Kirjoittaja Aihe: Käytäviä pitkin (luku 3 luku ilmestynyt 8.8!) Hrm/Draco, K-11, Fluffy, Romance  (Luettu 5680 kertaa)

Ranger

  • ***
  • Viestejä: 10
  • I won´t forget you when i go. I´l always remember.
Title:  Käytäviä pitkin
Author: Ranger, VemBu
Beta: VemBu
Rating: k-11  
Genre: Fluffy, Romance
Pairing: Draco/Hermione
Wanrnings: no eipä juuri mitään. :D
Summary: Hermionen ja Dracon suhde voi alkaa. Vai voisiko se?

>>>>


Luku 1:   Kiitos!


Draco istui Luihusten oleskeluhuoneessa kuunnellen musiikkia.
- Draco? Draco! Pansy yritti saada Dracon huomion heiluttamalla kättä tämän naaman edessä.
- Mitä? Draco kysyy kyllästyneenä ja otti kuulokkeet pois korvilta.
- Meidän täytyy mennä NYT, tai me myöhästytään tunnilta!! Pansy käveli oleskeluhuoneen poikki ja käännähti ovella.
- Tuletko sinä vai et?
- Öö... ,Draco sanoi ja otti reppunsa, - joo... kai.


Hermione, Ron ja Harry istuivat Lipetitin luokassa jutellen niitä näitä, kunnes Draco ja Pansy kävelivät luokkaan. Hermionen katse kääntyi noihin kauniisiin ja hyvin hoidettuihin platinan vaaleisiin hiuksiin.
- Mitä mieltä olet, Hermione? Ron kysyi yhtäkkiä.-  Olet ollut aika hiljaa. Hermione vain katsoi Dracoa kun tämä istui heitä vastapäätä, Pansyn tyttöryhmän ja Graben ja Goylen väliin.
- Kröhöm... Hermione? Hermione säpsähti.
- Öh... niin mitä? Hermione viimein sanoi.
- Niin että mitä mieltä olet? Ron kysyi kärsimättömästi.
- Ööö... Hermione aloitti täysin tietämättömästi, mistä Harry ja Ron olivat puhuneet.
Ennen kuin Hermion kerkesi vastata, professori Lipetit käveli luokkaan.
- Hyvää päivää oppilaat. Tämä sanoi iloisena.
- Hyvää päivää, professori.
- Tänään te kirjoitatte lausunnon...


Tunnin jälkeen Harry, Ron ja Hermione kävelivät pitkin tylypahkan käytävää kohti Rohkelikko tornia kunnes Hermione pysähtyi kuin seinään.
- Mikä hätänä Hermione? Harry kysyi.
- Minulta jäi yksi kirja Lipetitin luokkaan. Käyn nopeasti hakemassa sen. Menkää te vain edeltä. Hermione kääntyi kannoillaan ja katosi pian kulman taakse.
Hermione kiiruhti, koska kirja jonka hän unohti oli tärkeä, nimittäin hänen muistivihkonsa.  Siellähän se Lipetitin luokka jo näkyi.

Draco käveli ajatuksissaan käytävää eteen päin. Hänellä ei ollut määränpäätä minne mennä, joten hän vain kuljeksi ympäriinsä kuluttaakseen aikaa. Yhtäkkiä kulman takaa ilmestyi tyttö, joka ei huomannut Dracoa, kuten ei tämäkään huomannut tyttöä. He törmäsivät ja tyttö pudotti kirjat joita oli kantanut.
- Oi, anteeksi kovasti! En huomannut teitä. Tyttö sopersi hätääntyneenä Dracolle. Draco nosti katseensa, ja huomasi että tuo ruskeahiuksinen kaunis tyttö oli Hermione.
- Ai.. ei se mitään. Kai. Draco sanoi kylmästi niinkuin hän oli aina puhunut. Hermione kyykistyi nostamaan kirjojaan, ja huomasi pienen mustan vihon, joka ei kuulunut hänelle.
- Tämä on varmaan sinun. Hermione sanoi ja kohotti vihkoa. Draco otti vihon nopeasti, ja änki sen taskuunsa.
- Kiitos. Hän sanoi ja jatkoi matkaansa Hermionen ohi. Hermione kuitenkin tarrasi Dracon käteen, kun tämä oli hänen vierellään pudottaen kirjansa ja veti tämän rintaansa vasten.
Hermione painoi huulensa  Dracon huulia vasten hellään suudelmaan. Draco oli hämillään, mutta vastasi kuitenkin suudelmaan. Suudelmaa seurasi pieni hiljaisuus. Nopeasti Hermione kumartui, nappasi kirjansa ja pinkaisi juoksuun Rohkelikko tornia kohti.
- Kiitos! Hermione huusi vielä, kun Draco tuijotti tämän perään.

