Kirjoittaja Aihe: Facebook/IRC-Galleria, Totuus vai tehtävä, IRC-Galleria? | S  (Luettu 4926 kertaa)

Nukkemestari

  • Lonkeropulla
  • ***
  • Viestejä: 1 526
  • The Uneartly Child
Ficin nimi: Totuus vai tehtävä, IRC-Galleria?
Kirjoittaja: Nukkemestari
Tyylilaji: ...Draama?
Ikäraja:  S
Paritus: Facebook/IRC-Galleria

A/N: Ookei… EpikFeilistä sain inspiraation Facebookin ulkonäköön, mutta varmaan ne jotka on hänet tavannut huomaatte heti, että Facebookini on hyvin kaukana pienestä vauvvastamme… HYVIN kaukana. Hän kirjotti niin samaa henkeä edustavan Siwa x Valintatalo ficinkin! Omistettu sinulle, heimolaiseni.

Tällä kertaa paritus ehdotus tuli Jinmaru-Chanin suusta FinFanFun x Vuotis ficissä, kiitos!

Toteutin sisäistä stalkkeriani.



Totuus vai tehtävä, IRC-Galleria?

Pullo pyörii.
IRC-Galleria katselee suurta piiriä. Kaikki kasvot ovat hänelle tuttuja. Paitsi yhdet.
”Kuka toi on?” Kysyy IRC-Galleria vieressään istuvalta  YouTubelta ja viittoo kohti täysin tuntemattomia, kalvaita kasvoja.
”Se on Facebook… etkö sä todella tunne sitä?”

Kasvojen omistaja sattuu juuri sillä hetkellä vilkaisemaan IRC-Galleriaa, joka säpsähtää syvällä pääkopassa olevia pieniä, tummia silmiä.
”Hieman… pelottava ihminen”, pohtii IRC-Galleria ja vilkuilee sivusilmällä Facebookia, joka nauraa suuret hampaat näkyvissä vieressään istuvalle Googlelle.

Pullo pysähtyy suoraan IRC-Galleriaan.

Korppimainen hahmo kiipeää ylemmäksi puussa.
Hänellä on musta huppari, eikä kukaan voi huomata häntä, siitä hän on varma.
Hän on tehnyt näin jo monta kertaa, eikä kukaan ole huomannut hänen varjomaista olemustaan puusta. Kuka yöaikaan sitä paitsi ylös puuhun katsoisi?


”Totuus vai tehtävä, IRC-Galleria?”
”Tot…”
”Homo, otat tehtävän”, huudahti Bing ja muut nyökyttelivät.

Piiri päätti IRC-Gallerian puolesta, ja alkoi saman tien miettiä tehtävää.

”Minä tiedän”, YouTube huudahti metelin yli kovalla äänellään ja kaikki kääntyivät katsomaan outoon psykedeelisesti kuvioituun silkkikauluspaitaan pukeutunutta poikaa.
”IRC-Galleria tunnusti just ettei tiedä Facebookia… joten, tehdään heistä hiukan läheisempiä.”

YouTube virnisti ja katsoi taas IRC-Galleriaa.
”Anna Facebookille pusu.”

Hänen kaulassaan on kiikarit, jotka hän nyt nostaa silmilleen.
Hetken tarkennettuaan hän sai huoneen näkyviin. Ei vielä ketään, mutta kännykkäänsä vilkaistuaan hän totesi aikaa olevan vain pari minuuttia.

Aika kuluu hitaasti Facebookille, mutta viimein hän näkee odottamansa: IRC-Galleria avaa huoneensa oven. Kaikki tapahtumat näkyvät ulos verhottomista ikkunoista, kun IRC-Galleria alkaa riisua.


”Mit…” IRC-Galleria

”Iiih!” hihkuivat FinFanFunin fanikerho, joita oli paikalla monta, ja jotka huusivat ”iih” aina kun mahdollista. Eli usein.
Fini katsoi fanikerhoaan vaivaantuneena.

”Se on sitten päätetty”, totesi YouTube eeppisellä ja hyvin hypnoottisella äänellään.

”Pusupusupusu!” Fanikerho huusi.

”Onko pakko homoilla?” kysyi IRC-Galleria ärtyneesti ja mietti:
”Ja vielä tuollaisen omituisen variksenpelättimen kanssa?”

Kuitenkin hän nousi, sillä jos hän epäröisi, nuo saisivat varmasti omituisia ideoita.

