Kirjoittaja Aihe: Totuus vai tehtävä, herra Malfoy? [S, fluff, humour? D/Hrm + muita]  (Luettu 15472 kertaa)

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
En vaan voinut hypätä tämän ficin ohi kun näin otsikon. Todella houkutteleva!
Tyypillistä että kultainen kolmikko pyöri käytävillä kun pitäisi jo olla pehkuissa. Myös Dracon ilmestyminen kumppaneineen sopi niiiiin tyyliin.
Pimeässä komerossa on varmaan aika jännä pelaa totuutta ja tehtävää, pitäisiköhän itsekin kokeilla joskus ::)
Lainaus
”Granger… Hermione”, Draco aloitti epäröiden.
”Niin?” Hermione kysyi hieman ihmeissään Dracon käytöksestä.
”Onko ajatus meistä kahdesta liian hullu?” Draco sanoi irvistäen hieman vaivautuneesti.
”Totuus vai tehtävä, herra Malfoy?”
”Tehtävä.”
”Suutele minua”, Hermione sanoi hieman hymyillen ja pian tunsikin kuinka kahdet huulet löysivät toisensa maailmassa.
En nähtävästi ollut ainoa, kenen lempikohta tämä oli. Hymy vain nousi huulilleni viimeisen rivin kohdalla. Tätä voisi tosiaan helposti jatkaa, mutta ehkä tämä on ihan hyvä one-shottina. Jää vähän arvailujen varaa:)
Kiitos!
kakku.
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

Vanilla Sugar

  • *
  • Viestejä: 1
  • ★I am the chosen one★
    • Oma kotisivuni on blogi, johon kirjoitan noin kerran viikossa.
Vs: Totuus vai tehtävä, herra Malfoy? [K-7, fluff, humour?]
« Vastaus #21 : 28.07.2011 00:16:33 »
Tää on kyllä tosi hyvä. Oon jo jonkun aikaa ettinytkin tätä. Luin tän viimeks joskus neljä-viisi kuukautta sitten ja tykkäsin, siitä lähtien oon ettiny sitä uudelleen luettavaks ja löysinkin. Tykkään pelistä totuus vai tehtävä ja toi että Harry ja Hermy olivat ainoita jotka pelin tiesivät lisäsi sitä todillisuutta että nämä hahmothan kuuluvat potter kirja sarjaan. Ja tää peli oli hyvä juoni valinta :) Tykkään ihan hirveesti Dramionesta vaikka rakastankin RonXHermy paritusta enemmän, koska se on vähän uskottavempi. Draco ja Hermy romanssi on kuiteski se mitä eniten luen :) Tää on tosi hyvä :DD
~Think it's intimidation, When a girl is cool with her sexuality, I'm a 180 tothe stereotype girls~
❤Dramione love❤

jennamursu

  • Vieras
Vs: Totuus vai tehtävä, herra Malfoy? [K-7, fluff, humour?]
« Vastaus #22 : 28.07.2011 01:12:14 »
Iihana lopetus. :3 Olisin mielelläni lukenut vielä lisääkin, mutta ei makeaa mahan täydeltä. ;) Tosi ihana kirjoitustyyli, virheetön ja sulava. Kivaa luettavaa kaiken kaikkiaan!

MissGlitter

  • ɗʀεɑʍεʀ
  • ***
  • Viestejä: 211
  • do sʍɑʟʟ things with great ʟoνε.
Oh my gosh. ♥

Tämä oli huikea! En kunnolla muista milloin viimeksi olisin lukenut näin hyvää Dramione tekstiä, näin pienessä pätkässä! Kerronta oli upeaa, sait kaikkien hahmojen luonteen piirteet täydellisesti esille. Itse ficcin idea oli mahtava! Totuus vai tehtävä -idea oli mahtava. Oli hauskaa lukea tällaista  tekstiä, joka toimi aivan upeasti ja virheettömästi. Ronin Hermione-tunnustus oli lutuinen. ;D Mutta Dracon tehtävä peitti kaiken alleen. Hhah, laittoman kuumaa. ;)

Draco ja Hermione on paritus mitä lukee aina, siihen ei voi kyllästyä ja juuri tämän kaltaiset ficcit, joissa on aivan uusi perspektiivi ja juonen kulku, värittävät tätä Dramione kategoriaa. ♥ Tätä ficciäsi oli huikea lukea. Tässä oli sopivasta huumoria, romantiikkaa, fluffya ja lievää jännityksen makua. ;) Tämä oli aivan älyttömän koukuttava, ja tätä olisi mielellään lukenut enemmänkin. :)
Lainaus
”Granger… Hermione”, Draco aloitti epäröiden.
”Niin?” Hermione kysyi hieman ihmeissään Dracon käytöksestä.
”Onko ajatus meistä kahdesta liian hullu?” Draco sanoi irvistäen hieman vaivautuneesti.
”Totuus vai tehtävä, herra Malfoy?”
”Tehtävä.”
”Suutele minua”, Hermione sanoi hieman hymyillen ja pian tunsikin kuinka kahdet huulet löysivät toisensa maailmassa.

