Kirjoittaja Aihe: Suosikkinäyttelijäsi? || keskustelua suosikkinäyttelijöistä  (Luettu 59186 kertaa)

Yulle

  • ***
  • Viestejä: 35
Näyttelijämaku on muuttunut viime postauksesta joten laitanpa ne uudelleen.

Aina ja ikuisesti Tim Roth pysyy ykkösenä. Jokin siinä miekkosessa kiehtoo mua. Edward Nortonista on noussut mulle yhdeksi lempinäyttelijöistä. En ennen välittänyt hänestä pahemmin, mutta nykyään olen tajunnut kuinka mahtava tyyppi ja näyttelijä hän on.

Minuun on iskenyt tänä vuonna klassikkoelokuvaihkutus. Olen aivan rakastunut Chaplinin elokuviin ja etenkin häneen (hrrrrhrrruuaivaihana<3). Myös Humphrey Bogartin leffat tullut kaluttua läpi.
Naisista Audrey Hepburn ja Lauren Bacall ovat nousseet suosikeiksi.

Vanhoja lempinäyttelijöitä edelleen Buscemin Stevie, Al Pacino, Jack Nicholson, Jake Gyllenhaal, Johnny Depp, Kevin Spacey, Robert De Niro. Uusimpia sitte ovat Benicio Del Toro, Christopher Walken.

Aika tynkä postaus, mutta kun jakselen kirjoitan hieman rakentavampaa.
« Viimeksi muokattu: 27.06.2012 04:19:03 kirjoittanut Yulle »

AudreyElisabet

  • Luihuisen Prinsessa
  • ***
  • Viestejä: 28
  • you don't know what it's like to be me
Cillian, Cillian, Cillian, Cillian, Cillian ♥

Aaaaahh... ihastuin tähän herraseen jo ihan pienenä, kun näin 28 Days Later elokuvan. En tosin yhtään tiennyt vielä siihen aikaan tai monta vuotta sen jälkeenkään, että kuka kyseinen näyttelijä on. Tiesin vain, että hän oli hyvännäköinen ja tykkäsin katsella tuon elokuvan aina, kun se tuli telkusta ja se on vähän kuin aina ollut mun yksi lempielokuva. :)

Näin hänet sitten seuraavan kerran muistaakseni Red Eye elokuvassa ja ihastuin häneen ns. "uudelleen", koska en vielä tiennyt, että kyse on samasta ihmisestä. No, sitten kun opin, että kyse on samasta miehestä, niin vähän kuin ihastuin häneen peruuttamattomasti ja nyt hän on mun lempinäyttelijä! Ja aikeinani on keräillä jokainen hänen elokuva. ♥

Kaikki se karisma ja ainutlaatuisuus! Hän on aivan mielettömän upea mies, häntä on helppo rakastaa..... ja ne silmät, hurrr, kylmiä väreitä! No, ehkä en ihkuta häntä enää enempää. ;D

hän on vaan niin mun elämän rakkaus. ♥ Hänen parhaat elokuvat ovat ainakin Breakfast on Pluto, Batman Begins, Red Eye, Inception, 28 Days Later, Retreat, ja ah, niitä on niin monta! Kaikki ovat omalla tavallaan uniikkeja ja vaikuttavia.

Mutta Dr. Jonathan Crane/Scarecrow on edelleen jotain ylitsepääsemätöntä. ♥ Batman elokuvat ylipäänsä, ah! Ja Cillian vielä pahiksena... mmm.<3 En ehkä kestä.
Would you like to see my mask?

thefirenationattacked

  • naisten nainen
  • ***
  • Viestejä: 63
Itse en oikeen ikinä innostu näyttelijöistä, vaan ne on aina ne hahmot joihin rakastun, ja vaikka tietäisin näyttelijän oikean nimen, niin jos nään tyypin jossain toisessa roolissa, esim Matthew Perry, oi ihana mies, nii se automaattinen reaktio on aina "OMG, CHANDLER!!!"

Mutta on mulla silti mun golden duo Johnny Depp ja Helena Bonham Carter, jotka osaa sulautuu niin hyvin jokaiseen rooliin, etten automaattisesti hoe että tuo on Jack ja tuo on Bellatrix. Ihania ihmisiä nämä kaksi, ja massasta poikkeavia, siinä on mun roolimallit. Ne on niin lahjakkaita ja persoonallisia että mua fyysisesti sattuu, jos mietin liian kauan, kuinka en ikinä pääse tapaamaan näitä täydellisiä ihmisiä  :'(

Joku jossain foorumilla sano fiksusti, että Tim Burtonin pitäis tehä leffa, jossa Johnny näyttelee kaikki roolit, ja nyt mun unelma on joku päivä nähdä tämä leffa  ;D

Ja Starkidin Jaime Lynn Beatty = lahjakkuus. Älyttömän hauska tyyppi ja hyvä näyttelemään ja ääni on ku enkelin, ja sama pätee Dylan Saundersiin. Mä osaan kuvitella nää kaks Hollywoodiin joku päivä, ainaki Broadwaylle.
Sie sind das essen und wir sind die Jäger!