IRC-Gallerian alaston selkä oli Facebookin tarkasteltavana. Tänäänkin, kuten niin monena muuna iltana suurten löysien vaatteiden alta paljastui hauras, vielä niin poikamaisen ruipelo keho, joka vasta muutaman vuoden päästä muuttuisi täysin miehekkääksi.
Facebook ei tiennyt miten oli päätynyt stalkkaamaan IRC-Galleriaa. Mikä oli saanut hänet valitsemaan bussissa näkemistään ihmisistä juuri hänet. Hän tiesi IRC-Galleriasta kaiken – Koska tämä meni nukkumaan, mitä hän mieluiten söi hampurilaisravintolassa, hänen vaatteidensa koon, sillä hän oli kiivennyt IRC-Gallerian toisessa kerroksessa olevaan huoneeseen useasti.


Facebook nosti katseensa kun IRC-Galleria laskeutui hänen viereensä.

”Tässä ei sitten ole mitään henkilökohtaista”, IRC-Galleria sanoi ja painoi huulensa Facebookin kapeille huulille. Se oli kuin patsasta olisi suudellut. Facebook oli paikallaan, hampaat tuntuivat huulen läpi ja tämä tuijotti vain eteen. Sitten tämä vilkaisi alas IRC-Gallerian kasvoihin, mutta vain hetken, sillä Facebook jo erosi hänestä.

”Sain kuvan!”
”Laitetaan heti nettiin!”
Huudot tuntuivat kuuluvan kaukaa, sillä IRC-Galleria oli järkyttynyt toisen reaktiosta. Jota ei tullut. Ei yhtään mitään.

Sitten Facebook hymyili koko suuren hammasrivistönsä leveydeltä.

Näemme taas illalla, IRC-Galleria.

                                    ***

Sama tuttu näky.
Tällä kertaa lähempänä, sillä Facebook oli kiivennyt katsomaan sisään IRC-Gallerian ikkunasta, terassin katolle.
Facebook hymyili koko hammasrivistöllään.

”Rakastan sinun alastonta vartalosi vain minun katsottavani.”
« Viimeksi muokattu: 11.11.2014 16:57:31 kirjoittanut Beyond »
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan

Clayr

  • ***
  • Viestejä: 558
  • Sorsiin suuntautunut ♥
    • Tuulentanssi
Vs: Totuus vai tehtävä, IRC-Galleria?
« Vastaus #1 : 23.05.2010 23:02:55 »
Uh. Koska sä sait tän tänään valmiiksi ansaitset kommentin <3

A) mä rakastan sua b) mä rakastan paritusta c) mä rakastan sairaita, pervoja stalkkereita d) FACEBOOK ON JUURI SELLAINEN! <3

Iha best. Etenkin tuo
Lainaus
”Totuus vai tehtävä, IRC-Galleria?”
”Tot…”
”Homo, otat tehtävän”, huudahti Bing ja muut nyökyttelivät.
kohta oli paras <3

Eeppistä. Mä haluun tälle jatkoo missä Galtsu huomaa Fabon kyyläyksen. Ja se haluu kans tutustua siihen! Koska Galtsu tykkää uusista tuttavuuksista =)
Nää paritukset on vaan ihania. Ja multa ei saa järkevää kommaa. <33

Vie kotisivuille jossa kuviani ja tekstejäni.
♥♥♥

Otetaan vastaan randomeja yksäreitä(keneltä vain!), haleja ja ystäviä ♥

Anti-Twilight Finland!

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: Totuus vai tehtävä, IRC-Galleria?
« Vastaus #2 : 24.05.2010 18:29:52 »
Olenko outo jos sanon, että minun suosikkihahmoni oli Youtube psykedelioineen? Jotenkin sopi kuin nappi otsaan kuvitella se tuommoiseksi tajuntaansa laajentaneeksi hörhöksi.

Finin fanikerho oli myös aivan loistava, koska, no, finillä on fanikerho^^

Facebook taas itsessään oli aika kauhee stalkkeri, käy melkein galtsua sääliksi vaikka kyllä minä tiedän että sekin haluaa. Ja kauhee määrä hampaita Facebookilla! Musta tuntuu kyllä että se sivusto syö ihmisiä, koska ketään se ei kiinnosta, mutta pakko siellä on olla. ETtä propsit siitä

Kiittäen: jjb
Here comes the sun and I say
It's all right

Siiseli

  • vurrain
  • ***
  • Viestejä: 622
  • sunshine mixed with a little hurricane
Vs: Totuus vai tehtävä, IRC-Galleria?
« Vastaus #3 : 24.05.2010 21:36:39 »
Owoeh <3 Love yaa! <3

Stalkkasin tän Clayrin viesteistä. Köhköh, minäkö stalkkeri?

