Kirjoittaja Aihe: Ystävänpäivänä [Harry/Cho, K-11, Fluff, Romance]  (Luettu 3291 kertaa)

Cheese

  • Jääkuningatar
  • ***
  • Viestejä: 42
Ficin nimi:
Ystävänpäivänä
Kirjoittaja: Cheese
Oikolukija: Bööö
Tyylilaji: Fluff, Romance
Ikäraja: K-11
Paritus: Harry/Cho
A/N: Tämmöne normi, mun eka ficci.

"Miksi hänen pitää aina olla kavereiden kanssa?" Harry kysyi Ronilta allapäin.
"Eivätkö tytöt yleensä ole aina porukassa?" Ron vastasi hajamielisesti.
"Ei taas, mikseivät he ikinä voi jättää meitä rauhaan.", Ron jupisi itsekseen, kun Malfoy, Goyle ja Crabbe tulivat heitä kohti.
"Jokos Potterilla on tanssipari ystävänpäiväksi?" Malfoy ilkkui.
"Suu kiinni Malfoy.", Harry tokaisi.
"Ohhoh, meinaako pikku Potter uhitella?" Malfoy ilkkui taas.
Ron etsi taikasauvaansa, mutta Harry oli nopeampi.
"Karkotaseet", Harry huudahti. Malfoyn sauva kieppui pois, siinä samassa Kalkaros asteli paikalle. "Jaahas, taas pahanteossa Potter.", Kalkaros sanoi.
"Professori Kalkaros, Malfoy itse ärsytti Harrya..."
"Hiljaa Weasley, tai ropisee lisää pisteitä pois. Potter, 20 pistettä pois rohkelikolta.", Kalkaros sanoi. Malfoy virnuili Kalkaroksen selän takaa, kunnes Kalkaros kääntyi ja asteli pois. "Onnea vain Potter, sinä et ikinä löydä ketään.", Malfoy tuhahti ja lähti.

"MITÄ? KAKSIKYMMENTÄ PISTETTÄ POIS ROHKELIKOLTA?" Hermione kauhistui. "Ole nyt varovainen Harry, olemme häviöllä muutenkin. Voi kuinka toivon että te voitatte huispauksessa sen idiootin.", Hermione kirosi. "Lähden katsomaan Hedwigiä, lähetän kirjeen Nuuhkulle.", Harry sanoi ja kapusi pois muotokuva-aukosta. Matkalla pöllölään, hän törmäsi johonkin. "Aih.", kuului hento noidan ääni. "Anteeksi, ei kai sattunut?" Harry kysyi tyynesti, kunnes tajusi, että siinä maassa istui Cho.
"Joo, olen.", Cho vastasi ujostellen ja lähti vikkelästi pois. "CHO, ODOTA!" Harry huusi mitään miettimättä. Cho kääntyi ja jäi odottamaan.

"Tuelellfjojko parrikseni ystävänpäivänä tannnnssssssssiaisiin?" Harry takelteli.
"Anteeksi mitä?" Cho hämmästyi.
"Siis, tulisitko parikseni tanssiaisiin ystävänpäivänä?" Harry sai muodostettua kunnollisen lauseen.
"Enpä tiedä, olen jo melkein luvannut yhdelle toiselle.", Cho vastasi
"Kenelle?" Harry töksäytti.
"Ron Weasleylle.", Cho vastasi vimmatusti punastellen.
"Ai, pyysikö hän sinua?" Harry kysyi ääni tukahdutettuja tunteita tihkuen.
"Joo, mutta minun täytyy mennä nyt Harry. Kello on pian yhdeksän, ja Voro liikuskelee näillä main.", Cho sanoi ja lähti. Harry juoksi vihoissaan pöllölään.

