Kirjoittaja Aihe: Kelmien 4. vuosi Tylypahkassa, k-11  (Luettu 7447 kertaa)

Contessa

  • ***
  • Viestejä: 711
Kelmien 4. vuosi Tylypahkassa, k-11
« : 11.08.2010 15:45:22 »

Title: Kelmien 4. vuosi Tylypahkassa
Author: Contessa (ja Cleopatra)
Genre:  Romace, humour, drama.. kaikkea sekaisin.
Pairing: Remus/MS, Sirius/MS, James/Lily
Rating: Korkeimmillaan K11 //zougati muokkasi ikärajan vastaamaan uusia ikärajoja
Summary - "Kuten ehkä olette jo huomanneet, meillä on täällä kaksi uutta oppilasta. Neidit Nicole ja Natalie Promblema tulevat 4. luokalle, ja heidän tupansa on…"
Disclamer: Lilyn, Kelmit, Tylypahkan & muut tunnistettavissa olevat henkilöt omistaa J.K. Rowling, mutta Nat & Nic ovat MUN joten näpit irti. En saa mitään rahallista korvausta näillä leikkimisestä.
Warnings: Paikoittain ääliöhuumoria
A/N: Syntyi melko tyhmästä pähänpistosta, että minä ja kaverini keksittäisiin "kaksi riviä kerrallaan" tekniikalla tarina :--) Mutta nyt.. enjoy if you can!

prologi   
           
Oli lounasaika Tylypahkassa. James ja Sirius ahmivat kaksin käsin herkkuja Remuksen katsellessa moittivasti vierestä. Äkkiä ovet aukenivat ja sisään astuivat kaksi tyttöä. Kaikkien salissa olevien päät kääntyivät ovensuussa seisoviin tyttöihin, ja jopa Sirius malttoi lopettaa mussuttamisen hetkeksi.
- Keitä nuo ovat, James kysyi ystäviltään tarttuessaan leivokseen.
- Ei aavistustakaan, mutta he ovat varmaankin ne uudet oppilaat, joista Dumbledore puhui, Peter tuhisi.
- Sherlock, Sirius mutisi haukaten leipää.
Dumbledore kiipesi korokkeelle ja kröhömmäsi hetken, ennekuin aloitti puheensa.
– Kuten ehkä olette jo huomanneet, meillä on täällä kaksi uutta oppilasta. Neidit Nicole ja Natalie Promblema tulevat 4. luokalle, ja heidän tupansa on…
– Ei enää yhtään Luihuista enää, tai räjähdän, Sirius kuiskasi.
– ROHKELIKKO, Dumbledore jatkoi. Kelmit vilkaisivat toisiinsa.

ensimmäinen luku
- Mutta meidän pitää..
- Ei.
- Älä ole tylsä, Remus, tiedät hyvin, että luihuisten noituminen on suosikkipuu-
- Ei.
- Remuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu-uuuuuuuuuuuuuuuus!
- EI.
- WUH!
- EI!
- jooooopaaaaaaaaaaaaas!!
- Sitten joudut itse kirjoittamaan kolme ja puoli pergamenttia hämykeijuista.
- Olet epäreilu, Remus!
- Tiedän.
Sirius poistui Rohkelikon makuusalista ovet paukkuen ja kertakaikkisen vihaisen oloisena. Astuessaan ulos hän törmäsi Nicoleen -tai Natalieen, hän ei tiennyt, sillä heitä on mahdotonta erottaa toisistaan.
- Onko täällä yleensä tapana törmäillä toisiin oppilaisiin, Nicalie, kuten Sirius heitä nimitti, kun he olivat yksin, kysyi hämmästyneenä kerätessään pudonneita tavaroitaan lattialta.
- Ei oikeastaan, mutta sinä käytännöllisesti katsoen juoksit ylitseni, Sirius sanoi happamana.
- Sinä varmaan suutuit jollekin, sillä noin huolimattomasti ei kävele kukaan, Nicalie sanoi Siriukselle ystävällisesti. Sirius vain tuhahti vastaukseksi, teki U-käännöksen ja käveli takaisin makuusaliin.
- Joko päätit, mitä teet?, Remus kysyi Siriukselta.
- Joo. Etsin uuden tukiopettajan, Sirius vastasi.
Remus vain kohautti harteitaan. Sirius oli tehnyt tämän niin monta kertaa ennekin, eikä koskaan löytänyt uutta opettajaa.
- Itse asiassa taidankin mennä heti etsimään uutta opettajaa. Moikkelis!, Sirius huudahti. Käytävälle syöksähdettyään Sirius törmäsi Nicoleen ja Natalieen.
- Sinuun näköjään ei voi olla törmäämättä, Nicole hymähti katsoessaan Siriusta.
- Oli kiire, minun on etsittävä uusi tukiopettaja, Sirius murahti.
- Mihin sinä semmoista tarvitset, Natalie hämmästyi.
- Tekemään läksyni, jos suoraan sanotaan, Sirius ärisi. Tytöt katsoivat toisiinsa, ja sitten taas Siriukseen.
- Me tiedetään hyvä opettaja, Nicole sanoi.
- Itse asiassa kaksi, Natalie korjasi. Sirius mulkoili sisaruksia epäluuloisena.
- Ihanko totta? Keitähän nämä mahtavat olla? Sirius kysyi.
- Me tietenkin, sisaruksen hihkaisivat yhtä aikaa.
- Mutta me halutaan vastapalvelus, Nicole varoitti.
- Niinkö? Millainen? Sirius kuulosti äkkiä tuhat kertaa epäluuloisemmalta.
- Me tahtoisimme harjoitella kirouksia, mutta emme ole löytäneet yhtään sopivaa henkilöä, johon olisi hyvä iskeä, Natalie paljasti. Siriuksen ilme kirkastui.
- Minä tiedän, keihin te voitte harjoitella, kunhan ette jää kiinni, hän hihkaisi.
- Tiedetään, ei ole sääntöjen vastaista kirota ihmisiä, on vain kiellettyä jäädä siitä kiinni, tytöt virnistivät taas yhtä aikaa. Siriuksesta heidän telepaattinen viestintänsä alkoi olla jo hiukan pelottavaa, joten kiitettyään tyttöjä hän marssi takaisin poikien makuusaliin, jossa häntä odotti järkytys. James potkunyrkkeili, Peter pomppi sängyllään ja Remus mulkoili heitä sen näköisenä, kuin olisi halunnut kirota kummankin siihen paikkaan.
-   Moi Petra, Remie & Jamie, minä olen löytänyt tukiopettajan! Sirius huusi tanssien saksanpolkkaa.
- Jamie? James kysyi epäilevästi.
- Kuka on Remie? Remus hämmästyi.
- Petra, kuka hän on? kysyi puolestaan Peter.
- Noh, Remie nukkuu tästä päivästä lähtien täällä, Sirius sanoi kiero hymy huulillaan.
- Missä hänen sänkynsä on, piipitti hyppelynsä keskeyttänyt Peter. Sirius hypähti Remuksen sängylle.
- Tässä.
- Missäs minä sitten nukun? kysyi surullisen oloinen Remus. James taputti häntä toverillisesti olalle.
- Sinä voit muuttaa oleskeluhuoneen sohvalle, James sanoi lähes yhtä surullisena. Sirius sen sijaan virnisti kelmimäisen leveästi.
- Jotkut ovat unohtaneet Jamien ja Petran, Sirius muistutti yrittäen tukahduttaa hihityksen.
- He voivat mennä Remuksen seuraksi, James yritti.
- Höpsis, he nukkuvat teidän sängyissänne, Sirius toitotti iloisesti.
- Mutta se on e-p-i-s-t-ä! Peter ruikutti.  – ja ei Sirius sitä paitsi tarvitse niin paljon naisseuraa.
- Minä, kansainvälinen naistennielijä tarvitsen PALJON naisseuraa, ettäs tiedät, Sirius hymyili vieläkin leveämmin.
- Te olette muuten harvinaisen hyväuskoisia hölmöjä, kun uskoitte mitä sanoin, Sirius tuumasi. Remus ja James pysähtyivät järkyttyneinä.
- Eli.. Mitään Jamieta, Remietä tai Petraa ei olekaan?
- Ei tietenkään, Sirius vastasi. Remus ja James vilkaisivat toisiinsa. He lähestyivät uhkaavasti, ja ennen kuin Sirius ennätti kissaa sanoa, Remus oli tarttunut hänen käsiinsä ja James jalkoihin. He lähtivät kuljettamaan naurusta hytkyvää Siriusta Tylypahkan halki ulos, kohti järveä. Sirius ulvoi naurusta lähes koko matkan, mutta kun hän vihdoin äkkäsi, mihin he olivat menossa, hänen hymynsä vihdoin hyytyi.
- Ei, ei, Jamie, sinä tiedät etten osaa uida, ei, ei, ei, apuaaaaaaa..!
- Siinä tapauksessa nyt on hyvä aika opetella, James tuumasi.
”Jamie” ja Remus olivat heittäneet vastustelevan Siriuksen yli laidan jättiläiskalmarin seuraksi. Sirius huusi kuin hinaaja, yritti roiskuttaa vettä kahden muun päälle ja yritti surkeasti onnistua uimaan takaisin rantaan. Jättiläiskalmari ei pitänyt siitä, että sen rauhaa häirittiin, joten se heitti hurjasti huitovan Siriuksen rantaan. Siriuksen onnistui roiskuttaa vettä Jamesin päälle, mutta Remus väisti kauhean kohtalon. Lounas oli jo alkamassa, joten James ja Sirius menivät vaihtamaan kuivat vaatteet.
 