En tiedä, mutta rakentava kommentti hukkui kaivoon ja aivoni sulivat jo lukiessani ficin nimen ja etenkin kun tähän oli yhdistetty pienissä pienissä pienissä määrin piku Epi <3 Vurr, yritän sanoa, että tykkäsin!

kiitos täti Gin
ava by lady dynamite<3


kurkista lippaaseen

Rins

  • Tribuutti
  • ***
  • Viestejä: 1 920
  • Team Peeta
    • The pieces of my heart
Vs: Totuus vai tehtävä, IRC-Galleria?
« Vastaus #4 : 25.05.2010 21:00:02 »
Mun piti jo miitissä sanoo sulle, että kirjota jotain Facebookista, mutta unohdin. Tällänen oli siis tosi kiva löytää täältä, oli ihan mahtava :P
Ihan Google/Wikipedian tasolle tää ei yltäny, mutta läheltä piti.

~teinirinsessa



Joitakin unelmia ei ole tarkoitettu toteutuviksi.

Bannerin tehnyt Lady Dynamite

Rasta

  • ***
  • Viestejä: 34
Vs: Totuus vai tehtävä, IRC-Galleria?
« Vastaus #5 : 27.05.2010 17:47:41 »
 (Kylläpä päivä kirkastui taas kun stalkkasin Nukkemestarin viestejä...  :))
:o Jestas, kuka olis Feisbuukista arvannu... En kyllä ole ihan varma millaseksi sen sitten kuvittelin pääkopassani. Ja nyt kun ajattelen, Facesta on helppo stalkata muita jonkun verran...  
Tämä oli aivan samaa tasoa kuin muutkin ficcisi, eli sanoinkuvailematon (tai no, mitä minä nyt osaisin kuvaillakaan järkevästi  :P). Sanoisin että pidän silti Fin/Vuotis ficistä. Ei sillä että tässä jotain vikaa olisi.  ;D
En muista kuka sen siellä Fin/Vuotis ficin kommenteissa sanoi, mutta IRC-galleria/IRC ficci olisi mielenkiintoinen.  ;)
(Hii, itsekkin tahtoo FinFanFun-FanClubiin kiljumaan!! Nolostunut Fin, awws  :D)
« Viimeksi muokattu: 27.05.2010 17:49:48 kirjoittanut Rasta »
Everyone has a dark side what
one shows only few people.

Got a smile on my face but im
recking the place.

Nukkemestari

  • Lonkeropulla
  • ***
  • Viestejä: 1 526
  • The Uneartly Child
Vs: Totuus vai tehtävä, IRC-Galleria?
« Vastaus #6 : 27.05.2010 19:24:49 »
Clayr ... no mitä tähän nyt sanomaan, se kommas kerrankin eikä vaa tottee et luki mun ficin O_o

EpikFeil, kyllä sulle, vauvva :D

jossujb Jotenkin YouTube kuulostaa tarpeeksi oudolta hahmolta sun mielee x'D

Siiseli, Clayr-stalkkeri? Kiitos lukemisesta<3

teinirinsessa, mä mielestäni pölötin siel et alotin eilis iltana tän ja yritän keksii facebookille ulkonäköä. Helpointa oli saada EpikFeilistä mielikuva ja malata päälle  :D

Rasta... OMG stalkataanko mun viestejä O_ O Kiit...ooosass... ?
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Totuus vai tehtävä, IRC-Galleria?
« Vastaus #7 : 27.05.2010 20:18:19 »
Oh my, tää on aivan mahtava. Minä rakastan teidän ihania outoja parituksia. Itsellänikin oli joku sellainen mielessä, mutta unohdin sen. Inhottavaa.

Mutta siis joo. TÄä on tosi kivan kuuloinen, mä tykkään tästä. Oh my, naamakirja IRCtä. Omg. Pitäis varmaan itse kirjoittaa Youtube/Myspacea.. Se vois olla aika jännä. Tai GoSupermodel/Stardollia.. Ehdottakaa mitä kirjoitan. Juu anteeks offaan.

Näin btw IRC-galleria/IRC vois olla kiva, INCESTII<3

Muttamutta, en löytänyt yhtään virheitä, aivan ihana.