"Hedwig.", Harry kutsui. Hedwig liihotteli alas ja huhuili lempeästi.
"Vie tämä kirje Siriukselle jooko?" Harry sanoi ja sitoi kirjeen Hedwigin jalkaan.
Hedwig näykkäisi Harrya sormeen ja lähti lentoon. Sitten Harry kaivoi kaapunsa taskusta pergamenttia ja sulkakynän.
"Vihaan sinua, tiedät kyllä miksi.", hän raapusti kirjeeseen. Harry sitoi kirjeen koulun lehtopöllön jalkaan ja käski sen viemään kirjeen Ronald Weasleylle.

Harry lähti takaisin ja ehti oleskeluhuoneeseen juuri ennen yhdeksään. Ron hymyili, mutta Harry ei vastannut. Ron meni avaamaan ikkunan josta lehahti pöllö sisään. Harry kapusi portaita torniin ja vaihtoi pyjaman. Sitten hän kipusi sänkyyn ja sulki verhot sauvan heilautuksella. Rappusista kuului töminää ja Ron juoksi sisään. "MITÄ HEMMETTIÄ TÄMÄ MERKITSEE?!" hän karjui. "TIEDÄT KYLLÄ, PYYSIT CHOTA TANSSIAISIIN!" Harry huusi takaisin. Ronin katse kuulsi vihaa, yhtäkkiä hän sanoi täysin tyynellä äänellä: "Harry, tässä on tapahtunut jokin väärin käsitys. En ole pyytänyt Chota tanssiaisiin, vaan Parvatia.", Ron sanoi ja punastui.
"Sitten joku on käyttänyt monijuomalientä.", Harry puuskahti, eikä kuullut enää mitä Ron sanoi, sillä hän oli aivan poikki ja nukahti.

Jatkan tarinaa jos tykkäätte...
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 11:39:12 kirjoittanut niiina »
Mä saan mitä mä haluun baby ;)

fallenangel

  • Vieras
Vs: Ystävänpäivänä
« Vastaus #1 : 06.09.2010 07:27:04 »
Awwawaa Harry/Cho ♥ Saat kyllä ehottomasti rueta väsäilemään jatkoo sillä täällä on yks joka ainakin sitä haluaa päästä lukemaan! Tää eka luku jo sai mut ihastumaan, ron on niin ronmainen ja harryki iha oma ittesä. Tykkään! Nyt vaan sitä jatkoa (:

Antelope

  • Vieras
Vs: Ystävänpäivänä
« Vastaus #2 : 06.09.2010 18:31:15 »
Heei, täähän oli aikas hyvä! ;)

Tämähän alkoi jännittävästi - kukakohan se tyyppi oikein on? ??? Joku Harryn vihamies tai jotain...?

Jotenkin tämä kuitenkin oli vähän... tylsä? Ei ei. Ei tylsä vaan... Jotain. ;D Siis oli tämä mielestäni ihan hyvä, mutta tuntui, että jotain kumminkin puuttui. ::) Tässä ei vain ollut sitä jotain minun makuuni. Kuulostaa idioottimaiselta sanoa kirjoittaa noin.

Parituksesta sanon sen verran, että inhoan Harry/Cho:ta, koska en vain voi sietää Chota! :-X Inhoan häntä... Mutta, uskon että se toimii tässä ficissä. :)

Jatka ihmessä, onhan sitä kiva tietää kuka tuo monijuomaliemi-tyyppi oikein on. :D


Antelope

Ps. Oho, tulipa pitkä kommentti. :o

Audrina

  • ametistikvartsi
  • ***
  • Viestejä: 167
  • pumped up kicks
Vs: Ystävänpäivänä
« Vastaus #3 : 09.09.2010 19:10:43 »
Hmm.. en tiiä nyt oikeen mitä kommentoisi.

