Kirjoittaja Aihe: Titanic ja Pokémon crossover: Kapteeni, törmäsimme pokémoniin S  (Luettu 1934 kertaa)

Nukkemestari

  • Lonkeropulla
  • ***
  • Viestejä: 1 526
  • The Uneartly Child
// Alaotsikko: K7, Titanic ja Pokémon crossover, parodia, huumori //Kupla lisäsi fandomin takaisin otsikkoon.

Ficin nimi: Kapteeni, törmäsimme pokémoniin
Kirjoittaja: Nukkemestari
Fandom: Titanic, Pokemon
Tyylilaji: Crossover, Parodia, Huumori
Ikäraja: S
Paritus: Jack Dawson x Rose Bukater

A/N: Okei, selitetäämpäs vähän syntyprosessia.
Katselin Titanic-elokuvaa tässä 16.5 ja kuuluisan uppoamis kohtauksen aikana aloin jostain syystä ajattelemaan vesipokémoneja.
”Ei olisi Titanicillakaan ollu mitään pahoi ongelmia jos kaikilla olis ollu Pidgeot.” –jossujb

En kauheesti pidä Titanicistä, mutta tässä olen vähän irvaillut ylimääräisestikin.

Kiitos Penberille hänen Sherlock Holmes fandomin The Final Destination – Viimeinen päämäärä ficistä, käytin sitä inspiraationa!

Kapteeni, törmäsimme pokémoniin

Oli synkkä ja hyytävä yö ja pirun kylmä, tosin kahdelle suomalaiselle lämpötila oli oikein loistava ja he käyskentelivät uppoamattoman Titanicin kannella kevyesti pukeutuneena.

”UPEAAA LOMA ILMA!” Toinen kailotti ja hänen vatsansa hytkyi hawaijipaidan alla.
”On.” Totesi toinen ja kuvasi kaiteelle laskeutunutta lokkia, mutta ei ehtinyt näpätä kuin yhden kuvan kun kiljahti:
”MIKÄ HEMMETTI TUOLLA ON?”

Hawaijipaitainen suomalainen katsoi ja mörisi:
”Jaa missä?”
”Tuolla!” vastasi toinen ja osoitti aaltoilevaa merta.
”Mutta… sehän on jonkinlainen… POKÉMON!”
”ME TÖRMÄÄMME!”

Ryskis, pumskis ja inhottava repeämisen ääni. (Tässä kohtaa lukijoiden kuuluu revetä nauruun)

”WTF?” huusi joku merimies.
”OMG, we crush pokémon!”

“Voi ei! Minun täytyy kertoa kapteenille!*” (*Suomennamme tästä lähin tekstin ettei lukija koe myötähäpeää).

Merimies ryntäsi läpi koko laivan, kunnes löysi kapteeninsa.
”Kapteeni, törmäsimme pokémoniin!”

Kapteeni näytti häkeltyneeltä.

Toinen merimies ryntäsi kapteenin luokse.
”Kapteeni, keulassa on valtava reikä! me uppoamme!”


      *****

Tähän väliin tulee todeta, että olen kelannut tästä tarinasta pois hyvin paljon. Mutta kuka jaksaisi kuunnella tämän tyls… IHAANAAN  alkua. Kaikki ovat varmaan nähneet Titanic-elokuvan? Jos ei ole kerrataan tähän väliin tapahtumat, lyhennettynä minun versiona:

1.   Ei kovin rikas, tai no… alemmanluokan kansalainen Jack Dawison voittaa ruotsalaisilta liput Titanicciin, uppoamattomaan laivaan (juhuu, se rökitti ruotsin!!!111!!!1)
2.   Ylemmänluokan tyttöne, Rose Bukater on joutumassa naitetuksi inhottavalle sulhaselle Caledon Hockleylle ja päättää tehdä itsemurhan hyppäämällä laivan kannelta mereen.
3.   Jack tulee ja maanittelee tytön elämään, koska on pihkassa tähän.
4.   Ne rakastuu
5.   Jack piirtää Rosen tämän lempipokémonin kanssa alasti. Rosen lempipokémon on Jigglypuff. (Itse asiassa hänen ainoa pokémoninsa, sillä hienon neidon ei ole soveliasta pitää useampaa)
6.   Jack joutuu pulaan koska hänen taskussaan on arvokas poképallon muotoinen timantti jota hän ei ollut sinne laittanut. Hänet laitetaan putkesta kinni käsiraudoilla, ja vesi alkaa virrata häntä kohti…
7.   Rose ryntää pelastamaan prinsessan… eli Jackin.


*****
”Rose!” Jack huusi.
”Jack!” Rose huusi.
”Mitä minä teen, minun täytyy saada sinut irti!”

Jack ei kyennyt sanomaan mitään sillä tuijotteli Rosen muotoja, jotka märkä puku paljasti hänen katseelleen entistä paremmin.

”Jack!”
”Äh… minun vyössäni on Scyther!”

Rose nappasi kiinni ensimmäiseen näkemäänsä poképalloon Jackin vyössä ja…. WOOOOOBBUFFET.

”Ei Wobbuffettia! Se vieressä oleva!” Jack huusi veden kohinan yli.
”Tämäkö?” Rose sanoi ja osoitti tärisevin käsin toista poképalloa.
”SE!”

Rose otti pallon ja vihreä Scyther, tuli esiin.
”No huh… Scyther, leikkaa tämä ketju!” Rose kimitti.
Scyther katsoi häntä ihmetellen.

”Äh, Scyther, sivallus!” Jack älähti.
Scyther sivalsi ketjun pois ja samalla myös Rosen mekon minipituiseksi.
”Hups”, Jack totesi.

”Oi Jack, olet niin mahtava pokémon kouluttaja!”
”Ja sinä olet hyvin kaunis!”
”Oi Jack, olet ihana…”

Sitten he olisivat suudelleet, ellei iso tyrskähtävä aalto olisi herättänyt heitä romanttisesta, halvalta hajuvedeltä haisevasta rakkauspilvestä.

”Paetaan yhdessä<3”, Sanoi Rose ja hänen päällään leijui pienempi kuin kolme merkki.
”Joo!”

Niin he lähtivät tarpomaan vedessä, portaat ylös ja…

*Pikakelaa*
Plaaplaa…
Rose pääsee pelastusveneeseen, hyppää pois kun ei halua jättää Jackiä.
Plaaplaa…
*Play*

”Mutta Rose, sinun täytyy mennä pelastusveneeseen!”
”En voi jättää sinua kuolemaan”
”Pöhkö, minulla on pokémonini… Wailord, tule esiin!”
Ja valtava valasmainen pokémon ilmestyi kellumaan uppoavan paatin viereen.

”Olemmepa olleet idiootteja panikkoidessamme”, joku huudahti ja jatkoi:
”Voimme käyttää vesi- ja lentotyypin pokémoneja pelastautumiseen… PIDGEOTTO, MATKAAN!”

JA ei aikaakaan kun ihmisissä syntyi dominopalikoiden kaatumisen kaltainen älynväläys reaktio ja pian koko Titanic oli pokémonien selässä.

”Rose… mene sinä minun Laprasillani turvaan laivan imua, minä lähden tutkimaan mikä pokémon tekee noin pahaa jälkeä!”
”Tulen mukaasi!”
”Hyvä on!”

Ja he pukivat sukellusvarusteet päällensä ja hyppäsivät Jackin Gyradosin selkään.
”Hyr, tämä vesi on kylmää!” Rose ehti sanoa ennen kuin he sukelsivat.

Pinnalla kaksi tuttua suomalaista harrasti avantouintia ilman avantoa.

