Kirjoittaja Aihe: Hereillä (K11, Songfic, one-shot, Ron/Hermione, romance/fluffy)  (Luettu 1848 kertaa)

Aiqsu

  • bubble
  • ***
  • Viestejä: 436
Ficin nimi: Hereillä
Kirjoittaja: Aiqsu
Tyylilaji/Genre: Romance/Fluffy
Ikäraja: K11
Paritus: Ron/Hermione
Huomioitavaa: Kuten tiedossa on, tämän tarinan henkilöt omistaa Rouva Rowling itse ja olemme hänelle hyvin kiitollisia heistä.
Yhteenveto: Songfic Secondhand Serenaden kappaleesta Awake.

~Hereillä~

”Ron?” kuului kuiskaus jostakin Ronin läheltä.
”Mm?” Poika vastasi hiljaa. Huone oli pilkkopimeä, joten Ron ei voinut nähdä Hermionea, mutta hän tunsi tytön käsivarsien kiertyvän ympärilleen.
”Ei mitään. Halusin vain tietää, olitko vielä hereillä.”
”Olen minä.”
Syntyi pitkä hiljaisuus, jonka aikana kumpikin mietti, mitä toinen mahtoi sillä hetkellä ajatella. Molemmat hengittivät tiheästi, ja Ron tunsi Hermionen sydämensykkeet selkäänsä vasten, kun tyttö painautui lähemmäs. Ron käänsi kylkeään siten, että heidän nenänsä olivat vain muutaman sentin etäisyydellä toisistaan.
”Mitä sinä ajattelet?” Hermione kuiskasi.
”Sinua”, Ron sanoi ja hymyili pimeässä. ”Kuten aina.”
Lämmin henkäys pääsi Hermionen huulilta, kun hän kumartui suutelemaan Ronia. Hän painoi kätensä pojan poskille, jotka hohkasivat kuumuutta. Ron kietoi kätensä Hermionen vyötäisille ja veti tyttöä lähemmäs. Heidän huulensa pysyivät toisiaan vasten lämpiminä. Tämä hetki oli täydellinen.

You're lying real still,
but your heart beat is fast just like mine.
And the movie's long over,
that's three that have passed, one more's fine.


Kuumuus nousi hikipisaroina Hermionen iholle Ronin huulten siirtyessä hänen leualtaan alas kaulalle. Paksu peitto tippui hiljaa tömähtäen lattialle Ronin työntäessä sen sängyltä samalla, kun poika kääntyi selälleen vetäen Hermionen päälleen. Hermione liu’utti käsiään pitkin Ronin rintaa, kumartui suutelemaan pojan huulia ja jäi sitten makaamaan liikkumatta tämän rintaa vasten.
”Mitä nyt?” Ron kysyi yllättyneenä.
”Meidän pitäisi nukkua”, Hermione kuiskasi ja hymyili pimeässä.
”Ole kiltti”, Ron kuiskasi suoraan Hermionen korvaan. ”Älä nukahda vielä. Minun vuokseni.”

Will you stay awake for me?
I don't wanna miss anything
I don't wanna miss anything
I will share the air I breathe,
I'll give you my heart on a string,
I just don't wanna miss anything.


“Hyvä on. Tämän kerran”, Hermione kuiskasi hellästi ja näykkäisi Ronin alahuulta. ”Vain tämän yhden kerran.”
”Miksi vain tämän kerran?”
”Koska minä tarvitsen unta, hölmö.”
”Minä tarvitsen sinua enemmän kuin unta. Aina. Enkä vain tämän yhden kerran.”
Hermione huokaisi hymyillen. Tämän kiistan hän tiesi hävinneensä, joten kun Ronin huulet tavoittivat hänen omansa, hän vastasi suudelmaan hellästi. Pojan kädet kulkivat pitkin hänen kylkiään ja päätyivät lopulta vetämään Hermionen yöpaidan tytön pään yli. Yksinäinen valonsäde eksyi verhojen välistä pilkkopimeään huoneeseen ja valaisi sylikkäin makaavan nuorenparin kasvot. Ron katsoi Hermionea syvälle silmiin ja tyttö hymyili hänelle onnellisena. Yön taika oli lumonnut heidät, ja pian he keinuivat sylikkäin kuunsäteiden liikkuessa hiljaa heidän ympärillään.