Tää oli tavallaan hyvä, vaikka Cho/Harry - paritus ei kuulukkaan ihan suosikki parituksiinsa, mutta anyway hyvä. Teksti vähän tökkäilee aina välillä. Ensinnäkin kuvailua voisi olla enemmän, tekstiä on paljon kivempi lukea kun löytyy kuvailua. Tuntuu vähän, että sulla oli kiire kun teit tämän. Meinaan tekstin kerronta menee vähän liian nopeeta omaan makuuni. Mutta joo ymmärrän, että tämän ensimmäinen ficcisi, joten.

Chosta en vielä sitä chomaisuutta tässä vielä löytänyt, mutta ei se mitään, koska eipä Chota tässä luvussa kamalasti ollut. Kyseinen hahmo, ei kuulu kyllä suosikki hahmoihini, mutta joskus näitä Cedric/Cho ficcei lueskelen. Hahah, Harrya en ole mielestäni nähnyt noin ns. kostonhimoisena Ronille, kun oli tässä väärinkäsityksessä "käynyt pyytämässä Chota parikseen", mutta kiva kun tälläisen puolen hänelle keksit. Ronissa noita ronmaisia piirteitä löyty, tuossa tiedettomuudessa. Tuli sellainen fiilis, että kenties Ron pyysikin Chota parikseen ;)

Ensimmäiseksi ficiksi tämä ei ollut silti ihan fiasko. Hyvähän tämä oli tavallaan. Saatan seurata, jos jatkoa tulee.
syystuulista viis,
kun tapaamme elossa:
sinä ja minä

bööö

  • Fici-koukussa. <333
  • ***
  • Viestejä: 79
  • Kauneus on kaunista, mutta Draco on hottia! NAM!
Vs: Ystävänpäivänä
« Vastaus #4 : 09.09.2010 19:44:27 »
JATKOA?
Voisit laittaa jatko tulemaan.
Oli ihan hyvä ensimmäiseks ficiks. Jos saa esittää toiveita seuraan ficiin, niin EI CHOTA!
Voisin haluu antaa sulle haasteen...
Meilaan viel haasteen sulle. Mut senverran hyvä toi loi et haluun jatkoo.
Saatais olla kiva lukee... Ton beeta kohan voit muuttaa, mä rupeen sun beetaks...

pari virhet oli:

"Joo, olen.", Cho vastasi ujostellen ja lähti vikkelästi pois.
Tarkoititko: "Joo, olen kunnossa." Cho vastasi ujostellen ja lähti vikkelästi pois.
Koska toi on vähän hassu tolleen.

Mut ficinä hieno suoritus!
Lähetän meilii, haasteest...


Bööö
Väärinkäsityksiä & lemmenliemiä. (tähtitorni)
Hi everyone, this is Draco. (valvojaoppilaiden kylpyhuone)
Why you don't love me, like I love you? (valvojaopp...)
Dream comes true, before deed destroyed it. (tähtitorni)
Pokkapokeri. (kielletty metsä)
Kylmätalvi. (hunajaherttua)
Minä, sinä ja leikkimökki. (valvojaopp...)

bööö

  • Fici-koukussa. <333
  • ***
  • Viestejä: 79
  • Kauneus on kaunista, mutta Draco on hottia! NAM!
Vs: Ystävänpäivänä
« Vastaus #5 : 09.09.2010 19:54:02 »
oho. Unohin sanoo toss:
Kirjoittaja(t): Cheese
On virhe. Siinä pitäis lukee
'Kirjottaja: Cheese.'
Varmaan kopioit ton kirjoittaja(t) jostain, kosk tota käytetään vaan jos on monta kirjottajaa...


 :DBööö :D
Väärinkäsityksiä & lemmenliemiä. (tähtitorni)
Hi everyone, this is Draco. (valvojaoppilaiden kylpyhuone)
Why you don't love me, like I love you? (valvojaopp...)
Dream comes true, before deed destroyed it. (tähtitorni)
Pokkapokeri. (kielletty metsä)
Kylmätalvi. (hunajaherttua)
Minä, sinä ja leikkimökki. (valvojaopp...)

