Kirjoittaja Aihe: Twilight: Kaksoiselämä: The Climb | K-11 | Houkutus | 6. Luku 26/11/2012  (Luettu 24500 kertaa)

postimyyntivaimo

  • ***
  • Viestejä: 374
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #40 : 07.07.2010 21:48:40 »
OA, ihana osa! .) Sinä se osaat kirjottaa...

Lainaus
’Vau Alex, sinä kuulostat aivan tytöltä, oletko homo?’’ hän valahti aivan punaiseksi, ei hän voinut.  No en tosin ihmettelisi.
’’Bella, minä olen homo’’, hän sanoi hieman nolona, se oli todella suloista.
Vooi =) Tämä oli jotenkin tosi suloinen kohta!

Lainaus
Viimein testin tulos tuli näytölle, ”RASKAANA” luki isoilla kirjaimilla ja sitten viikot 3+.
Tässä kohtaa purskahdin nauruun (oikeastaan jo aikaisemmin, koska olihan minun pakko katsoa tuo animaatio mistä kerroit .D). Voi Bellaa...

Teksti oli sujuvaa ja virheitäkään ei näkynyt, paitsi yksi lause oli omituinen. Laitankin sen nyt tähän alas:

Lainaus
Hänellä oli kaulaan asti ulottuva afrotukka, ja hän olivat kumminkin hieman tummempi ja hänen silmänsä olivat melkein mustat.
Tässä oli jotakin hämärää...

Ei minusta saa mitään tämän fiksumpaa ulos... Ihana luku! Ja nyt toivoisin jatkoa, totta kai .) Mutta älä ota paineita, muru ♥

mmariaä

Jaima

  • ***
  • Viestejä: 126
  • "love is the key that holds two hearts together."
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #41 : 07.07.2010 22:50:45 »
Jeeee!!!!!!!!!!
Sä oot kirjottanut tähän jatkoo! Ihanaa..
Oli hyvä luku jälleen. (:
I'm glad were together. Your love has shown me how beautiful the world is. Our love is the key to a lifetime and happiness ♥

Twip

  • ***
  • Viestejä: 54
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #42 : 07.07.2010 23:48:18 »
Jee jatkoa :)
Kai Bella pitää sen vaavan :D Sitte Edwardki tulee takasi

Ja anteeks tipuin melkee tuolilta ku katoin kenet olit valinnu toho Alexiks mut sitte ku se paljastu
homoks se toimi paremmin siinä roolissa  ;D

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #43 : 10.07.2010 23:13:56 »
Kiitos kaikista ihanista kommenteistanne ;)


MiuMiu, joo no mulla oli eka muunlaisia suunnitelmia Alexille, mut sitte musta tuntuki, että se on homo ja homoha siitä tuli.. :) Mukavaa, että pidit:P

neiti-miska, kiitos! :]

camppu, hah, hyvä on ilmottautua;)) Kiitos, no mä olin (ko alotin mun iha ensimmäisen ficin) sellane alottelija vaa, mutta harjottelemalla paranee:) Kiva, että tykkäät!:)

Sarkku, no alussahan Bella vaa vitsailiki, ko ei se tienny, ennenko Alex paljasti sen.. :D Voi olla, tässä Edward ei oo luodin kestävä, että pahat sille :]

aurore, kiitti ko huomautit, mä käytin vaa Googlee ja sitte mä kait kirjoten jotaki sitte vääri :) Kiitos:)

phoebeZ, kiitos:) No mäki olin eka aatellu, mut mun mieli muuttu ja siitä tuliki nyt homo:))

mmariaä, kiitos!;) Mukavaa, että tyksit;) HAHA! Sä katoit sen, kukakoha muu on sen kattonu ;) No toi kohta kuullosti mullekki tosi oudolle, mä aattelin sen aika vaikeesti, mut sitte aattelin antaa olla... :D No en mä otanukkaa paineita, ko sain sen valmiiks jo näin pian;P<3

Jaima, kiitos:)

Twip, noh, saa nähä ;P Hahah, no hyvä, että dikkaat siit homona;P



A/N: Tähän lukuun, en ole niinkään aatellu mtn vaatteita, ja tässä mennään samois ko edellisessä luvuks, ko tää jatkuu siihen ;)





