Kirjoittaja Aihe: The Hours, Kauneudella peitetty | Clarissa/Richard, S, angst, drama  (Luettu 1795 kertaa)

Meryl

  • mrs. Dalloway
  • ***
  • Viestejä: 51
//Sansku lisäsi fandomin.

Kirjoittaja: Meryl
Ikäraja: S
Paritus: Clarissa/Richard
Fandom: The Hours / Tunnit
Genre: angst, drama
Varoitukset: ei-niin-tarkasti-kuvailtu itsemurha
A/N: The Hours - Breathe Me <3
Disclaimer: hahmot kuuluvat Michael Cunninghamille, mrs. Dalloway Virginia Woolfille, Clarissan kasvot Meryl Streepille, Richardin kasvot Ed Harrisille ja juoni minulle.



Hetken ajan olet hiljaa, tuijotat minuun mitäännäkemättömillä silmilläsi. Valkeneeko totuus sinulle vasta nyt? Pieni, katkera naurahdus takertuu kurkkuuni.
Luuletko sinä, että minulle on ollut helppoa irrottautua elämästä päivä kerrallaan, nähdä lasten leikkivän kaduilla joilla en tule enää koskaan kävelemään?
Sinä pudistat päätäsi epäuskoisesti. Tiesin sen. Mutta vihaan selittelyä, vihaan sitä, miten joudun lausumaan samat sanat uudelleen, vihaan sitä, miten näen kyyneleen silmäkulmassasi, vihaan sitä, miten hitaasti mutta varmasti menetän tämän maailman.
Minä vihaan elämää.

Olen elänyt vain sinun takiasi, rukoustesi vuoksi. En osaa enää tuntea oikeaa iloa, vain väärää, katkeraa, vanhentunutta tunnetta.
Mitä onkaan elämä ilman iloa? Haluan vain pyyhkiä kyyneleet sinun silmistäsi, auttaa sinua jatkamaan elämää ja unohtamaan typerät ajatukset minun parantumisestani. Sisimmässäsi sinä kyllä tiedät, että kuolen pian. Miksi pitkittää asioita, pitää sitkeästi kiinni muutamasta surkeasta riekaleesta?

Kyllä minä tiedän, että ostit tänään ruusuja.
« Viimeksi muokattu: 19.11.2014 15:20:30 kirjoittanut plööt »
Mrs Dalloway said she would buy the flowers herself.