Kirjoittaja Aihe: Vaikka olemme erilaisia, ?/? (selviää ficissä) - S - fluffy, One-Shot  (Luettu 2173 kertaa)

Neriah

  • ***
  • Viestejä: 602
Vaikka olemme erilaisia

Author: Neriah (minä)
Beta: Saph1ra
Disclaimer: Mahtava JKR omistaa hahmot, minä leikin niillä. En saa tästä rahaa.
Genre: Fluffy
Pairing: ?/? (selviää ficissä)
Rating: S
Words: 456
Warnings: -
Summary: When the raven met the serpent.
A/N: Tuli kauhea hinku kirjoittaa tätä, en ole ennen vastaavaa lukenut 8) Pelkkää fluffyä kun en olekaan kirjoittanut, tässä sitä sitten on. Ei kyllä liian tarpeeksi imelää.

12.09.1992

Hän katsoi minuun tänään. Ihan oikeasti, voitko kuvitella! En olisi ikinä uskonut, että hän tosissaan edes vilkaisisi. Hänen katseensa oli niin suloinen! Et voi uskoakaan miten sydämessäni hypähti... Tiedätkö mitä? Minusta jopa tuntuu, että hän katsoi minua niin kuin minä katselen häntä ..!

14.09.1992

Yäk, tänään minulla oli liemiä. Tiedäthän, että inhoan liemiä, vaikken olekaan niissä huono. Professori Kalkaros on ihan kamm -- epämiellyttävä opettaja. Onneksi meillä oli kuitenkin Luihuisten kanssa. Usko pois, se pelasti kauhean kaksoistuntini.

15.09.1992

Professori Verso ei tunnu uskovan minua sanoessani härkkäpäisten ökkösten olevan oikeita. Kerroin hänelle, että ne elävät tyhjissä kastelukannuissa. Hän vain naurahti. Nojaa, omapahan on asiansa. Ajattelin, että veisin tänään muutaman mansikan ökkösille, mutta siihen tarvitsen kasvihuoneiden avaimen. Luulen kuitenkin, ettei professori Verso suostu antamaan sitä, hän kyllä arvaa miksi sitä tarvitsisin. Piristävämpää asiaa, hän oli tänään ruokatunnilla näköetäisyydelläni. Hän tuli Suureen saliin, niiden kahden muun pojan kanssa, kuten aina. Saisivat nekin joskus jättää hänet rauhaan, voisin ehkä puhuakin hänelle... Jos vain suinkin uskallan! Ne kaksi kulkevat hänen mukanaan kuin jotkin henkivartijat! Menen kuitenkin nyt, yritän päästä kasvihuoneisiin...

22.09.1992

Olen niin jännittynyt, etten pysy paikoillani! Odottaisitko hetken...

... Noniin. Tänään viimein uskalsin puhua hänelle! Hän kulki ohitseni, jolloin huikkasin "Hei", ja johon hän katsoi minua niillä ihanilla silmillään, hetken aikaa ehkäpä hämmentyneenäkin. Sitten hän sanoi todella söpösti "Hei", ja lähti niiden kahden muun mukaan jälleen. Et uskokaan, miten iloinen olin! Menin päätä pahkaa makuusaliin, saadakseni halata edes tyynyä. Niin onnelliseksi tulin. Huomenna minulla on jälleen tuplatunti liemiä, Luihuisten kanssa. Minua jännittää!

23.09.1992

Noniin, rauhoituhan tyttö hyvä. Kaikki on ihan hyvin, itse asiassa todella, todella hyvin...

Liemitunti meni, kuten tavallista, todella mallikkaasti, jos sallit minun hieman kehua itseäni. En pidä professori Kalkaroksesta, mutta osaan minä nyt kuitenkin padassa aineksia keitellä. Onneksi.