« Viimeksi muokattu: 03.05.2015 13:06:00 kirjoittanut zougati »

tumblrpoetryicons
'til the veins run red and blue

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Kelmien 4. vuosi Tylypahkassa, k-13
« Vastaus #1 : 12.08.2010 00:23:44 »
Tää kuulostaa ihan hauskalta.. Vaikkakin kuvailua vois olla ehkä vähän enemmän.. 8)
Tykkäsin tosta Siriuksen keksinnöstä ( Remie, Petra, Jamie),, en vaa tajuu miten ne ei tajunnu niit.. :D
Ja hassuu aatella, ettei Sirius osais uida.. :D
No, mut jatkoo ois ihan kiva saada!

NeitiMusta. :D
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Contessa

  • ***
  • Viestejä: 711
Vs: Kelmien 4. vuosi Tylypahkassa, k-13
« Vastaus #2 : 12.08.2010 09:47:33 »
oi kiitos kommentistasi NeitiMusta!  Juu, olen huomannut, että puheenvuoroja on hiukkasen liikaa ja kuvailua liian vähän, yritän tulevaisuudessa lisätä kuvailua. Jatkoa tulee tänään/huomenna :--)

tumblrpoetryicons
'til the veins run red and blue

Contessa

  • ***
  • Viestejä: 711
Vs: Kelmien 4. vuosi Tylypahkassa, k-13
« Vastaus #3 : 12.08.2010 12:15:54 »
jatkoaaaah.

                                              
luku 2
He menivät Suuren Saliin, jossa Sirius tahtoi välttämättä Jamesin ja Remuksen väliin. Kun he istuivat ja söivät, he olivat jo tyyniä.
- Kuule Sirius, ethän ole vihainen siitä uintireissusta? Remus kysyi katuvana.
- En ollenkaan, minusta on mukavaa pulahtaa uimataidottomana jääkylmään veteen, Sirius vastasi, otti keitosta kalan ja työnsi sen salamannopeasti Remuksen kaavunkauluksesta sisään. Remus heilui kuin hullu yrittäen saada kylmää kalaa pois kaapunsa sisältä. James hohotti kuin hirvi, ja jopa Peter tirskui.
- Onko teidän pakko leikkiä ruoalla, Lily kysyi inhoa äänessään. Jamesin nauru loppui kuin veitsellä leikaten, ja hän katsoi Lilyä katseella, jolla uskollinen koira katsoo omistajaansa.
- Ei tietenkään, Lily-rakkaani, James sanoi siirappisella äänellä, joka sai Siriuksen näyttämään melko pahoinvoivalta.
- Se on edelleen Evans sinulle, Potter, Lily sähisi.
- Muttet voi kieltää minua kutsumasta sinua siksi, James vastusti.
- Itse asiassa voin, Lily tuhahti myrkyllisesti.
- Mutta jokatapauksessa et voi pakottaa minua tottelemaan, James virnisti voitonriemuisena.
Samaan aikaan Nicole ja Natalie saapuivat paikalle.
- Hei Sirius, James ja muut hassut pojat, Natalie sanoi iloisesti.
- Kenen tyttöystävä olet, varmaan Jamesin, Nicole jatkoi ennekuin kukaan ehti vastata
-  Ei ollakaan ennen nähty, hauska tutustua. Lily aukoi hetken suutaan kuin kala kuivalla maalla.
- Hauska tavata, Lily pihisi.
- Minä olen mielummin Remus kuin hassu poika, Remus mutisi vastalauseensa.
- Anteeksi? kysyi Nicole hymyillen niin sädehtivästi, että James ja Sirius pyörtyivät liiallisen säteilyn vuoksi. Lily mulkaisi Jamesia, joka vielä hetki sitten oli haukkunut häntä rakkaakseen ja nyt jo pyörtyili toisen tytön hymystä. Tämä vahvisti Lilyn päätelmää Jamesin luotettavuudesta, joka prosentteina oli ainakin tällä hetkellä 0. Nicole jatkoi hymyilyä, ja kysyi Remukselta ja Peteriltä, oliko Jamesilla ja Siriuksella mahdollisesti tapana pyörtyillä jatkuvasti, mutta harmikseen hän ei saanut pyörtyneeltä kaksikolta muuta vastausta kuin vaimean tumpsahduksen, joka kuului heidän pudotessaan tuoleiltaan. Lily mulkoili kiukkuisesti Nicolea, joka ei vieläkään ymmärtänyt lopettaa hymyilyä.
- Ihme sakkia, Natalie tuumasi iloisesti.
- Tästä aamusta asti kaikki joille olen hymyillyt, ovat pyörtyneet. Ei kai se johdu uudesta hammastahnastani, sillä aion käyttää sitä aina. Lilyn mielenkiinto heräsi.
- Minkä niminen?
- Pepsodent White Now, tai jotain sinnepäin, Nicole hymyili jälleen. Lily mutisi jotain epämääräistä Pepsodent-tytöstä, joka saa pojat pyörtyilemään pelkällä hymyllään, mutta Nicole ei välittänyt.
- Hei kuka sammutti valot ja tiputtelee toisia tuolilta, eikö se tiedä että kaikille riittää, Peter huusi hädissään pöydän alla. Vaimea pamahdus ja muutama kirosana ilmaisivat, että Sirius oli lyönyt päänsä pöydän reunaan noustessaan pystyyn.
- Missä olen, mikä olen? kuului klassinen kommentti Siriuksen noustua tuolilleen.
- Tuo nyt ainakin on saanut jonkun aivovamman, Natalie huolestui.
- Aivovamma sillä oli jo syntyessään, Lily tuhahti.
- Mistä tiedät sen onko jompikumpi vanhemmistasi lääkäri, oliko hän tutkimassa tätä Siriusta? Nicole kysyi hämääntyneenä. Lilyllä ei ollut aikaa vastata, sillä James heräsi juuri silloin ja huudahti kovaan ääneen hänen nimensä, ja hänelle tuli kiire hiljentää James.
- Pitäisikö tuosta jo alkaa huolestua, Natalie kysäisi osoittaen Remusta, joka edelleen makasi lattialla aivan kanttuvei. Lily ja kelmit vilkaisivat nopeasti pöydän alle.
- Ei kannata, he sanoivat yhteen ääneen, mutta Nicole oli jo ehtinyt kaataa ämpärillisen kylmää vettä Remuksen päälle. Kun Remus nousi ylös, hänellä oli selvästi paljon asiaa
- miitämitämitä, Remus huomautti katsellen pöllämystyneenä ympärilleen. Ennen kuin kukaan ehti vastata, hän nousi ylös, ja jatkoi höpötystään.
- Missä olen, kuka olen, kuka olet, mitä teen täällä? Remus kyseli hölmistyneenä.
- Sinä olet hammaskeiju, asut tyynyn alla ja olet etsimässä hampaita, minä olen Nicole, Nicole selitti avuliaasti.
- Ahaa, Remus ymmärsi.
- Taidanpa tästä mennä keräämään lisää hampaita. Sirius, James ja Peter vilkaisivat nopeasti toisiaan.
- EHKÄ meillä on kuitenkin syytä huolestua, Sirius mutisi.
- Mitä sinä teet, Remus? James kysyi Remukselta, joka ryömi pöytien alla etsien pudonneita hampaita.
- Hoidan virkaani, Remus selitti. Sirius pyöritteli silmiään, ja Peter nauroi. Lilystä asiassa ei ollut kerrassaan mitään huvittavaa. Ennen kuin Lily ehti saada mitään kohtausta, oli paikalle saapastellut eräs luihuispoika nimeltään Severus Kalkaros.
- Ruikuli, Sirius riemastui, ja oli jo tarttumassa taikasauvaansa, kun Remus asteli hiukan horjahdellen ja typerästi virnistellen Severuksen luo.
- Minä olen hammaskeiju, hauska tavata, Remus tervehti äärettömän ystävällisesti. Severus mulkoili Remusta epävarman oloisena.
- Hei, kukas sinä olet? Nicole kysyi
- Oletko eksynyt? Niin voi joskus käydä, Natalie sanoi ymmärtäväisesti. Ennen kuin kukaan ehti sanoa mitään, olivat tytöt ja alkaneet kysymystulvansa.
- Mikä on nimesi?
- Missä asut?
- Oletko poika?
- Etkö koskaan pese tukkaasi?
- Miksi sinulla on tuommoinen nenä?
- Et kai ole Luihuinen?
- Vihaan Luihuisia!
- Heeeeeeeeeeeetkinen! Severus Kalkaros, ei kuulu sinulle, olen, ei myöskään kuulu sinulle, en tiedä, olen, harmi sinulle. Nicole ja Natalie mykistyivät kahdeksi sekunniksi, kunnes jatkoivat jälleen.
- Meille pitää kertoa kaikki, vaikka asutkin Kehrääjänkujalla Nicole vastaa murhanhimoisena
- Et muuten varmaan pese tukkaasi sillä se haisee varmaan 1200km päähän, jatkoi Nicole.
- Sinulla on varmaan suvussa paljon linnunnokkia, Natalie korosti myrkyllisesti ja otti omenan käteensä. Heidän väiteltyään hetken Sirius ja James raahasivat räpiköivän hammaskeijun sairaalasiipeen, ja palasivat takaisin kymmenen minuutin kuluttua. Remus näytti melko hämmästyneeltä.
- Matami Pomferta mukaan hän saattaa tuntea outoa mieltymistä hampaisiin seuraavan kolmen viikon ajan, ja muutenkin käyttäytyä oudosti, mutta muuten hän on kunnossa, Sirius selvensi hämmästyneille Rohkelikoille.
- Ahaa, vai on pikku-Remus menettänyt järkensä, Severus huudahti voitonriemuisena. Sirius ja James vetäisivät taikasauvat taskustaan ja osoittivat niillä uhkaavasti Severusta.
- Olenko? kysyi Remus hölmistyneenä. Häntä ei kuunneltu, vaan Sirius huudahti ”Keholeijus!” ja lennätti Severusta pitkin Suurta Salia. Severus huusi hirmuisesti.
- Äh, tämä on mätä, Nicole suutahti omenalleen ja heitti sen umpimähkään olkansa ylitse. Yllätyksekseen hän kuuli pamahduksen, kun omena iskeytyi Severuksen päähän.
- Sori, hän liversi iloisesti eikä näyttänyt tippaakaan katuvalta.
- Päästäkää alas, Severus uikutti korkeuksista. Sirius virnisti leveästi ja päästi Severuksen maahan – ryminällä.
Oppilaiden marssittua tupiinsa Severus etunenässä, Lily alkoi saarnata Kelmeille.
- Oliko teidän pakko kiusata taas Sevvievä?  Kuka teistä on sen pikku koplan pomo?
- James, kuului kahdesta suusta. Remus tyytyi hämmästelemään maailman menoa.
- Sitä paitsi nuo tytöt vänkäsivät Ruikulin kanssa ensiksi, Sirius puolusteli itseään.
-  Seli seli, tuhahti Lily ja purjehti nenäänsä nyrpistäen pois oleskeluhuoneesta. James jäi istumaan tuolilleen avuttoman oloisena.
« Viimeksi muokattu: 12.08.2010 12:24:22 kirjoittanut Contessa »