Pahviprinsessa

  • Muumimamma
  • ***
  • Viestejä: 290
  • "Tämä on romanttinen retki miehille!"
Uaah, mistä näitä miehiä oikein tulee?

Tässä jokunen aika sitten (okei, no melkein puoli vuotta, mutta...) sain kamalan ihania sydämmentykytysten aiheita, kun Robert Downey Jr. pongahti taas estradille Kakkos- sherlockin, Iron Manien ja nyt Avengerien yhteydessä. Tuituitui ahhh, kun on ihuna ja hemmetin seksikäs hupiveikko! Ja se näyttelykyvykkyys sekä vartaloh... Kaikin puolin oiva ukko, siis<3

Lisäksi, sain viimeinkin ystävilleni perille David Tennantin ihanuuden kokonaisvaltaisuutta, kun Doctor Who pyöri Ylellä tuossa taannoin. Ja perään vielä Twenty twelve, Tennant kertojana sekä Einstein and Eddington jossa mies heiluu myös<3

Plus Jack Davenport Smashissa on nyt kyllä myöskin nostamalla rytmejä rinnassa:D Paaaaaljon paremman näköinen siinä kuin POTC:ssa, ja ahh, mikä luikerohahmo<3

Mutta kyllä ne aikaisemmatkin ihanuuden on vieläki yhtä mahtavia;D

-lumi
luminary regenerated

Do not go gentle into that good night,
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
- Dylan Thomas

Miusamo

  • Vieras
Apua, näitä on liikaaa!!!

 TOP10:n listan ykkösenä on ehdottomasti Tom Felton. Ensimmäisissä Pottereissa en Tomista paljoa piitannut, mutta kuudennen jälkeen olin aivan myyty. Mahtava, täydellinen suoritus Tomilta!

 Johnny Depp, täydellinen suoritus Pirates of the Carribbean - Vierailla vesillä. Mahtava näyttelijä muutenkin.

 Leonardo DiCaprio, Titanic, Titanic, Titanic... Moi. Sulin DiCapriolle tässä leffassa. Ei hassumpaa myöskään Romeossa ja Juliassa.

 Peter Facinelli, Houkutus, Uusikuu, Epäilys, Aamunkoi osa 1, Facinellin pitäis olla Hollywoodin kuumin miesvampyyri eikä mikään Pattinsson!

 Gary Oldman, Tarviiko edes sanoa? Upea suoritus Feeniksin killassa riittänee.

 Ben Barnes, Prinssi Kaspian ja minä olen myyty. Onhan se joo Prinssi Kaspianissa melko... sanotaanko, lapsellisen näkönen, mutta paljon upeampi Kaspianin matka maailman ääriin elokuvassa, vaikka tykkäsin Barnesista näyttelemisen perusteella paljon enemmän Prinssi Kaspianissa.

 William Moseley, nyt kun tähän Narniaan nyt mennään, niin vedetään Peterkin mukaan kehään. Tykkäsin Peteristä eniten Prinssi Kaspianissa, vaikka näyttelee  Moseley Velhossa ja leijonassaki upeasti.

 Skandar Keynes, Edmund, moi. Eniten tykkään Keynesistä Kaspianin matka maailman ääriin elokuvassa, vaikka toki kaksi aiempaakin Narniaa (Velho ja Leijona ja Prinssi Kaspian) suju Keynesiltä mahtavasti.

 Logan Lerman, Mahtava suoritus Percy Jacksonissa!

 Jake Abel, Sama kuin edellisessä. Rakastan pahiksia. Etenkin niitä jotka on ensi hyviksiä mut vaihtaa puolta toiselle ja Abel näytteli osansa niin hyvin, että tuli kylmät väreet.

Chirs Pine, sulin totaalisesti kun näin tämän komistuksen Prinsessapäiväkirjat kakkosessa. Ja muutenkin Pine näytteli osansa hyvin, awwsss.

 Jeremy Sumpter, Upea suoritus Peter Panissa! Sumpterilla on mahtavat näyttelijälahjat ja hänen pitäisi näytellä monessa muussakin elokuvassa.

 Jason Isaacs, Upea suoritus häneltäkin. Sekä kaikissa Pottereissa että Peter Panissa. Tykkään kyllä älyttömän paljon tästä miehestä ja hänen näyttelijälahjoistaan.

 Josh Hutcherson, Nälkäpeli ja Peeta Mellark. En sano muuta.