3. It’s time to say ’Hi’ to Alice and Rosalie


Puhelimessa oli hetken hiljaista, ehkä Alice oli pyörtynyt, toivottavasti ei.
‘’Sinä olet raskaana?’’ hän kysyi yllättyneenä.
’’Niin, Alice, tavutanko sen sinulle? Tein juuri testin, ja se näytti raskaana ja yli 3 viikkoa’’, selitin hänelle, minun piti olla rauhallinen, kun hän hermoili.
’’Bella, sinä olet raskaana..?’’
’’Edwardille, kenelle muullekaan? Ei ole kuin yksi ja ainut vaihtoehto, Alice.’’
’’Oletteko kuulleet semmoisesta kuin kondomi?’’ hän kysyi hieman sarkastisesti.
’’Alice, se vain tapahtui, en minä ajatellut, mutta ei ilmeisesti se toinen osapuolikaan’’, sanoin hieman raivostuneena.
’’Ei voi olla totta!’’
’’Aivan. Bella, minä ja Rosalie tulemme sinne’’, hän sanoi päättäväisenä.
’’Mitä? Miksi?’’ kysyin ihmeissäni.
’’Koska sinä olet raskaana! Enkä minä jätä sinua sinne yksin!’’ hän huusi puhelimeen.
’’Alice, on minulla Alex ja Eric’’, sanoin.
’’Niin, mutta he eivät ole Alice ja Rosalie.  Bella, asia on päätetty, tulemme niin pian kuin pääsemme’’, hän sanoi päättäväisenä.
’’Hyvä on, Alice, sano terveisiä ja et kerro veljellesi!’’
’’En, en, nähdään’’, hän sanoi ja sulki puhelun. Kukapa voisi Alicelle mitään, kun hän on päättänyt mitä tekee.

Huokaisin ja lähdin alakertaan, isä istui siellä lehti kädessään. Otin jääkaapista pullollisen vettä ja istuin häntä vastapäätä.
’’Isä, Alice ja Rose tulevat tänne’’, sanoin ja aukaisin pullon.
’’Mukavaa, milloin?  Tulevatko Jasper ja Emmett?’’ hän kysyi katse vielä lehdessä.
’’Lähipäivinä, niin pian kuin saavat lennot. En usko, he jäävät kotiin’’, sanoin ja otin huikan vedestäni.  ’’Isä’’, aloitin, ’’minä olen raskaana’’, sanoin nopeasti.
’’Sepä mukavaa’’, hän sanoi, ilmeisesti ei ollut kuunnellut kunnolla. ’’Sinä mitä?!’’
’’Niin’’, sanoin ja katsoin pulloani.
’’Sinä olet raskaana ja kenelle?’’
’’Edwardille, mutta minä en aio tehdä aborttia, jos siitä aiot puhua’’, sanoin ja nostin katseeni pullosta Charlien silmiin.
’’Eikö se poika ole kuullut kondomista? Bella, sinä olet nuori, oletko valmis äidiksi?’’
’’Isä, se vain tapahtui, minä olen yhtä paljon syyllinen. En anna sitä pois, usko jo!’’ Hän tyytyi vain nyökkäämään.
’’Bella, tietääkö Edward?’’
’’Ei, en usko, että ikinä tulee tietämään’’, sanoin ja lähdin huoneeseeni soittamaan pianoani.

Sain soittaa monia tunteja rauhassa ja käsitellä raskauttani sillä tavalla, rakastin pianon soittamista. Lauloin samalla uutta kappaletta, jonka olin kirjoittanut. Annoin sormieni liikkua koskettimilla, niin kuin aina ennenkin.

Miley Cyrus – Stay

Well it's good to hear your voice
I hope you're doing fine
And if you ever wonder
I'm lonely here tonight

I'm lost here in this moment
And time keeps slipping by
And if I could have just one wish
I'd have you by my side

Oh, ho, I miss you
Oh, ho, I need you

And I love you more
Than I did before
And then today I don't see your face
Nothing's changed
No one could take your place
It gets harder every day
Say you love me more than you did before
And I'm sorry it's this way
But I'm coming home
I'll be coming home
And if you ask me I will stay
I will stay

Well I try to live without you
But tears fall from my eyes
I'm alone and I feel empty
God, I'm torn apart inside
I look up at the stars
Hoping you're doing the same
And somehow I feel closer
And I can hear you say

Oh, ho, I miss you
Oh, ho, I need you

I love you more
Than I did before
And then today I don't see your face
Nothing's changed
No one could take your place
It gets harder every day
Say you love me more than you did before
And I'm sorry it's this way
But I'm coming home, I'll be coming home
And if you ask me I will stay

I will stay
Always stay
I never want to lose you
And if I had to, I would choose you
So stay
Please always stay
You're the one that I hold on to
Cause my heart would stop without you

I love you more
Than I did before
And then today I don't see your face
Nothing's changed
No one could take your place
It gets harder every day
Say you love me more than you did before
And I'm sorry that it's this way
But I'm coming home, I'll be coming home
And if you ask me I will stay
I will stay
I'll always stay

And I love you more than I did before
And I'm sorry that it's this way
But I'm coming home, I'll be coming home
And if you ask, I will stay
I will stay
I will stay


Samalla kyynel vierähti poskelleni, samalla puhelin alkoi soida, Alice.