tumblrpoetryicons
'til the veins run red and blue

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Kelmien 4. vuosi Tylypahkassa, k-13
« Vastaus #4 : 12.08.2010 15:12:24 »
Pyörtykse noi oikeesti? Tää luku meni mul jotenki ohi.. 8)
Tai siis en oikein tajunnu sitä, et miks ne pyörty? Ja mistä noi kaksoset ties, mis Severus asuu?
Tää oli kyl aika jännä.. Ja tykkäsin myös siitä, et tässä oli vähän enemmän kuvailua..
Ehkä tää selviää mulle sit ku tulee lisää lukuja! :D

NeitMusta.. :D

ps. Nauroin kyl sille, ku Remus luuli olevansa hammaskeiju.. :D
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Contessa

  • ***
  • Viestejä: 711
Vs: Kelmien 4. vuosi Tylypahkassa, k-13
« Vastaus #5 : 12.08.2010 21:44:34 »
NeitiMusta // Joo en ihmettele että meni ohi, sillä luku syntyi hyvin vahvassa sokerihumalassa, ja kaverin neronleimauksesta :---D En tiedä, pitää joskus kysyä.. ) :--Totta. Ehkä tosiaan, tai sitten ei :'--D  kiva kun nauratti toi Remuksen hammaskeijuilu, hauskaksi tarkoitettu :----------)

tumblrpoetryicons
'til the veins run red and blue

Kika

  • ***
  • Viestejä: 143
Vs: Kelmien 4. vuosi Tylypahkassa, k-13
« Vastaus #6 : 15.10.2010 22:43:44 »
ihana. nauroin hulluna  ;D
Kai laitat jatkoa?

Kika
Vain kahdelle sielulle näyttää se saman muiston, riippuvaisen toinen toisestaan. Ja ajankin myötä, erottuaan, ei se poistu piilottamallakaan.

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Kelmien 4. vuosi Tylypahkassa, k-13
« Vastaus #7 : 17.10.2010 19:55:01 »
Onks jatkoo millon tulos? :D

NeitiMusta. 8)
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Contessa

  • ***
  • Viestejä: 711
Vs: Kelmien 4. vuosi Tylypahkassa, k-13
« Vastaus #8 : 30.12.2010 12:18:49 »
jatkoa tulossa tänään :---)

tumblrpoetryicons
'til the veins run red and blue

Contessa

  • ***
  • Viestejä: 711
Vs: Kelmien 4. vuosi Tylypahkassa, k-13
« Vastaus #9 : 30.12.2010 12:42:02 »
luku 3

- No, saitko tukiopettajan, Remus kysyi illalla poikien makuusalissa.
- Sain, Sirius vastasi. Remus näytti hetken siltä kuin aikoisi sanoa jotain, mutta tyytyi sitten vain olemaan hiljaa. Kukaan ei taatusti kestäisi Siriuksen tukiopettajana olemista paria päivää pitempään.
- Kuka sinua opettaa? James kysyi kiinnostuneena.
- Prombleman kaksoset, eli Nicole ja Natalie, Sirius sanoi selvästikin ylpeänä. James ja Remus vilkaisivat toisiinsa huolestuneina. Peter näytti lähinnä miettivän, miten kaksi tyttöä suostuisi siihen. Sirius huomasi tovereidensa epäluuloisuuden.
- Uskokaa mitä haluatte, hän tuhahti.

Samassa tyttöjen huoneesta kuului kiljuntaa. Sirius ja James hyppäsivät luudilleen ja leijailivat ikkunasta ulos ja tyttöjen makuusalin ikkunaan. Nicole ja Natalie selvästi vänkäsivät jostakin. Sirius koputti ikkunaan.
- Onko kaikki hyvin, hän kysyi.
- Paremmin nyt kun sinä tulit, Natalie sanoi.
- Miksi te oikein kiljuitte, James kysyi.
- Emme ainakaan siksi, että olisimme saanet kaksi poikaa vaivaksemme, Nicole tuhahti.
- Ei ole silti syytä säikyttää koko tupaa, James mutisi. Nicole tuhisi loukkaantuneena, mutta Natalie loi rakastuneita silmäyksiä Siriukseen, minkä Nicole heti huomasi. Sirius oli pudota luudalta, kun Nicole sanoi;
- Onpas siinä suloinen pari. Samassa Lily astui huoneeseen keskyttäen Nicolen aloittaman nälvimisen. Hän huomasi pojat ikkunassa. Seurasi välitön kirkumisooppera, ja pojat tukkivat korvansa tottuneesti.
- Joko lopetit? Sirius kysyi pitkästyneenä.
- Minkä? Lily hämmästyi.
- Oopperan, Sirius selvensi. Nicole katsoi tyynyä, ja sen jälkeen vilkaisi Lilyä suunnitellen mitä ilmeisemmin vaientavansa Lilyn sen avulla. Lily huomasi Nicolen suunnitelmat ja saapasteli loukkaantuneena mahdollisimman kauas Nicolesta.
- Sirius. Nähdään tunnin päästä kirjastossa. Aloitamme tunnit siellä, Nicole sanoi äänensävyllä, joka ei sallinut vastaväitteitä. Nicole lähti huoneesta Natalie perässään. Natalie kääntyi ovella ja iski Siriukselle silmää. Sirius oli jälleen pudota luudalta, ja James loi häneen katseen, joka sanoi: ”tästä-puhutaan-vielä-ja-voit-olla-varma-että-kaikki-kuulevat”. Pojat lensivät takaisin makuusaliin, jossa Peter ja Remus selvästi kiinnostuneina odottivat selontekoa tapahtumista. Sirius painui saman tien ulos huoneesta.
- Mitä merliniä tuo oli, Remus hämmästyi. Peter katsoi selvästi selitystä vailla olevana Jamesta. James aikoi sanoa jotain, mutta tyytyi vain selittämään, miksi tytöt olivat kiljuneet. Sirius palasi makuusaliin, otti kirjat ja oli selvästi lähdössä. Remus aloitti kyselyn, kun Sirius kohotti mitään sanomatta taikasauvansa, mutisi loitsun ja Remus hiljeni. Hiljennyskirous oli iskenyt. Sirius lampsi huoneen poikki ja astui ulos. Hän lähti kävelemään kohti kirjastoa. Käytävät olivat lähes tyhjät, vain yksi eksynyt ekaluokkalainen alkoi nykiä häntä hihasta päämääränään selvittää ennustusluokan sijainti. Sirius ei kuitenkaan viitsinyt käyttää vähäistä itsehillintäänsä selittämällä kovakalloiselle ekaluokkalaiselle  yhtään mitään, joten hän jatkoi matkaansa. Kun Sirius saapui kirjastoon, Natalie syöksyi heti hänen luokseen.
- Istu. Penkille. Nyt, Nicole sähisi. Sirius ei oikein tiennyt, tarkoittiko Nicole häntä vai Natalieta, mutta totteli. Natalie istui saman tien aivan Siriuksen viereen.
- Varmistan vain myös teet jotain, Natalie sanoi melkein ujona.
- Mistä sinun piti tehdä aine? Nicole kysyi ankarasti
- Eääh, Sirius mutisi näyttäen yhä hämmästyneeltä.
- Väärä vastaus, Nicole murisi muuttuen hiljalleen kiukusta harmaaksi.
- Hämykeijuista kolme ja puoli pergamenttia, Sirius vikisi hiljaa. Natalie vilkaisi Nicolea tummanpuhuvasti. Nicolen katse siirtyi kirjasta ovelle Lilyn astuessa sisään. Itsessään Lily ei ollut mitenkään hämmästyttävä näky, mutta hän raahasi toista ihmistä korvasta.
- Sinä. Pyydät. Anteeksi. Siriukselta, Lily murisi hyvin uhkaavasti taluttamalleen pojalle. Sirius katsoi kummastuneena Lilyä, ja tajusi vasta sitten, kuka poika oli.
- James, Sirius ähkäisi. - Mitä sinä olet tehnyt, hän kysyi ystävältään.
- Hän kiersi koulua huutamassa, miten söpö pari sinä ja Natalie olette. Ja nyt hän tahtoo pyytä anteeksi, vai mitä, Lily sanoi Jamesin puolesta. Siriuksen katse muuttui mustaksi, ja James kiemurteli vaivaantuneena.
- VAI MITÄ, Lily toisti uhkaavasti. Sirius kääntyi pois. Nicole katsoi Siriusta hyvin määräävällä ilmeellä.
- Selvitä asia nyt heti tai…!
Pojat tuijottivat hetken toisiaan ja livahtivat sitten siivouskomeroon keskustelemaan.
- Ö-ö sori Sirius. Sanoi James vähän häpeävänä. Sirius näytti hetken siltä, kuin aikoisi sanoa jotain, mutta tyytyi vain nyökkäämään hiljaa. Sitten Sirius hymyili hiukan.
- Mennään jo pois täältä komerosta, koska Lilyn pitää tietää että pyysin anteeksi. Muuten hän on vihainen minulle varmaan koko loppuvuoden, tuumasi James. Sirius heitti Jamesin ulos ja asteli iloisesti ohi. James nousi ylös hiukan nauraen ja jäi tuijottamaan.
- ei se helppoa ollut! James hiukan nolostui ja kaikki muut alkoivat nauramaan.
- Minä lähden nyt, Lily sanoi tiukasti. – Pitäkää toki hauskaa, hän tuhahti mennessään.
- Sirius, tule heti istumaan tänne. Aikaa on mennyt jo hukkaan, Nicole komentaa myrkyllisesti ja ankarasti. Sirius istahti kuin kiltti koiranpentu tuolilleen ja otti kirjat esille. Silloin kuului lasin helinää ja ikkunasta leijaili Severus, joka huusi samalla olevansa hammaskeiju. Kaikki hiljenivät ja tuijottivat Severusta.
- Teetkö sinä pilkkaa minun ystävästäni, Sirius kysyi uhkaavalla murinalla.
- En toki, mikä kerho täällä kokoontuu. Severus kysyi hämillään
- Kokkikerho, Sirius sanoi muitta mutkitta. – Mutta se on vain kutsuvieraille, ja sellainen sinä et valitettavasti ole, ja sitä paitsi täällä on pukupakko, Sirius sepusti piirrellen samalla ilmaan kuvitteellista pukeutumisetikettiä.
- Mikä pukupakko? Pellenpuvussako, Severus kysyi ivallisesti
- Ei. Rohkelikon kaavussa, James selitti tajuttuaan jutun juonen.
- Niin, joten häivy tai joudun kutsumaan vahtimestarin paikalle. Natalie uhkasi
- Hyvä on, minä menen, Severus ymmärsi ja hyppäsi ulos. Ulkoa kuului tumpsahdus ja hiljainen kiroaminen. Ja silloin Nicole käveli ikkunalle ja heitti mädän omenan Severuksen päähän.
-  Ole onnellinen etten pese suutasi saippualla, törkeä limanuljaska, Nicole karjui murhaavasti.