 Taylor Lautner, Se susimies! Rakastan Lautneria eritysesti Aamunkoi osa ykkösessä, saa nähdä ylittääkö vai alittaako Lautner odotukset kakkososassa.

 Ja tässä oli vasta ne miehet. Naiset seuraavaksi.

 Kate Winslet, Mahtava suoritus Titanicissa.

 Emma Watson, Tykkään, tykkään, tykkään. Eniten Emmasta tykkään kyllä Kuoleman varjelukset osa kakkosessa.

 Helena Bonham Carter, Pahikset kehiin! Helena näyttelee aivan mahtavasti Pottereissa, Feeniksin killassa tuli pienet kylmät väreet sen Azkabanin karkaamisen kohdalla, jossa Helena nauraa. (Pahis!naurut xD)

 Kristen Stewart, Tiedän tiedän, mutta musta Kristen näyttelee Bellaa ihan mahtavasti.
 
 Mites mites noita miehiä on nyt kummasti paljon enemmän............  ::) :o ::) :D

Varjuska

  • sanojen sirottaja
  • ***
  • Viestejä: 435
  • Clue-ing for looks.
Tuskin edes muistan kaikkia suosikkeja, mutta yritetään.

Ikisuosikkeihini kuuluu (yllätys yllätys) ainakin Johnny Depp, mies kun osaa hoitaa joka roolinsa hämmentävän taidokkaasti. Kukaan ei näyttele hullua neroa kuin hän. Lisäksi edesmennyt Heath Ledger on tehnyt hienoja elokuvia. Jollain tapaa hän mielestäni muistuttaa etäisesti Deppiä, mikä on varmaan osasyy siihen, miksi hänestä pidän. Brittinäyttelijöiden joukosta ehdottomien suosikkien joukkoon listautuu suoraan ainakin kaksi miestä. David Tennant, koska 10th Doctor = rakkaus. Ja voi herranjestas, Tennantilla on vieläpä niin veistoksellinen nenäkin! Toinen ihailemani brittinäyttelijä on Colin Firth.

Aika miespainotteiselta näyttää. Naisista mieleeni tulevat ainakin Cate Blanchett, joka on mielestäni sekä monipuolinen että kauniskasvoinen näyttelijätär sekä suunnattoman karismaattinen ja klassisen naisellinen Meryl Streep.

banneri ja ava (c) raitis

Elämän keskipäivässä
minäkin eksyin synkkään metsään.

Varjuska

  • sanojen sirottaja
  • ***
  • Viestejä: 435
  • Clue-ing for looks.
Naisista mieleeni tulevat ainakin Cate Blanchett, joka on mielestäni sekä monipuolinen että kauniskasvoinen näyttelijätär sekä suunnattoman karismaattinen ja klassisen naisellinen Meryl Streep.

Onko yleissivistyksessäni aukko, jos en ole Blanchettin roolituksia nähnyt?

Cate Blanchett on näytellyt lukuisissa leffoissa ja saanut kyllä paljon tunnustustakin, joten ehkä pienoinen aukko yleissivistyksestäsi löytyy : P Esimerkiksi Taru Sormusten Herrasta -trilogian leffasovituksessa hän näytteli haltiakuningatar Galadrielia. Lisäksi hänet voi nähdä mm. näissä elokuvissa: Elisabet, Lentäjä, Paljastavat merkinnät, Babel, I'm Not There, Indiana Jones ja kristallikallon valtakunta sekä Benjamin Buttomin uskomaton elämä : )

banneri ja ava (c) raitis

Elämän keskipäivässä
minäkin eksyin synkkään metsään.

Naisista mieleeni tulevat ainakin Cate Blanchett, joka on mielestäni sekä monipuolinen että kauniskasvoinen näyttelijätär sekä suunnattoman karismaattinen ja klassisen naisellinen Meryl Streep.

Onko yleissivistyksessäni aukko, jos en ole Blanchettin roolituksia nähnyt? Streep ainakin on Hollywoodin huippukaartia: monitalentti, jolta en ole nähnyt yhtään epäonnistunutta roolitusta. Hänen repertuaarissaan on kyllä kaikkea aina huolehtivasta yksinhuoltajaäidistä tiukkaan toimittajaan ja konservatiivisesta leskestä syöpää sairastavaa ystäväänsä hoitavaan lesboon. Vinkatkaas, onko hänellä yhtään selkeästi pahisroolia?  :D