’’Bella’’, vastasin ja pyyhkäisin kyyneleen pois.
’’Hei, me nousemme koneeseen ja olemme siellä joskus yöllä’’, hän sanoi.
’’Soittakaa, kun olette kentällä’’, sanoin hymyillen. Näkisin heidät vihdoin. Näkisin kaikista rakkaimmat ystäväni.
’’Okei, nähdään’’, hän sanoi ja katkaisi puhelun. Nousin ylös ja kävelin sängylleni lepäämään.

* * *

Heräsin siihen, että puhelimeni soi, kukas muukaan kuin Alice.

”Hei”, vastasin uneliaalla äänellä.
’’Bella, me olemme täällä, saimme taksin, ja olemme tulossa sinne’’, hän sanoi kuulostaen iloiselta.
’’Hyvä, menen odottamaan teitä ulos’’, sanoin ja katkaisin puhelun. Emme juuri koskaan sanoneet ”heippa” tai sellaisia sanoja, koska emme me tarvinneet niitä.

Nousin ylös ja siistin hieman itseäni, otin viltin ja menin odottamaan heitä verannalle.  Istuin yhteen korituoliin ja vaivuin ajatuksiini. Mitähän Edward sanoisi, jos tietäisi?  Haluaisiko hän olla osa lapsen elämää? Sitä minä en tiennyt, ehkä hän olisi löytänyt uuden tyttöystävän.
Olin aivan ajatuksissani, en kuullut, kun mummi oli tullut verannalle. Hätkähdin sitä, kun hän kosketti olkapäätäni.

’’Bella, isäsi kertoi’’, hän sanoi, ja minä tyydyin vain nyökkäämään. Totta kai isä oli kerotnut, ehkä hän yritti mummin avulla saada minut tekemään abortin.
’’Minä en ole sitä vastaan, se on sinun päätöksesi haluatko tehdä abortin vai et.’’ Nyökkäsin taas, pian näin auton valojen tulevan.
’’Minä en tee aborttia ja haluan pitää vauvan, mutta Alice ja Rosalie tulevat nyt’’, sanoin ja nousin ylös ja halasin mummiani. Auto pysähtyi, ja sieltä nousi ensin Rosalie pitkät vaaleat hiukset leteillä, ja hän meni suoraan takakontille ottamaan tavaroita, menin auttamaan. Pian Alice ponkaisi pystyyn ja kaappasi minut halaukseen ja Rosalie heti sen jälkeen.

’’Alice, teillä kummallakin on kolme isoa laukkua ja kauan te aiotte olla?’’ kysyin uteliaana.
’’Niin kauan kuin tarvitsee eli vaikka niin kauan, kunnes lapsi syntyy’’, hän kertoi iloisesti, en voinut olla hymyilemättä.
’’Mahtavaa, mitä sanoitte pojille? Tai Esmelle ja Carlislelle?’’
’’Sanoimme, että tulemme viettämään sinulle seuraa ja että he voivat tulla käymään jossain vaiheessa, jos tulee ikävä. Esmelle ja Carlislelle kerroimme aikalailla samalla tavalla’’, Alice kertoi ja nappasi pari laukkua ja lähti viemään niitä sisälle.
’’Teille on otettu vierashuoneet ja kummatkin ovat omani lähellä’’, sanoin.
’’Mahtavaa, mutta tämän yön me nukumme huoneessasi’’, Rosalie sanoi, ja lähdimme viemään heidän tavaroitaan heidän huoneisiinsa ja vaihdoimme yöpuvut päällemme, ja he tulivat huoneeseeni. Jokaisella oli oma peitto ja tyyny. Minä tulisin nukkumaan keskellä ja Alice ja Rosalie kummallakin puolellani.

Olimme puhuneet niitä näitä, ja he olivat kysyneet, mitä täällä oli tapahtunut, ja minä kerroin ja kysyin heiltä. He eivät oikein puhuneet Edwardista, mutta minua kiinnosti oikeasti, mitä hän oli puuhaillut.