         *****

Veden alla oli hiljaista.
”Wow…” Jack ajatteli.
”Rose näyttää tosi hyvältä veden alla…”

”Wow…” Jack ajatteli toistamiseen, sillä näki nyt mikä pokémon oli tuhonnut ”uppoamattoman paatin”.

Se oli Kyogre, legendaarinen pokémon.

”Pul pul!” Rose sanoi.
”Pul pul PUUL!” Huusi Jack.

Pikachu tuli esiin poképallosta.

”Pulpul pulpupupuu!”

Pikachu teki ukkosiskun, joka pyyhkäisi yli meren.

Kaikki vedessä olleet kuolivat.

(Lopputekstit, musiikkina My heart will go on)



A/N: No kertokaahan oliko tämä idiootti vai hauska. En ole oikein varma…
« Viimeksi muokattu: 21.06.2015 23:27:00 kirjoittanut Beyond »
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: Kapteeni, törmäsimme pokémoniin
« Vastaus #1 : 18.05.2010 23:06:44 »
Kysymykseesi oliko tämä idiootti vai hauska, niin varmaan idiootti on lähempänä totuutta. Nauratti kyllä niin pirusti, mutta kyseessä on varmaankin se, että itse yllytin sinua tämän kirjoittamaan. Ja puoliksi aloitinkin tämän hölmöilyn.

Rehellistä mielipidettä et siis minulta voi saada koska räkätin aivoni ulos. Todennäköisesti rakentava kritiikki koostuisi näistä asioista:
1. Näyttää vähän hätäistynä tehdyltä (jota se varmaan olikin xD )
2. Sisältää jonkin verran kirjoitusvirheitä (suurin osa kai tahallisia, uskon näin)
3. Idea ja toteutus ovat vajaita.
Toisaalta, näistä aineksista ääliöhuumori tavallisesti rakennetaan.

Olen pahoillani Nukke-rakas, mutta en minä tätä kauhean tosissani kauhean mestariteokseksi voi sanoa <3 Mutta ihku ja helemihän tämä silti on <3

Kiitokssti piirrän Jackista ja Wailoardista kuvan sinulle<3

T: jjb
Here comes the sun and I say
It's all right

maisamiisa

  • pähkinäpoika
  • ***
  • Viestejä: 1 740
  • nanana
Vs: Kapteeni, törmäsimme pokémoniin
« Vastaus #2 : 18.05.2010 23:16:56 »
u rock.

haha.

paras oli awwwww:3 meiti rakastaa pokemoneja aw. hihiii aww, mä oon mykistynyt, nauran itteni puolikuoliaaksi :'D

okei moi.

älä ammu.

heihei <3
Sharpen up your teeth, your dreams are more than worth defending

Penber

  • Vieras
Vs: Kapteeni, törmäsimme pokémoniin
« Vastaus #3 : 19.05.2010 09:10:13 »
Ihanaa että inspiroin sinua tällaiseen :''''DDD. Oon niin paras siinä.

Lainaus
Pinnalla kaksi tuttua suomalaista harrasti avantouintia ilman avantoa.

Ensireaktio... WTF!? Ja sitten hillitöntä naurua. Ta joku finski med hawaijipaita! Ahihih.

Loppu oli paras. Pikapikaaaa~

Nukkemestari

  • Lonkeropulla
  • ***
  • Viestejä: 1 526
  • The Uneartly Child
Vs: Kapteeni, törmäsimme pokémoniin
« Vastaus #4 : 19.05.2010 09:14:20 »
Jossujb mä syytän sua tästä tekstistä, en mä olisi tätä (kai) kirjottanut ellet sä olisi yllyttänyt.
Ei tää nyt kauheen hätäisesti tehty, itse asiassa tasoon nähden hyvin tasaiseen ja rauhalliseen tahtiin xD
joo mä tiedän et tää on vajaa, mutta itsepähä kerjäsit >:D
Jee, saan Jackin ja Wailoordin<3

paras oli awwwww:3 meiti rakastaa pokemoneja aw. hihiii aww, mä oon mykistynyt, nauran itteni puolikuoliaaksi :'D
Plasebo, hyvä kun ei vihaa herättänyt, hieno reaktio xD