En mäkään ainakaan tietosesti ole katsonut yhtään Blanchettin leffaa... :D [//EDIT. olinpa näköjään sittenkin...] Onhan Streep näytellyt jotain sellaisia "puolipahiksia", Kramer vs. Kramerin äiti, joka hyppää ihan puskista pitkästä aikaa vaatimaan poikansa huoltajuutta, Paholainen pukeutuu Pradan muotipäätoimittaja ja Margaret Thatcher Rautarouvassa, mutta ihan sellaista "täyspahis"-roolia ei kyllä tule mieleen. Upeita rooleja nuo kaikki, hyvä vaan kun eivät ole sellaisia yksinkertaisia mustia musta-valkotyylistä, vaan hahmot ovat paljon monipuolisempia. Mut joo, Meryl Streep ♥ Onko mitään aksenttia, jota se nainen ei handlaisi? Streep on mun ihan ykköslempparinäyttelijöitä. Fanityttöilen about jokasta leffaa missä hän on... (Sofien valinta, Hiljaiset sillat, Julie & Julia, Kramer vs. Kramer, Mammia Mia <33)

--Ja elokuvissa luotan muuten Helenan, Tim Burtonin ja Johnny Deppin kolmiyhteyteen. Ja Johnnystä tykkään kanssa tosi paljon, kukapa ei pitäisi?

Veit jalat suustani. Burton on mahtava ohjaaja, ja Depp ja Bonham Carter, voi luoja! ♥ Depp Jack Sparrow'na on jotain mahdottoman upeaa ja hulvatonta. Ihanaa, kun tota kaksikkoa näkee niin usein samoissa leffoissa. Mahtavia näyttelijöitä (+ rakastan Bonham Carterin hiuksia :D).

Maggie Smith on yks, jota ei voi jättää mainitsematta, kun puhutaan mahtavista näyttelijöistä. Smith on niin mun McGarmiwani! Tykkään hänestä hirveästi myös muissa leffoissa, mut melkein parhaimmillaan hän on kyllä telkkarin puolella Downton Abbeyn Violet Crawleyna.

Alan Rickmania äänineen ei voi olla mainitsematta, Julie Walters on loistava, Colin Firth oujee... Aijoo ja se Stanley Tucci (mahdetaankohan herran nimi kirjottaa tolleen?) on kanssa mahtava. Uma Thurman on mahtava Kill Billeissä ja vähän erilaista puolta hänestä nähdään Oikeanlaista kemiaa -nimisessä leffassa, jossa myös Meryl Streep on terapeutoimassa. Jos mä päätän viestin tähän, kuinkahan monta hyvää unohdin mainita?
« Viimeksi muokattu: 03.09.2012 17:03:31 kirjoittanut Skottiruutuinen_aamutakki »
“Our lives are not our own. We are bound to others, past and present, and by each crime and every kindness, we birth our future.”

Gil Galad

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 258
  • LightHowl8815
Benjaminissa Cate näytteli sitä Benjaminin vaimoa.

Hyviä näyttelijöitä joiden elokuvia katon ovat:

Chris Hemsworth näytteli Thoria THORissa ja Avengerissa, oli hyvä ja mitkä lihakset. Toinen missä olen nähnyt Chisin oli Lumikki ja Metsästäjä tässäkin hän oli hyvä
Tom Hiddleston vaikka olenkin nähnyt hänet vain Lokina pakko sanoa että oli kyllä hyvä roolisuoritus kummasakin Thorissa että Avengerissa.
Johnny Depp on kans hyvä ja kauheen monipuolinen näytelijä jos ajattelee mitä kaikkee on näytelly.
Ewan McGregor ahh Star Warsien Obi-Wan.
Liam Neeson se ääni, näyttelijänäkin herra on hyvä, parempaa ääntä Aslanille Narnioihin ei olisi voinut kuvitella. Muitakin hyviä on.
Se, mitä ihminen näkee ja kuulee, riippuu hyvin paljon siitä, missä hän seisoo; se riippuu myös siitä, millainen hän on. TS 51

Ivory Cutter

  • ***
  • Viestejä: 62

Ewan McGregor ahh Star Warsien Obi-Wan.
Liam Neeson se ääni, näyttelijänäkin herra on hyvä, parempaa ääntä Aslanille Narnioihin ei olisi voinut kuvitella. Muitakin hyviä on.

Mä jo tuolla aiemmin ehdeinkin jo hehkuttamaan tuota Neesonin ääninäyttelyä. Kiva, kun joku muukin tykkää! :)
Ewan McGregorin taisin unohtaa mainita, mutta joo-o, Obi-Wan on kova  ;D Hyvä Ewan!