joo tää oli vähän tälläinen lyhyempi ja pahasti laaduttomampi (mitä, oliko noissa edellisissä olevinaan jotain laatua?!) mutta meitä oli poikkeuksellisesti kolme kirjoittajaa, joten tarina hyppi vähän. Yritin selventää joitakin kohtia, mutta joissain kohdissa se ei aivan onnistunut. Hope U like it!
« Viimeksi muokattu: 30.12.2010 12:45:16 kirjoittanut Contessa »

tumblrpoetryicons
'til the veins run red and blue

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Kelmien 4. vuosi Tylypahkassa, k-13
« Vastaus #10 : 30.12.2010 15:36:53 »
HAHAA.. :D

Lainaus
   - Sinä. Pyydät. Anteeksi. Siriukselta, Lily murisi hyvin uhkaavasti taluttamalleen pojalle. Sirius katsoi kummastuneena Lilyä, ja tajusi vasta sitten, kuka poika oli.
- James, Sirius ähkäisi. - Mitä sinä olet tehnyt, hän kysyi ystävältään.
Tietysti Jamppalta voi odottaa jotain sellasta, että se nyt menis huutelemaan koko koululle, kuinka sulonen Sirius on jonkun kans. :D Nehän on sentään Kelmejä. Ei niitten tartte aina olla nii kauheen järkeviä. Paitsi no Remppa tietty on. :D Toisaalta oli kuitenkin vähän hassua ajatella, että Sirre ois loukkaantunu/suuttunu Jampan tempauksesta. Koska eihän se nyt mikään niin kamalan iso asia voinut olla. Varsinkaan Sirren maineella (onhan se kuitenkin melkonen naisten kaataja).

Mä en oikein tiedä, mutta musta noissa kaksosissa, Nicolessa ja Nataliessa, on jotain todella omistuista. Tai en oikein tiedä mistä se johtuu, mutta ne vaikuttaa vähän pelottavilta (sama tunne kun kattoo leffoja ja jostain henkilöstä vaa tietää, että ne on pahiksia).. todennäkösesti oon väärässä ja kaksoset on ihan kilttejä. Mutta tällänen mulle tuli. Varsinkin niiden käytöksestä Sirreä kohtaan kirjastossa. Ja siltikin mun oli vaikea kuvitella, että Siriuksen kaltanen, ehkä kuitenkin vähän ylimielinen ihminen, tottelis tollain kiltin koiranpennun tavoin.. Varsinkaan, ku ei se läksyjen tekemisestä loppujen lopuksi kauhesti pidä.

Lainaus
   - Joko lopetit? Sirius kysyi pitkästyneenä.
- Minkä? Lily hämmästyi.
- Oopperan, Sirius selvensi.
Kelmikaksikko on selvästikin tehnyt useampiakin visiittejä tyttöjen makuusalissa, ja selvästi aivan Lilyn iloksi. :) Mut tästä ja siitä kirjastokohtauksesta tulee kuitenkin sellanen vaikutelma, että Lily on ihan näiden kaveri. Tai sillä tavalla, että se ei vihaa Kelmejä ja kelmeilyä ihan niin voimakkaasti, kun yleensä ottaen muissa fikeissä annetaan ymmärtää. :D (olipas tuokin järkevästi sanottu.. :) )

Lainaus
  - Teetkö sinä pilkkaa minun ystävästäni, Sirius kysyi uhkaavalla murinalla.
- En toki, mikä kerho täällä kokoontuu. Severus kysyi hämillään
- Kokkikerho, Sirius sanoi muitta mutkitta. – Mutta se on vain kutsuvieraille, ja sellainen sinä et valitettavasti ole, ja sitä paitsi täällä on pukupakko, Sirius sepusti piirrellen samalla ilmaan kuvitteellista pukeutumisetikettiä.
- Mikä pukupakko? Pellenpuvussako, Severus kysyi ivallisesti
- Ei. Rohkelikon kaavussa, James selitti tajuttuaan jutun juonen.
Tää oli kieltämättä ihan hauska kohta. :D

NeitiMusta.
Jatkoa vaan kehiin. :D
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Contessa

  • ***
  • Viestejä: 711
Vs: Kelmien 4. vuosi Tylypahkassa, k-13
« Vastaus #11 : 30.12.2010 17:28:34 »
neitimusta // näin aluksi kiitoksia pitkästä kommentista!

Sirius on tosiaan aika epäsiriusmainen, ja kaverin kanssa meinattiinkin muuttaa tuota kohtaa vähän "uskottamavammaksi", mutta se jäi kuitenkin pois. Ajateltiin myös, että Sirius ei olisi vielä tässä kohdassa niin maineikas, samalla selittyy myös se, että Sirius oli pudota luudalta vain, koska tyttö, jota tuskin tuntee, iskee silmää. Aluksi tuo aiheutti itseenikin lievän wtf-reaktion, mutta koska tämä muutenkin aika kaukana alkuperäisestä juonesta, niin olkoon :D
Itse en tiedä, ovatko Nic & Nat hyviä vai pahoja, katsotaan miten juoni muotoutuu :D saattaa olla, että ainakin Nic on piilopahis, mutta mutta...
Niin, mistäs tietää, jos Lily ei oikeasti vihaakkaan kelmejä niin paljoa kuin antaa olettaa? ;) kiva että edes tuo yksi kohta oli hauska, tämä osa oli minusta muuten poikkeuksellisen vakava (ehkä ihan hyvä asia välillä?).

tumblrpoetryicons
'til the veins run red and blue

Contessa

  • ***
  • Viestejä: 711
Vs: Kelmien 4. vuosi Tylypahkassa, k-13
« Vastaus #12 : 31.12.2010 17:18:11 »
luku 4