Cheese

  • Jääkuningatar
  • ***
  • Viestejä: 42
Vs: Ystävänpäivänä
« Vastaus #6 : 11.09.2010 20:03:07 »
joo, itse vihaan Harry/Cho paritusta, joten ajattelin että siinä olisi haastetta=)
Jatkoa väsäilen koko ajan, on ollut vähän kiirettä.
Bööökin laittoi haasteen, ja koitan ehtiä kirjoittamaan sen
heti tämän jälkeen. Nyt on esitelmäkin kesken...
Mä saan mitä mä haluun baby ;)

Cheese

  • Jääkuningatar
  • ***
  • Viestejä: 42
Vs: Ystävänpäivänä
« Vastaus #7 : 11.09.2010 20:43:51 »
Tässä jatkoa, kun sitä toivottiin:

Aamulla Harry nousi ylös, ja huomasi, että Ron oli jo lähtenyt. Harry tömisteli oleskeluhuoneeseen. Hermione istui takan edessä, pehmeässä nojatuolissa. Hän teki läksyjä, kuten tavallista. Ronista ei ollut tietoa. "Hei Hermione, missä Ron on?" Harry kysyi muka välinpitämättömällä äänellä. "Kirjastossa.", Hermione tokaisi ja jatkoi lukemista. Harry räjähti raikuvaan nauruun, ja muutama ekaluokkalainen säikähti. "Mitä hemmettiä, Ron kirjastossa? Tämän on pakko olla unta.", Harry nauroi. "Ole kiltti Harry, ja pysy hiljaa. Professori Vektor ei taatusti pidä siitä, jos minä olen tuhrinut tutkielman päälle mustetta.", Hermione ärähti. Harry kohautti hartioitaan, ja lampsi ulos muotokuva-aukosta. Hän suuntasi automaattisesti kirjastoon.

"Käännä taskut.", matami Prilli kehotti kirjaston ovella. Harry teki työtä käskettyä. "MITÄ IHMETTÄ SINÄ POIKA AJATTELET, SUKLAATA KIRJASTOON?!" matami Prilli raivostui. "Tänne se niin kuin olisi jo, ja katsokin ettei tätä tapahdu toista kertaa.", hän sanoi ja mulkoili pahasti. "Hmh, hän on yllättävän kiltti tänään.", Harry mutisi. Pian hän näki Ronin lukemassa kirjaa. "Mitä kirjaa luet, mitä teet?" Harry kysyi. "Koitan etsiä keinoa, jolla voi selvittää, kuka pyysi Chota tanssiaisiin, esittäen minua.", Ron mutisi. "Oletko ihan typerä? Ei sellaista vastausta löydä kirjastosta.", Harry sanoi. Ron ei vastannut. "Mutta.....ei, eihän se niin kauan voi kestää.....Crabbe, luitko varmasti oikein?" kuului hyllyn takaa laiskahko ääni. Harry kurkisti varovasti, ja näki Malfoyn istuvan tuloissa. Crabbe ja Goyle käsittelivät kömpelösti kirjoja. "Mutta tässä sanotaan niin, monijuomaliemen valmistaminen vie kauan aikaa.", Crabbe tyrmistyi.
"Ron, Malfoy on valmistanut monijuomalientä. Hän kysyi Chota sinuna.", Harry kuiski. "Eikä, mennään kertomaan Hermionelle.", Ron kuiskasi takaisin.