Penber Joo. en meinannut saada alkuun niin menin lukee sun ficciä :) Hyvä kun sinäkään et tappanut minuä tämän älyttömyyden takia x''D
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan

mayapple

  • ***
  • Viestejä: 373
Vs: Kapteeni, törmäsimme pokémoniin
« Vastaus #5 : 21.05.2010 20:09:29 »
MUAHAHHAAAAAA! Mä luin tän. Anteeksi.


Mä joo repeilin äälihuumorillesi. Tämä oli juuri sen tyyppistä tekstiä mitä saattaa Geeltä (Nukelta) odottaakin. Sä oot muutenkin random (sä et oo vieläkään suomentanut niitä sun tekstareitas mulle!!!)

Zofcu

  • Shipper Queen
  • ***
  • Viestejä: 68
  • Special Snowflake ♥
    • Tumblr
Vs: Kapteeni, törmäsimme pokémoniin
« Vastaus #6 : 08.01.2012 16:07:10 »
Lainaus
(Tässä kohtaa lukijoiden kuuluu revetä nauruun)
Repesin totaalisesti luettuani juuri tämän huomautuksen :D
Kaikenkaikkiaan nauruhermoja hivelevä ficci, vaikka jotain jäikin uupumaan  :-\ (En tiedä mikä)
You're the only one who knows me Better Than I Know Myself
Richard x Lee ♥ Adam x Sauli ♥ Joey x Daniel ♥ Jude x RDJ ♥ James x Michael ♥ Ian x Anthony

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
Tulinpa kommentoimaan, kun tämä on juuri crossover-piirissä käsittelyssä. Ja oli hauskakin. ;D Tykkään Titanicista itse, mutta kyllähän sille sopii irvailla ja sikäli kiitollinen kohde varmasti, että useimmat tosiaan tuntevat sen. Pokemon on minulle taas aika tuntematon, mutta ei se tässä häirinnyt ollenkaan. Oleellisempaa taitaa tämän ficin osalta olla sen Titanicin tuntemus, vaikka tuossa olikin avulias tiivistelmä leffasta. *reps*

Lainaus
Jack Dawison voittaa ruotsalaisilta liput Titanicciin, uppoamattomaan laivaan (juhuu, se rökitti ruotsin!!!111!!!1)
*reps* taas... Ruotsin rökittäminen on aina hieno juttu, olipa laji mikä tahansa.

Suomen ilmastolle sopii myös irvailla aina, joten hawaijipaitaiset suomalaiset olivat ihan hauska lisä ficin ääliöhuumorikuvastoon. Ja loppu - loppu oli helmi. Eihän Titanicilla voi olla onnellista loppua, ja tuo tuli juuri sopivasti puun takaa. Lol.

Joiltain osin jokseenkin kömpelö mutta silti juuri tällaisena kauhean hellyttävällä tavalla huvittava ficci, kiitos. <3
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)


Frederica

  • ***
  • Viestejä: 1 148
Myöhässä kommentoin, mutta Crossipiiristä minäkin. :>

Minuun iski tässä tuo fandomien hauska yhdistäminen ja kaikki nuo VHS-kelailut, mahtavaa. :> Tämä on tällaista mukavaa (ääliö)huumoria. Tekemisen hulvattomuus tulee tekstistä kivasti läpi. :>

Ja Rose on ihana ja mahtava! :3

Tykästyin kovasti tuohon lopetukseen, koska kaikki päättyy kuitenkin katastrofiin, koska Pika-Pika-Chuu. :> Pokemonien sopivat määrät olivat myös hauska yksityiskohta. :>

Hauska ja mukava teksti. :>
Kiitos tästä. <3
wooooop
Ava: Ingrid