’’Miten Edward voi?’’ kysyin ja katsoin kynsiäni.
’’Emme ole nähneet häntä paljon, hän tulee kotiin aamuyöstä ja on hieman humalassa. Hän on alkanut olemaan taas paljon Tanyan kanssa’’, Alice selitti. Kyynel vierähti poskelleni, en halunnut, että häneen sattuisi, enkä varsinkaan, että hän hukuttaisi surunsa viinaan ja johonkin Tanyaan, joka tunnettiin huorana. Jos en olisi paljastanut itseäni koko koululle, vaan selittänyt hänelle miksi minulla oli toinen elämä, ehkä tätä ei olisi tapahtunut. Ehkä viettäisimme nyt aikaa jossain kauniilla rannalla puhumasta vauvasta, joka kasvoi sisälläni.

’’Bella, kyllä Edward pärjää, älä huolehdi. Me voimme sanoa Emmettille ja Jasperille, että hänet pitää saada kuriin’’, Rosalie sanoi yrittäen lohduttaa minua. En voinut olla hymyilemättä, laitoin käteni mahalleni ja aloin kertoa, että minä palaisin joskus hänen elämäänsä, koska lapsellani oli oikeus tietää, kuka oli hänen isänsä.
I love you
♥MUSE 19/7/2010

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #44 : 10.07.2010 23:19:16 »
Minä nyt päätin tulla kommentoimaan jotain ;D

Traileri oli kyllä mielenkiintoinen ja valotti asioista juuri sopivasti ja jätti itselle tilaa miettiä tapahtumia.  Trailerin perusteella luulin, että Bellan ja Alexin välille olisi tullut jotain juttua, mutta sitä ei taidakaan tulla, koska poika onkin homo.  Ja uskon, että kun tämä etenee, tässäkin tulen yllättymään ja arvailemaan tapahtumia väärin, kuten jo ainakin kerran kävi.

Ja uusimmassa luvussa oli kyllä mukavaa, kun Rosie ja Alice tulivat paikalle (sanoinkin siitä jo).  Mukavaa, että tyttöporukka on koossa taas, mutta kuinkakohan kauan?  Hmm.. Noh, sen näkee sitten, kun tarina etenee.

Ja muutenkin täytyy sanoa, että eihän mulla ole enää melkein mitään korjailtavaa.  Ja muutenkin oot kehittynyt :D Hyvä hyvä.

Jään odottelemaan seuraavaa lukua betattavaksi, kiiitos :)

- Tuhisija

En-nu

  • Vieras
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #45 : 10.07.2010 23:25:46 »
Ihanaa uus luku tuli jo nytte...mie itkin tuolle lopulle ku bella meinas ruveta itkemään ja voi Edward parkaa  :'(

ps. toi laulu oli ihana <3
« Viimeksi muokattu: 11.07.2010 00:09:29 kirjoittanut En-nu »

postimyyntivaimo

  • ***
  • Viestejä: 374
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #46 : 11.07.2010 01:32:04 »
Ihana luku! ♥

Lainaus
Kyynel vierähti poskelleni, en halunnut, että häneen sattuisi, enkä varsinkaan, että hän hukuttaisi surunsa viinaan ja johonkin Tanyaan, joka tunnettiin huorana.
Ja totta kai kaikki muut itkevät tässä kohdassa ja minä nauran! .D Mutta tuli liian elävästi mieleen se, kun kopioit tämän kohdan minulle .D Mutta tämähän on niiiiiin totta.

En minä osaa taaskaan sanoa mitään järkevää! Tämä on ihana fic ja toivon taas jatkoa... Ja olen ylpeä kun kirjotat näin nopeasti ,) Loma on tainnut tehdä ihmeitä sinun inspiraatiollesi.

mmariaä

kala.

  • Kuolematon
  • ***
  • Viestejä: 42
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #47 : 11.07.2010 15:38:08 »
Ähh, aivan liian ihana ficci! Kirjoitusvirheitä ei löydy (yllätys yllätys) ja kirjoitat muutenkin sujuvaa tekstiä. Jatkoa odotan (:
Hukuta mut unihiekkaan, älä herätä oskaan,
anna mun vajota pohjaan, Mariaanien hautaan

Egotrippi

phoebeZ

  • ***
  • Viestejä: 166
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #48 : 11.07.2010 17:06:01 »

Hmm.. oikeestaan on ihan kiva, että trailerista saa vähän erilaisen kuvan,
tuleepahan yllätyksiä ja mitä maailma olisi ilman niitä! (;
ihanaa kun Alice ja Rosalie tuli heti Bellan avuksi (:
yksi negatiivinen asia on ja se on Charlie. kauheeta jos se edes yirttää pakottaa
Bellan tekemään abortin..
mutta joo.. jatkoa nyt vaan nopeesti (:
kiitoksia ♥

Twip

  • ***
  • Viestejä: 54
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #49 : 13.07.2010 01:06:41 »
jee jatkoa  ;D
haha toi laulu :D rupesin lukemaa niitä sanoja ja ihmettelin et miten ne oli niin tutun kuuloset
sitte katoin mikä biisi mulla oli soimassa ja se oli se sama  :D
JA jee kivaa et Bella pitää sen vaavan!

