Kirjoittaja Aihe: APH-raapaleita, Holiday | Spurttiraapale-haaste, S  (Luettu 1688 kertaa)

Xyam

  • Vieras
Kirjoittaja: Xyam
Ikäraja: S //ranpu laski ikärajaa ja vaihtoi osastoa
Genre: Sekin vähän riippuu, mikä raapale on kyseessä.
Fandom: Hetalia
Paritus/Hahmot: Amerikka/Englanti useimmissa, mutta muita siinä sivussa.
Vastuuvapaus: En omista hetaliaa, hahmot kuuluvat... Öh, kuka se nyt olikaan? No, kuitenkin sille niiden tekijälle. Enkä saa rahaa, vaikka kuinka haluaisinkin.
Varoitukset: Ihmeellinen huumorini?
A/N: Sainpas aikaiseksi osallistua Spurttiraapale-haasteeseenkin. Eli tänne sitten latoan kaikki seitsemän raapaletta, jotka siihen satun kirjoittamaan. Ja ajattelin laittaa tavoitteeksi, että käytän vihjesanoja, tai mitä lie.

Raapale nro. 1


Miksi me muuten menemme lomalle Kreikkaan? Eikö New York tai Los Angeles olisi paljon parempi? –Amerikka

Koska meitä ei kiinnosta sinun suurkaupunkisi. –Englanti

Minun kaupunkini sentään tunnetaan kaikkialla! Voitko sanoa samaa omistasi? –Amerikka

Mutta yksikään ei ole niin romanttinen, kuin Pariisi. –Ranska

Miksi sinunkin piti alkaa töhrimään tätä? –Amerikka

Miksi te edes kirjoitatte, kun voitte puhua? –Japani

Jotta muut eivät saisi käsiinsä salaista tietoa! –Amerikka

Mitä salaista tässä muka on? –Norja

No, me voimme esimerkiksi pilkata Venäjää, eikä hän kuule mitään! –Amerikka

Kol, kol, kol… -Venäjä

Miten sinä sait tämän paperin?! –Amerikka

Jokainen on jo tainnut nähdä sen. Ihan tiedoksi vain.  –Viro

Ja nyt kaikki sitten suttaavat vuorotellen minun paperiani… -Amerikka

Älä valita. Sinä tähän kirjoitat joka toisen viestin. –Englanti

Mutta olen sankari, joten minulla on siihen oikeus! Ja paperi ja idea ovat minun. –Amerikka

Tämä on typerää... –Englanti


 ’’Oliko pakko repiä se? Mokoma idiootti. Onko kenelläkään uutta paperia?’’

 ’’Ei!’’

 //A/N: Joop eli se on aika random... Ja sanana oli tälle päivälle kynä ja voittekin jo varmaan päätellä, miten tuon inspiraation sain. Jos ette, niin ei voi mitään. Ja heti käytin hyväkseni ''Myös 150 sanaiset lasketaan''-pykälää.
« Viimeksi muokattu: 28.04.2013 23:40:53 kirjoittanut ranpururin »

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Holiday
« Vastaus #1 : 03.09.2010 19:03:49 »
Nomutta, no mutta :D Olipas oikein kiva välipala, jotenkin nämä "amerikkathöhero"jutut naurattaa mua aina, enkä edes thö awesomen nimeen tiedä miksi.

Oikein miellyttävää luettavaa, hahmot tuntui olevan oikeasti tosi IC, joten miks ei^^

aktahan, niin minä saan lisää luettavaa. Tervetuloa projetkiin "täytetään toinen ulottuvuus hetaliafikeillä"^^

<3:llä
~Myrsis~
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Xyam

  • Vieras
Vs: Holiday
« Vastaus #2 : 03.09.2010 21:33:19 »
MyrsyliuutE_96 Hallelujah! Mukavaa, että pidit. Ja mukavaa, jos hahmot olivat onnistuneet. Minulla nimittäin sattuu aina olemaan sellainen olo, että onnistun yhden tai jokaisen möhlimään oikein pahasti. Ja huomenna sitten lisäilen toisen~

Xyam

  • Vieras
Vs: Holiday
« Vastaus #3 : 04.09.2010 10:59:41 »
Raapale nro. 2

 ’’Miksi minun pitää jakaa huone sinun kanssasi?’’ Englanti mutisi sängyltään.
 He olivat päivällä saapuneet Kreikan talolle ja mies oli laittanut Englannin samaan huoneeseen Amerikan kanssa. Ja ainakaan ensimmäinen ei ollut kovin tyytyväinen.

