuillani, Purple Passage, sieltä löytyy n. 100 taideteosta ja kaikkea muuta kivaa.
Piirtämäni noin 60 -sivuinen, vielä keskeneräinen Draco -sarjis löytyy täältä (K-15).


// Lauchuo muokkasi ikärajat vastaamaan uusia ohjeistuksia
« Viimeksi muokattu: 09.11.2015 14:53:32 kirjoittanut Lauchuo »


Fanart ||  1.Fic (K18)

Neruri

  • ***
  • Viestejä: 308
    • http://
Re: Purplen HP-Fanart, uusin 28.8.07
« Vastaus #1 : 01.09.2007 20:20:13 »
Purple! o/ Mietinkin, millon tulet laittamaan kuviasi tännekin. :D Nämä ovat ihan sairaan hienoja ja mulla käy edelleen kateeksi, kun itse olen surkea piirtämään. ._____. Rakastan tapaasi piirtää Draco, se on ihanan naisellinen <3

Suosikkini on varmaankin tuo Ahh, How I Love Myself. Se on ihan älyttömän hieno!

Lisää kuvia, kiitos. ^^
You wanna play with dolls?

Memosa

  • Vieras
Re: Purplen HP-Fanart, uusin 28.8.07
« Vastaus #2 : 01.09.2007 23:04:07 »
Ihania. Vaikka en pidäkään Dracosta, niin näistä kuvista pidin paljon. Eniten ehkä tuosta Kartanon puutarhassa-kuvasta, siinä on nätti värimaailma. Muutkin kuvat olivat hurjan hienoja ja taidokkaasti tehtyjä, näitä katselisi mielellään lisää.  :roll:

Mayflower

  • Vieras
Re: Purplen HP-Fanart, uusin 28.8.07
« Vastaus #3 : 02.09.2007 16:43:30 »
Vähä on hienoja kuvia, Purple!  ;)
Saat sun piirustuksiin tunnetta mukaan ja ne on taitavasti tehtyjä.
Plussat sulle!  :P  :D

April

  • funky aphrodite
  • ***
  • Viestejä: 395
  • since 2007, biatch.
Re: Purplen HP-Fanart, uusin 28.8.07
« Vastaus #4 : 09.09.2007 03:07:18 »
Uuuuh.
Mietinkin jo millon lisäät nää tänne! <3
Kauniita! Ihunia! *ei saa silmiään irti vieläkään*
Arrrggh! En osaa kommata piirrustuksii!
Muuttt... Toi Draco ilman paitaa, siis uusin, oli kyllä aivan suloinen!
Lisäilehän jatkoo siihen Draco Doujinshiin! <3

~Apsu kiittää
If a writer falls in love with you,
you can never die.

   - Mik Everett

Purple

  • ***
  • Viestejä: 242
  • muusani Draco
    • Purple Passage
Re: Purplen HP-Fanart, uusin 28.8.07
« Vastaus #5 : 14.10.2007 00:59:36 »
Neruri: Kiitos ^^. Kyllä sen Dracon vähän naisellinen olla pitää xD Pitäisi varmaan tässä joskus taas piirtää joku tuommoinen kunnollinen lyijykynätyö, niin tulisi lisää tuon "Ahh, How I Love myself":in tasoisia kuvia.. :)

Memosa: Kiitus. Minulla taas on päinvastoin hiukan Draco-addiktio (ainakin piirtämisen puolella), niin kuin varmaan huomaa :D Kuvia tulee lisää aina silloin tällöin, muita kuin HP-kuvia voi käydä kurkkimassa tuolla nettisivuillani (linkki allekirjotuksessa).

Mayflower: Kiitos kommentista! Aina yritän sitä tunnelmaa mukaan kuviini saada :)

April: Thanks thanks! n_n <3 Jatkoa Draco Doujinshiin tulee hitaasti mutta varmasti, uusia sivuja on jo piirretty, mutta ne on vielä tussaamatta. Tekis nytki mieli piirtää, mutta kello on jo sen verran paljon, ettei viitti alottaa :P (miksei voi elää nukkumatta..?)