Severus mulkaisi Nicolea, ennen kuin vaappui pois. Natalie näytti kovin tylsistyneeltä, James ja Sirius taas vahingoniloisilta.
- Voidaanko lopettaa jo, läksyt ovat tosi tylsiä, Sirius narisi.
- Niin, meillä on kiire kiro-kirjastoon, James vahvisti. Natalie mulkaisi Jamesta, joka julmasti riisti Siriuksen häneltä. Silloin Remus ja Peter syöksyivät huoneeseen kuin koskenlaskijat.
- Minä voitin, Peter ylpisteli.
- Oliko meillä joku kisa? Remus hämmästyi.
- No, miksi me sitten juostiin, Peterkin hölmistyi.
- Mistä te tänne tiesitte tulla? James keskeytti
- Teidän kailotuksenne kaikuu varmaan Nevadaan, Peter tuhisi.
- Mutta mehän ollaan kuiskittu koko ajan, Sirius töksäytti
- Te kuiskitte aika äänekkäästi, Remus sanoi rauhallisesti.
- Eli olette seisseet oven takana korva kiinni seinässä? Nicole arvasi epäuskoisena.
- Emme, Remus ja Peter huokaisivat yhtä aikaa. – me kuulimme huudot makuusaliin saakka. Kaikki katsoivat Peteriä ja Remusta kuin eivät olisi uskoneet asiaa olenkaan.
- Ei siinä ole ylimääräisiä verbejä, senkin niuhottaja-Word! Sirius tuhisi. Muut katsoivat häntä hölmistyneinä, ja Remus ja Peter olivat iloisia päästyään ”pinteestä.”
- Meidän pitäisi mennä lounaalle, Remus sanoi muistettuaan oikean asiansa.
- Ahaa, it’s foodtime! Sirius huudahti. Muut katsoivat häntä jälleen aika hämmästyneinä.
- Sirius, se sanotaan nyt on ruoka-aika, älä turhaan sössötä englantia, Nicole huomautti.
- Mutta se on minun äidinkieleni, Sirius vastusti. Nicole kohautti olkapäitään ja mutisi ”miten vaan”. Joukkio lähti kohti suurta salia James ja Sirius etunenässä naljaillen toisilleen kelmimäisesti. Remus ja Peter puistelivat päitään kahden muun hölmöilylle, ja Nicole ja Natalie seurasivat hieman kauempana perässä. Pian Nicole huomasi Voron ja pysäytti muut, sillä halusi mennä katsomaan, kuka hän oli. Nicole meni kohteliaasti kättelemään hämmästynyttä Voroa.
- Nimeni on Problema. Nicole Problema. Hauska tutustua, hän selitti kätellessään varsin reippaasti paikalleen jähmettynyttä Voroa. Muut tuijottivat heitä leuka lattiaan asti pudonneena.
- Oletko mykkä, Nicole hämmästeli vatkattuaan Voron kättä riittävän kauan. Voro aukoi suutaan kuin kala kuivalla maalla. Remus näytti aivan siltä kuin ei uskoisi silmiään. Varmistuttuaan ettei nähnyt unta, hän nappasi Nicolen kaavunkauluksesta mukaansa.
- Mitä sinä oikein touhuat, Nicole kivahti kiemurteltuaan irti Remuksen otteesta.
- Sitä samaa voisin kysyä sinulta, Remus tuhahti.
- Minä vain esittäydyin kohteliaasti, Nicole jupisi.
- Vorolle ei parane esittäytyä. Ei sillä, että hän muistaisi nimesi, mutta ulkonäön hän kyllä muistaa. Remus selitti rauhallisesti
- Mutta sehän on hyvä juttu, Nicole ihmetteli. – pidän siitä, että kaikki tuntevat minut. Jos hän unohtaa, voin antaa kuvani hänelle. Sitten hän ainakin muistaa. Paitsi jos hukkaa kuvan. Mutta silloin minä suutun -
- Joojoo, Sirius keskeytti Nicolen tylsän monologin.
- Miksi hänelle  ei saisi esittäytyä, Nicole ihmetteli suu auki.
- Koska jos hän tapaa sinut pahanteosta, hän muistaa sinut etkä voi livahtaa kuin koira veräjästä, James selvensi antaen Remuksen rauhassa huokailla ärtyneenä.
- Mutta minä en jää kiinni ja voinhan vaikka väittää että hän pyysi minua tekemän niin, Nicole selvensi ystävällisesti Kelmeille. Kelmit huokaisivat kuorossa, ja ajattelivat, miten kovapäinen ihminen voi olla. Muistettuaan lounaan kelmit kuitenkin kirmasivat Suureen saliin kuin villivarsat ja jättivät Nicolen ja Natalien keskenään.
- Pojat ovat ihan outoja. Paitsi Sirius, Natalie kuiskasi siskonsa korvaan
- Voithan viedä Siriuksen sukan ja laittaa sen tyynysi alle, ehkä näet hänestä unta. Hyvässä lykyssä hän ilmaantuu omassa persoonassaan etsimään sukkaansa. Natalie näytti oikein tyytyväiseltä ideaan ja lähti ovesta suureen saliin jättäen Nicolen käytävään. Kävellessään Natalie mietti jo tilaisuutta, koska voisi varastaa sukan. Jalasta sieppaaminen voisi olla aika vaikeaa, sillä vaikka se Siriuksen huomaamatta onnistuisikin, jossain välissä hän kummastelisi mihin oli kadottanut sukkansa. Nicole juoksi Natalien kiinni ja he istuivat pöytään missä James maisteli jo vähän kaikkia Sirius taas söi jo kaikkea kaksin käsin. Remus  ja Peter aloittivat vasta valitsemaan mitä söisivät. Natalie istahti Siriusta vasta päätä ja aloitti syömään Nicole istui hänen viereensä.
- No teitkö sinä jo kaikki läksyt. Remus kysyi kiinnostuneena
- En aivan jaksanut sain tehtyä kaksi pergamenttia ja osan kolmesta mutta kun olen tehnyt nämä läksyt, en tee viikkoon yhtään mitään. Sirius opasti Remusta.
- Nyt pieni leipä olet tullut tiesi päähän. Adios, Nicole jupisi leivälle ja söi sen tyytyväisenä. Muut katsoivat Nicolea kuin järkensä menettänyttä ja hivuttautuivat mahdollisimman kauas hänestä.
- Miksi puhut ruualle? Remus kysyi hämillään
- Jottei se tuntisi itseään yksinäiseksi kuollessaan, Nicole selitti.
- Tuo tyttö on aivan sekopäinen, Sirius mutisi hiljaa.
- Oletko lyönyt pääsi, paikalle saapunut Lily tiedusteli ihmeissään
- Voi en, mutta tuolla luihuispöydässä istuva Severus Kalkaros on kyllä, Nicole puolustautui. Lily mutisi jotakin, josta ei saanut selvää, ja istui mahdollisimman kauas kelmeistä ja tyttökaksikosta. James mulkaisi Nicolea ihmettelevästi ja samalla vihaisena, koska tämä oli häätänyt Lilyn kauas. Pian paikalle saapui Severus joka näytti oudon kierolta.
- Kylläpäs Severus on kieron näköinen, James kuiskasi Siriukselle.
- Pyh, sellainen se on, kiero kuin korkkiruuvi, Sirius tuhahti takaisin.
- Oletko sinä kiroillut taas pitääkö sinun suusi pestä saippualla? Nicole kysyi murhaavasti
- Ennn? Severus hämmästyi ja unohti hetkeksi näyttää kierolta.
- Miksi sitten tulit, tiedusteli Natalie jäätävästi
- Koska…Koska…
- Haluat hypätä tähtitornista tai muuten olla maailmalle hyödyksi? Sirius auttoi
- En!
- etkö halua olla maailmalle hyödyksi, James hämmästyi. – Miten ilkeää.
- Voiko tähtitornista hypätä, tiedusteli puolestaan Nicole. Muut loivat ilonpilaajaan murskaavan katseen, varsinkin Sirius näytti varsin murhaavalta.
- Haa nyt minä tiedän; haluat minun repivän sydämesi, Nicole arvasi iloisesti.
- EN! Severus huudahti pakokauhuisena ja selvästi jo katui keskustelua.
- Miltä veresi maistuu onko se hyvää? Nicole jatkoi välittämättä Severuksesta
- Ehh? tavalliselta kai? Severus hämääntyi.
- Nicole vain harkitsee kutsuvansa vampyyrin paikalle, Natalie selvensi.
- Niin, tai myyn vertasi – jos se on laadukasta, Nicole sanoi ilkeästi. Tässä vaiheessa Severus näytti harkitsevan vakavasti ikkunasta ulos hyppäämistä, mutta onnistui hillitsemään pakokauhuaan. Remus näytti järkyttyneeltä tyttöjen käytöksestä ja pelokkaalta ajatellessaan itseään Severuksen paikalle. Lily tuli katsomaan mistä oli kyse ja Severus meni heti Lilyn selän taakse piiloon. Lily näytti hyvin hämmästyneeltä Severuksen kurkkiessa epäluuloisena hänen takaansa Nicolea ja Natalieta kohti.
- Mikä sinun oikein on, Sevvie? Lily huolestui. Severus ei uskaltanut sanoa mitään nähtyään Nicolen ja Natalien ilmeet, jotka eivät luvanneet hyvää, jos hän sanoisi mitään. Severus tyytyi vain kiljaisemaan ”hui” ja piiloutumaan Lilyn taakse. Lily kääntyi ja Severus kääntyi mukana niin, että oli koko ajan hänen selkänsä takana. Lily halusi kuitenkin tietää eikä lähtenyt mihinkään vaan mulkoili kelmejä.
- Mitä te olette oikein tehneet? Lily kysyi uhkaavasti mulkoillessaan kelmejä
- Eeh? emme mitään, se oli Nicole! kelmit huusivat kuorossa.
- kyllä Nataliekin oli mukana, Nicole mutisi kiukkuisesti.
- Minä vain kerroin mitä hän aikoi, Natalie puolustautui. Lily ei tullut hullua hurskaammaksi tästä epäselvästä vuodatuksesta.
- Ja mitä sitten vaikka aiheutinkin kaiken? Nicole kysyi jäätävästi haukaten samalla jälleen kerran omenaa. Lily näytti vihaiselta, Severus taas vikisi piilossaan.
- Eikö teitä häiritse se, mitä teitte? Lily jupisi
- Ei, koska emme tiedä mitä muka olemme tehneet, tytöt sanoivat kuorossa.
- Sitä paitsi en tiennyt Severuksen pelkäävän tyttöjä, Nicole sanoi tyytyväisesti. Lily näytti tuttuun tapaansa vihaiselta ja James järkyttyneeltä.
- Mutta Lily-kuk- hän aloitti, mutta Lily mulkaisi häntä niin murhaavasti, että jätti asian sikseen. Nicole näytti kerrassaan iloitsevan Severuksen pelosta ja hymyili Lilylle iloisesti. Lily ymmärsi tappionsa ja saapasteli nokka pystyssä Luihuisten pöytään Severus perässään roikkuen. Pöydän luona Lily totesi ”päätepysäkki” ja tökkäsi Severuksen penkille. Kelmit aloittivat pöydässä saman tien keskustelunsa.
-   Hui, tuumasi Peter. Muut katsoivat häntä kummastuneina.
-   Miksi aloitit Severuksen kanssa tuollaisen riidan nyt hän tärisee omassa pöydässään, Remus mulkoili kaksosia yhtä aikaa kärttyisenä ja vähän pelokkaana. Nicole kohautti jälleen olkapäitään.
-   Muuten vaan. Huvitti, hän selitti. Kelmit katsoivat häntä kuin hullua.
-   No mitäs katsoitte minua kuin ilonpilaaja, oma vika, Nicole sanoi sädehtien. Sirius ja James virnistivät leveästi.
-   Te olette ihan kuin tyttökelmejä, Sirius sanoi vaikuttuneena.
-   Ei Ruikuli ole koskaan tärissyt noin, tuolla hän koko ajan vahtii teitä ennen kuin jatkaa syömistä, James sanoi vahingoniloisena.