END of the first part.
 
>>>>

A/N:  Tää on sit mun eka ficci ja kirjotin sen VemBun kaa, joten älkää ihmetelkö jos se vähä töppäilee. Kommentteja  tietenkin.  ;D.  Ja jos löytyy virheitä (mikä on hyvin todennäköistä) niin ilmoitelkaa siitä , ja lupaan pyrkiä korjaamaan mahdollisimman nopeasti.  ;D :D Anteeks jos tää eka luku oli hieman lyhyt. Seuraavasta tulee varmastikkin pidempi.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 11:39:02 kirjoittanut niiina »

erikka

  • ***
  • Viestejä: 61
Vs: Käytäviä pitkin
« Vastaus #1 : 10.09.2009 15:10:27 »
No onhan tässä pari kliseetä (mm. yhteentörmäys), muttei ne ole ennenkään ainakaan mua haitannut :D Teksti oli oikein hyvää ja kerrankin se oli Hermione joka teki jotain, pussata nyt Dracoa noin vaan ;)  Kiinnostaa mitä seuraavaksi tapahtuu.

VemBu

  • ***
  • Viestejä: 11
Vs: Käytäviä pitkin
« Vastaus #2 : 24.09.2009 16:20:48 »
tämä ei ole oneshotti         jatkoa on tulossa     inspiraatio on tullut juuri kun tämä koulukin on alkanut. Kun ei tunneilla muutakaan tekemistä ole, kun opettaja saarnaa tyypeille :D
rakastan H/D tarinoita <3

Vanil

  • Kalpeanaama
  • ***
  • Viestejä: 125
  • Remember to breathe
Vs: Käytäviä pitkin
« Vastaus #3 : 24.09.2009 19:46:07 »
Hmm.

Komppaan erikkaa, ensimmäisen luvun juoni oli aika kliseinen ja käytetty. Kirjoitusvirheitä oli muutama ja luku oli liian lyhyt (mielestäni). Kuvailua ei ollut melkein lainkaan, mikä teki tästä tarinasta lattean ja nopeasti sutaistun oloisen. Hermione oli tyylilleen ominainen, mutta tuo yhtäkkinen pusu Dracon kanssa oli totaalisen OC.

Eipä varmaan muuta.
Ei tämä nyt niin kauhea ole, mitä kommentistani voi päätellä; lisäätte vain kuvailua ja hankitte kunnon betan, jotta virheistä ei tarvitse huomautella. :)

-- Vanil


//otsikko oli tosin mahtava.
"Just because you feel it doesn't mean it's there - we are accidents waiting to happen."