// Illusia poisti toimimattomat linkit.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2012 08:03:22 kirjoittanut Illusia »


Fanart ||  1.Fic (K18)

gabriela

  • ***
  • Viestejä: 175
  • Rise and shine, Sammy!
Re: Purplen HP-Fanart, uusin 14.10.07
« Vastaus #6 : 15.10.2007 18:02:23 »
AAH.<3 Olen aina ihaillut töitäsi, ja tutustuin vasta hiljattain Draco Doujinshi-sarjakuvaan, jota lukiessaan ei voi muuta kuin haukkoa henkeä. Vaikka en itse erityisemmin pidä tästä manga-tyylisestä piirtämisestä, niin täytyy sanoa, että sinä saat sen näyttämään hyvältä ja kiinnostavalta, ja sitä jaksaa lukea. Upeaa, olen kateellinen! (:

Miten niin päällä? : Tämä on kerrassaan hauska. Ja muutenkin taitavasti tehty, hyvä idea värittää iso Draco ja jättää muut ruudut värittämättä. Se tuo eräänlaista mielenkiintoa. Ehkä Dracon vartalo on vähän turhan 'ohut' verrattuna esimerkiksi käsiin, mutta ei tässä kyllä muuten mitään vikaa ole. ^^ Kaikkein paras on kuitenkin loppu, joka on niin pieni ja ei niin tarkasti piirretty. Se kruunaa kokonaisuuden. ^^

Itsensä rakastaminen on taitolaji : Tässä on kivasti tehty tausta alempaan kuvaan. Meinasin jo tuosta edellisestä sarjakuvasta sanoa, että taustoja olisi voinut vähän muokata eriväriseksi, sekin olisi tuonut tietynlaista tunnelmaa mukaan. ^^ Mutta tässä se onkin sitten tehty, niin en jaksa tuohon edelliseen muoksia. (Harryn naama on minusta vähän turhan kapea.)

Draco ilman paitaa : Käsi loppuu ärsyttävästi kesken. :/ Ääh. Tulee sellanen tunne, että pitäisi itse piirtää se loppuun, ettei se jää noin rumasti puolitehdyksi. Tässä kuvassa silmät ovat ehkä vähän elottomat, mutta muuten kuva on hyvin onnistunut. Eniten tykkään noiden farkkujen värityksestä. ^^

Ahh, How I Love Myself : Ei voi muuta sanoa kuin, että WOU! Upeat väritykset ja muutenkin aivan loistava, miten lyijykynällä saa tuollaista tehtyä? En minä ainakaan ikinä onnistu tekemään mitään muuta kuin jotain rumaa jälkeä. :D Tuohan on siis tussattu ensin ja sitten vedetty lyijykynällä päälle ? Kivat nuo silmät kun ne ovat tummemmat kuin muuten kuva. Mutta nuo varjostukset ... Ahh.<3

Kartanon Puutarhassa : Tämäkin varsin upea. Hienot väritykset ja värit muutenkin, toisaalta ehkä vähän turhan 'täyteläiset' mutta toisaalta oikein sopivat. ^^ Portaikosta en tykkää, se pomppaa liikaa silmille tuolta ruskean kallion seasta. Ja tuon kartanon viivat minusta ns. kusevat, ja se näyttää vähän hutiloidulta. Nuo lumpeet ovat suloisia. :3

Draco kävelyllä : En tiedä, mutta minä itse kuvittelisin tähän tilanteeseen enemmän Harryn kuin Dracon. Takki on hienosti väritetty ja noista hiuksista tykkään ehkä eniten. Niin somat.<3 (mutta minusta sopisivat edelleen paremmin Harrylle ;D )

Noita loppuja en nyt jaksa erikseen kommentoida, mutta kaikki ovat kyllä niin hienoja ja taidokkaasti piirrettyjä! (: Voisit oikeasti piirtää jonkun sarjakuvakirjan tms, minä ainakin ostaisin sen. ^^
time is running out