(:
« Viimeksi muokattu: 01.01.2011 17:25:15 kirjoittanut Contessa »

tumblrpoetryicons
'til the veins run red and blue

Contessa

  • ***
  • Viestejä: 711
Vs: Kelmien 4. vuosi Tylypahkassa, k-13
« Vastaus #13 : 01.01.2011 20:23:46 »
5 luku

Sinä marraskuisena aamuna kello oli vasta 4:30 kun kelmien makuusalin oveen jo koputettiin. James hyppäsi viisi metriä ilmaan ja löi päänsä tolppasängyn kattoon. Remus heräsi normaalisti, Peterkin hetken kuluttua mutta Sirius kuorsasi kuin sahalaitos eikä näyttänyt huomaavan sen enempää koputusta kuin Jamesin kiroamistakaan.
- Oletteko te hereillä? kuului Nicolen reipas ääni oven takaa.
– Nyt olemme, James mutisi pidellen päätään, johon oli hyvää vauhtia ilmestymässä mahtava kuhmu.
- Emmekai me vain herättäneet teitä, kysyi huolestunut Natalie katsoen samalla Siriusta joka vain nukkui. Natalie näytti helpottuneelta.
- Ette toki, mehän heräämme aina puoli viideltä lauantaiaamuna, Remus mutisi.
- Hienoa, niin mekin, Nicole riemastui. – Mehän voisimme käydä kaikki joka aamu aamulenkillä.  Nicole riemastui ja meni työntämään Siriusta hereille. Hän saikin työnnettyä Siriuksen lattialle. Sirius ei näyttänyt heräävän, ja Natalien ilme muuttui saman tien pelokkaaksi.
- Miksei se herää, hän kysyi silmät suurina. Kelmit miettivät hetken miten selittäisivät Siriuksen horrostilan, mutta Sirius pelasti heidät pulasta mutisemalla unissaan jotakin.
- SE ELÄÄ, Natalie helpottui suureen ääneen. Muut pyörittelivät silmiään ja kärsivät Siriuksen puolesta. Kun Sirius ei osoittanut muita elonmerkkejä, Nicole kaatoi ison saavillisen kylmää vettä hänen päälleen. Kuului heikkoa kurlausta ja epäselvää muminaa, kun muut katsoivat epäuskoisina.
- Mitkä unenlahjat, Natalie kuiskasi Siriuksen herättyä vihdoinkin.
- Paljonko kello on, Remus? kysyi Sirius hyvin väsyneenä.
- Jos tarkkoja olemme, niin suunnilleen 04:40, Remus raportoi. Sirius näytti järkyttyneeltä.
- Antakaa minun nukkua, hän mutisi ja maastoutui peittonsa alle.
- Me ei olla ihan päinsä, Peter huusi niin kovaa kuin vain jaksoi. Tytöt katsoivat kummastuneina, ja Sirius kurkisti varovasti peiton reunan yli. Nähtyään Natalien istumassa vieressään hän voihkaisi ja piiloutui uudelleen. Nicole oli sillä välin mennyt pomppimaan Remuksen sängylle tehden selvää jälkiä sängyn jousituksesta. Remus kiirehti pelastamaan arvoisaa nukkumapaikkaansa ja hääti Nicolen Peterin sänkyyn pomppimaan. James meni esittelemään Remukselle kuhmuaan kysyen voisiko siihen kasvaa sarvet. Remus selitti ettei se ollut mahdollista, ja James helpottui.
-  Miksi te olette ravanneet tänne näin aikaisin? Tuliko ikävä, Sirius kysyi peittonsa alta hermostuneena unihäiriköistä.
- Ehh, Natalie sopersi punastuen, Onneksi Siriuksella ei ollut röntgenkatsetta, sillä muuten hän olisi varmasti tullut jälleen hulluksi. Nicole saapui pelastamaan sisarensa.
- Ei. Lily kertoi, että te olette kovia lenkkeilemään näin aikaisin, ja varsinkin lauantaisin. Nicole selvensi kelmeille. Remus, Peter ja Sirius kirosivat Lilyn hiiteen, viimeisenä mainittu melko epäselvästi peittonsa alta. James sen sijaan ei näyttänyt lainkaan vihaiselta.
- Miten huomaavaista, hän sanoi unelmoivasti.
- Me emme saatu Lilya lenkille, mutta se sanoi että harkitsee uudelleen illalla, Nicole valaisi kelmejä joista kolme mulkoili kiukkuisesti tyttöjen makuusaleja kohti. Oli aivan hiljaista. Vain Siriuksen uudelleen alkanut kuorsaus leikkasi ilmaa. Muut huokaisivat syvään ja heittivät hänet peittoineen päivineen oleskeluhuoneeseen. Alhaalta kuului tasainen kuorsaus.
- Ei ole totta, Natalie hämmästyi. – Tuohan nukkuu missä ja milloin vain, hän jatkoi hölmistyneenä. Nicole oli aloittanut aamuvoimistelunsa kävelemällä makusaalia ympäri käsillään. Hereillä olevat kelmit huokaisivat, tyytyivät tappioonsa ja käskivät Nicolea ja Natalieta hakemaan Siriuksen takaisin ylös. Kun tytöt hakivat Siriusta, Natalie tahtoi välttämättä, että saisi kantaa jaloista voidakseen varastaa sukan. Nicole olisi halunnut taikomalla lennättää hänet huoneeseen, mutta Natalie halusi välttämättä raahata edelleen nukkuvan Siriuksen ilman taikoja. Kun Sirius oli raahattu poikien makuu saliin Nicole ja Natalie menivät ulos poikien makuusalista voimistelemaan oleskeluhuoneeseen.  
- Nyt voimme siis jatkaa unia, juuri herännyt Sirius sanoi tyytyväisenä
-  En panisi ollenkaan pahakseni, jos voisimme tehdä niin, mutta ilmeisesti olemme lupautuneet aamulenkille, Remus huokaisi pukeutuessaan.
- Minä en ole lupautunut yhtään mihinkään, Sirius vastusti jyrkästi
- Kuka oikein lupasi ja mitä? Sirius kysyi väsyneenkuuloisena kömpiessään takaisin sänkyyn.
- Me, James tokaisi sen enempiä selittelemättä. Sirius parkaisi ja alkoi väittää vastaan.
- Minä en, minä en halua, minä haluan nukkua, minulla on väsy, minulla on siihen oikeus, minä-
- Me tiedämme sen. Ja siksi saatkin tulla mukaan, James tuumasi päättäväisesti.
- Kuka puhui teidät yli ja ympäri? Sirius kysyi tyytymättömänä ja sitoi samalla itseään sänkyynsä kiinni.
- Anturajalka, en usko että tuo on hyvä ajatus, Remus varoitti.
- Sinä kiersit minun kysymykseni, Sirius mökötti. Remus huokaisi oikein syvään, ja hänen ilmeestään näki, miten hän laski mielessään sataan jottei olisi suuttunut.
- Sirius-pieni, Remus aloitti.
- Minä en ole pieni, Sirius keskeytti.
- Huomaatko, sinä se tässä keskeytät, Remus murahti. James ja Peter laittoivat sukkia jalkaansa ja kuuntelivat Remusta ja tämän selitystä Siriukselle. Sirius murjotti edelleen kuin pikkulapsi, ja Remus oli hyvin lähellä hermoromahdusta. Lopulta hän muitta mutkitta nosti Siriuksen ylös (mikä tosin oli hankalaa, koska Sirius oli sitonut itsensä kiinni)  ja istutti tämän sängylle.
- Pue. Ja. Sitten. Me. Menemme. Ulos. Aamulenkille. Loppu. Remus murisi uhkaavasti. Muita pelotti aivan erilainen Remus, ja jopa Sirius antoi pienen vastaanväitön jälkeen periksi. Ovi avautui ja Nicole tuli kärsimättömänä sisään. Natalie seurasi kävellen käsillään ja käveli suoraan Siriuksen luo.
- Me päätettiin että lenkin jälkeen mennään uimaan. Nicole ilmoitti reippaasti kuin joku kunto-ohjaaja.
- Jalka, huomasi Natalie seisoessaan käsillään aivan Siriuksen edessä. Muut tukahduttivat ärsyyntyneen voihkauksen.
- Mutta nyt on marraskuu, Remus voihkaisi alistuvasti.
- Pieni avantouinti on aina paikallaan, totesi Nicole pirteästi.
- Ei kai marraskuu jalkaan vaikuta, Natalie hämmentyi.
- Meidät voi saada lenkille mutta ei uimaan, kelmit lausuivat kuorossa tytöille. Kaksi mustanpuhuvaa katsetta kulki heidän ylitseen.
- Sitä paitsi minä en osaa uida, Sirius sanoi edessään seisovalle Natalielle.
- Minä opetan, Natalie totesi. Nicole pyöritteli silmiään ja katsoi Natalieta hämillään mutta iloisesti.
- Minä voin vilustua. Vinkaisi Peter katsoessaan ulos ikkunasta ja arvioidessaan lämpötila
- Minä olen huispaaja, minä treenaan ihan tarpeeksi muutenkin, James opasti tyttöjä
- Ja minulla on kokeita tulossa, Remus ilmoitti määrätietoisesti.
- Ja pöh, totesi Natalie. – Lorvikatarri teitä vaivaa, hän diagnosoi. Muut hämmästyivät.
- Mikä se on? kuului kuorolaulantana.
- Se on laiskuustauti. Ja se parannetaan lenkkeilyllä ja avantouinnilla, Natalie kirjoitti kuviteltuja toimintaohjeita.
- Ja minä käsken teitä tulla lenkille ja uimaan, Nicole sanoi komentavasti ja osoitti kelmejä ja sitten pihalle missä ei ollut vielä edes aurinkoa paistamassa valoa.
- Miksi me muka toteltaisiin sinua? Sirius ja James kysyivät kuorossa.
- KOSKA MINÄ MÄÄRÄÄN, Nicole karjaisi menetettyään viimeisetkin itsehillintänsä rippeet. Kelmit piiloutuivat sänkyihinsä mutta tottelivat sitten kiltisti. Pientä nurinaa oli kuitenkin ilmassa.