VemBu

  • ***
  • Viestejä: 11
Vs: Käytäviä pitkin
« Vastaus #4 : 02.10.2009 19:21:46 »
kyllä vähän se vaikutti että teksti ois ollu tosi kauhee vanil sun mielestä, mutta onneksi valaisit että se ei niin kauhea ole. virheistä: todellakin virheitä tulee kaikille, vaikka olis miten hyvät betat ja sillee. kiitos otsikon kommaamisesta...

aluksi todellakin luulimme rangerin kaa että kukaan ei lue tälläsiä tarinoita, mutta sitten tulitte te ihanat ihmiset kiitos teille!

joo ja ranger kirjotti ton "mun" edellisen viestin kun oltiin mun koneella :)
rakastan H/D tarinoita <3

postimyyntivaimo

  • ***
  • Viestejä: 374
Vs: Käytäviä pitkin
« Vastaus #5 : 03.10.2009 12:56:24 »
Hmm, komppaan Vanilia aika suuresti, mutta en ole ihan niin kriittinen kuitenkaan...  :)

Eli siis, heti ekassa luvussa muutamia tosi käytettyjä kliseitä... Hmm. Ei se nyt niin hirveästi haitannut, koska kliseiden aiheet on kuitenkin yleensä aika hyviä.  :) Mutta ehkä jatkoa ajatellen ei yhteen lukuun noin montaa kliseetä yms.  :)

Sitten juu, muutaman virheen taisin huomata. Tää hyppäs jotenki liikaa silmille, niin quetan sen nyt tähän jos tahdotte korjailla...

Lainaus
Draco otti vihon nopeasti, ja änki sen taskuunsa.
Ei kuulosta mun mielestä hyvältä. Ainakaan ihan jos pilkkua aletaan viilaamaan. Eli siihen vois laittaa vaikka tunki. Tai jotain muuta. Kai se on ihan oikein noinkin, mutta ainakin mulla meni muutama minuutti kun aloin miettimään asiaa...

Muuten juu ihan hyvä fic, lisätkääs kuvailua ja vähän lisää pituutta seuraaviin lukuihin niin hyvä tulee.  :)

♥ mmariaä

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Käytäviä pitkin
« Vastaus #6 : 08.10.2009 15:16:53 »
Hermionella on nopeeta toimintaa :D '
Tykkäsin.
Jatkoo jään ootteleen.

NeitiMusta :D
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Ranger

  • ***
  • Viestejä: 10
  • I won´t forget you when i go. I´l always remember.
Vs: Käytäviä pitkin
« Vastaus #7 : 06.12.2009 16:32:52 »
Luku 2: Tarvehuone

Seuraavana päivänä Hermione ei saanut ajatuksiaan pois suudelmasta Dracon kanssa. Oli lauantai, joten hän, Harry ja Ron olivat päättäneet mennä Tylyahon kylään ostamaan joitakin tarvikkeita, joita he tarvitsivat. Sen jälkeen se menisivät piipahtamaan Hunajaherttuassa ostamassa lempi herkkujaan ja Kolmessa luudanvarressa kermakaljalla.

Päivä oli mennyt hyvin, kunnes Harry sekä Ron halusivat palata takaisin Tylypahkaan. Hermione ei halunnut palata vielä vaan päätti lähteä pienelle kävelylle. Hermionen käveltyä polkua Rääkyvän Röttelön edustalle, hän huomasi pojan, joka oli seurannut häntä Tylyahosta asti.

– Voit tulla esiin kuka oletkin, Hermione sanoi katsoen taakseen.
– Täällä ei ole ketään lähettyvillä.
Puiden lomasta kuului kahinaa. Pian pusikosta ilmestyi poika, jolla oli platinan vaaleat hiukset ja mustat vaatteet. Pukua korosti luihuisten vihreä-hopeinen kaulahuivi.

– Päivää, tuo poika sanoi.
– Draco! Hermione huudahti yllättyneenä. Hermionen huulet vääntyivät hymyyn.
– Minäpä minä, Draco vastasi hymyillen takaisin ja astellen Hermionen eteen.
– Olen iloinen nähdessäni sinut! Hermione sanoi ja painautui halaukseen Dracoa vasten. Hermionen yllätykseksi Draco halasi häntä takaisin.
– Mitä teet täällä yksin? Draco kysyi.
– Olen kävelyllä, kuten varmaan näkyy, Hermione vastasi irrottaen otteensa Dracosta ja kääntyen katsomaan Rääkyvää Röttelöä.
– Draco! Tule jo, mennään takaisin! Pansy huudahti kummulta Dracon seläntakaa. Draco että Hermione kääntyivät katsomaan Pansya.
– Joo, joo! Draco huusi vastaukseksi.
– Mun pitää varmaan mennä, Draco sanoi Hermionelle.
– Niin varmaan, Hermione vastasi kasvoillaan laimea hymy. Pansyn mentyä, Draco otti Hermionen leuasta kiinni ja pussasi häntä  poskelle.
– Nähdään taas, Draco sanoi ivallisella tyylillä ja lähti Tylyahoon päin.

