Kirjoittaja Aihe: Twilight: Kaksoiselämä: The Climb | K-11 | Houkutus | 6. Luku 26/11/2012  (Luettu 24503 kertaa)

omputin

  • ***
  • Viestejä: 115
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #60 : 23.11.2010 20:51:01 »
olen ollut laiska kommentomaan tätä mutta nyt on sekin tehty joten omatunto on puhdas ainakin jonkun aikaa ;D mutta juu kai tiedet että olet mahtava kirjottaja ja odotan hartaasti että kirjoita tähän jatkoa. sillä jos en saa tietää miten tämä kuuluu loppua olen varmaan vainaa aika nopeasti ja syytän siitä sitten sua :D mut juu kiitos ihamasta luku kokemuksesta  :D
-omputin 
<br /> kkaro ♥

Catwoman

  • ***
  • Viestejä: 36
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #61 : 19.12.2010 13:55:28 »
Oiskohan jatkoa tulossa millon? :)
I love Jesus ♥

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #62 : 22.12.2010 16:17:58 »
Voih, minä olen laiminlyönnyt tätä ficciä 5 kuukautta, upsis! Mutta tänään kirjoitin 4 luvun loppuun ja se on Tuhisijalla ja saan sen luultavasti kohta.. :D Että jatkoa tulee tänäään! Ihanaa kun olette jaksaneet odottaa!

xoxo,

kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #63 : 22.12.2010 17:20:55 »
Anteeksi tupla postaus! :)

Ja jatkoa! Olkaa hyvät, siinä kesti... KAUAN! Liian kauan.... Mutta nauttikaa ja kommentoikaa!

xoxo,

kjatri

4. It’s time to realise that I’m pregnant


Raskaus oli jo edennyt viidennelle kuulle, ja se näkyi aika kohtuullisen hyvin, marketeissa mummojen päät kääntyivät aina katsomaan. He eivät käsittäneet teiniraskauksia, en minäkään, mutta silti kannoin jotain niin ihanaa tyttöä sisälläni. Hän oli jo muuttanut elämäni totaalisesti, en malttanut odottaa neljää kuukautta sitä, kun hän tulisi ulos. Charlie oli vihdoin hyväksynyt asian, mutta hän ei ollut kuvitellut, että hänestä tulisi näin pian ukki.

Rosalie ja Alice kävivät täällä aina lomilla, koska heidän piti mennä takaisin istumaan koulunpenkille. Mitä Edwardkin olisi ajatellut, kun olisin palannut kouluun, ja mahani olisi ollut hieman pyöreämpi? Emmett olisi vain kettuillut siitä, miten olin lihonut, kun en ollut ollut Beverly Hillsissä kaikkien laihojen ihmisten ympäröimänä, niin olin päästänyt itseni lihomaan. Olin lihonut vain mahani kohdalta, siitä missä tuleva tyttäreni nyt eleli.

Kiertelin kaupassa katsomassa pinnasänkyjä ja muita tarpeellisia tavaroita, rahasta minulla ei ollut puutetta, mutta tämä oli hankalaa ilman Alicea. Minulla oli ongelmia shoppailla ilman Alicea ja totta kai ilman Rosalieta.  He tulisivat viikonlopuksi, samoin Emmett ja Jasper. Emmett oli kuulemma haltioissaan näkememässä minua, tyttöä, jota hän voisi kiusata ja Jasperillakin oli kuulemma ikävä. Minäkin ikävöin heitä.
Ei tästä tulisi mitään, ajattelin ja marssin ulos kaupasta. Minä tarvitsisin Alicea, pakko kai se olisi joskus myöntää, mutta ehkä en paljastaisi sitä hänelle ikinä.