I'm trying real hard not to shake. I'm biting my tongue,
but I'm feeling alive and with every breathe that I take,
I feel like I've won. You're my key to survival.

And if it's a hero you want,
I can save you. Just stay here.
Your whispers are priceless.
Your breathe, it is dear, so please stay near.


Karannut kuunsäde oli poistunut huoneesta jättäen sen jälleen pilkkopimeäksi, mutta Hermione makasi Ronin sylissä ja pojan kädet silittelivät hiljaa hänen hiuksiaan.
”Tiedätkö, olen varma ettei tässä maailmassa ole toista paikkaa jossa olisin mieluummin kuin tässä sinun kanssasi”, Ron kuiskasi Hermionen hiuksiin. ”Eikä täällä varmasti ole juuri nyt miestä, joka olisi minua onnellisempi.”
”Mistäs moinen varmuus?” Hermione kysyi hymyillen.
”Kukaan ei voi olla minua onnellisempi, sillä minulla on sinut, ja sinua on vain yksi. Ja minä olen uskomattoman onnekas, kun olen saanut sinut kokonaan itsellesi.”
Ron kumartui suutelemaan Hermionea tämän olkapään yli. Tytön pää jäi lepäämään hänen hartiaansa vasten, ja hetken he lepäsivät siinä ääneti.
”Ron”, Hermione kuiskasi. ”Sano se. Nyt.”
”Mikä niin?” Ron kysyi kiusoittelevasti.
”Sinä tiedät. Sano se.”

Say my name. I just want to hear you.
Say my name. So I know it's true.
You're changing me. You're changing me.
You showed me how to live.
So just say. So just say,

That you'll stay awake for me.
I don't wanna miss anything.
I don't wanna miss anything.
I will share the air I breathe,
I'll give you my heart on a string,
I just don't wanna miss anything.


”Hyvä on. Minä rakastan sinua. Ikuisesti.”
« Viimeksi muokattu: 20.03.2015 23:48:11 kirjoittanut Unohtumaton »

Haalea

  • Tarpeeksi
  • ***
  • Viestejä: 258
Vs: Hereillä (K13)
« Vastaus #1 : 22.08.2010 20:49:45 »
Luin tän varmaan kuus kertaa, ku tää oli niiiin ihana ja vasta sen jälkeen huomasin et sää oot kirjottanu tän :) ron on niin ron <3 ja olit kuvaillut asioita (taas vaihteeksi) ihan älyttpmän hyvin ja tunteikkaasti. Kiitos tästä! <3

Cinnamon.

MUOKSMUOKS//
Lainaus
Huomioitavaa: Kuten tiedossa on, tämän tarinan henkilöt omistaa Rouva Rowling itse ja olemme hänelle hyvin kiitollisia heistä.
Valitettavaa mutta totta x)) <33 Team Ron Weasley <3333333333333333 kuten varmaan hyvin tiedät ;)))
« Viimeksi muokattu: 22.08.2010 20:56:26 kirjoittanut cinnamon. »

naskalihammas

  • ***
  • Viestejä: 89
Vs: Hereillä (K13)
« Vastaus #2 : 02.09.2010 18:50:38 »
Oon ny pitäny vähä taukoo R/Hrm ficeistä, ja ny tauon jälkeen tää oli eka jonka luin, ja ny taas muistan miks olin nii hulluna R/Hrm ficceihin  ;)<3

Lainaus
”Minä tarvitsen sinua enemmän kuin unta. Aina. Enkä vain tämän yhden kerran.”

Aaww<3  :D
Mut kiitos tästä ficistä ja kirjottele toki lisää (;

sofiaprinsessa

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 11
    • it changes us.
aaw , niin sulonen ♥ kiitos , tää oli ihana , tykkäsin kauheesti !