– Odota! Hermione huikkasi Dracon perään.
– Hmm? Draco käännähti. – Mitä nyt?
– Millon me taas tavataan? Hermione kysyi hitusen huolestuneisuus äänensävyssään.
– Tule huomenna tarvehuoneeseen, Draco sanoi nopesti ja lähti hölkkäämään pois. Hermione hymyili Dracon perään ilosesti.

Ilta alkoi jo sarastaa ja Hermione oli matkalla tarvehuoneeseen. Hän oli sanonut Harrylle ja Ronille menevänsä kirjastoon, niin kuin yleensä hän menee. Hermionella oli ottanut muutaman kirjan mukaansa vakuuttaakseen Harryn ja Ronin, että olisi oikeasti menossa kirjastoon. Pojat olivat juuri aloittaneen velhoshakin peluun, joten eivät vaivautuneet menemään mukaan. Muuten he olisivast varmasti tarjoituneet avuksi.

Draco oli jo tarvehuoneessa. Hän oli mennyt sinne jo kahden aikoihin, koska ei ollut muutakaan tekemistä. Hän istui risti istunnassa keskellä tavehuonetta, katse tarvehuoneen oveen päin. Hän oli kuunnellut musaa jästien mp3-soittimesta, mutta kahden tunnin kuuntelun jälkeen siitä oli loppunut akku. Nyt Draco kuunteli lähinnä vain hiljaisuutta.  Pian tarvehuoneen ovi avautaui ja Hermione astui sisään.

– Hermione! Draco huudahti ja nousi seisomaan.
– Ai, sinä olitkin jo täällä. Anteeksi jos jouduit odottamaan kauhean kauan, Hermione sanoi pahoittelevasti.
– Ei se mitään… Draco vastasi raapien niskaansa. Hermione kumartui laskemaan kirjansa maahan, suoristautui ja näki Dracon seisovan edessään.  Draco asetti kätensä Hermionen ristiselän päälle, ja veti hänet lähelleen.
Hän tunsi Hermionen lämpimän vartalon omaansa vasten. Draco asetti huulensa Hermionen huulille. Suudelman jälkeen hän irrottauti halauksesta ja veti henkeä.
-Draco… Hermione henkäisi, ja painautui Dracoa vasten. He suutelivat uudestaan.
-Niin Hermione? Draco kysyi suudelman jälkeen.
-Miksi sinä kutsuit minut tänne? Hermione kysyi ja irrottautui Dracon kiihkeästä halauksesta, nähdäkseen Dracon kasvot.
-Etkö sinä ole vieläkään keksinyt sitä? Draco kysyi muka loukaantuneena.
-Umm… Hermione aloitti, mutta ei keksinyt mitään järkevää sanottavaa.
-Annanko vihjeen? Draco kysyi hymyillen.
-Jos viitsisit, Hermione sanoi näyttäen koiranpentu-ilmettä.
-No se on 178 cm ja se painaa 51 kg ja sillä on upea vartalo ja ihanat hiukset. Joko arvaat?
-Ööö… En, Hermione vastasi mukamas tietämättömänä.
-Ja minä luulin että olet fiksu ikäiseksesi, Draco sanoi ja nosti kätensä teatraalisesti ilmana.
-Nyt mä kyl loukkaannuin, hän jatkoi ja laittoi kädet puuskaan kääntäen selkänsä Hermionelle.
-No mitä? Kyllä minä ymmärsin, että vihje viittaa sinuun, Hermione totesi kietaisten kätensä Dracon ympärille halaukseen.  Draco kääntyi Hermioneen päin. Hän hymyili hitusen naurahtaen.
-   No vihdoinkin. Kestipäs sinulla kauan. Draco sanoi kääntyen Hermioneen päin.
Hermione ja Draco juttelivet koko päivän niitä näitä, ja kun tuli aika lähteä omiin tupiin, Hermione antoi Dracolle jäähyväis suudelman.
–Nähdään huomenna. Hän sanoi ja kääntyi kulkemaan Rohkelikko tornia kohti.
–Nähdään. Draco sanoi vielä itsekseen, kun ruskea hiuksinen tyttö oli jo hävinnyt kulman taa.