☆ ★ ☆ ★

Olimme vihdoin päässeet muuttamaan omaan taloomme, se oli kaksi kerroksinen ja tehty harmahtavasta tiilestä. Siinä oli suuret valkokarmiset ikkunat, ja ovi oli hieman synkähkö, mutta se ei haitannut. Talossa oli myös torni, johon tyttöni huone tulisi.
Astuin sisään tummasta puuovesta, jossa oli ikkuna, joka oli täynnä erivärisiä tummia laseja. Olin eteisessä, jonka seinät oli maalattu vaaleanruskeiksi ja sisustettu ruskean eri sävyillä.  Sieltä lähtevä käytävä oli samanvärinen. Käytävän vasemmalla puolella oli vihreänsävyinen keittiö, keittiöstä kulki oma ovi ruokailuhuoneeseen. Käytävän oikealla puolella oli niin sanottu oleskeluhuone, jossa oli kirjoja ja sen sellaisia ja myös tummanruskeat portaat, jotka veivät yläkertaan. Lähdin kävelemään yläkertaan, siellä oli huoneeni aivan tulevan tyttäreni huoneen vieressä. Jos olisin jatkanut matkaani, olisin kävellyt olohuoneeseen, joka oli myös sisustettu vaaleasti.  Jokainen huone oli sisustettu jonkin värin mukaan.

Pääsin vihdoin omaan huoneeseeni, se oli sisustettu sinisen eri sävyillä ja valkoisella, siellä myös oli valkoinen pianoni. Huoneen ikkuna osoitti takapihalle, ja ikkunoiden kohdalla seinää oli hieman pyöristetty. Ikkunoita verhosivat vaaleat verhot, ja seinät olivat vaaleansiniset. Istahdin yhdelle siniselle sohvalle ja avasin kannettavan tietokoneeni pöydälle, menin selailemaan lastenvaatteita, mutta en osannut valita, kaikki olivat niin ihania.  Tämä tosiaan oli Alicen heiniä.

’’Bella’’, kuului ovelta ja nostin katseeni. Charlie.
’’Niin?’’ kysyin uteliaana. Mitä hän nyt oli keksinyt?
’’Ajattelin, jos menisimme tänään ulos syömään’’, hän sanoi hymyillen.
’’Totta kai, olen valmis 15 minuutissa’’, sanoin, ja Charlie nyökkäsi ja sulki oven. Mitä minä pukisin päälleni?  Valitsin tummahkot farkut, mustan löysän topin, jossa oli niittejä rintojen välissä, pitkän vaaleanpunaisen neuleen ja jalkoihini laitoin vaaleanpunaiset, mokalla päällystetyt korkokengät, joissa oli kymmenen sentin korko. Meikkasin nopeasti: puuteria, kajaalia, ripsiväriä ja hieman huulikiiltoa.  Laitoin hiukseni ylös ja nappasin laukun, jonne laitoin puhelimeni ja kukkaroni. Olin valmis, yksi vilkaisu peiliin ja menoksi.

Saavuimme kiinalaiseen ravintolaan, rakastin kiinalaista, se oli varmaankin parhainta ravintolaruokaa, mitä tiesin. Menimme tiskille, josta saisimme pöytämme.

’’Varaus nimellä Swan’’, Charlie sanoi, ja tarjoilija nyökkäsi ja lähti kuljettamaan meitä pöytää kohti. Istuin paikalleni ja Charlie vierelleni ja tarjoilija hävisi.
’’Miksi me istumme kuuden hengen pöydässä?’’ kysyin, mutta hän ei välittänyt vastata. Kenties me söisimme joidenkin sukulaisten kanssa. Olin uppoutunut ruokalistaan, en tiennyt, mitä tilaisin.
’’Anteeksi, että olemme myöhässä’’, kuulin tutun äänen sanovan, ja nostin katseeni puhujaan. En voinut uskoa, että tämä oli totta.
’’Alice? Mitä te täällä teette?’’ kysyin, olin aivan ihmeissäni. Heidän olisi pitänyt olla koulussa, ei täällä, ei ennen perjantai-iltaa.
’’No halusimme tulla aikaisemmin, tai Emmett halusi, hänellä oli niin ikävä. Ja Carlisle ja Esme päästivät meidät mielellään ja koulussa poissaolomme syy on se, että me tulimme katsomaan sinua’’, Alice kertoi.
’’Olen iloinen, että tulitte ja isäkään ei kertonut mitään’’, sanoin, ja tarjoilija tuli luoksemme, ja tilasimme annoksemme. Muutamia hetkiä myöhemmin olimme valmiit ja lähdimme kohti kotia.