- Ettekö te koskaan nuku? kysyi Remus varovasti samalla kun Peter potki kaikkea mikä tuli vastaan ja lähti irti maasta. Joukkio oli tarponut jo hyvän aikaa loskassa, ja kaikki olivat tyttöjä lukuun ottamatta enemmän tai vähemmän ärsyyntyneitä. James ja Sirius tulivat takana ja suunnittelivat jotain. Natalie katsahti taakseen.
- Joskus. Lähinnä tunneilla, hän heläytti.
- Niin eikä professori huomaa koskaan mitään, Nicole selvensi tyynesti eikä kuulostanut olenkaan äsken karjuneelta tytöltä.
- Miten se onnistuu? Remus kysyi ihmeissään ja närkästyneenä samalla kun Sirius pomppi kiven päällä yrittäen murskata sen.
- Me vain nukumme silmät auki, Nicole selitti huolettomasti. Sirius ei onnistunut tavoitteessaan, vaan jatkoi matkaansa naristen elämän epäreiluuksia.
- Niinkö, Remus hölmistyi.
- Niin, Natalie sanoi kuin pikkulapselle. Joukkio saapui järvelle ja Nicole pysäytti kaikki, Sirius oli mennyt puskaan piiloon nähtyään mihin oli saavuttu. James seurasi Siriuksen esimerkkiä, Peter taas yritti kiivetä puuhun. Remus oli ainut paikalle jäänyt ja odotti selvästi käskyä, mutta nyrpisti nenäänsä vedelle.
- Uimaan, hihkaisi Natalie ja kiskaisi Siriuksen mukaansa. Kuului epätoivoista loisketta ja avunhuutoja kun kaksikko molskahti veteen. James oli siinä samassa lähtenyt kävellen kohti linnaa ja mutisi ”minua ei ole luotu avantouintiin minä menen nukkumaan”
- Pitääkö minun mennä uimaan? Remus uikutti armoa anelevasti. Peter roikkui pää alaspäin yhdeltä oksalta.
- Pitää. Veteen, MARS, Nicole komensi ja työnsi Remuksen päättäväisesti veteen.
- Menetkö sinä itse vai työnnänkö sinut? tiedusteli Nicole Peteriltä joka oli juuri tipahtanut alas puusta.
- Minä menen, minä menen, Peter vinkaisi hypähtäen järveen päin. Nicole hyppäsi pian Peterin perään ja hyppäsi oikein taidokkaalla voltilla veteen.
- Miksei…James…Ole…Uimassa…? kysyi Sirius vajoten välillä pohjaan.
- Olen itsekin pohtinut samaa, arvoisa Anturajalka, Remus sanoi uiden ympyrää.
- Hän ehkä meni nukkumaan. tuumasi Nicole tyynesti uidessaan samalla perhosta
- Mitä, Sirius huudahti unohtaen räpiköidä, ja vajosi jälleen pinnan alle. Peter oli aivan rannassa ja mutisi olemattomia ja tuli vain vähän veteen, Natalie ui Siriuksen luo henkiseksi tueksi. Remus oli noussut seisomaan ja näytti niin kateelliselta kuin vain voi ja ryhtyi valittamaan tytöille.
- Miksei James joudu uimaan? Sirius raivosi rantautuessaan
- Miksi et komentanut häntä veteen? Remus kysyi ankarasti. Natalie ja Nicole yrittivät näyttää mahdollisimman viattomilta.
- Eeh, Natalie sanoi tuttuun tapaansa ja ties kuinka monennen kerran sinä päivänä.
- Siksi koska me paimensimme teitä ja hän livahti jonnekin, Nicole sanoi ankarasti ja vaientavasti.
- Me emme aio uida enää, Sirius kiteytti muiden ajatukset ja lähti tarpomaan kohti linnaa Remus ja Peter perässään seuraten.
- Heille pitäisi laitaa tottelevaisuus siru, mutisi Nicole myrkyllisesti ja hänen silmänsä pienenivät viiruiksi. Natalie vastusti ajatusta.
- Ei ainakaan Siriukselle, hän on noinkin hyvä, hän sanoi.
- No ei sitten sille mutta muille laitan jos löydän, Nicole korosti myrkyllisesti ja harppoi kohti linnaa silmät salamoiden. Natalie seurasi siskonsa perässä. kolme kelmiä saapui makuusaliin jossa James kuorsasi tyytyväisesti. Muut eivät jaksaneet tehdä mitään, joten lukittuaan oven taioin he kaatuivat väsyneinä sänkyihinsä nukkumaan, eikä Sirius missään vaiheessa kaivannut puuttuvaa sukkaansa.


tälläistä tällä kertaa (::

tumblrpoetryicons
'til the veins run red and blue

Contessa

  • ***
  • Viestejä: 711
Vs: Kelmien 4. vuosi Tylypahkassa, k-13
« Vastaus #14 : 07.01.2011 18:34:40 »
6. luku

Pian ovi räjähti auki ja Natalie saapui huoneeseen. Hän pomppi hetken Jamesin ja Remuksen päällä. Peter ja Sirius heräsivät itse.
- Te. Tyhmät, hän huusi pompatessaan pois Jamesin päältä.
- Mitä me olemme sitten tehneet? kysyi Remus haukotellen ja odotti vastausta. Natalie pysähtyi miettimään.
- Miten sanoisin tämän. JUOSKAA, hän kailotti. Sirius putosi sängystä, ja James hankki toisenkin kuhmun edellisen seuraksi lyödessään päänsä tällä kertaa lattiaan. Remus näytti kärsivältä ja hämmentyneeltä ja Peter oli ryöminyt sängyn alle.
- Mitä on tapahtunut, kysyi ainoa järjissään oleva, siis Remus.
- Nicole on raivon partaalla ja on raivosta punainen. Natalie kuvaili hätäisesti mulkoillessaan oviaukolle.
- Mitä me muka ollaan tehty, James kysyi pidellen jälleen päätään. 
- Suututitte Nicolen, vastasi Natalie jäätävästi katsoen kelmejä.
- Niin, mutta mistä hän suuttui, kysyi Sirius.
- Hmm… Ehkä olimme liian töykeitä? arvasi James.
- Kylläpäs te olette Sherlockeja, kiitteli Remus heidän älyään
- Teidän onneksi sillä ei ole sitä mitä se haluaisi. Natalie täräytti
- Mitä hän sitten haluaisi, kysyi kelmikuoro.
- Totteluvaisuussirua, Natalie selvensi. Sirius kalpeni, James taas oli vihreä, Peter oli pyörtynyt ja Remus haukkoi henkeään.
- Mihin hän sellaista tarvitsee, Sirius kysyi selvittyään pahimmasta.
- Hän tekisi teistä sieluttomia robotteja, Natalie sanoi välinpitämättömästi.
- Miten se onnistuisi, kysyi Remus uteliaasti. Natalie kohautti olkapäitään.
- En tiedä. Kai hän asentaisi sen uhrin päähän ja-
- Hän tekisi kaiken mitä käsketään. Nicole raivosi oven suusta. Kelmit hätkähtivät.
- Mistä sinä sinne ilmestyit, kysyi Sirius varautuneena uuteen raivokohtaukseen.
- Minä kävelin tänne, Nicole sanoi silmät salamoiden. Kelmit perääntyivät hitaasti seinää kohden, Siriuksen mutistessa Nicolelle ”hyvä tyttö, paaaaikka”
- Mutta eihän meillä ole mitään pelättävää, ei hänellä ole niitä siruja, huomautti Remus kelmeille.
- Tarkoitatko näitä? Nicole sanoi heitellen pieniä muistikortin näköisiä siruja toisessa kädessään. Kelmit mulkaisivat toisiaan ja kävelivät taaksepäin nopeasti. He eivät huomanneet nurkassa hillittömästi kikattavaa Natalieta, koska olivat liian keskittyneitä pelkäämän Nicolea.  Nicole lähti kävelemää kohti kelmejä sirut toisessa kädessä ja toinen käsi selän takana. Muut odottivat vähintäänkin pommia, ja siksi he eivät ehtineet huomata, miten salamavalo räiskähti ja Nicole alkoi nauraa.