Varjuska

  • sanojen sirottaja
  • ***
  • Viestejä: 435
  • Clue-ing for looks.
Tjaa, olen näköjään puusilmä. Olenhan toki nähnyt TSH:t ja jopa tykkäsin Galadrielista kovasti. Ketä hän Benjamin Buttonin Uskomattomassa Elämässä näytteli? Sitä Benjaminin vaimoketta vai äitiä vai sitä venäläistä rouvaa? Äsh, olen huono yhdistämään rooleja ja näyttelijöitä. Indiana Joneseistakaan ei oikeastaan jäänyt ketään mieleen paitsi Harrison Ford.  :D
Kyllähän ne haltiakorvat ja hopeakaapu jne. saattavat hämätä : ) Buttonissa Blanchett näytteli juurikin Benjaminin naisystävää (nehän ei koskaan menneet naimisin jos tarkkoja ollaan) En ole muistaakseni nähnyt tuota kyseistä Intiaani Joonasta, joten sen osalta en tiedä hänen roolistaan mitään.

Viikonloppuna tuli muuten viimeksi TV:stä Cate Blanchett -leffa nimeltä Kadoksissa. Tykkäsin siinäkin paljon Blanchettin roolisuorituksesta ja tykkäsin leffasta ylipäänsä, koska intiaaneja B--)

banneri ja ava (c) raitis

Elämän keskipäivässä
minäkin eksyin synkkään metsään.

Gil Galad

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 258
  • LightHowl8815
Viimesimmässä Indiana Jonesissa Cate Blanchett esitti venäläistä upseeria. Catella oli siinä musta polkkatukka ja puhu kauhean kuulosella "venäläis"aksentilla. Periaatteesa Cate oli elokuvan pahis.
Se, mitä ihminen näkee ja kuulee, riippuu hyvin paljon siitä, missä hän seisoo; se riippuu myös siitä, millainen hän on. TS 51

TrueTre

  • ***
  • Viestejä: 164
  • Puuskupuh
Ja Starkidin Jaime Lynn Beatty = lahjakkuus. Älyttömän hauska tyyppi ja hyvä näyttelemään ja ääni on ku enkelin, ja sama pätee Dylan Saundersiin. Mä osaan kuvitella nää kaks Hollywoodiin joku päivä, ainaki Broadwaylle.
Samaa mieltä! Myös Starkidin Brian Holden on mahtava, lahjakas tyyppi joka on ollut suosikkejani ihan alusta alkaen. Ja Joe Moses ja Joe Walker jajaja... Ai niin! Holy Musical Batmanissa Sweet Toothia esittänyt Jeff Blim. Hän teki hahmosta uskomattoman! Sitä näytelijänsuoritusta ei voi sanoin kuvailla. Oikeasti.
Myös David Tennant on mahtava näyttelijä. Pidin hänen roolisuorituksestaan jo Liekehtivässä Pikarissa, mutta Doctor Whossa hän on loistava.
Alan Rickman. Rakastin hänen roolisuoritustaan kaikissa Pottereissa.
Ja mainitakseni tässä pari naistakin, niin juuri esimerkiksi Cate Blanchett teki hienoa työtä Taru Sormusten Herrasta leffoissa.
8.6.2010 <3 ~ When I come around

Ulwoja

  • Vieras
Aku Hirviniemi on pitkään ollut lempinäyttelijäni. Komea, hauska ja häntä on ihana parittaa erityisesti Rikun kanssa.
Riku Nieminen on aivan loistava, ujomman oloinen tyyppi. Vihaan ainoastaan hänen nykyistä tukkaansa. Onneksi mies käyttää hattua Tanssii tähtien kanssa-ohjelmassa.
Eero Ritala on aivan ihana. Suloinen!
Kari Hietalahti on myös aivan loistava tyyppi kerta kaikkiaan.
Jim Carrey on myös aivan ihana, vaikka vanhempi, ulkomaalainen mies onkin.

sienna

  • ***
  • Viestejä: 34
Oon tehny itelleni aivan uuden löydön, nimittäin Ezra Millerin. Kattelin muutama kuukausi sitten We Need To Talk About Kevin -nimisen pätkän ja olin aivan ällikällä lyöty. Nyt sitten lomalla sain viimein aikaiseksi katsoa The Perks Of Being A Wallflower ja taas sama juttu. Lopulta tsiigailin kaikki Ezran tekemät elokuvat läpi ja en voi muuta kuin ihailla herran suorituksia jokaisessa. Lempinäyttelijöiden listalle Joseph Gordon-Levittin seuraan siis.

Clearwater

  • Sudentuoja
  • ***
  • Viestejä: 312
  • chaos born in candlelight
Tunnen itseni jotenkin hassuksi, kun lempinäyttelijöideni listalta ei löydy kuin yksi nainen ja kaikki muut ovat miehiä. Toki jotkut muutkin naisnäyttelijät ovat ihan hyviä, mutta heidän yläpuolelleen yltävät nämä muutamat miesnäyttelijät (muutamat? listani riittäisi varmaan Australiaan asti), joita on aivan törkeän paljon ja niitä tulee ja menee vähän väliä. Olen tällainen pikkuinen fanityttö, joka ei osaa kuin rakastua. Yritän supistaa tämän listan muutamasta kertomiseen, kunnes sitten lisään muutaman maininnan joistakin muista:

Ensimmäisenä voisin mainita hänet, jonka olemassaolosta minä en henkilökohtaisesti edes tiennyt muutama vuosi takaperin (mikä on jopa noloa, koska... lukekaa itse) ja hänen nimensä on Orlando Bloom. Minä rakastuin täysin omana pienenä itsenäni Legolasiin, kun katsoin Sormuksen ritarit -elokuvan ensimmäisen kerran elokuussa 2011, kun se tuli tv:stä (oikeastaan katsoin sen erään näyttelijän takia, Dominic Monaghanin, jonka olin nähnyt mm. Lostissa), ja siitä asti olen ollut aivan sidoksissa hänen silmiinsä. Miten ihmisellä voi olla sellaiset silmät? Ja Will Turner POTC-elokuvissa, rakastan häntäkin. Kun kaverini saivat selville rakkauteni Orlandoa kohtaan, ensimmäiset olivat tyrkyttämässä minulle Pirates of the Caribbeania, enkä minä voinut kieltäytyä. Olen nähnyt myös elokuvan Isku Mogadishuun, jossa Orlandolla on pieni osa - ja voin sanoa, että se elokuva kyllä nostattaa kyyneleet silmiini. Ja 2011 vuoden versio Kolmesta muskettisoturista, siellä on kaikkein komein Buckinghamin herttua, jonka olen koskaan nähnyt.

Toinen, jonka nimen olen muutenkin aiemmin huomannut, jonka mainitsen on tämä oikein hurmaava Peter Facinelli. En voi muuta sanoa kuin, että Carlisle on ehdottomasti suosikkini Twilightissa (niin kummalta, kun se tuntuukin kaikkien Edward-hehkutusten keskellä). Peterin äänihän se ensimmäisenä minut naulitsi ja seuraavaksi ne komeat silmät ja tyynet, komeat kasvot. Ja Nurse Jackie -sarja kyllä vetää hymyn huulilleni ihan väkisin :') Peter on siinä niin suloinen. Enkä minäkään halua uskoa, että herra täyttää pian 40!

Ja pitää tässä vielä mainita täällä kotona aika useinkin mainittava nimi, nimittäin Tom Cruise. Sekä minun, että äitini suosikkinäyttelijöiden listassa kärkisijoilla, enkä minä osaa eritellä siihen mitään syytä. Älkää vaatiko sitä, sitä ei vain ole. Tom vain kolahti heti ensimmäisellä kerralla (ja elokuvahan oli Maailmojen sota). Turha minun on alkaa enää Tomista mitään selittää, kun.. Ymmärrätte varmaan :')

Ja Luke Evans! Minä meinasin hänet ihan unohtaa kaikkien muiden keskellä! Mikä komistus ja osaa vielä laulaakin, herranen aika, minä olin ihan myyty. Kuka olisi parempi Aramiksena kuin Luke? Sulan, kun kuulenkin hänen matalan, aavistuksen karhean äänensä.

Heath Ledger on ollut sellainen, jota pitkään olen arvostanut. Ensimmäinen elokuva, jonka häneltä näin, oli Ritarin tarina, eikä siihen kikkarapäähän voinut kuin rakastua. Arvostan häntä ja kunnioitan täysin hänen muistoaan.

Voisinkos tässä samassa mainita sitten vaikka muutaman: Viggo Mortensen, Richard Armitage, Ian Somerhalder, Mark Harmon ja Benedict Cumberbatch. Viggo jyräsi täysillä LotR-elokuvissa, Aragornina mitä parhain (meinasin kirjoittaa, että mikä unelma) ja onpa hänen roolisuorituksiaan tullut seurattua muissakin elokuvissa. Richard Armitage nyt vain iski Hobitissa, syystä että... Se ääni. Se suorastaan vetää puoleensa. Ja BBC:n Robin Hoodissa herra on myös ja awh. Ja mitä tulee herra Somerhalderiin, Damon Salvatore on aivan mahtava. Ja Boone Carlyle sarjassa Lost oli ehkä söpöintä hetkiin. Ja Mark Harmon NCIS Rikostutkijoiden Gibbsinä: huolisin sellaisen miehen tänne meille koska vain. Millainen energia, se turvallisuus joka hänestä hohkaa ruudunkin läpi ja voi elämä. Ja täytyy nyt mainita Benedict Cumberbatch, joka iski Sherlockina ihan totaalisesti lävitseni. Ja tänne kastiin kuuluu myös lahjakas Martin Freeman, joka John Watsonina on mitä parhain ja kuin ilmetty Bilbo Reppuli.