☆ ★ ☆ ★

Aamulla heräsin siihen, kun tulevan lapseni huoneesta kuului puhetta.  Katsoin kelloa, vasta kahdeksan. Nousin ylös hieman väkinäisesti ja siistin hitusen hiuksiani ja lähdin kävelemään huonetta kohti. Päälläni oli toppi, joka kiristi hieman mahani kohdalta, ja yöhousut. Hieroin silmiäni, kun astuin sisälle. Emmett ja Jasper kokosivat pinnasänkyä.  Okei, montako miestä tarvittiin kokoamaan pinnasänky? Ilmeisesti kaksi, jotka eivät osanneet käyttää ohjeita, joka lojui lattialla heidän takanaan. Mutta en minä ollut ostanut pinnasänkyä?

’’Mistä te tuon saitte?’’ kysyin hieman uneliaan kuuloisena.
’’Alice tilasi tämän’’, Jasper sanoi kiltisti ja jatkoi puserrusta.
’’Eikö olisi vain helpompi käyttää ohjeita?’’ sanoin hieman ivallisemmalla äänellä.
’’Bella, luuletko, että tarvitsemme ohjeita pinnasängyn kokoamiseen?’’ Emmett kysyi.
’’Kyllä, koska te ette osaa. Jasper, puhu tuolle järkeä’’, sanoin ja lähdin pois huoneesta. Totta kai Emmett nyt luuli itsestänsä liikoja, koska oli saanut pokattua Rosalien.   Astelin laiskoin askelin alakertaan, josta kuului puheensorinaa. Rosalie ja Alice istuivat pöydän ääressä juomassa teetä, ja Charlie yritti paistaa pekonia ja kananmunia. Yleensä minä olin laittamassa aamiaista, mutta hän halusi osoittaa vieraanvaraisuutensa.

’’Huomenta Bella’’, Alice sanoi iloisella äänellä.
’’Huomenta, olettepa virkeitä’’, sanoin ja istuin pöydän ääreen.
’’Sinäkin vaikutat varsinaiselta auringonpaisteelta’’, Rosalie vitsaili. Niin varmaan, luultavasti hiukseni eivät olleet kuosissa, silmäni olivat vielä puoliksi unessa ja minua nukutti.
’’Uskon sen.’’
’’Bella, haluatko jotain?’’ Alice kysyi, kun nousi ylös pöydän äärestä.
’’Voisin ottaa lasillisen vettä’’, sanoin ja painoin pääni pöytään. Miksi Emmettin ja Jasperin piti metelöidä?
’’Bella, mikä on?’’ Charlie kysyi.
’’Väsyttää hieman, ei mikään muu’’, sanoin ja yritin saada itseni hieman pirteämmäksi.

☆ ★ ☆ ★

Olimme sopineet aiemmin Alicen kanssa, että menisimme lastentarvikeostoksille ja alkaisimme muodostaa lastenhuonetta, mutta se taisi jäädä unelmaksi, kun pihaamme tuli suuri valkea kuorma-auto, joka sisälsi kaiken, mitä tarvitsisin lastenhuoneeseen.  Niin tyypillistä Alicea.

’’Bella?’’ Emmett kysyi.
’’Kerro, Emmett’’, sanoin ja käännyin katsomaan häntä kirjani takaa.
’’Lähtisitkö kanssani syömään?’’
’’Eihän minulla ole muutakaan tekemistä, en saa osallistua lapseni huoneen tekemiseen, joten voin lähteä. Mutta ensin käyn vaihtamassa vaatteet’’, sanoin ja nousin sohvalta. Kävelin huoneeseeni ja menin kaapilleni, nappasin mustat äitiysfarkut, violetin pitkähihaisen, jossa oli vene kaula-aukko, ja puin mustan pitkän neuleen sen päälle ja nappasin mustat saappaat jalkaani. Katsoin itseäni pelistä, mahani tuli söpösti esille. Asetin käteni mahani päälle ja vaivuin ajatuksiini.. Kuvittelin, että Edward seisoi takanani ja laittoi kätensä käsieni päälle ja kuiskutteli kaikkea söpöä korvaani.

’’Bellaa, oletko pukeissa jo?’’ kuulin Emmettin kysyvän oveni takaa ja palasin tähän maailman. Nappasin mustan olkalaukkuni ja laitoin sen olalleni. Huokaisin, Edward ei saisi koskaan tietää, että meillä oli yhteinen lapsi. Ei koskaan… Ei pitäisi vannoa, mutta niinhän minä juuri tein.