Käännyin taaksepäin puhuakseni ystävälleni, mutta hänen olkansa yli näinkin hänen ihanat, hieman kylmätkin silmänsä. En voinut kuvitella, että sellaista tunnetta olisi edes olemassa. Hän käänsi katseensa kuitenkin äkkiä pois, ja oli kuin ei olisi huomannutkaan. Hymyilin hänelle, ja punastuin varmaan rajummin kuin ikinä. Ystävättäreni ihmetteli, miksi hymyilin hänen olalleen, ja sanoin, että hänen olkapäänsä näytti erityisen kauniilta tänään. En tiedä, uskoiko hän.

25.09.1994

Olen päättänyt, että sanon sen huomenna hänelle. Kerron, mitä tunnen. Aivan varmasti kerron. Jos en kerro, niin tiikkipäinen rumpelo minut vieköön. Ne kun sattuvat syömään valehtelijoita.

26.09.1994

Jäin liemitunnin jälkeen odottamaan häntä tyrmiin vievään käytävään. Hän tuli tällä kertaa vain sen toisen kanssa. Hän nyökkäsi ystävälleen huomattuaan minut, ja se tummempi lähti. Hän tuli luokseni, ja punastuin jälleen. Hän sanoi vain: "Olet söpö, kun punastut", jolloin varmasti punastuin entistä enemmän. En vain voinut sille mitään, uskot varmasti, päiväkirjani.

Sanoin hänelle vain jotain tällaista: "... Kiitos kohteliaisuudesta, luulen..." jolloin hän oli hetken hiljaa ja hymyili todella suloisesti.

"Rakastan sinua, Luna Lovekiva."

"Niin minäkin sinua, Vincent Crabbe."
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 17:30:06 kirjoittanut Scarlett »

tirsu

  • BubblegumKnight
  • ***
  • Viestejä: 2 004
  • Clara, my Clara
Vs: Vaikka olemme erilaisia.
« Vastaus #1 : 30.03.2010 21:15:12 »
Heh, tämä oli todella mielenkiintoinen ja todella söötti pikku kirjoitelma.  Tykkäsin. :)
Alussa arvasinkin jo, että kertoja on Luna (mikä lieneekään paljastanut :D ), mutta toisen kanssa päästit yllättämään. Ja se oli hyvä juttu. Ensi kuvittelin, että Luna olisi puhunut Dracosta, mutta sitten tajusin että kaksikko ei voisi olla samalla vuosikurssilla - eri-ikäisiä kun ovat. Joten ei ollut mitenkään ihme, että kun luin lopusta Crabben nimen, olin ihan  :o . Heh.
Taitava kirjoittajahan osaa yllättää lukiansa, mutta kuinka ihmeessä Crabbe ja Luna oli samoilla liemien tunneilla? Hehän ovat eri vuosikurssilla. Ei se kyllä haitannut, ihmettelin vain. :)
-tirsu

>> Don't give up. Not ever. Not for one single day. >> Clara Oswald

 >> How do sharks make babies? >> The 11th Doctor 
 >> Carefully? >> Clara Oswald
>> No, no, no - happily. >> The 11th Doctor

>> I don’t think I could ever forget you. >> The 12th Doctor

Neriah

  • ***
  • Viestejä: 602
Vs: Vaikka olemme erilaisia.
« Vastaus #2 : 30.03.2010 22:09:34 »
tirsu: En ottanut seikkaa huomioon ficissä, juuri sen takia että näin se sopii paremmin 8) Istuu tarinaan, enkä jaksanut nipottaa niinkään pienestä seikasta kuin ikäerosta :D Mutta aiivan ihanaa että kommentoit, ja varsinkin jos tykkäsit 8) Taitavasta kirjoittajasta en tiedä, tämä on toinen ficcini ikinä, mutta tarkoitukseni olikin saada teidät raukat luulemaan että Luna puhuu Dracosta. Ja Lunanhan oli tarkoituskin paljastua heti... Oi, pidin tämän kirjoittamisesta.

Kiitokset!