Ja tästä päästään siihen listani ainoaan naisnäyttelijään, joka on nimeltään Cate Blanchett. Galadriel on yksi suosikeistani LotR-elokuvissa, vaikka jollain tavalla hän on pelottava. Ja Elisabet-elokuva on myös hyvä ja Cate on hyvä siinä roolissa. Tarkoitus olisi tässä lähipäivinä katsoa tuo Lentäjä. Ja tykkäsin myös elokuvasta Kadoksissa.

Eipä tässä, on niitä listassa muitakin, mutta ajattelin mainita heidät ainakin. Vähän sekavaa, mutta eihän tästä voi kuin sekaisin mennä.
« Viimeksi muokattu: 09.01.2013 21:31:45 kirjoittanut Clearwater »
Kotimaani on Mikä-Mikä-Maa.

Zacharias

  • les amis de l'abc
  • ***
  • Viestejä: 2 574
  • korkokenkäpoika
    • tumblr
Oon tehny itelleni aivan uuden löydön, nimittäin Ezra Millerin. Kattelin muutama kuukausi sitten We Need To Talk About Kevin -nimisen pätkän ja olin aivan ällikällä lyöty. Nyt sitten lomalla sain viimein aikaiseksi katsoa The Perks Of Being A Wallflower ja taas sama juttu. Lopulta tsiigailin kaikki Ezran tekemät elokuvat läpi ja en voi muuta kuin ihailla herran suorituksia jokaisessa. Lempinäyttelijöiden listalle Joseph Gordon-Levittin seuraan siis.

Ah, listasit juuri miun kaksi ykkösnimeä! Ezra on ihan mieletön nuori lupaus, kunhan vain muistaa pitää jalkansa maassa edes joten kuten sen kaiken taiteellisen sekoilun keskellä. Suosittelen näin kaikille Ezra-tietämättömille kattoon Another happy dayn, jossa Ezzu vetää upeaa roolityötä. Ja City Island oli kans ihan mielettömän hauska. Ite en niin perustanut Beware the Gonzosta, mutta jos sen haluaa katsoa, niin Ezran aka Gonzon hiukset on aika hienot, hah.

Mutta hienoa että ihmiset alkaa löytää herra Milleriä, Ezra ansaitsee kuuluvuutta!

Ja tosiaan JGL on kyllä ehdoton suosikkinäyttelijä. Oon jo pitkään miettinyt, että kuka oikeasti ansaitsee sen ykköspaikan ja Joe on jotain uskomatonta. Se sen tapa eläytyä jokaiseen eri rooliinsa on ammattitaitoista ja mm. Mysterious Skin on yksi lemppareitani nimenomaan sen katsojaa koskettavan tyylin takia. Plus oon huomannut, että hyllyyn on kerääntynyt jo pitkä lista miehen elokuvia. En tiedä miten JGL ne leffansa valitsee, mutta tähän mennessä ei ole tultu törmättyä kuin yhteen sellaiseen vähemmän kiinnostavaan (Premium Rush taisi olla nimeltään?)

Niin ja naisnäyttelijöistä vielä Jennifer flawless Lawrence. Tästä tuskin tarvitsee sanoa enempää kuin esim. Winter's Bone.
l'univers nous reprend,
rien de nous ne subsiste


sienna

  • ***
  • Viestejä: 34
Mutta hienoa että ihmiset alkaa löytää herra Milleriä, Ezra ansaitsee kuuluvuutta!

Agreed! Yllätyin ihan hippasen, kun kuulin Ezran oikean iän. Eihän ikä tietenkään oo mikään taitojen mitta, mutta herran roolit on olleet jotenkin niin vaativia ja suoritukset loppuunvietyjä, että oisin odottanut niiden takana olevan paljon enemmän kokemusta. Samoin kaikista haastatteluista ja artikkeleista Ezrasta välittyy jotenkin tosi henkisesti kypsä kuva verrattuna moniin muihin, jopa paljon vanhempiin näyttelijöihin. Naurahdin tolle sun ilmaukselle "taiteellinen sekoilu", niin osuvaa, enkä ite ois osannu sanoa yhtään paremmin. ;D

Ja tosiaan JGL on kyllä ehdoton suosikkinäyttelijä. Oon jo pitkään miettinyt, että kuka oikeasti ansaitsee sen ykköspaikan ja Joe on jotain uskomatonta. Se sen tapa eläytyä jokaiseen eri rooliinsa on ammattitaitoista ja mm. Mysterious Skin on yksi lemppareitani nimenomaan sen katsojaa koskettavan tyylin takia. Plus oon huomannut, että hyllyyn on kerääntynyt jo pitkä lista miehen elokuvia. En tiedä miten JGL ne leffansa valitsee, mutta tähän mennessä ei ole tultu törmättyä kuin yhteen sellaiseen vähemmän kiinnostavaan (Premium Rush taisi olla nimeltään?)