Aukaisin oven ja astuin käytävään, jossa Emmett odotti kärsimättömänä. Lähdimme hiljaisuudessa alakertaan, ja Jasper oli eteisessä.

’’Minäkin tulen’’, hän sanoin ja nyökkäsin. Mitä ihmettä, ehkä heillä oli jokin taka-ajatus..
’’Totta kai’’, sanoin ja avasin oven ja kävelin autoni luo. Olin juuri avaamassa kuskin puoleista ovea.
’’Bella, sinä et aja’’, Emmett sanoi ja nappasi avaimeni.  Miehet.
’’Älä tapa sitten autoani’’, sanoin ja kävelin toiselle puolelle ja istuin pelkääjän paikalle.
’’En tietenkään, kunhan kokeilen, miten kovaa se kulkee.’’ Nyökkäsin vain ja laitoin turvavyön kiinni.

Pian saavuimme ravintolan eteen, joka olikin Mc Donald’s kuinka kekseliästä. Olin odottanut vähän jotain muuta, mutta kyllä tämäkin kelpasi. Nousimme autosta ja kävelimme tiskille, tilasimme ruuat ja menimme ikkunapaikalle odottelemaan niitä.

’’Bella, oletko koskaan ajatellut kertoa Eddielle?’’ Emmett kysyi, minä arvasin, että tähän oli koira haudattuna.
’’En, Emmett. En halua, että hän saa koskaan tietää, että odotan hänelle lasta’’, sanoin rauhallisesti ja siemailin juomaani.
’’Mutta eikö hänen kumminkin tulisi tietää?’’ Jasper kysyi.
’’Ehkä, mutta ei. Ei sen jälkeen, mitä hän sanoi.’’
’’Mutta et sinäkään ollut hänelle aivan rehellinen’’, Emmett muistutti.
’’Tiedän, minulla oli hyvä syy ja nyt on myös hyvä syy’’, sanoin topakasti. Ruokamme tuotiin pöytään, ja söimme hiljaisuudessa. Ehkä Edward saisi tietää lapsesta jokin päivä, ei. Ei hän saisi, minä vannoin. Tämän takia ei pitäisi vannoa, mieli muuttui…
I love you
♥MUSE 19/7/2010

mmiru

  • ***
  • Viestejä: 69
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #64 : 22.12.2010 20:29:38 »
Kiva kun tämä jatkui pitkästä aikaa. :D Aivan mahtava tämä ficci, juoni on mielenkiintoinen ja ainakin minä koukutun tarinaan ja Emmett oli aivan mahtava tässä luvussa. Bella vois kyllä kertoo Edwardille että se oottaa sen lasta. :)

Jatkoa taas äkkiä! :D

phoebeZ

  • ***
  • Viestejä: 166
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #65 : 23.12.2010 19:47:41 »
 Kiva kun tähän tuli jatkoa(:
ihana luku, vaikka vähän harmittaakin, että Edward ei ilmestynytkään kuvioihin.. mutta odotellaan(;
kiitoksia ja jatkoa ♥

Zorrotar

  • ***
  • Viestejä: 200
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #66 : 26.12.2010 22:25:11 »
Kivaa kun tuli jatkoa :)
Mielestäni tämä luku oli kaikin puolin onnistunut, tosin se tuntui vähän  "laimealta".
Tarkoitan sitä, että esimerkiksi Bellan aamupahoinvointia (tms.) ei oltu kuvailtu.
Alice oli omanlaisensa shoppailuhimoineen :D

 Zorrotar

Jaima

  • ***
  • Viestejä: 126
  • "love is the key that holds two hearts together."
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #67 : 03.01.2011 15:54:55 »
Kirjottelen nyt tännekkin tätä samaa 'moskaani' mitä kaikkialle muuallekkin tänään.. Mutta loistavaa, että tähän on tullut jatkoa. Mitä myös yli innokkaana jään odottamaan taas lisää (:
Sen mitä aikoinaan tän ficin trailerista luki, niin  en meinaa malttaa odottaa muita lukuja.. Tahtoo lukee lisää :D
PIAN siis jatkoo! :D
I'm glad were together. Your love has shown me how beautiful the world is. Our love is the key to a lifetime and happiness ♥