Zorrotar

  • ***
  • Viestejä: 200
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #50 : 13.07.2010 17:31:50 »
Ilmoittaudun uudeksi lukijaksi. Tykkään paljon,paljon,tästä ficistä. Tekstisi on sujuvaa ja "uskottavaa",enkä löytänyt kirjoitusvirheitäkään. Toivoisin että Edward ja Bella päätyisivät vielä onnellisesti yhteen,mutta sinä päätät. ;)

Sarkku

  • Green Day holisti
  • ***
  • Viestejä: 175
  • ava by NiNNNi
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #51 : 14.07.2010 00:59:42 »
Ihana luku taas<3
Tulipas Alice ja Rosalie nopeesti  :D Mutta hädässä ystävä tunnetaan  :)
Nyyh Edi on ruvennu juopoks
Jatkappas

Sarkku
Do you know what's worth fighting for?
When it's not worth dying for?

Rayne Francis

  • ***
  • Viestejä: 12
  • MItä näet, kun katsot Iseeviot -peiliin?
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #52 : 14.07.2010 13:42:34 »
Minäkin meinasin itkeä... Nyyh, saat syytteet toisten itkettämisestä ♥
Kiitos, kiitos paljon.
Jatkoa pian, jookos?

Love, Rayne
>>Päästä hänet tai suutun, koipeliini.>>
- Samvais Gamgi (Sam)

Ginerva

  • ***
  • Viestejä: 239
  • Qhuinn & Blaylock
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #53 : 14.07.2010 15:36:14 »
Tää on ihana. Luin sen ekankin ficin ja rakastan sitä mut tätä varmaan enemmän. Joten toivon tosi pian jatkoa ;)
Ginerva :-*
Ps. Sait uuden lukijan ;)
Alussa oli maila, kiekko ja Teemu?

MiuMiu

  • ***
  • Viestejä: 39
  • Who owns my heart?
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #54 : 27.07.2010 19:17:54 »
Ihanaa ihanaa jatkoo! Että mä sit tykkään tästä ficistä : D Tuo Mileyn Stay kappale on mun suurin suosikki tällä hetkellä. Joka kertaa kyynel vierähtää kun sitä kuuntelee <3 Tuo kappale sopi hyvin tähän kohtaan : )

Jatkoo niin pian kuin mahdollista : )
Team Stefan!!!♥ Shh, don't tell to Jacob...♥

sajusa

  • ***
  • Viestejä: 231
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #55 : 30.07.2010 23:38:52 »
Alex on homo... Söpöä, voin kuvitella ku se punastuu... <3

Rakentavaa ei nyt valitettavasti nyt löydy...
Innolla odotan jatkoa! ;D

~sajusa

nasku

  • ***
  • Viestejä: 3
  • We can change the World together
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #56 : 01.08.2010 10:07:50 »
Aivan ihana.. Luin eilen illalla sen ekan osan ja nyt tämän.. Aivan ihanaa tekstiä ja muutenkin ihana juoni ja tarina..
Jatkoa odotan..<3
"If you can forever, what do you live for?"

An_n

  • Vieras
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #57 : 01.10.2010 21:17:37 »
Tota noi millonka tulis jatkoa kun sitä on odoteltu aika kauan ....

  Jatkoa odotelllen




     -An_n

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #58 : 10.11.2010 17:42:43 »
Voisin sanoa, että olen aikalailla back finiin.. Minulla oli jonkinlainen tauko ja sen ei pitänyt olla näin pitkä, mutta kaikkea sattuu ja tapahtuu :)

Alan juuri kirjoittamaan lukua loppuun ja yritän saada sen betalleni mahdollisimman pian ja sitten tämäkin palaa maailmankartalle:)

xoxo,

kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

Nagare-

  • ***
  • Viestejä: 10
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #59 : 11.11.2010 16:49:45 »
Aivan ihanat  alkuluvut, mitä luin : D Tykkäsin tosipaljon, ja trailerikin alkoi kiinnostamaan heti, kun sen luki loppuun. Odotan aivan innolla seuraavia lukuja ^______^