Tikkis

  • Mrs. Black
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 449
  • Ava Fractalta <3
Vs: Vaikka olemme erilaisia.
« Vastaus #3 : 01.04.2010 16:17:00 »
Tämä oli melkein kuin ote omasta päiväkirjastani kuutisen vuotta sitten :D Tai ei ihan, mutta melkein. Minäkin kiinnitin huomiota tuohon ikäeroon. Mutta toisaalta ficeissähän voi tehdä mahdottomankin mahdolliseksi.
Minunkin ensimmäinen ajatus oli Luna/Draco, mutta hienoa, ettei se ollutkaan niin. Pidin paljon enemmän tuosta Vincent-lopusta!
Tekstin ulkoasu mua vähän häiritsi. Se oli kyllä normaalia kieltä, mutta joku siinä vain mua ärsytti. Ehkä se niin sanottu ihkutus, jota siinä harrastettiin ja välimerkit, joskin päiväkirjassa ne eivät niin kauheasti kai edes haittaa.
Aina ei sanoja tarvita.
Vain katse alaston.

Neriah

  • ***
  • Viestejä: 602
Vs: Vaikka olemme erilaisia.
« Vastaus #4 : 04.04.2010 23:20:53 »
Tikkis: Hih, hyvä (: Tarkoitushan oli saada tämä näyttämään viattoman, vähän höpelön tytön päiväkirjalta... Jossa toivoakseni onnistuin. Hmm, annoin itseni unohtaa tuon ikäeron, harmi että se kuitenkin pistää silmään niin terävästi. Hiih, ihanaa että onnistuin saamaan teidät luulemaan tuon parituksen noin, se oli perimmäinen tarkoitukseni. Ei kai se kovin vaikeaa voi kuitenkaan olla... Itseäni kyllä olisi miellyttänyt Draco, mutta toisaalta Luna/Vincentiä en ole ikinä mistään lukenut edes tämän vertaa (: Vaihtelu siis virkistää.

Hmm, mikähän sua sit häiritsi siinä? Myönnän olevani aloitteleva ficcailija, tämä oli toinen tosissaan tehty fic (siitä vähemmän tosissaan tehdystä en viitsi sanoa muuta, kuin että se löytyy Naurretavus -alueelta), joten uskon että harjoiteltavaa vielä on. Ihkutus... Niinkai sitten :D Mainitse toki muutama välimerkkiepäkohta, korjaisin mielelläni.

Kiitokset mukavan rakentavasta kommentista!

Iero-Way

  • Vieras
Vs: Vaikka olemme erilaisia.
« Vastaus #5 : 07.04.2010 16:49:05 »
Ihana! Minäkin myönnän kuuluvani niihin, jotka uskoivat tuon Lunan rakkauden kohteen olevan Draco. Itse en kyllä edes muistanut koko ikäerojuttua, vaan automaasesti muka muistin että joo, Luna ja Dracohan ovat samalla vuosikurssilla. Mutta tämä oli kyllä söötti tapaus, ja kirjoitustyylisi sopii hyvin tällaiseen päiväkirjamaiseen tekstiin. ja ihkutuksesta plussaa, ihkuttaminen on kivaa! ;D

Neriah

  • ***
  • Viestejä: 602
Vs: Vaikka olemme erilaisia.
« Vastaus #6 : 10.04.2010 14:29:01 »
Iero-Way: Kiitos 8) Hihi, Draco olisi ollut oikein herkullinen, mutta vaihtelu virkistää. Hauskaa ettei ikäero haitannut :D Ihkuttaminen sopii sopivassa määrin, ja alkaa ärsyttää kun sitä on liikaa... Toivotaan ettei sitä ollut liikaa. Kiitos tästä!

Neriah

  • ***
  • Viestejä: 602
Vs: Vaikka olemme erilaisia.
« Vastaus #7 : 10.04.2010 15:46:55 »
Cassable: Ihanaa että tykkäsit, todella 8) Ole hyvä vain, ihana piristää toisten päivät (;