MiuMiu

  • ***
  • Viestejä: 39
  • Who owns my heart?
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #68 : 14.01.2011 22:51:01 »
Iiiihanaa jatkooo!!! Alkaispa se kakara syntyä ja Bella ei pääsis sairaalaan ja Eddie tulee valkoisella ratsulla pelastaan ♥ Joo, vilkas mielikuvitus xD

Kiitos jatkosta ja kiitän jo seuraavasta jatkosta ;)
Team Stefan!!!♥ Shh, don't tell to Jacob...♥

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #69 : 28.01.2011 08:31:38 »
Hei mulla oli tunne että mä olisin kommentoinut tähän jotain, mutta en sitten ilmeisesti ollutkaan...

Mä muistan seurailleeni Kaksoiselämää vähän silloin tällöin, koska pakko sanoa että mä en voi sietää Hannah Montanaa. Mutta nyt kun mä näin tän ja luin trailerin, mä päätin etten mä lue pitemmälle ennen kun mä oon lukenut sen, ja tässä sitä ollaan. :D

Loppujen lopuksi tää on mun mielestä tosi hyvä. Vähän erilainen idea, ja mun mielestä on aika jännä toi lapsijuttu. Vähän mä tietysti ihmettelen ettei Emmett ja Jasper oo sanonut Edwardille mitään, mutta kai ne vaan haluaan noudattaa Bellan ohjeita. Niin mä ainakin tekisin, koska kyseessähän olis paras kaveri. Mutta toisaalta myös Edward on niitten paras kaveri (mun käsittääkseni), joten siinä on sitten kieltämättä aika ristiriitaisessa tilanteessa. Joo, ehkä mä en pohdi sitä että miten mä ite tekisin, siinä menis vaan turhan paljon aikaa.

Mä rakastuin tohon Bellan mummoon ihan heti, ja varsinkin siihen sen kotiin. Mä oon aina haaveillut että mä saisin asua sellaisessa talossa, mutta kun rahatilanne on mitä on niin ei voi mitään. Bellan homokaveri oli kans hyvä idea, ja mä arvasin kyllä suoraan sanottuna heti että se oli homo. :D

Sitten, toinen asia mitä mä ihmettelin oli se ettei paparazzit oo härnäämässä Bellaa enää ollenkaan. Luulis että kaksoiselämän paljastuminen olis sen verran iso juttu että siitä puhuttais vielä ainakin vuosi. Ja nyt kun se vielä on raskaana niin tuntuu aika epätodennäköiseltä ettei se oo vielä päätynyt yhteenkään lehteen... No, mutta ehkä Bella on lajonut ne tai jotain, sopii toivoa. ;D Ja toivottavasti tähän asiaan saadaan varmuutta seuraavissa osissa.

Joo, tällainen pieni ja hätäinen maininta siitä että seurailen, ja toivon jatkoa. ;)
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


Ssanna

  • ***
  • Viestejä: 6
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #70 : 04.02.2011 01:42:15 »
Hei!!! En ollu huomannu etttä  on tuulu jatkooo : (
En oo kommentoinu aikasemmin mut oon kyl lukenu tätä alusta asti : P
Kiitti että jaksat kirjotat ; )

omputin

  • ***
  • Viestejä: 115
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #71 : 07.02.2011 02:42:29 »
toi luku oli oikein hyvä :D
en keksi nyt muuta sanottaa, kun toivottavsti lapsi syntyisi pian ;D
toivottasti myös jatkoa tulisi mitä pikimmiten ;) ;) ;)
 _omputin
<br /> kkaro ♥

Failaaja

  • Nörtti
  • ***
  • Viestejä: 17
UUSI LUKIJA ILMOITTAUTUU!!! ;D

Tyyppi nimeltä kjatri, ei ole kirjoittanut tätä ficciä KUUTEEN KUUKAUTEEN... :(
Minä kohta  suutun ja mustaksi muutun jos jatkoa ei tule....