<3:llä
~Myrsis~ joka tykkää oudoista parituksista, ja joka aloitti säätämään fickiä jossa on ainakin H&M, Seppälä ja Lindex.
« Viimeksi muokattu: 27.05.2010 22:02:52 kirjoittanut MyrsyliuutE_96 »
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Snouk

  • ***
  • Viestejä: 1 998
Vs: Totuus vai tehtävä, IRC-Galleria?
« Vastaus #8 : 27.05.2010 20:52:56 »
Uulalaa! Arvaa kuka hymyilee typerästi kuvitellessaan koko loppuillan FB:tä pervoilemassa puussa Galtsua katsellen?  :D Vaikka tämä oli ennen kaikkea todella hauska, mun mielestä FB oli ihan älyttömän söpö. Rakastuneeksi en osaa sitä kutsua, siitä tässä ei mainittu, mutta... fyysisesti kiinnostunut voisi täsmätä paremmin. ;D Sairaan suloista, kiivetä puuhun tiirailemaan jotakuta alasti. (Okei, ehkä se on ennemmin häröä, mutta what ever.) Yksi kysymys muuten: Miksi ihmeessä Galleria hillui aina alasti huoneessaan? :o Oliko se menossa suihkuun tai vastaavaa, vai onko sillä jokin alastomuusfetissi. xD Vai nukkuuko se alasti..? Joka tapauksessa ihana oli ja ehdottomasti lisää näitä. (: Etenkin parituksella YouTube/RedTube, vink vink.
"Whenever I'm sad, I just stop being sad and be awesome instead!"
-Barney Stinson

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Totuus vai tehtävä, IRC-Galleria?
« Vastaus #9 : 28.05.2010 19:28:20 »
Aivan tosi hiana, juuri näin<33 Ihanaihanaihana, sori en osaa kommata rakentavasti.

Mutta, eikö tän pitäis olla vähän toisella tavalla?

Lainaus
”Rakastan sinun alastonta vartalosi vain minun katsottavani.”
Eiks sen pitäisi olla tyyliin "Rakastan sinun alastonta vartaloasi, joka on vain minun katsottavanani?"

Mutta, tosi hieno, FacebookIRC-Galtsu on aika kkiva idea♥
<3:llä
~Myrsis~
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Rasta

  • ***
  • Viestejä: 34
Vs: Totuus vai tehtävä, IRC-Galleria?
« Vastaus #10 : 15.06.2010 22:56:22 »
No tänne minä taas jouduin kun Nukkemestari ei ole julkaissut uusia nettisivu-ficcejä!! Däämit!   :'( Nyt itkettää.
Tee YouTube/RedTube! Incestiä? : D tai edes jotain... minä anelen... mämä on niin koukuttavia!
Everyone has a dark side what
one shows only few people.

Got a smile on my face but im
recking the place.

Nukkemestari

  • Lonkeropulla
  • ***
  • Viestejä: 1 526
  • The Uneartly Child
Vs: Totuus vai tehtävä, IRC-Galleria?
« Vastaus #11 : 16.06.2010 08:12:29 »
MyrsyliuutE_96 harmi kun unohit parituksen, niitä ei oo koskaa liikaa :D Kiitos kun luit ja kommasit!

Snouk musta tuntuu et IRC-Galleria nukkuu alasti ;) Kiitos kun luit :D

Rasta No awww :O Mua kaivataan. Pitäs kai kirjottaa, ellei olisi muutenkin vähän hukassa noitten erinnäisten sarjakuvien käsikirjoitusten, originaalin, leirin järkkäämisen ja muiden seassa. AAWWWWW<333
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan

Jinmuru

  • Fangirl
  • ***
  • Viestejä: 1 323
  • Ava (c) Okakettu
    • Tumblr
Vs: Totuus vai tehtävä, IRC-Galleria?
« Vastaus #12 : 20.07.2010 20:04:47 »
Omnomnom! 8D

Facebook ja IRC-Galleria on niin ihana pari! IIH! <3_<3 ;D

Lainaus
Sama tuttu näky.
Tällä kertaa lähempänä, sillä Facebook oli kiivennyt katsomaan sisään IRC-Gallerian ikkunasta, terassin katolle.
Facebook hymyili koko hammas rivistöllään.

”Rakastan sinun alastonta vartalosi vain minun katsottavani.”

Taitaa olla "hammasrivistöllään"? ^^ Ihana kohta, nam! <3 Stalkkaus on jotaki niin kamalaa, mutta sitä pysty onneks sietämään tässä. :D

Kiitos tästä! ^^