6. osa
Moi! Maanantai 8.5.07
No nii..! Uuh, Vouet! Suhteesi Petteriin kiihtyy hirveää vauhtia! Ettet vain unohtaisi meitä?!
Alina, mulleki käy tuo suunnitelma. Kiva ku otitte vakavasti tän mun idean! En jaksa oottaa niitä kisoja…! Mä kysyin äitiltä, saanko lähtee, ja se sano, että ”En mää usko, että te saatte niin paljon rahaa, mutta mää voin vähän vähentää summaanne, antamalla sulle 500€”. Eli mää ainaki pääsisin! Ja mun lennot on hoidettu sillä summalla! Toivottavasti teki saatte vanhemmilta vähän… Mulla on tosi kiltti äiti. <3 Ja te ootte ihania!
SUMMA: 11250
Saatu (no ei vielä ): 3400
Vielä: 7850
Hih… mutta kysyin isiltä että paljon liput maksaa ja se sano et jotku vaan 60€!!! Ja sit huomasin, että Kristalla virhe laskuissa =)
korjaan:
Shoppailu/Ruokarahat: 1000€ per nuppi, yht. 5000€
Lento: (60€ per nuppi) 300€!!!
Hotelli: yhdessä hotellissa yks yö= n. 150€, 7 yötä 1050€, eli yhteensä viidessä hotellissa 5250€ hih ei se haittaa Krista. Itekki ihmettelit sun matikan taitoja, et ooppa sä hyvä xD
mut siis nyt uuestaan tää:
SUMMA: 10550
Saatu (no ei vielä ) : 3400
Vielä: 7150€ no joo… eihän se paljon
Saako kukaan muu kotoa rahaa? Siis ei yhteistä vaan Shoppailu-/Ruokarahan
Moi moi!
t: Chin
Hellou!!<3 keskiviikko 10.5.07
Hih hyvä ku korjasit Chin
Joo, oonpa hyvä matikas. 7- tänään kokeesta hehheh… Muttamutta mä saan isiltä 1000€! Jee! Ja mun pikkuveli antaa 50€ jos tuon sille tuliaisii =) Mä suostuin
Elii nyt oon varma, että osaan laskee
jäljellä: 6100€
Mutta mä saan sen 1000 vaan jos autan koko tän kuukauden siivoamisessa… ja se on se mun shoppailu raha sitten… Nii ja Vouet, uu mama
kerro mulle kaikki yksityis kohat sitten ku nähään
:D Nyt en kirjota pitkästi, niinku Chin :9 Vähän tää mun uus kynä on muuten hyvä
huomasin just. Tiimarista. Siellä oli kimallekyniäki :>
Moikka! <3<33
Krista
Moikkelis! torstai 11.5.07
Vähänx ciidee!
kyllä me sinne päästään! Varmana. Meijän vanhemmat ainaki päästää mut. Ne sano, et jos saatte rahat nii menkää. Ja äiti anto satasen… jee. Ei se nyt hirveesti, mutta enää 6000€ kerättävänä… Mä hyvä matikas?
hih… <3 Nii ja millon pietään se kioski? Oisko ens viikon sunnuntai hyvä, koska voitas mennä torille. Siellähän on kirpputori… Sitte voitas vielä toisen kerran pitää kioski, että Vouet ehtii tehä niitä käsitöitä—
Ei mulla hirveesti mitään asiaa… mutta onnee Vouetille rakkaudesta xD
moiiiiiiikkaa<3<3 ootte rakkaita
Kate ?
Heips! perjantai 12.5.07
Noniiiii! Nähäänkö tänään, niin varataan sinne kirpputoreille kojun paikka. Ja sovitaan tavaroitten hinnat. Tuokaa ne tavarat meille. Me voidaan kuljettaa ne maijalla torille. Joo, ette ehi saaha tätä kirjaa kaikki nii meen nyt soittaan teille!
Heetki pieni, kirja. xD
Nonii. Nyt soitin teille ja Vouet ei pääse…
Alina
Heips! sunnuntai 14.5.07
Mää oon ehtiny tehä 2 kaulahuivia, 4:t lapaset, 2 pipoa, 1:det sukat ja 2:det säärystimet. No joo, äiti vähän autto, mutta mutta…
miten kirppis meni? Mä tein niin paljon kotitöitä, siivosin talon ja varaston ja kaikkee niin äiti lupas, että jos näyttää siltä, että me päästään matkalle, niin se antaa mulle 500€!!! Eiks ookki siidee… Sitten mun mummi otti mut töihin sen kauppaan viikoksi. saan palkaksi 200€! jee… ja sitten saan pestä naapureitten ikkunoita. Saan 50€ jokasesta talosta ja taloja jotka halus ikkunanpesun on 4 eli 200€!!
Näistä kaikista 900€…
5100€kerättävänä. paljon saitte kirppikseltä? mä olin treffeillä Petterin kaa puistos. ostettiin kilon jätski ja syötiin se… naminami.
-Vouet-
Hellooo my frendss!! maanantai 15.5.07
Joo, hyvinhän se meni se kirpputori… tuli Kristan tavaroista 255€, multa 230€, Alinalta 310€ ja Katelta 500€!!!! eli 1295!! Aivan valtava summa! Niitä Vouetin tavaroita ja käsitöitä vodaan sitten koulussa myydä… 3805€ enää! Toi näyttää jo aika pieneltä… Nyt vaan pitää alkaa oikeesti niitä rahoja saamaan… Keksin, että voitas viedä tyhjiä muovipulloja, ku niissähän on ne pantit. Mä vein pulloja, meillä oli niitä AIVAN VALTAVASTI!!!!!! niin sain 30€!!
3775€ enää. Nyt lopetan. Hyvähyvä Vouet, ihanaa kun sujjuu Petterin kaa sulla..! <3<3
moimoi, your Chin…