A/N: Anteeks et täs kesti näin kauan, ja anteeks et täst tuli vähän klisee taas. Muistakaa laittaa kommentteja. Positiivista ja negatiivista. :D

postimyyntivaimo

  • ***
  • Viestejä: 374
Vs: Käytäviä pitkin (luku 2 ilmestynyt 6.12)
« Vastaus #8 : 06.12.2009 17:19:45 »
Hmm, kliseisenä jatkuu...  :) Virheitäkin näkyi ja tuo satunnainen puhekielen käyttö häiritsee mua. En tiedä mistä se johtuu, mutta aina kun luen ficciä tai kirjaa, jossa käytetään puhekieltä, se laskee heti tekstin tasoa. Ja tää on siis mun mielipide.  :)

Ihan hyvähän tää on, vähän pituutta vois vielä lisätä lukuihin ja betaa suosittelisin yms.

♥ mmariaä

Inkheart

  • ***
  • Viestejä: 83
  • ps. i love you ♥ ~
Vs: Käytäviä pitkin (luku 2 ilmestynyt 6.12)
« Vastaus #9 : 06.12.2009 23:26:42 »
pakko myöntää, on kyllä aika klisee, ja suosittelen kirjoittamaan kirjakielellä...
tämä fic etenee myös aikasen nopeasti, joten tahtia voisi hidastaa, ja kuvailu
voisi  olla tarkempaa  :-\

nyt taidan kyllä lopettaa tän saarnaamisen :-\ ja mennä kehujen puolelle  :D

joo siis on tässä hyviäkin puolia! hermione on ihana kun se on tässä näin uskalias
ja niin semmonen.. semmonen en edes tiedä millanen :D ja rakastan dramionea!!
jatkakaa vain! aion kyllä lukea
Dramione 4eva<3

Ranger

  • ***
  • Viestejä: 10
  • I won´t forget you when i go. I´l always remember.
Vs: Käytäviä pitkin (luku 2 ilmestynyt 6.12)
« Vastaus #10 : 07.12.2009 16:17:32 »
Kiitos mmariaä kommentista. Lupaan että luvut pitenevät :), ja kirjakieltäkin rupean käyttämään. Beta miulla kylläkin on jo. VemBu. Kiitos kuitenkin ja muista kommentoida lisää. :D

Kiitos Inkheart.  Anteeksi jos tämä on klisee. Tämä on ensimmäinen ficcini, ja välillä tuntuu, ettei inspiraatiota näy. Kuvailuakin aion laittaa :). Jatkoa pitäisi olla tulossa lähiaikoina.  :D

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Käytäviä pitkin (luku 2 ilmestynyt 6.12)
« Vastaus #11 : 08.12.2009 23:03:51 »
En osaa oikein sanoa mitään, mitä ei olisi sanottu. Aika klisee, tahtia voisi hidastaa, enemmän kuvailua. Kuitenkin erittäin suloinen ja kaikkea, ja onhan tätä mukava lukea. Ensimmäiseksi ficiksi ihan kelpo aikaansaannos. Toivottavasti saat sitä inspistä jostain, vaikka kyllä tiedän, että se on usein todella vaikeaa. Kiitoksia.