Ron ja Harry juoksivat oleskeluhuoneeseen. "HERMIONE HERMIONE, ARVAA MITÄ!" he molemmat huusivat samaan aikaan. "Turvat kiinni, koitan tehdä Kalkaroksen läksyjä.", Hermione sihahti. "Malfoy on valmistanut monijuomalientä, ja muuttunut Roniksi. Sitten hän pyysi Chota tansseihin, jotten minä saisi häntä.", Harry selitti hiljaa. "No mitä hän sanoi?" Hermione oli lievästi kiinnostunut. "Hän valitti Crabbelle siitä, kuinka kauan monijuomaliemen valmistaminen kestää. Ja ihmetteli, ettei se voi niin kauan kestää.", Harry oli innoissaan. Ron nyökytteli ponnekkaasti vieressä. "Jaa-a, enpä olisi niin varma että se oli Malfoy.", Hermione sanoi. Harryn ja Ronin into laantui. "Miten niin, mehän kuulimme.", Ron töksäytti. "No jos hän kerran ihmetteli, kuinka kauan liemen valmistaminen kestää. Hänen olisi pitänyt tietää se jo, jos hän olisi tehnyt sitä.", Hermione sanoi rauhallisesti. Harry masentui. "Aha, minä menen nyt aamupalalle.", Harry mutisi, ja lähti.

Hermione katsoi, ettei kumpikaan pojista seurannut häntä, ja marssi sitten murjottavan Myrtin vessaan. "Ginny, et voi tehdä noin. Harry haluaa tanssia Chon kanssa, ja on surullinen, kun Cho sanoi Ronin pyytäneen häntä.", Hermione moitti. Ginny istui lattialla kattilan vieressä, joka oli täynnä jotakin ruskeaa mönjää. "Mutta jos Ron tanssii Chon kanssa, Harry pyytää minua. Mikäs sen ihanampaa?" Ginny naurahti. "Ole kiltti Ginny, älä tee tätä. Olen varma ettei hän pyydä sinua silloin, vaan ei tule tanssiaisiin ollenkaan.", Hermione pyysi. "Muuten kerron Harrylle ja Ronille, että muutuit Roniksi ja pyysit Chota tanssimaan jotta Harry tanssisi sinun kanssasi.", Hermione uhkasi. "Hyvä on, haluan vain että Harry on onnellinen.", Ginny sanoi surullisena.  Hän kaatoi liemen viemäriin ja lähti sitten pois. Hermionekin lähti takaisin Rohkelikko torniin. Sitten hän muisti. "GINNY, TULE TÄNNE.", hän huusi. "No mitä nyt?" Ginny kysyi. "Sinun täytyy esittää vielä kerran Ronia, ja perua kutsusi Cholle.", Hermione sanoi. "No minä juuri kaadoin viimeiset monijuomaliemet viemäriin.", Ginny sanoi ivallisesti. "Minulla on aina pieni pullo lientä mukanani.", Hermione sanoi. "Joo tosi loistavaa Hermione, mutta mistäs me saadaan Ronin hius?", Ginny kysyi. Hermione punastui ja vastasi:"Minä...minä pidän tupon Ronin hiuksia aina kaapuni taskussa.". Ginny oli hetken hiljaa. "Äh, tämä on tyhmää. Anna tänne niin hoidetaan homma.", hän sanoi. Hermione antoi liemen ja hiuksia Ginnylle joka joi liemen. Hän alkoi heti muuttua Roniksi. Hermione lähti pois ja toivoi että Ginny todella tekisi sen, mitä lupasi.

Ron oli mennyt oleskeluhuoneeseen jo. "Harry, tuletko vähän tänne?" kuului Chon ääni. Harry ihmetteli, mutta kääntyi kuitenkin. "Vieläkö haluat tanssia kanssani?" Cho kysyi ujosti. "Totta kai, mutta, etkö sinä tanssi Ronin kanssa?" Harry hämmästyi. "En, hän perui kutsunsa.", Cho sanoi. Hetken oli hiljaista. "No hei sitten.", Cho sanoi, ja lähti kävelemään pois päin. "Cho, odota hetki.", Harry sanoi, ja Cho pysähtyi. Harry veti taikasauvan taskustaan, ja loihti mistelin Chon ylle. "Nyt ei tosin ole joulu, mutta mitä se haittaa?" Harry hymyili. Chokin hymyili. Harry käveli lähemmäs, ja suuteli hellästi Chota huulille. Suudelma kesti monta minuuttia, kunnes Cho erkani. Hän hihitti hermostuneesti ja lähti pois. Harry jäi seisomaan hetkeksi, ennen kuin hänkin lähti kohti oleskeluhuonetta. Kun hän saapui sisään, hän koki kummallisen näyn. Parvati istui nurkassa kädet puuskassa, ja Lavender lohdutti häntä. Keskellä huonetta oli pieni rinki, Harry käveli katsomaan, mitä siellä tapahtui. Hän näki vain Ronin ja Hermionen pussailemassa tuolissa. Hermionen läksykirjat olivat lattialla. Harry hymyili ystävilleen, ja meni nukkumaan. Häntä jäi kuitenkin harmittamaan, kun ei koskaan saanut tietää, kuka käytti monijuomalientä.