Aivan huippua! ♥

~ kiittäen, MissGlitter

GuruLove

  • ***
  • Viestejä: 176
Aww! :3

Asdfghjk! En yhtää tiedä osaanko kommentoida tähän mitään järkevää. Mutta nää on aina niin parhaita nää ficit, missä ne pelaa totuutta vai tehtävää. Ja tuo loppu oli niin aww, että mä oon nyt aiva lukos, enkä osaa kommentoida mitään.
Mahtava one-shot! (;

Kiitos!
-GL
petajagurnau.blogspot.com

Cherryelatte

  • Vieras
”Painu helvettiin, Malfoy!”
”Noh, noh, poika hyvä. Jospa sinun jälkeesi”

Rakastin Dracoa tuossa kohdassa erityisen paljon! :D

”Granger… Hermione”, Draco aloitti epäröiden.
”Niin?” Hermione kysyi hieman ihmeissään Dracon käytöksestä.
”Onko ajatus meistä kahdesta liian hullu?” Draco sanoi irvistäen hieman vaivautuneesti. 
”Totuus vai tehtävä, herra Malfoy?”
”Tehtävä.”
”Suutele minua”, Hermione sanoi hieman hymyillen ja pian tunsikin kuinka kahdet huulet löysivät toisensa maailmassa.

Awawaw! En kestä!

Anyways, olet mahtava kirjottamaan, kuten oon aijemmin kehunukkin! :)

Nemena

  • Aurori
  • ***
  • Viestejä: 23
  • I am you beautiful queen
En keksi muuta ku että, täydellistä.
» You sais to be "cool" but I'm already coolest

niiina

  • Ylikuolonsyöjä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 5 592
  • Malfoysexual
Apua, eksyin lukemaan tämän ikivanhan tekeleeni ja sitten ihmettelin, miten en ole muistanut kiitellä noista kommenteista joita on näköjään tuolloin aikoinaan tullut hurjasti. Kiitos niistä, kaikki on kyllä luettu aikanaan todellakin ihan ajatuksen kanssa, mutta mikä lie ajatuskatkos on ollut, kun unohtunut vastata. Olen todella kiitollinen, että jotkut on jaksanut raapustaa aatteitaan tekstistäni. <3

Olen tässä yrittänyt kovasti herätellä sisälläni aikoinaan kasvanutta pientä kirjoittajaa ja sen vuoksi nostalgioissani lukenut jopa omia tekstejäni läpi sekä muiden ihania tekstejä. Onhan tämäkin tekele ollut aika raakile ja tosiaan aivan erilainen mitä olen yleensä edes kirjoittanut, mutta tälleen vuosien jälkeen omiakin juttuja on hauska lukea kun ei edes tunnista näitä kirjoittaneensa, joten ei osaa varmaan edes tuntea myötähäpeää! :D

niiina
Dramione

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 201
Onnea kommenttiarpajaisten voitosta :D

Valitsin listauksestasi tämän tekstin, koska tällä oli ihan tosi, tosi kiva nimi! Lisäksi oli mukavaa lukea myös tämmöistä matalan ikärajan tekstiä, sillä nuo aikaisemmat ovat olleet sitä korkeinta. Ja sitten oli vielä se, että minulla on heikko kohta kaikille peli-ficeille, vaikka ne kuinka kliseisiä ovatkin, niin silti ihan parhaita!

Vaikka tämä onkin vanha tarina, niin silti tämä toimii kivasti edelleen. Ei väliä, vaikka koskaan ei selvinnyt miksi tämä porukka hiippaili käytävillä keskellä yötä, pääasia että nämä kaikki päätyivät tuonne samaan komeroon ja päästiin varsinaiseen asiaan. Hauskaa myös, että se oli juuri Harry joka pelaamista ehdotti ja kokonaisuutena tuo peli sujui oikein hienosti ja sitä luki mielellään.