Ja Dramione -parituksellahan on mahdollista lukea vaikka mitä lässynlässyä ilman sen suurempia ongelmia (nimim. kokemusta on). Vaan niin ihana pari ♥
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Käytäviä pitkin (luku 2 ilmestynyt 6.12)
« Vastaus #12 : 10.12.2009 16:33:38 »
Mä tykkäsin, mut ainoo mikä mua häiritsi, oli se, että joissain kohissa oli puhekieltä.
Muuten kyllä tykkäsin tosi paljon :D

Lainaus
-Annanko vihjeen? Draco kysyi hymyillen.
-Jos viitsisit, Hermione sanoi näyttäen koiranpentu-ilmettä.
-No se on 178 cm ja se painaa 51 kg ja sillä on upea vartalo ja ihanat hiukset. Joko arvaat?
-Ööö… En, Hermione vastasi mukamas tietämättömänä.
-Ja minä luulin että olet fiksu ikäiseksesi, Draco sanoi ja nosti kätensä teatraalisesti ilmana.
-Nyt mä kyl loukkaannuin, hän jatkoi ja laittoi kädet puuskaan kääntäen selkänsä Hermionelle.
-No mitä? Kyllä minä ymmärsin, että vihje viittaa sinuun, Hermione totesi kietaisten kätensä Dracon ympärille halaukseen. 
IHANA!! :D

NeitiMusta.
Jatkooo vaan :D
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

VemBu

  • ***
  • Viestejä: 11
Vs: Käytäviä pitkin (luku 3!!! 8.8)
« Vastaus #13 : 08.08.2010 17:38:44 »
A/N: elikkä siis, kolmas luku olis niiku tässä... se varmasti poikkeaa monella tavalla noista aiemmista luvuista, koska saimme kirjoitukseen mukaan KittyCatin... tai siis, voisin sanoa että hän hyökkäsi kimppuuni "saanko kirjoittaa, saanko kirjoittaa, saanko, saanko, saanko..." *huoh* että minkäs sille voi... toivottavasti pidätte luvusta...

Luku 3:

Hermione istui kirjastossa. Hän oli alkanut tekemään kotitehtäviään mutta oli unohtanut itsensä keskelle suurta mielen valtamerta. Hän kahlasi rantaan ja meni makaamaan pyyhkeelle antaen auringon hyväillä ihoaan lämpimällä valolla. Hänestä tuntui mukavan rentoutuneelta. Hän ei tiennyt kauanko oli makoillut vaalealla ja ikuisuuteen jatkuvalla hiekkarannalla kun sai ämpärillisen viileää vettä päälleen. Hän kiljaisi vain huomatakseen Dracon tasaisen ihon vaaleiden hiusten reunustamilla kasvoilla ja harmaat silmät kiiluivat veikeinä pojan nauraessa. Hermione nousi ja lähti jahtaamaan poikaa pitkin pehmeältä tuntuvaa hiekkaa.
-...mione? Hermione!
Hermione avasi hitaasti silmänsä ja oli kiljaista nähdessään Ronin pisamaiset hieman punakat kasvot.
- Mikäs sinut noin on saanut… öh… unelmoimaan? Ron kysyi ja sai Hermionen epäilemään ettei poika edes tiennyt mitä kyseinen sana tarkoitti
- Olen väsynyt kun en saanut nukuttua, Hermione valehteli kun ei parempaakaan selitystä osannut Ronille sanoa kun epäili ettei poika ymmärtäisi kuitenkaan jos hän alkaisi selittää eikä hän oikein voinut sanoa totuuttakaan Dracosta ja hänestä itsestään.
- Ai…? Ron sanoi näyttäen hieman hölmistyneeltä. – Ajattelin vain jo voisit vilauttaa esseetä.
Hermionen olisi tehnyt mieli parahtaa ja kohottaa kätensä kohti korkeuksia mutta sen sijaan katsoi Ronia ja sanoi tälle hieman tylysti että pojan pitäisi itse yrittää saada jotain aikaan. Ja lähti niine hyvineen ja tavaroineen pois kirjastosta.