Juu ja yöllähän nämä parhaimmat kommentit tulee... Mistäköhän ne tulee? :-\
Attack c';

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Moikka kaikki! Minä olen saanut jatkettua ficciä - jee! Siihen meni törkeästi aikaa ja itseänikin harmittaa, mutta jatkoa on tulossa heti, kun saan sen Tuhisijalta :)

Kiitos kaikille, ihanista kommenteistanne. :) Taidan jatkaa seuraavaa lukua :P

xoxo,

K



://Edit What I can say? Tätä ei ole vielä betattu, vaan en malttanut odottaa ja halusin laittaa tämän tänne, joten älkää välittäkö tyhmistä virheistä ne korjataan :) Ja luku ei ole pitkä, tuskastutti kirjoitaa, tuntui että en osannut kirjottaa tai kuvailla tai muokata ajatuksia sanoiksi, but any how ;)

Nauttikaa tästä pitkästä aikaa!!






5. It’s time to go the hospital and give birth



Istuin ulkona kiikkutuolissa ja katselin kun aurinko alkoi pikku hiljaa laskea. Se oli mielestäni kaunis näky, taivas alkaa punertaa, tulee hieman violetin sinisiä sävyjä. Voi kunpa Edward olisi täällä – Bella, älä lipsu! En ymmärrä miksi Edward tulee nykyään paljon useammin ajatuksiini, olen todella onnellinen, tuleva yksin huoltaja äiti, jippii! Ehkä toisaalta Edwardilla olisi oikeus tietää lapsesta, mutta en sitten tiedä. Entä jos joku vahingossa lipsauttaa sen hänen kuulleen ja sitten hän ryntää tänne ja haluaa kuulla totuuden, no thanks. Sitä en todellakaan halua, en haluaisi ajatella häntä, mutta silti hän tulee koko ajan mieleeni. Hän tulee aina olemaan osa elämääni, tosin hän ei itse sitä vielä tiedä, mutta ehkä tyttäremme etsii hänet joskus käsiinsä. Sitä minä en nimittäin tee. Mitä minä sanon tytölle, kun hän kysyy isästään? Sanonko, että hän nai jonkun huoran kadulta ja perusti perheen? Vai, että hän sai tietää, että olen maailman kuullut pop-tähti ja jätti minut? Haha, kumpikin kuulostaa yhtä tyhmälle, mutta en minä voi vältelläkään asiaa tai voisin, mutta jos minä en tietäisi kuka minun isäni on, niin totta kai haluaisin tietää.

’’Bella’’, joku sanoi ja ajatus katkesi. Tuo huumaava ääni saa ihoni kananlihalle joka ikinen kerta kun kuulen sen. Minulla on ollut ikävä tuota ääntä.
’’Edward?’’ kysyin kuiskaten ja tunsin pian hengityksen korvani juuressa. Se kutitti juuri sopivasti ihoani.
’’Bella, haluatko kertoa minulle jotain?’’ hän kysyi, samaan aikaan hänen huulensa osuvat korvani taakse.
’’Kyllä’’, sain sanottua hieman hengästyneesti.
’’Mitä?’’ hän kysyi ja siirsi huuliaan pienillä pusuilla alaspäin.
’’Edward minä –’’, kerkesin sanoa ja säpsähdin. Luoja! Vaivuin ajatuksiini, kaipaan Edwardia, myönnän sen. Mutta en minä häntä halua takaisin, haluan. Mutta meillä on miljoona estettä miksi emme voisi olla yhdessä. Syy numero yksi, en keksi, mutta Edwardilla on varmasti jo uusi nainen, minun pitäisi vain keskittyä tähän sisälläni olevaan pikku olentoon. Hyvä on, ei se enää ole niin pieni tuntuu, että kannan mukanani rantapalloa.

Tulin takaisin talon sisälle ja istuin keittiössä olevalle valkealle tuolille ja tunsin kuinka vatsaani alkoi koskea. Luoja!