 ’’Haluatko sitten, että vaihdan huoneita Ranskan kanssa?’’ Amerikka kysyi hymyillen omalla, rasittavalla tavallaan.

 ’’En! Et ainakaan sen kanssa!’’ Englanti huudahti.

 ’’Koska pidät minusta, vai?’’ Amerikka kysyi.

 ’’Ei, vaan koska Ranska on sinuakin ärsyttävämpi’’, Englanti totesi yksitoikkoisesti.

 ’’Ja koska pidät minusta’’, Amerikka sanoi.

 ’’Tiedätkö mitä?’’ Englanti kysyi, saaden silmälasipäisen kulmakarvan kohoamaan.

 Englanti nousi istumaan ja nappasi jonkinlaisen kaktuksen yöpöydältä, ennen kuin heitti sen kohti Amerikkaa, joka kuitenkin väisti sen ja ruukku paiskautui seinään.

 ’’Ettekö te kaksi osaa olla hiljaa?!’’ kuului Saksan huuto viereisestä huoneesta.

 ’’Katso nyt. Suututin Saksan’’, Amerikka sanoi kuin mikäkin nero.

 ’’Hiljaa idiootti!’’ Englanti huusi.

 ’’Sinä vain pidät minusta’’, Amerikka virnisti ja pian toinenkin kaktus lensi kohti hänen päätään, päätyen kuitenkin seinään.

 ’’Hullu!’’ silmälasipäinen huudahti yhä hymyillen.

 A/N: Ja sillä 150 sanalla mennään... Ja päivän sanahan oli kaktus.

Doubleblade Miriko

  • Fanfiction Collector
  • ***
  • Viestejä: 62
Vs: Holiday
« Vastaus #4 : 05.09.2010 00:47:01 »
Saivat minut naureskelemaan oikein mukavasti ja samalla aiheuttivat "aww"-reaktion. Amerikka on oma ärsyttävä itsensä, mikä on hyvä ja samalla huono juttu, koska se on vaan niin ärsyttävä... Kyllä, en pidä Amerikasta pätkääkään, mutta ihan koominen hahmo se kuitenkin on, toivottavasti en loukannut sinua *katsoo avaasi* Taidat pitää Amerikasta?


 ’’Haluatko sitten, että vaihdan huoneita Ranskan kanssa?’’ Amerikka kysyi hymyillen omalla, rasittavalla tavallaan.

 ’’En! Et ainakaan sen kanssa!’’ Englanti huudahti.

Lempikohtani, ymmärrän hyvin halun pysyä kaukana Ranskasta, on vakavia traumoja muutamien Ranskojen yli-pervoudesta... Perkuleen pervo Ranska...

Hauskasti kirjoitettu, toivon/odotan näitä innnolla lisää. Kiitos näistä!

Kuolotar

  • Luonnonlapsi
  • ***
  • Viestejä: 595
  • Juhlatuulella
Vs: APH-raapaleita, Holiday | Spurttiraapale-haaste, S
« Vastaus #5 : 07.08.2014 18:12:10 »

Nää oli kumpainenkin todella hauskoja, erityisesti pidin tuosta paperilapulle kirjoittamisesta.
tätähän keinoa voi käyttää oppitunnilla mutta yhtä mukavasti sitä voi käyttää maailman kokouksessa, siellä tosin on isompi riski että lappu nähdään. Tai kuten ficcissä näkyi laitettiin lappu kiertämään.

Mutta yksikään ei ole niin romanttinen, kuin Pariisi. –Ranska

Miksi sinunkin piti alkaa töhrimään tätä? –Amerikka
hulvaton kohta <3, onhan se ikävää kun joku muu tulee kahdenkeskeisen keskustelun keskeyttämään.


Maailma on täynnä houkuttelevia kiusauksia, kykenetkö vastustamaan niitä vai vievätkö ne sinut mukanaan!