Hermione kuljeskeli käytäviä pitkin kun äkkiä tunsi nykäisyn ja huomasi olevansa tyhjässä luokka huoneessa seinän ja Dracon välissä. Kirjat joita hän oli kantanut olivat pudonneet sulkeutuneen oven lähelle ja Dracon huulet tuntuivat pehmeiltä. Se omalla tavallaan hämmensi Hermionea että pojan huulet voisivat olla noin pehmeät kun hän oli aina olettanut että kaikilla pojilla olisi hieman karkeat huulet. Draco erkani ja katseli Hermionen kasvoja.
- Olet kaunis, tämä virkkoi ja siirteli hellästi Hermionen hiuksia. - Hämmentävää eikö tosiaan...?
- Mikä?
- Se miten minä putoan välittömästi rakkauteen rohkelikko tytön kanssa joka on vielä kuraverinenkin...
- Et voi sanoa noin, hän töksäytti. Draco hämmentyi.
- Sanoa miten?
- Nimittää häpeilemättömästi kuraveriseksi. Tiedän että olen jästisyntyinen mutta miten voit sanoa että rakastat minua ja haukkua minut heti perään?! Hermione melkein parahti ja huomasi kyynelten kohoavan silmiinsä. Draco näytti hämmentyneeltä. Tämän silmät olivat hieman levällään ja huulet raollaan kuin olisi yrittänyt sanoa jotain. Hermionea alkoi hieman hävettää oma reaktionsa. Hän oli jo pitkään katsellut Dracon perään ja vihdoinkin kun oli saanut toisen vannomaan rakkautta vaikka epäsuorastikin hän sanoi noin toiselle ja sai tämän epäilemään oliko sittenkään oikeassa paikassa.

- Anteeksi, Hermione kuiskasi ja pyyhki kyyneleet silmäkulmistaan. Hän kohotti kätensä ja kurottautui halaamaan Dracoa. - Ihanaa että rakastat minua. Minäkin rakastan sinua. Ihan oikeasti. Anteeksi että tiuskaisin noin. Eihän se tietenkään ole oikein haukkua jästisyntyisiä mutta kai se on osa luonnettasi...
 Draco oli kuin puulla päähän lyöty ja katsoikin nyt vastakkaista seinää ja piti käsiään hellästi Hermionen ympärillä. Hän ei ollut ikinä miettinyt oliko oikein haukkua toisia vai ei. Ei hänen ollut tarvinnut miettiä moisia. Draco oli Malfoy ja Malfoyt olivat ylväinä roskasakin yläpuolella. Kuraveriset ja puoliveriset olivat vain pohjasakka jonka päällä he kävelivät välittämättä siitä sattuiko heihin vai ei. Olivathan he sen ansainneet olemalla olematta puhdasverisiä. Mutta nyt Draco epäröi omaa olemustaan ja se sai hänet hyvin hämmentyneeksi kun hän ei ollut ikinä ennen niin joutunut tekemään.