Enkeliprinsessa

  • Luihuisen Vampyyri
  • ***
  • Viestejä: 431
  • Would you be my vampire...?
Re: Purplen HP-Fanart, uusin 14.10.07
« Vastaus #7 : 26.10.2007 02:10:11 »
Oli pakko tulla kommentoimaan, kun eksyin piirroksiasi katselemaan :)
Ja osaat piirtää mahtavasti! Siis en mitään moitittavaa löydä piirroksistasi, en kerrassaan mitään.
Olen aivan rakastunut muuten siihen millaiseksi piirrät Dracon, Dracosi on aivan ihuna ^_^
Ja innostuin lukemaan tuota Draco Doujinshi -sarjista. Sekin on aivan älyttömän hyvä.
Ja vaikka olen vasta menossa 2. luvussa, on sarjiksestasi kehittynyt yksi lemppareistani!
Olet mahdottoman, jumalattoman hyvä piirtämään, ja toivon, että jaksat vielä jatkossakin piirrellä ihania kuvia, varsinkin Dracosta ^_^
Mutta mäpäs menen nyt jatkamaan DD:n lukemista ;)


edit:
Piti nyt vielä tulla mainitsemaan, että jäin niin mahdottomasti koukkuun tuohon Draco Doujinshiin, että lukaisin sen jo läpi...
Ja ajattelin nyt sitten kysellä, että koska DD:hen olisi tulossa jatkoa? Niin mahdottoman hyvä sarjis, ja haluan lukea lisää.
Joten, toivottavasti tulisi pian ^_^
(Draco <3  tai oikeastaan DD:n Dracot <3)

Narure

  • ***
  • Viestejä: 46
    • http://www.esimerkki.com/
Re: Purplen HP-Fanart, uusin 14.10.07
« Vastaus #8 : 28.10.2007 22:35:34 »
Näistä pidän oikein paljon ; ) ihana tyyli, tuossa kuvassa Ah, how i love myself, Droco näyttää kyllä hirmusesti Death Noten Nearilta  :D Jatkas piirtämistä hopi hopi. Ei heru rakentavaa.
The world we knew
Won't come back
The time we've lost
Can't get back
The life we had
Won't be ours again

[size=50]- Three Days Grace[/size]

Neruri

  • ***
  • Viestejä: 308
    • http://
Re: Purplen HP-Fanart, uusin 14.10.07
« Vastaus #9 : 30.10.2007 20:25:35 »
Hahah. :D Hiemanko nuo uudet työt oli ihania ja hauskoja. ~<3

Go, Purple!
You wanna play with dolls?

Selene

  • ***
  • Viestejä: 38
Re: Purplen HP-Fanart, uusin 14.10.07
« Vastaus #10 : 11.11.2007 01:18:55 »
Ah, julmaa. Draco on piirtämänäsi ihan liian ihQtettava että saisin mitään järkevää kommentia aikaiseksi. Kritiikkikeskus meni epäkuntoon heti ekan sarjiksen kohdalla, Miten niin päällä? on aivan ihana. Hauska idea, kiva sommittelu ja Dracon musta kaulapanta on ihan viimeinen niitti.

Toinen lempparini oli Ahh, How I Love Myself. Jotenkin asetelma, hahmon asento ja ilme ovat vaan niin dracomaisia tässä kuvassa. Valo on hieno ja ihailen kärsivällisyyttäsi taustan kanssa, minen jaksais. Kiva yksityiskohta on tuo kangas  sohvan päällä, se laskostuu niin nätisti. <3

Yleisesti ottaen tykkään tuosta piirtämästäsi Dracosta, joka on enimmäkseen melko androgyyni, mutta välillä aika naisellinen. Väliin menee ehkä vähän liian naiselliseksi, mutta makunsa kullakin. Näit katselee mielellään lisää, kiitos tästä.
Writer's block ei ole olotila, se on elämäntapa


2nd robber to the right of Christ
Cut in half - infanticide
The world will rejoice today
As the crows feast on the rotting poet

Nightwish - The Poet And The Pendulum

nukkekoti

  • Ananas
  • ***
  • Viestejä: 145
  • Majere. <3
Re: Purplen HP-Fanart, uusin 14.10.07
« Vastaus #11 : 09.12.2007 15:41:54 »
Oo, älyttömän tyylikkäitä. Se on jo saavutus että sanon näin, olen niin kylläsytynyt kyllästynyt kyllästynyt sarjistyyliin, vaikka aina piirrän sentyylistä itsekin, kuitenkin katson aina mieluummin realistisempaa kädenjälkeä.
Nämä ovat kuitenkin todella huimia, ja hienoja! Ahh, how I love myself on sykähdyttävä :)
Sans lui, je ne peux pas vivre.