Niin ja naisnäyttelijöistä vielä Jennifer flawless Lawrence. Tästä tuskin tarvitsee sanoa enempää kuin esim. Winter's Bone.

Mullakin tää JGL (kiitos, kun näytit mulle tuon lempinimen, nopeuttaa tätä miehen taitojen hehkuttamista tulevaisuudessa!)-fanius valkeni pikkuhiljaa. Oon jo kauan ihaillu miekkosen monia roolisuorituksia, mutta vasta vähän aikaa sitten oikeasti tajusin, että hei, tämähän on sitä mahtavinta. Ootan vaan, että Lincoln tulisi jo Suomessakin elokuvateattereihin, että sen pääsisi katsomaan. Aihe kiinnostaa mua näin historianörttinä muutenkin, mutta että vielä noilla näyttelijöillä!

Lisättäköön vielä lopuksi, että Jennifer Lawrence on kyllä varmaan yks niitä most-down-to-earth julkkiksia. Alunperin kiinnitinkin huomiota neitokaiseen nimenomaan tumblrin gifsettien takia, joissa aina tuntui näkyvän jotain suloisia toilailuja. :-D Jenniderp. Niin paljoa en oo kuitenkaan hänen suorituksiaan nähnyt, että pystyisin kauheasti mitään sanomaan, mutta ehkä tuosta Winter's Bonesta on ainakin hyvä aloittaa!

Zacharias

  • les amis de l'abc
  • ***
  • Viestejä: 2 574
  • korkokenkäpoika
    • tumblr
Lainaus
Ootan vaan, että Lincoln tulisi jo Suomessakin elokuvateattereihin, että sen pääsisi katsomaan. Aihe kiinnostaa mua näin historianörttinä muutenkin, mutta että vielä noilla näyttelijöillä!

Ehdottomasti! Vielä, kun siihen lisätään että mukana on myös Lee Pace, jonka the Fall on ehkä yksi nerokkaimpia roolisuorituksia ikinä, niin odotan tuota jo kovasti.

Lainaus
Agreed! Yllätyin ihan hippasen, kun kuulin Ezran oikean iän. Eihän ikä tietenkään oo mikään taitojen mitta, mutta herran roolit on olleet jotenkin niin vaativia ja suoritukset loppuunvietyjä, että oisin odottanut niiden takana olevan paljon enemmän kokemusta.

Joo, ja Ezran nykyinen ulkomuoto on myös vähän harhaanjohtavaa, haha. Ja olen aivan samaa mieltä siinä, että Ezran taidokkuus ja panostus rooleihinsa on hyvin kokenutta ja suuhteellisen pitkähän tuo työlista on jos imdb:tä selaa. Oon kans huomannut, että Ezran haastatteluissa on tiettyä pikkuvanhuutta ja hemmetin paljon sivistyssanoja. Toisaalta Ezzu on kyl aika kova poltteleen pilveä, että tiedä sitten juontaako sieltä juurensa (; tykkään kuitenkin Ezran asenteesta ja mielipiteistä. Välillä täysin sekoa settiä, mutta siellä joukossa on oikeasti niin fiksuja lausahduksia, että sitä hämmästyy aina uudelleen ja uudelleen.
l'univers nous reprend,
rien de nous ne subsiste


Räntsäke

  • Vieras
Mulla ei ole ikinä ollut suosikkinäyttelijää, en jotenki osaa kiintyä niihin sillä tavalla. Toki on sellaisa, joista pidän ja joista en pidä. Mut on kyllä pakko nostaa erikseen esille Orlando Bloom. Miksi hän? Okei, nyt kuulostan tosi pinnalliselta ja tyhjäpäiseltä, mut iha sama: Se. On. Vaan. Niin. Syötävän. Hyvännäkönen.
(Joo sanokaa vaan tyhjäpääski...)
Mie (M) ja kaverini (K) keskustelimme hänestä kerran...
M: Orlando Bloom on ihan järkyttävän hyvännäkönen!!!
K: Nii on! Vitsi ne sen vatsalihakset.... <3
M: Ai onko sillä sellasetki? Mä en oo saanu silmiäni irti sen kasvoista.... Ja silmistä.... ö.ö

Mut hän ei ole "suosikkinäyttelijäni" nimenomaan siksi, että tykkään siitä tasan sen ulkokuoren takia.
Ja nyt, jotta en kuulostaisi liian pinnalliselta ja tyhjäpäiseltä hölmöltä, listaan niitä muita näyttelijöitä, joita ihailen.
Alan Rickman pitää nostaa esille... Tom Felton, Johnny Depp, Meryl Streep... Ja suomalaisia unohtamatta mainitsen pitäväni Jasper Pääkkösestä. Siinäpä muutamia maininnan arvoisia, jotka eivät ole listalla ulkonäkösyistä.