’’Isä!’’ huusin niin kovaa, kun kurkustani lähti ja sitten tuntui kuin olisin kaatanut vesilasin päälleni.
’’Mitä?’’ Charlie kysyi hengästyneen kuuloisena.
’’Lapsiveteni taisi juuri tulla’’, sanoin rauhallisesti. Kuulin kuinka jokin esine kolahti kauniiseen laattalattiaan ja kuinka sen kaiku kaikui korvissani vielä hetken.
’’Isä, voisitko hakea auton, että pääsemme lähtemään?’’ Charlie ei liikkunut ollenkaan, hän näytti kivittyneeltä patsaalta, ei hyvä! Minun täytyi päästä sairaalaan, nyt, enkä voisi itse ajaa. Alice ja muut olivat karanneet jo pois, näkisimme seuraavan kerran hmmm.
’’Charlie!’’ Hän hätkähti ja alkoi tajuamaan pikku hiljaa mitä täytyi tehdä, miehet.
’’Haen vauvalaukun yläkerrasta ja vien ne autoon ja tuon auton eteen ja menemme sairaalaan’’, hän selitti itselleen. Kävelin puhaltaen eteiseen ja laitoin vaaleanpunaiset aamutossut jalkaani ja nappasin harmaan hupparin puna-harmaan flanellipaidan päälle.

Yritin kävellä rauhallisesti mustan Audi maasturin luo, mutta en ollut kovin rauhallinen. Supistukset olivat kivuliaita ja yritin laskea niiden väliä niin kuin tarkastuksissa opetettiin. Olisipa Alice täällä, mutta toisaalta minä saisin rauhoitella häntä. Mieluummin ehkä Jasper, hän on yleensä rauhallinen, mutta voi olla että hän ei nyt ollut. Rosalie eikä Emmett kävisi nyt ollenkaan tähän tehtävään. Oli olemassa yksi ja ainut sopisi tehtävään Edward. Mutta hän ei edes tiedä lapsesta, eikä tulisi tietämään, jos näkisin hänet vuosien päästä, voisin valehdella hänelle ummet ja lammet. Kuulostaa hyvältä, au, kamalalta.

Olimme sairaalan edustalla ennen kuin huomasinkaan. Meitä tuli vastaan kaksi sairaanhoitajaa ja toinen heistä työnsi pyörätuoli auton luokse. Siirryin autosta siihen ja laitoin mustan laukkuni syliini ja yritin olla rauhallinen. Menimme sairaala ovista sisään ja kirjauduin synnytysosastolle sisään, kaikki oli niin pastellin sävyistä. Se oli kaunis, siitä tuli mieleen lapset – sehän siinä luultavasti olikin tarkoitus. Minut vietiin yksityishuoneeseen, vaihdoin rumat sairaalavaatteet päälleni. Sairaalat voisivat panostaa potilaittensa vaatteisiin, minulla oli päällä vain teltta. Ehkä sillä ei ollut niin mitään väliä, mutta Alice olisi haastanut sairaalan oikeuteen, jos hän joutuisi käyttämään tällaista vaatetta.


☆ ★ ☆ ★

Sain kahdeksan tunnin huutamisen ja muun kiroamisen (muun muassa Edwardin manaamisen alimpaan maan kolkkaan) jälkeen sain pidellä kaunista tytärtäni sylissäni. Hän oli perinyt isänsä silmät ja minun tukkani.

’’Täyden kympin tyttö’’, lääkäri oli sanonut minulle, kun sain hänet ensimmäistä kertaa syliin. Hän oli hien, veren ja tuskan takana.

’’Minä tapan Edwardin, seuraavan kerran kun näen hänet!’’ huusin kurkku suorana synnytyssalissa.
’’Bella rauhoitu’’, Charlie sanoi rauhallisesti.
’’Sanoo mies, joka ei voi synnyttää! Sinä et tiedä miltä tuntuu synnyttää! Tai miltä nämä supistukset tuntuvat! Helvetti!’’
’’En niin, mutta..’’
’’Ole hiljaa! Et auta, toivottavasti Edwardilla on yhtä tuskallista kuin minulla!’’ Aloin tuntemaan kun aloin aueta enemmän ja enemmän. Se ei tuntunut kivalla. Edward ansaitsisi todellakin tuskalliset olot nyt!