Hermione pelkäsi että menettäisi Dracon kun juuri oli tämän itselleen saanut. Draco oli hiljaa mutta Hemione tunsi kuitenkin jonkinlaista lohdutusta siitä että toinen ei työntänyt häntä pois. Kyyneleet palasivat silmiin ja Hermione tunsi Dracon käden päänsä päällä.
- Älä itke, tämä sanoi hiljaa. Ääni oli tapansa mukaan jämerän päättäväinen ja varma mutta jokin ripaus ylpeyttä siitä puuttui. Siitä oli tullut hellä ja rakastava ääni ja se sai Hermionen hämmentymään ja kyynelehtiminen loppui. Hermione kohotti katseensa Dracon kasvoihin ja tämä pyyhki kyyneleet Hermionen kasvoilta. Draco veti tytön halaukseen ja mietti itsekseen miten tässä näin oli käynyt. Milloin hän oli unohtanut ylpeytensä ja rakastunut tähän tyttöön? Hän ei muistanut. Hän ei ollut kiinnittänyt huomiota. Kädet kulkivat hellästi selkiä pitkin vaatteiden päällä ja välillä kävivät siirtämässä tai silittelemässä hiuksia. Muutama suudelma vaihdettiin ja ilmapiiri oli mukavan pehmeä. Hermione oli saada sätkyn kun Draco yllättäen siirsikin kätensä paidan alle.
- Hei älä säiky. Mä haluan olla vaan ihan vähän lähempänä, poika kuiskasi pehmeästi. Hermione veti henkeä ja hymyili Dracon haudatessa kasvonsa tuuheisiin ruskeisiin hiuksiin. Kädet olivat paikallaan paidan alla. Ne vain halasivat ja se tuntui Hemionesta mukavalta ja turvalliselta. Kyllähän hän halusi enemmänkin ja oli haaveillut siitä muttei uskonut olevansa vielä valmis mihinkään intiimimpään. Draco tuntui aistivan sen jollain tasolla ja pysyi pelkässä halissa. Hermionelle tuli etäisesti mieleen pojan kaipaavan äidillistä rakkautta mikä tuntui hänestä varsin kummalliselta. Hän oli aina ajatellut Dracon olevan ylväs ja itsenäinen. Ei hän ikinä ollut tullut ajatelleeksi että poika voisi kaivata rakkautta ja huolenpitoa, mikä ehkä johtui pojan luotaan pois työntävästä asenteesta.

Hermione silitteli Dracon hiuksia hellästi ja Draco valui seinää vasten istumaan vetäen Hermionen syliinsä. He istuivat siinä kauan. Hermione ei ollut ihan varma kuinka kauan mutta nautti tilanteesta. Hän heräsi ajatuksistaan Dracon vetäessä kätensä pois paidan alta.
- Kello alkaa olla aika paljon...
Hermione nyökkäsi ja nousi Dracon sylistä. Draco nousi ja keräsi Hermionen kirjat ojentaen ne sitten tytölle suukon kera. Hermione poistui luokka huoneesta kipittäen vikkelästi kohti Rohkelikko tornia. Hänellä olisi vielä paljon kotitehtäviä ennen nukkumaan menoa!

KittyCat kiittää ja kumartaa.

A/N: Jatkoa?

rakastan H/D tarinoita <3

Ranger

  • ***
  • Viestejä: 10
  • I won´t forget you when i go. I´l always remember.
Vs: Käytäviä pitkin (luku 2 ilmestynyt 6.12)
« Vastaus #14 : 02.09.2010 14:32:38 »
Kiitos Kitty Catille että jaksoit kirjottaa tähän tän luvun. :) Ja toivon että tulee paljon kommentteja siitä, pitäisikö jatkaa vai lopettaa tähän.
 :)

Welmasein

  • Makeisprinsessa
  • ***
  • Viestejä: 259
Vs: Käytäviä pitkin (luku 3 luku ilmestynyt 8.8 !!!!!)
« Vastaus #15 : 02.09.2010 15:42:35 »
oih, tää on ihana ja ei liian siirappinen. muutamia kirjotusvirheitä löyty, muuten ihan hyvin kirjotettu

kiitos ja jatkoa?
Me ihmiset emme tule maailmaan, vaan maailma tulee meille. Syntyessään ihminen saa koko maailman lahjaksi.

Jostein Gaarder - Enkelimysteerio

KittyCat

  • ***
  • Viestejä: 8
  • maailmanloppua odotellessa
Vs: Käytäviä pitkin (luku 3 luku ilmestynyt 8.8 !!!!!)
« Vastaus #16 : 14.09.2010 20:26:15 »
Eipä mitään. Oli kiva kirjoitella tätä kun oma tarina ei edisty (paha ja laiska minä).  ;D
Voin katsoa jos minä saan tähän jatkoa värkättyä ellei ystävykset sitten kiellä minulta sitä iloa (kun ei taaskaan oma tarina edisty ::) )
--,--'--@