April

  • funky aphrodite
  • ***
  • Viestejä: 395
  • since 2007, biatch.
Re: Purplen HP-Fanart, uusin 14.10.07
« Vastaus #12 : 15.02.2008 22:23:31 »
Wiiihiiiii!
Ihania ihania ihania noi uudet kuvatukset! ?
Tilataan yksi H/D-hiuspanta! Se oli hotsku. n___n
Jeesh jeesh... That's the way (aha, aha) I like it! *hoilaa* Ei kai taas!? NO can hoilata.
Lisää!

~Apsuli kiittää
If a writer falls in love with you,
you can never die.

   - Mik Everett

Elanor Kaunis

  • ***
  • Viestejä: 121
    • http://
Re: Purplen HP-Fanart, uusin 14.10.07
« Vastaus #13 : 16.02.2008 23:34:54 »
Tuo Draco sängyllä kuva on ehdoton suosikkini!!! Saako sen kopsata omaksi iloksi? :)
Se on niin kaunis ja jotenkin herkkä... eikä liian naisellinen kylläkään, mutta poikamainen muttei niin viaton kuitenkaan.. äh öh. :) Ihana yksinkertaisesti!

Myös muut olivat todella hyviä ja vaihtelevia tunteita herättäviä, mutta tuo yksi oli yli muiden! :)
Sarjakuvat olivat hassunhauskoja, nauroin ihan ääneen. :) (ja näytin miehellenikin joka nauroi - vaikkei ole slashin lukija)

Kiitti!

Purple

  • ***
  • Viestejä: 242
  • muusani Draco
    • Purple Passage
Vs: Purplen Art
« Vastaus #14 : 13.03.2008 22:18:33 »
Tiia: Ooh, ihanan pitkä kommentti ^^.  Kiitos hyvin rakentavasta palautteesta. Ja kyllä, kaikki nuo lyijykynätyöt on tehty siten, että ääriviivat on ensin piirretty tussilla ja sitten väritetty kuva lyijykynällä. Mukavaa kun jaksoit kommentoida noin paljon :D

Enkeliprinsessa: Mukavaa kun pidät Dracostani n_n Ja kyllä, DD:hen on tulossa jatkoa (sitä on jo hyvän matkaa eteenpäin suunniteltu), vaikka onkin ollut tässä aika pitkä tauko sen piirtämisessä. Nyt taas pitkästä aikaa syyhyttää päästä jatkamaan, että heti kun löydän jostain sopivan välin niin teen jatkoa ;)

Narure: Kiitus ^^. Nyt kun sanoit asiasta, niin niinpä vähän näyttääkin :D Eipä tullut aikaisemmin edes mieleen.

Neruri: Tack tack! ^-^

Selene: Juuri ne ovat omatkin lempparini :D Jopa omasta mielestäni on vähän turhan naisellinen Dracoksi jossain, mutta joskus on vaan hauskaa piirtää naisellisen näköisiä miehiä xD Draco kun on muusani. Ja lisää tulee varmasti, halusitte tai ette ;)

nukkekoti: Kiitos! n_n Itse olen niin mangan keskellä kasvanut, että se tyyli on vaan niin iskostunut juuria myöten :D Kieltämättä on kyllä joskus mukava piirtää realistisempaakin, ja varsinkin katsella.

PonPon: Kiits ^^. Mukavaa kun hahmot näyttää siltä miksi olet ne kuvitellut :D Kun joskus ihmisillä on niin eroavia käsityksiä hahmojen ulkonäöstä. Vaikka Draconi onkin aika hienosteltu siihen verrattuna mitä Rowling on varmaan tarkoittanut ;)

April: Thaaanks! Hyvä kun joku siitä hiuspannasta piti, se oli niin randomi :B *alkaa pakata H/D-hiuspanta postilähetystä* Tuo sama laulu soi muuten minunkin päässä aika usein xD

Elanor Kaunis: Kiitos! Juu, omalle koneelle, seinälle tms yksityiseen kotikäyttöön saa ihan vapaasti ottaa :D Mukavaa kun pidit :) vaikka onkin enimmäkseen naisille suunnattu, niin kummasti miehetkin niille joskus naureskelee x)

Paaaaljon kiitos kaikille kommentoijille!