- Tule katsomaan tätä kuvaa, Natalie, Nicole nauroi ja kutsui siskoaan. Natalie katsahti kuvaa, ja kaatui sitten lattialle nauramaan. Kelmit näyttivät hieman pöllöiltä. Itse asiassa he näyttivät myös aika loukkaantuneilta, sillä ainakin kolme heistä oli pelännyt tosissaan. Se neljäs nauroi kippurassa lattialla. Sirius, Remus ja Peter tuijottivat ällistyneinä ystäväänsä, joka nauroi lähes mielipuolisena.
- Teitä on helppo huijata, Nicole kikatti kaatuen lattialle.
- Tarkoitatko… Kysyi Remus, joka ensimmäisenä oli saanut puhekykynsä takaisin.
- Kyllä, niin me tarkoitamme, Natalie virnisti naurupuuskan lomasta. Nähdessään muiden kelmien ilmeet hänen oli pakko jatkaa jälleen nauramista.
- Oliko tämä kepponen, Kysyi Sirius raivoissaan. James melkein vakavoitui huomatessaan ystäviensä aidon vihastuksen, mutta ei saanut hillittyä itseään tarpeeksi hyvin.
- Oli, vastasi sen sijaan Nicole avuliaasti.
- Mutta milloin te tuon keksitte, kysyi utelias Peter.
- No, oikeastaan minä ja Nicole keksimme sen järvellä. James vain sattui pöllähtämään paikalle kun me punoimme juonta, ja hän uhkasi kertoa teille jollei saisi tulla mukaan, Natalie selitti.
- Miksi te teitte meille tämän, Remus kysyi.
- Koska te jätitte meidät yksin lammelle, Natalie sanoi puoliksi huvittuneena ja puoliksi vihaisena.
- Mutta kun me emme haluttu uida enää, Sirius vastusti.
- Se oli hyvin epäkohteliasta ja te ansaitsitte siitä koston, sanoi Nicole.
- Milloin sinä kuulit suunnitelmasta, James? Sirius kysyi miettien samalla tapahtunutta.
- Tästä pääsemmekin jännään osaan, mainosti James. – Osta siis nyt tämä huipputarjous, niin saat kaupan päälle 4 varaosaa, eikä siinä kaikki, vaan saat mukana myös tällaisen kätevän formula-auton, jolla voit kisata ystäviesi kanssa! Sirius läimäytti Jamesta, joka sai vihdoin kasattua itsensä.
- Minä en osta formulaa joten lopeta suosiolla, Nicole sanoi tylsistyneenä haukotellen samalla.
- James tömähti paikalle juuri, kun olimme saaneet suunnitelman hiottua. Hän oli kuunnellut meitä salaa koko ajan, joten hän tiesi kaiken. James uhkasi kertoa teille, jossei pääsisi mukaan.
- Mutta miten hän ehti linnan ja nukahtaa ennen kuin me ehdimme? kummasteli Peter joka oli pudonnut kärryiltä.
- Oletteko koskaan kuulleet ajankääntäjästä? virnisti James.
- Oikeasti me kiivettiin seinää pitkin, virnisti Nicole tyynesti katsellessaan Remuksen läksyjä. Remus peitti vastauksensa, ja mulkaisi tyttöä epäremusmaisen häijysti.
- Mutta seinää pitkin ei voi kiivetä, huomautti Sirius katsoen kun Nicole otti Remuksen ilmeestä kuvan. Remus pakeni mahdollisimman kauas Nicolesta ja alkoi manata kameraa kadoksiin. Natalie tukahdutti naurunpuuskan.
- Aiotteko te vastata, purnasi Sirius turhautuneena.
- Totta kai kullannuppu, Nicole vastasi hoitotätimäisesti halatessaan Remusta samalla. Remus perääntyi kolme askelta. James ja Peter kikattivat.
- Me kiivettiin seinää pitkin, sanoi Nicole tarkastaessaan Remuksen läksyjä. Läksyjen omistaja taas seisoi kahlittuna seinään kahleissa, jotka Nicole oli loihtinut. Seinän suunnasta kuului kitkerää kiroamista ja muuta epäselvää mutinaa, mikä ei todellakaan luvannut Nicolelle mitään hyvää.
- Ole kiltisti niin pääset joskus pois, Nicole selvensi tyynesti muokatessaan Remuksen tehtäviä hyräillen jotain. Muut kelmit kauhistuivat tunnistettuaan sävelmän kuuluisan kauhuelokuvan tunnusmusiikiksi. Remus alkoi pakokauhuisesti riuhtoa kahleita, ja James, Sirius ja Peter juoksivat karkuun.
- Se siitä lojaaliudesta, Nicole tuhahti.
- Minä tarkistin läksysi ja kummasin yli puolet. Jätin nimesi mutta tuo oli kaukaa haettua, tuumasi Nicole hyvin tyytymättömänä. Remus näytti siltä, kuin alkaisi itkeä. Muut olivat tulleet jo takaisin karkumatkaltaan ja istuivat omille sängyilleen. Natalie, joka oli siihen asti ollut hiljaa, avasi vihdoin suunsa.
- Hei, Nicole, päästä se jo, hän sanoi siskolleen hiljaa.
- Miksi? Ei sekään päästäisi minua vapaaksi, ilmoitti Nicole päättäväisesti kävellessään käsillään ympäri huonetta. Remus puisteli päätään ja nyökytteli vuorotellen, pystymättä päättämään kumpi olisi järkevämpää.
- Tuosta ei saa kyllä mitään selvää, Nicole huomautti Remukselle. Mitään sanomatta Natalie näpäytti taikasauvaansa ja vapautti Remuksen, joka putosi lattialle.

taas vähän lyhyempi luku... :> olisi ihan kiva saada uusista luvuista kommentteja...

tumblrpoetryicons
'til the veins run red and blue

Kuolotar

  • Luonnonlapsi
  • ***
  • Viestejä: 595
  • Juhlatuulella
Vs: Kelmien 4. vuosi Tylypahkassa, k-13
« Vastaus #15 : 21.01.2011 17:40:01 »
Kiva tarina, hauska kohta oli se kun Siriusta kutsuttiin kullannupuksi. :-* hauskaa oli myös se kun Remus kahlittiin seinään ;D
Maailma on täynnä houkuttelevia kiusauksia, kykenetkö vastustamaan niitä vai vievätkö ne sinut mukanaan!

Contessa

  • ***
  • Viestejä: 711
Vs: Kelmien 4. vuosi Tylypahkassa, k-13
« Vastaus #16 : 21.01.2011 19:15:02 »
kuolotar // hih, kiitos :D

tumblrpoetryicons
'til the veins run red and blue

Kuolotar

  • Luonnonlapsi
  • ***
  • Viestejä: 595
  • Juhlatuulella
Vs: Kelmien 4. vuosi Tylypahkassa, k-13
« Vastaus #17 : 21.01.2011 21:31:50 »
Contessa
Hei tuleeko kelmeihin jatkoa? Olisi kiva jos tulisi sillä pidän tarinoista! ;D
Maailma on täynnä houkuttelevia kiusauksia, kykenetkö vastustamaan niitä vai vievätkö ne sinut mukanaan!

Contessa

  • ***
  • Viestejä: 711
Vs: Kelmien 4. vuosi Tylypahkassa, k-13
« Vastaus #18 : 22.01.2011 22:34:57 »
kyllä tähä tulee, kunhan kirjoittaja nro kakkonen ilmestyy jostakin auttamaan kirjoituksessa :D

tumblrpoetryicons
'til the veins run red and blue

Kuolotar

  • Luonnonlapsi
  • ***
  • Viestejä: 595
  • Juhlatuulella
Vs: Kelmien 4. vuosi Tylypahkassa, k-13
« Vastaus #19 : 23.01.2011 11:49:10 »
Toivottavasti numero kakkonen ilmestyy pian :)
Maailma on täynnä houkuttelevia kiusauksia, kykenetkö vastustamaan niitä vai vievätkö ne sinut mukanaan!