Loppu jäi ihanan avoimeksi ja tihkui siirappia. Läpi tekstin oli havaittavissa pientä kiinnostusta Dracon puolelta, vaikka tämä ensin yrittikin olla ivallinen itsensä. Nostan kuitenkin hattua Dracon rohkeudelle kysyä Hermionelta suoraan tuolla lopussa, että miten olisi :D Hahmot olivat tässä hyvin IC:t mistä myös pointsit, ja luulen että Pansy on tosiaan hieman enemmän Harryn tyyppiä kuin Hermione ;)

Jos haluat korjailla tuolta tekstistä nuo Harryn ja Pansyn ä-loppuiset taivutukset a-loppuisiksi, tekisit minut iloiseksi, sillä ne olivat aina asia mikä tuolta tökkäsi silmään häiritsevästi ;)

Kiitos tästä,
Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

niiina

  • Ylikuolonsyöjä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 5 592
  • Malfoysexual
Vendela, oon tänään ottanut ihan urakan vastailla kaikille kommentoijille, koska on ollut ihana saada näin mahtavia kommentteja, vaikka osa onkin näihin ihaniin vanhoihin pätkiin! :D Luin tämän itsekin läpi, kun mainitsit noista ä-lopuista ja napsin ne pois tuolta. Mikähän tuossa on, jos olen jo tuolloin käyttänyt tuollaista loppua ja nykyisissäkin teksteissä on näitä ollut. Ihme ajatushärö tosiaan vuodesta toiseen. :D Mukava kuulla, jos vanha tarina tuntui edelleen toimivan, vaikka kai sitä itse tuntee näistä jotain myötähäpeää kun kyseessä omia vanhoja juttuja, mutta pääasia jos näitä vielä muut kärsii hyvin lukea! Peli-ficit on kyllä aina semmoisia kuumottavia, mitä itsekin tykkään lukea! Kiitos sulle kommentistasi. <3

niiina
Dramione

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Olipa nostalgista lukea fici tällaisesta aiheesta, koska voi että, tämmösiä ficejä oli mun ekat teinuvuodet täynnä ;D Totuus ja tehtävä on kyllä niin klassikko kaikin puolin, sillä saa vaikka mitä aikaiseksi (niin fiktiossa kuin tosielämässäkin). Mitäpä sitä muutakaan lukkojen takana luutakomerossa tekisi kuin esittäisi muille toinen toistaan haasteellisempia kysymyksiä ja tehtäviä.

Mua vähän nauratti, että Harry oli se, joka keksi ehdottaa pelin pelaamista, koska se on jotenkin niin random mielikuva ;D Toisaalta tässä oli ihan logiikkaakin, että se on vain jästien juttu, niin ei sitä Harryn lisäksi edes tiedä kuin Hermione, jota nyt en todellakaan näkisi ehdottavan kyseistä peliä. Et siinä mielessä Harry aloitteen tekijänä on ymmärrettävä valinta. Kysymykset ja tehtävät olivat tietysti just sitä mitä tällaiselta ficiltä odottaakin, koska eihän siinä ookaan tarkoitus muuta kuin saada tietyt hahmot suutelemaan toisiaan ;D Oli varmaan kyl Pansy hirveän pettynyt kun Draco suuteli ennemmin Hermionea kuin häntä. Mut ohohoo, Harryn mielestä Pansy on seksikkäämpi! Mielenkiintoista... 👀👀 Oisko tässä nyt kokeiltavan shipin paikka? Mulle tuli kyllä tossa kohdassa mieleen, että Harryhan on oikeestaan aina pitänyt Hermionesta kuin siskosta pidetään, niin ehkei hän siksi osaa pitää tätä seksikkäänä. Mut Hermione tietty kans happamana ;D Tytöillä tässä selvää epäsuoraa kilpailua keskenään.

Lainaus
”Oi, Neville, voisin suudella sinua juuri nyt!” Harry huudahti ja hyppäsi nopeasti ulos komerosta.
”Vaikka oletkin niin mahtava, Harry, niin en olisi kovin otettu suudelmastasi...” Neville uikutti.
”Älä huoli, Neville. Pidän Harryn kiireisenä, ettei hän tee sitä”, Ron sanoi pojan viereltä ja katseli kuinka Harry liiti pitkin käytäviä.
Mä en tiedä, oliko ihan tarkoituksellinen juttu, mutta minun Rarry-shippaajamieleni näki tässä ilman muuta pienen Rarry-viittauksen... ♥ Koska hei, kun Ron just tuollaisen kohdan jälkeen sanoo pitävänsä Harryn kiireisenä, niin mitä muutakaan sitä voi ajatella!? :D Suunniteltua tai ei, kyllähän tämmöset kohdat aina ilahduttaa.

Loppukin oli oikein söötti, ja siinä on hyvä idea. Vaikka peli olikin jo virallisesti lopetettu, se sai kantaa vielä hetken Dracon ja Hermionen välillä :3

Kiitos tästä kivasta ficistä! Ei ole ikä päässyt tätä pilaamaan, päinvastoin jopa.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中