------
Lisäsin myös muutamia omia lempparitöitäni, nämä eivät siis ole Potter-aiheisia. Niille, jotka haluavat nähdä muutakin, mutta eivät jaksa lähteä sivujani selailemaan :D
// edit 30.8.2012: Poistin toimimattomat linkit, toimivat linkit löytyvät ekasta viestistä
« Viimeksi muokattu: 30.08.2012 19:11:38 kirjoittanut Purple »


Fanart ||  1.Fic (K18)

Afael

  • Filosofi
  • ***
  • Viestejä: 263
  • Madness is highly epidemic.
Vs: Purplen Art
« Vastaus #15 : 14.03.2008 16:58:54 »
Minä en kovinkaan usein ole (tai en ainakaan huomaa olevani) kateellinen kenellekään, mutta nyt on sanottava, että sinulle olen. Kuinka kukaan voi olla noin hyvä piirtäjä/maalaja/yms. Minun piirrokseni nyt ovat pelkkää tuhertelua tuon rinnalla.

No, kuitenkin itse asiaan.

Hienoa jälkeä, osaat tehdä varjostuksen todella hyvin. Ainut, josta en pitänyt taisi olla tuo Kartanon Puutarhassa, mutta sekin johtui lähinnä värityksestä ja taustasta, jotka toivat mieleen pahemman kerran elokuvien (useimmiten huonot) tricit. Vaikea sanoa mitään. Olet hyvä - ja tuo pitäisikin sanoa sitten kymmenen kertaa. Tyyli on vahvasti mangaa mutta se ei häiritse, vaikka suosinkin useimmiten "realistista" piirtämistä.

Huonona kommentin kirjoittajan häivyn nyt takavasemmalle.
Pimeys voi piilottaa monet silmät, mutta se piilottaa myös sinut.
Valo vain paljastaa kaiken.


"People say that life is the thing, but I prefer reading" - Logan Pearsall Smith

Out There

  • ***
  • Viestejä: 615
Vs: Purplen Art
« Vastaus #16 : 15.03.2008 21:02:13 »
How I Love Myself, Draco&Harry slash-kuva.. Nää todella vei jalat alta! USKOMATTOMIA! KAIKKI! Joillain on taito hyppysissä..

A Bit Like Them KILLER SHOES!!! mäki haluan tommoset xD

Tekisit jästikansalle suuren palveluksen jos laittaisit tänne kaikkien nähtäville jonkun Kalkaros-aiheisenkin kuvan :)
Mutta huh, upeaa upeaa.. keep on going :)
How about, I give you the finger, and you give me my phone call.

hulludumbbis

  • ***
  • Viestejä: 16
Vs: Purplen Art
« Vastaus #17 : 26.06.2008 15:19:50 »
*mulkoilee ruutua kateellisena*miten joku voi olla noin hyvä piirtää?!!ite tykkään piirtää,mutta mun piirrustuksissa anatomia menee aina ihan päin sanonko mitä -.-'  mä oon ihan sanaton....sun piirrustukset on niin henkeäsalpaavan kauniita!
sun varjostukset ja väritys ja kaikki on menny ihan nappiin!
en keksi mitään rakentavaa kommenttia kun eihän noissa oo mitään vikaa!
(juuh mä vähän ylikäytin huutomerkkiä ::) )

Chibi

  • Huispausholisti
  • ***
  • Viestejä: 941
Vs: Purplen Art
« Vastaus #18 : 27.06.2008 22:40:51 »
*katsoo kuvat läpi kymmenen kertaa ennen kuin ottaa itseään niskasta kiinni ja kommentoi* Nää on aivan MAHTAVIA!! Ihania! Super hyviä!
« Viimeksi muokattu: 14.11.2008 17:33:26 kirjoittanut Chibi »
"This is no time to be a gentleman! Knock her off her broom if you have to!"

Maru

  • ***
  • Viestejä: 11
  • mau mau mau~
Vs: Purplen Art
« Vastaus #19 : 05.08.2008 18:23:32 »
 Upeita töitä! Erityisesti paljon tykkäsin siitä Ahh, How I love Myself ja Draco sängyllä. Upeat varjostukset ja niin paljon yksityiskohtia! Voi kun itsekkin jakasisin tehdä jotain noin tarkkaa >.<
 Nyt vain odottelemaan lisää töitä ja sarjakuvalle jotkoa ;)))
Pottermaniac