Loppu!

P.S. Sori kun on vähän hassu loppu, mutta en keksinyt oikein mitään enää.
Mä saan mitä mä haluun baby ;)

bööö

  • Fici-koukussa. <333
  • ***
  • Viestejä: 79
  • Kauneus on kaunista, mutta Draco on hottia! NAM!
Vs: Ystävänpäivänä
« Vastaus #8 : 13.09.2010 16:00:42 »
Oikein ihana loppu!
Mut teeppä se mun antama haaste. Siitä on tultava vielä parempi kun tää!
Mut on kyll aika vaikee tehä loistavaa parempi. ;)

Sinun rakkaasi: Bööö.

Ps: Mist sä teet sun estelmäs. Mull ei oo hajuukaan, mist teen omani...
Pps: Miks et ollu tänää koulus?
Väärinkäsityksiä & lemmenliemiä. (tähtitorni)
Hi everyone, this is Draco. (valvojaoppilaiden kylpyhuone)
Why you don't love me, like I love you? (valvojaopp...)
Dream comes true, before deed destroyed it. (tähtitorni)
Pokkapokeri. (kielletty metsä)
Kylmätalvi. (hunajaherttua)
Minä, sinä ja leikkimökki. (valvojaopp...)

Antelope

  • Vieras
Vs: Ystävänpäivänä
« Vastaus #9 : 13.09.2010 19:52:41 »
Tuota joo...

Tämä osa oli mielestäni rutkasti huonommin kirjoitettu kuin edellinen. ;D Löysin virheitä paljon ja koko luku oli aika tönkköä ja sujumatonta. Ensimmäisessä luvussa ei mielestäni ollut yhtä paljon virheitä. Ainakaan en huomannut.

Voisit pistää myös vuorosanat eri riveille.

Ei näin:

Lainaus
"En, hän perui kutsunsa.", Cho sanoi. Hetken oli hiljaista. "No hei sitten.", Cho sanoi, ja lähti kävelemään pois päin. "Cho, odota hetki.", Harry sanoi, ja Cho pysähtyi.

Vaan näin:

"En, hän perui kutsunsa.", Cho sanoi. Hetken aikaa oli hiljaista.
"No, hei sitten.", Cho sanoi ja lähti kävelemään poispäin.
"Cho, odota hetki.", Harry sanoi. Cho pysähtyi.


Olit myös ängennyt hahmojen vuorosanat yhteen lauseeseen. Kyllä sinä voit ne ihan hyvin pistää vaikka kahteenkin lauseeseen. ;)

Juu, ja vielä, kuvailua enemmän. Loppu oli myös vähän omituinen, mutta whatever. Kyllä susta vielä hyvä tulee. :D


Antelope

Cheese

  • Jääkuningatar
  • ***
  • Viestejä: 42
Vs: Ystävänpäivänä
« Vastaus #10 : 14.09.2010 20:14:28 »
Sillä ohjelmalla millä kirjoitan, vuorosanat olivat eri riviellä, tässä eivät.
Mä saan mitä mä haluun baby ;)