****

’’Bella! Nyt ponnista!’’ lääkäri käski ja tein työtä käskettyä.
’’Aaaa! Minä! Tapan! Edward! Anthony! Cullenin!’’ huusin kurkku suorana.
’’Bella, vielä yksi kunnon ponnistus.’’ Ja niin tein ja tunsin hetken päästä helpotusta ja vauvan itkua. Lapseni. Minun ja Edwardin lapsi. Lapsi, josta Edward ei tulisi koskaan tietämään, minun oma pikkuinen tyttövauvani.
’’Onneksi olkoon Isabella, teillä on kaunis tyttövauva’’, lääkäri sanoi ja antoi käärön minulle, hymyilin hänelle. Anastasia Carlie Swan ajattelin, kun näin vauvan.

Olimme olleet sairaalassa kaksi päivää ja pääsimme kotiin. Minua jännitti, olin saanut opetella sairaalassa äidiksi hoitajien apuna. Se oli hauskaa, että kukaan heistä ei ollut saanut Anastasiaa nukkumaan, kun minä olisin saanut levätä. Aina kun lauloin hänelle tuutulaulua, jonka Edward oli laulanut minulle tai hyräillyt niin hän nukahti. Hän muistutti isästään, hyvällä tavalla tosin, jotain kaunista jota minulla ja Edwardilla oli ollut, sitä ei ollut enää. Kaipasin häntä, totta kai. Haluaisin jossain määrin, että Anastasia tulisi tuntemaan isänsä, mutta saa nähdä. Ainakin hän kuulee vuosisadan rakkaustarinan.
« Viimeksi muokattu: 14.07.2011 18:25:15 kirjoittanut kjatri »
I love you
♥MUSE 19/7/2010

Fulnum

  • ***
  • Viestejä: 43
  • Expecto Patronum
Tää ficci on tosi ihana! Luin ton Kaksoiselämää ja sekin oli tosi ihana!
JATKOA!

Fulnum
i don't tell anybody about the way you hold  my hand

1997-2011 Kiitos!

All was well.

Jaima

  • ***
  • Viestejä: 126
  • "love is the key that holds two hearts together."
Aivan loistavaa!! Tähän on tullut jatkoo!! (:
Mitään en oo niin odottanutkaan, kuin et sais jatkaa tän lukemista.
Ja mitä kirjotusvirheisiin tulee, omaan silmään ei ainakaan pistänyt pahemmin.
I'm glad were together. Your love has shown me how beautiful the world is. Our love is the key to a lifetime and happiness ♥

Ginerva

  • ***
  • Viestejä: 239
  • Qhuinn & Blaylock
Aaa! Tää on niin ihana luku. Mä olin poissa kaks viikkoo ja on tullu näin loistava luku. Mä oon sanaton. Hmmm... Apua :o Mä en keksi mitään sanottavaa. Loistava luku ja niin pois päin. Mä oon ihan hukassa. Hmm jatkoa jossain vaiheessa, kiitos( ei käskevä sävy)
-Gin
xoxo
Alussa oli maila, kiekko ja Teemu?

Prumrose

  • Vieras
Mä en tiedä olenko koskaan lukenut viimeisintä lukua vai onko siitä yksinkertaisesti jo niin kauan, etten muista, mutta nyt kuitenkin eksyin lukemaan tämä uudestaan.
Tämä on ihana ficci & todella taitavasti kirjoitettu! ♥
Ja oih, sano kiltti ja ihana kjatri, tuleeko tähän edes joskus jatkoa? En taida saada mielenrauhaa tämän osalta ennen kuin Edward saa kuulla lapsestaan...

xo, aribella

yuuri

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 833
  • Ava by unsure <3
    • Been there, Done that
Olen lukenut kaksoiselämmää (en varmaankaan kommentoinut sinne, mutta oli miten oli :D)..

Pidän tästä ja pidin edellisestäki tarinasta... :) Toivottavasti Bella ja Edward sopivat riitansa ja muun..ja no niin... jatkoa vain :)
Nothing is true, Everything is permitted
ficciarkku

Alise-Mary

  • ulkopuolinen
  • ***
  • Viestejä: 214
  • Luotathan?
Lueskelin tätä eräältä toiselta sivustolta ja peryin kauheasti kun ei enään uusia lukuja ilmestynytkään. :/ Nyt kun löysin tämän täältä tein töitä etten hyppäisi katon läpi.  ;D
 No, ilmiselvääkin on se, että rakastan tätä tarinaa.
Jatkoa, anelen. :D